| Forfatter |
|
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 05 August 2007 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claire Torry skriger altså godt..... __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 05 August 2007 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Den er så lige banket ind på top 5 af de fedeste Jazz Plader jeg har (fik den i går af min ældste datte i fødselsdagsgave - sød pige) hvordan jeg har kunnet leve uden Coltranes bedste plade indtil nu er fuldtændig uforståeligt - har i den ikke så lån og lyt
Det er Coltranes eneste Blue Note indspilning med ham i centrum - og det er helt himmlesk godt.
Det er sjovt nok den samme herre som miksede den i 57 som har stået for remastering til CD - en her Rudy Van Gelder - nice - Blue Note betalte også for at kunstnerne kunne øve sig inden optagelserne og de gav kunstnerne Royalty - derfor var dette også nogle af Coltranes bedste melodier - og et band som alle gør alt hvad de kan for at elve op til mesteren - ingen samlebånds Jazz - men helt i gennem flot
|
|
|
Inspirerende informationer! Og den er ikke svær (læs: dyr) at kommer i besiddelse af. Et par klik og den er i hus her. Peter __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
Ahania Forum Bruger


Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 632
|
| Sendt: 05 August 2007 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Donald Fagen - Morph the cat.
Hans nyeste album fra 2006, som vandt en grammy for bedste Surround Sound Album 2007.

__________________ 70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 05 August 2007 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejlig instrumental musik.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 05 August 2007 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lang tid siden jeg har hørt denne CD, så den kom på.

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 05 August 2007 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 05 August 2007 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
Bob Dylan - Self Portrait
På spolebånd! |
|
|
Har du fået gang i Revox'en eller er det Akai?? __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 05 August 2007 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
ELO - Time - Remasteret udgave:

__________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 05 August 2007 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 05 August 2007 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ZENYATTA MONDATTA!
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 05 August 2007 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi forbliver i politi-universet:

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Kenneth Hansen Forum Bruger


Bruger siden: 30 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 209
|
| Sendt: 05 August 2007 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|

SACD
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 06 August 2007 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et ret kritiseret album. Jeg synes det er ok. I hvert fald kan det vække naboerne

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 06 August 2007 kl. 08:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og denne ryger på om lidt. Som et plaster på såret???

Jo, min fætter prøvede at ringe til mig 1,5 time før koncerten. Han havde fået 2 billetter da andre i familien var forhindret. Men han fik ikke fat i mig.    Eller som man siger "sur r**". __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
flpdk Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 919
|
| Sendt: 06 August 2007 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, de tre første skiver de lavede er fantastiske. __________________ Mvh Flemming
|
| Til top |
|
| |
Red King Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 552
|
| Sendt: 06 August 2007 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
George Thorogood-The Hard Stuff OK fed skive!
|
| Til top |
|
| |
Brian321 Forum Bruger


Bruger siden: 03 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 774
|
| Sendt: 06 August 2007 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gary Numan - Jagged

Han kan stadig den gamle dreng.
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 06 August 2007 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Har du fået gang i Revox'en eller er det Akai?? |
|
|
Det er Revoxen der langt om længe snurrer. Jeg ejer ikke en Akai, kun en Sony og en Saba, der ikke er nget at råbe hurra for. Sabaen har godt nok aldrig kørt, da drivremmen er opløst.
Jeg lover dig, jeg nok snart skal få lavet den tråd jeg har pønset på meget længe nu __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 06 August 2007 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
 1978
 1979
 1980
 1981
 1982
SÅ KØRER DET! 
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 06 August 2007 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg varmer op til den kommende udgivelse. Hun har dælme en flot stemme.
Count To Ten udkommer d. 3/9.
P.S. Hun hedder Dico i det store udland. Dickow er åbenbart for kompliceret.
|
| Til top |
|
| |