| Forfatter |
|
levendemusik Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 241
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cellomusik af Vivaldi. Før den Mozart makes you smarter. Bagefter vil jeg høre Bachs solocellosonater med Morten Zeuthen.
|
| Til top |
|
| |
levendemusik Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 241
|
| Sendt: 30 Juni 2007 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Visca Blaugrana skrev:

dejligt med en øl sådan en dejlig fredag
er lige begyndt med vinyl, og har ikke fortrudt det et sekundt |
|
|
Er Sinatra-skiven ny?
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 07:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
En super kunstner med en unik stemme. Gino på højdepunktet af karrieren. (1991). Så samme koncert i det hedengangne Saga. På et tidspunkt troede vi at loftet faldt ned. Så meget smæk var der på bassen . Specielt "Black Cars"

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 01 Juli 2007 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den her:  rør+ horn + violent femmes = himmelsk!!!! Peter
__________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian321 skrev:
CLIX skrev:
| The Cure - Bloodflowers. For hulen det er et godt album, efter min mening et af deres bedste.

|
|
|
Enig, det er kanon. |
|
|
Og lige nu snurre Disintegration, som kæmper med ovenstående om deres bedste album.

__________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Booka Shade - Movements

|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var en serie jeg fulgte med i dengang. Meget stemningsladet musik synes jeg og en flot flot indspilning tilmed.
"Damn fine coffee! And hot!"
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Det var en serie jeg fulgte med i dengang. Meget stemningsladet musik synes jeg og en flot flot indspilning tilmed.
"Damn fine coffee! And hot!"
|
|
|
en kollega havde købt en boks med 10 "aflsappende cder - yoga - feng fis etc. jeg gav den for sjov en chance og sad egentlig og hyggede meget godt indtil temaet fra twin peaks pludesligt kom på - sådan set er det jo også et smukt stykke afslappende musik - men hvis man har set serien - dengang den kom frem og var tæt på meget revolutionerende og temmelig skræmmende - ja så slapper man ikke af alla welness og relaxx etc. måske man skulle gense den - __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 02:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har kørt det meste af dagen. Uhhh, hvor er det "smooth" og stort.

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 02:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
levendemusik skrev:
Visca Blaugrana skrev:
|

dejligt med en øl sådan en dejlig fredag
er lige begyndt med vinyl, og har ikke fortrudt det et sekundt
|
|
|
Er Sinatra-skiven ny?
|
|
|
Nope. Vinyludgaven kom på gaden i 65. (da Sinatra fyldte 50 det år) Også deraf titlen på albummet. Cd udgaven udkom i 98. __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Lige nu får verdens bedste album lige en tur på lydstyrke "HØJ" - lige som det skal!
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
 Lige nu får verdens bedste album lige en tur på lydstyrke "HØJ" - lige som det skal!  |
|
|
Arghh, skal vi ikke nøjes med at konstatere at det er Saga´s bedste album (dog i tæt kapløb med deres første)!! __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
God musiksmag min ven.
Sidder selv og lytter til denne:

__________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
Visca Blaugrana Forum Bruger


Bruger siden: 11 December 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 548
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
levendemusik skrev:
Visca Blaugrana skrev:
|

dejligt med en øl sådan en dejlig fredag
er lige begyndt med vinyl, og har ikke fortrudt det et sekundt
|
|
|
Er Sinatra-skiven ny?
|
|
|
Nope. Vinyludgaven kom på gaden i 65. (da Sinatra fyldte 50 det år) Også deraf titlen på albummet. Cd udgaven udkom i 98.
|
|
|
årstallene kender jeg ikke, men pladen er ikke ny. Men hvis det er min du hentyder til, ja så er pladen ny :) __________________ Mit setup Palau Blaugrana og Film
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
Det er verdens bedste album ...du har bare ikke opdaget det endnu!  |
|
|
og et par stokke, tak!!!!! 
__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et ski**godt album, der lydmæssigt kan tvinge mange anlæg i knæ.  

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe... jeg danser lige nu rundt til Pitbull, Ay chico(Lengua Afuera) den får mine hofter godt i gang under badet
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |