| Forfatter |
|
-KP- Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 29 Juni 2007 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Cure - Bloodflowers. For hulen det er et godt album, efter min mening et af deres bedste.

__________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe


Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 29 Juni 2007 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 29 Juni 2007 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Mother's Finest Live - Et af de svedigste rock-funk albums der nogensinde er udgivet - f**k, hvor det gynger!
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 29 Juni 2007 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så hyggeligt.
Så overhyggeligt! Lige til stearin... __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Visca Blaugrana Forum Bruger


Bruger siden: 11 December 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 548
|
| Sendt: 29 Juni 2007 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|

dejligt med en øl sådan en dejlig fredag
er lige begyndt med vinyl, og har ikke fortrudt det et sekundt __________________ Mit setup Palau Blaugrana og Film
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 29 Juni 2007 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 29 Juni 2007 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
CLIX skrev:
|
The Cure - Bloodflowers. For hulen det er et godt album, efter min mening et af deres bedste.

|
|
|
Enig, det er kanon.
|
| Til top |
|
| |
MathiasLarsen Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 586
|
| Sendt: 29 Juni 2007 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Johnny Cash - I Walk The Line ^^ Det er det bedste til sådan en stille aften :)
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 01:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
en plade der er meget bedre ed sit cover __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 07:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
 Mother's Finest Live - Et af de svedigste rock-funk albums der nogensinde er udgivet - f**k, hvor det gynger!  |
|
|
Enig, for pokker. ENIG!!!!!!!!!!!!!!!!  __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 07:31 | IP-adresse registreret
|
|
|

Det er dæleme lækker musik, mens solen bryder igennem udenfor. (efter endnu en regnvåd nat) __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
 lidt heftigt som morgen udrensning men så kan man jo lære at stå tidligere op  (det er ikke den version på coveret jeg lytter til)
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
lidt afslapnig efter opera tak min er dog fra polydor og hedder original soundtrack mens resten er på asiatisk - 1980 - stadig god afslappelse
1. Silk Road (Shichu No Michi) 4'08"
2. Bell Tower (Sharo) 2'12"
3. Heavenly Father (Tenchi Sahzo Shin) 4'12"
4. The Great River (Harukanaru Taiga) 2'44"
5. The Great Wall of China (Chahjo) 2'03" 6. Flying Celestial Nymphs (Hiten) 4'48"
7. Silk Road Fantasy (Silk Road Genso) 4'26"
8. Shimmering Light (Hikari To Kage) 3'22"
9. Westbound (Nishi Ni Mukkatte) 3'02"
10. Time (Toki No Nagare) 3'32"
11. Badhisattva (Basatsu) 1'58"
12. Everlasting Road (Tawa No Michi) 5'52"
Total Time: 42'19"
Recorded at Kitaro's Kamakura and Miasa studios, mixed at Kamakura,
Hitakuchizaka and Sound Design studios, engineered by Kitaro. Mixed by
Kitaro and Masayoshi Ohkawa with the assistance of S. Taya and A. Kaji.
Composed and arranged by Kitaro, synthesizers programmed by Kitaro.
Kitaro played Korg, Roland, Yamaha, Moog and Prophet synthesizers,
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
lidt afslapnig efter opera tak
min er dog fra polydor og hedder original soundtrack mens resten er på asiatisk - 1980 - stadig god afslappelse
1. Silk Road (Shichu No Michi) 4'08" 2. Bell Tower (Sharo) 2'12" 3. Heavenly Father (Tenchi Sahzo Shin) 4'12" 4. The Great River (Harukanaru Taiga) 2'44" 5. The Great Wall of China (Chahjo) 2'03" 6. Flying Celestial Nymphs (Hiten) 4'48" 7. Silk Road Fantasy (Silk Road Genso) 4'26" 8. Shimmering Light (Hikari To Kage) 3'22" 9. Westbound (Nishi Ni Mukkatte) 3'02" 10. Time (Toki No Nagare) 3'32" 11. Badhisattva (Basatsu) 1'58" 12. Everlasting Road (Tawa No Michi) 5'52"
Total Time: 42'19"
Recorded at Kitaro's Kamakura and Miasa studios, mixed at Kamakura, Hitakuchizaka and Sound Design studios, engineered by Kitaro. Mixed by Kitaro and Masayoshi Ohkawa with the assistance of S. Taya and A. Kaji.
Composed and arranged by Kitaro, synthesizers programmed by Kitaro.
Kitaro played Korg, Roland, Yamaha, Moog and Prophet synthesizers,
|
|
|
Ja, det er et fantastisk album. Har den oprindelige ikke-remasteret CD-version og jeg kan se, at numrene har en lidt anden længde end på den remasteret version. Desværre gik der lidt for meget Klaus Schønning i den for Kitaro på de efterfølgende albums. __________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja min er også før remastering - 1980 - ovenstående cover er fra nettet - trist når der går "pop" i folk der starter godt ud - men der er set både før og siden - to bad Lige nu  god bas god guitar og gode trummer og selvfølgelig desmonds karakteristiske sax fedt album til en lørdag på overarbejde med det værste der findes - external cascading stylesheets - hvor jeg dog bare hader at lave hjemmesider - men denne er en tjeneste som jeg har lovet færdig til 1 juli - så er det godt at jeg har et godt jazz "diskotekt" at vælge fra - det bliver der brug for
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|

En god skive til at teste anlæggets styrker og svagheder Men ellers, en feeee skive. __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev denne sat på CD-afspilleren (meditativ og afslappende).

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Lundgren Trio Plays the Music og JULE Styne (and plays it pretty cool)  Jan Lundgren - svensk pianis Mattias Svensson Bass Morten Lund drums and percussison quests Cæcilie Norby Eric Alexander Tenor Sax Mark Murphy aditional vocals En plade der kan anbefales og en plade som frk. Norby ikke ødelægger - men hvor hun for en gangs skyld hverken under- eller overspiller sine rolle Jeg har muligvis fået den sammen med en af "medlemspakkerne" fra JAzzklubben - men må have stillet den direkte ind i reolen (måske fordi jeg fik øje på Norby-navnet) for jeg har først opdaget den idag - og den er sku fed nok, og Murphy på crooner vocal er heller ikke tabt bag en vogn Til dem der ikke kender Jazzklubben - tja så koster et år 190 kr - inkl et ret fedt tidsskift Jazzspecial 4 gange årligt hvor man frit kan vælge eller fravælge tilbuddet på 4 plader samt selvfølgelig også et væld af andre plader - desværre ikke vinyl endnu tjek ders hjemmeside ud www.jazzklubben.dk - tit har de tilbud på medlemskab m.m. - man bliver ikke dummere af at holde deres blad og ens pladesamling bliver ikke dårligere af at sige ja til deres tilbud (det var vist en understated anbefaling på ægte jysk maner) Wiki om Styne: http://en.wikipedia.org/wiki/Jule_Stynehttp://www.janlundgren.com fører til Lundgrens hjemmside
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have rodet lidt med vintage motorcykel (Moto Guzzi selvfølgelig!) blev der lige et øjeblik til den her:  På ridset vinyl selvfølgelig. Med fare for at blive en lile smule politisk (det skal man en gang i mellem) påstår jeg lige at teksten fra titelnummeret, her under, vist nok er gældende i dag, 38 år efter albummet udkom: - "The cities have turned into jungles,
- and corruption is stranglin' the land.
- The police force is watching the people,
- and the people just can't understand.
- We don't know how to mind our own business,
- 'cause the whole world's got to be just like us.
- Now we are fighting a war over there.
- No matter who's the winner, we can't pay the cost.
- 'Cause there's a monster on the loose,
- it's got our heads into the noose.
- And it just sits there... watching."
Peter
__________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |