| Forfatter |
|
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den stemme, den stemme!!!

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
keyvan Forum Bruger


Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1513
|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sina Vodjani: Zarathustra. Et smukt stykke musik kunst fra Sina Vodjani. Han har anvendt gamle persiske musik instrumenter sammen med moderne/nutids musik instrumenter ved dette album. Jeg modtog en bog og en DVD-video sammen med dette album. Bogen har flotte billeder og giver samtidig et indblik i den gamle religion Zarathustra. DVD- video skiven indeholder klip fra bl.a. forskellige templer som tilhører religionen Zarathustra og forskellige klip fra Persien. Man vil sikkert synes godt om dette album, hvis man synes godt om Passion albumet fra Peter Gabriel. Albummet er også udgivet på Cd-mediet.
Mere info om Sina på hans hjemmeside som er:
http://www.vodjani.de/index.php?lang=de

Sina Vodjani son of a French mother and Iranian father, considers it his duty as an artist to deliver spiritual messages and to make a creative contribution to the dialogue between the different cultures. He was born in Esfahan in 1954 but growing up in Tehran, San Francisco and Paris he was soon confronted with the necessity for interethnic tolerance. Following first performances of pop songs and French chansons he soon turned his attention to aspects of Middle Eastern music – inspired by his travelling experiences and fascinated by the meditative power of music. This included an analysis of different ways of life and religious manifestations. Sina Vodjani´s Goal is to communicate the essence of this analysis through his music, as a means of crossing and bringing together borders, uniting traditional sounds with electronic grooves in the creative process.
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger


Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så lige portræt af Rod Stewart fra TV2 Charlie, så jeg skal da lige høre lidt Faces igen. Man kan roligt sige der er et spring fra Faces til American Songbook som Rod indspillede i 2002-2005
Five Guys Walk Into A Bar serves as a reminder that The Faces were once considered the saviours of rock&roll. As a live act, they provided a sense of empathy with their audience at a time when rock acts were becoming characterised by a hauteur. While their records were never as consistent as their stage prowess, their four albums from 1970-1973 contained many fine moments, inevitable considering the band was made up of the gravel-throated emotionality of Rod Stewart, the fat, rasping guitar work of Ron Wood and the pop craftsmanship of the nucleus of the Small Faces. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 04 Juni 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ian Dury and the Blockheads - Hit Me with Your Rythm Stick
En single fra Accords lagersalg.
Lidt spøjst, når den lige har været med i en reklame. Jeg kunne kun finde bagsiden - det forestiller en hund af træstykker (tror jeg) der har tabt sammenføjningerne. På forsiden er den hel, men det kunne jeg ikke finde et billede af
 __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 04 Juni 2007 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Louis Armstrong - The Complete Town Hall Concert.
Fra Accords lagersalg.
Et rigtigt fund, synes jeg. Den ser ud til at være i mint condition - den kan ikke være blevet spillet mange gange, hvis det nogensinde er sket. både cover og den af de to LP'er jeg hører nu ser helt nye ud.
Og så har den stået mig i 4 kroner - herligt!
 __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 04 Juni 2007 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Plissken Forum Bruger


Bruger siden: 06 November 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 04 Juni 2007 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halli hallo - den har jeg også på LP - fanta-superduper-stisk lækker og pakket med stemning - go' stil kære Taxa-chauffør  __________________ Well it just goes to show you that we're all on our own
Scrounging for our own share of good luck
Stab your brother in the back
And pick up your pay check
|
| Til top |
|
| |
Nobody Forum Bruger


Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
|
| Sendt: 05 Juni 2007 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige pt. hører jeg : Hess Is More - Captain Europe. Et ret fedt album. Har været til koncert med dem. De bygger hele sangen op med en masse forskellige instrumenter, som de bare spiller lidt på, går videre til nye osv. Det hele bliver mikset sammen undervejs. Ret underholdende http://www.hessismore.com/
__________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 05 Juni 2007 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endnu en fangst fra Accords lagersalg.
Også denne stod mig i en daler
 __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 05 Juni 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den har jeg da også. Hvorfor har jeg dog aldrig hørt den ordentligt? Netop tråd som denne er en god reminder, der gør at man hører plader man allerede har eller bliver interesseret i nye. Hører forresten Deja Vu med Crosby, Still, Nash and Young på cd og på det særeste vintage setup: LL Monark rørradio (receiver) og et par Scandyna/Dynaco A-10 højttalere - det er meget bedre end man skulle tro!  Peter __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
Ahania Forum Bruger


Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 632
|
| Sendt: 06 Juni 2007 kl. 08:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Starter morgen, med en god gang jazz-punk. Det fantastiske Århus band Picnic Har alle deres plader, på nær den første single "De gule hunde". Så hvis nogen skulle ligge inde med den, er jeg meget intresseret i at købe den. __________________ 70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 06 Juni 2007 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
Endnu en fangst fra Accords lagersalg. Også denne stod mig i en daler
 |
|
|
det er bare nogen hel vildt fede effekter og detaljer på den plade... den er en vaske ægte hifi-lytnings plade som viser alt det gode og dårlige frem ved ens anlæg __________________
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 06 Juni 2007 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et step back in time. Til 80´erne

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
plafitracer Udelukket fra forum


Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
| Sendt: 07 Juni 2007 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Seneste indkøb af Buddy Guy - Bring 'Em In :

Den er lige sat på og indtil videre når den ikke Damn Right, I've got the Blues til sokkeholderne, men det ku være at man lige skulle høre den en 10-15 gange mere 
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 01:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige lagt denne på, hold da fest for en god lyd på den LP 

__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 01:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldtuborg skrev:
Har lige lagt denne på, hold da fest for en god lyd på den LP 

|
|
|
En af mine teenage års mest spillede skiver - fulgte dit eksempel og smed den lige på ploven, og ja, den holder for vildt den dag idag... fed musik og fantastisk flot indspilning. /erla
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uuuuh ja! Det var tider med 2 koncerter omkring udgivelsen af denne skive, som ofte snurrer her ... var til 10CC i Ringsted, som i mine ører blev til en wanna-bee-10CC-concert - lyden fra dengang var ikke til at finde og lydniveauet var på halbal niveau.  __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
"The Man comes around"

Uhh, det er sq godt (har bestilt de andre American Recordings) __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Søren84 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 04 Juni 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 249
|
| Sendt: 10 Juni 2007 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er netop kravlet i ly for varmen med Kings Of Leon - Because of The Times:

Herlig musik 
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 10 Juni 2007 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |