| Forfatter |
|
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus.petersen skrev:
Scatcat: "Og til oktober skal jeg til Aarhus og se "Zappa plays Zappa" live."
Vi ses i Århus!  |
|
|
Det da det vi gør Var der ikke noget med at du missede den i Falconer sidste år? __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jow, og Grandmothers en anden gang. Ihh altså...
Men ikke denne gang. Har investeret!!!!! __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg blev lige tændt! __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Need any presentations?
__________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Cure - Disintegration
|
| Til top |
|
| |
Gigabass Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 22 Juli 2007 kl. 00:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 22 Juli 2007 kl. 07:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 22 Juli 2007 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger


Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 22 Juli 2007 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Visca Blaugrana Forum Bruger


Bruger siden: 11 December 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 548
|
| Sendt: 22 Juli 2007 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 22 Juli 2007 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne her ligger i CD-afspilleren (remasteret udgave fra 1992). "Shine On You Crazy Diamond (Part One) er et fantastisk nummer. Coveret er også et man aldrig glemmer.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 24 Juli 2007 kl. 01:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 24 Juli 2007 kl. 01:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
HUSH....!
|
| Til top |
|
| |
MathiasLarsen Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 586
|
| Sendt: 24 Juli 2007 kl. 01:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stevie Ray Vaughan & Double Trouble - Texas Flood
Genialt guitarspil :)
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 24 Juli 2007 kl. 08:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne her er i CD-afspilleren nu (rytmisk musik med akustisk guitar når det er bedst, klangen er lys og frisk):

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 24 Juli 2007 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fra de gamle gemmer: En popplade med en poppedreng 

Men, man kan sige hvad man vil. Men den stemme holder sq 100 __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 24 Juli 2007 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pat Metheny / One Quiet Night, med en lydkvalitet der er i topklasse:

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
Torben Brandt Branchemedlem

Bruger siden: 06 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 24 Juli 2007 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne på LP:  Link til anmeldelse, hvis den behøver uddybelse... http://www.dr.dk/Musik/Rock/Anbefalinger/Anbefalet/2006/05/2 4104141.htm
|
| Til top |
|
| |
Gigabass Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 25 Juli 2007 kl. 01:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 25 Juli 2007 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gigabass skrev:
Ved et beklageligt uheld kom jeg til at lytte til P3, godt nok kun i et kort øjeblik, men alligevel.
For ikke at få gangster- eller hængerøvssyge, måtte jeg straks tage et effektivt modgift
|
|
|
Uha ja - det kan være traumatisk at høre det l... de spiller på P3  Da der ikke vare noget på P2 så er aftenen gået med Coltranes : Ballads - - Christina Von Bülow: West of the Moon - - Katie Melua -- Chet Baker --J.J. Cale : Troubadur m.m. fl /altså mest Jazz og så lidt godt fyld ind i mellem __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |