Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 07:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Eltax Millennium 500 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Eltax A/S
Branchemedlem
Branchemedlem

Eltax A/S

Bruger siden: 11 November 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 16 November 2006 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

Eltax A/S skrev:
Hurtig skrev:

Du er ikke den første med sådan et spørgsmål... Det sker ret ofte, at folk ønsker råd omkring et eller andet supertilbud på noget ELTAX.
Og hver eneste gang lyder rådet, at man skal holde sig fra det. Det vil jeg gerne gentage!!

Som jeg ser det, så er problemet med ELTAX, at de ikke rigtig gør noget helhjertet. Når de forsøger at lave en HiFi rigtig højtaler, så er den det alligevel aldrig rigtig. Det bliver aldrig rigtig en perle, som eks flere af DALI's modeller (eks 450, 850, Diva osv). Måske fordi man hos ELTAX ikke har den fornødne viden og specielt entusiasme. Man kan være nok så dygtig ingeniør... det er bare langt fra nok. Vigtigere er det, at man brænder for HiFi med lyden som mål (ikke teknikken).

Og når de forsøger at lave en power højtaler, prioterer de KÆMPE kabinetter i tynd plade, i stedet for at sætte nogle ordentlige enheder i. Og en billig 15" bas giver typisk ikke ret meget power. Her kunne man ofte få mere ud af at benytte en 8" med en ordentlig magnet osv og så i et ordentligt kabinet.
Men sådan noget sælger tilsyneladende ikke ret godt fra hylderne i Bilka. Her tror kunderne at "stort og billigt er godt". Men det er desværre LANGT fra sandt!

Kvalitet koster (som de siger hos Toyota), og at kalde ELTAX kvalitet er en overdrivelse. ELTAX henvender sig til et helt andet publikum, der ikke går op lydkvalitet, men mere at det er billigt og at man kan hente det i Bilka.

Skal du have power, så køb noget Cerwin Vega. Der er ingen billig genvej til den slags. Og ethvert forsøg ender oftest i et kompromis, hvor man så til sidst ender med at købe det rigtige bagefter. Og så står man med sine værdiløse ELTAX'er.

Mit råd: Hvis du vil have en power højtaler, så køb den rigtige fra starten. Det fortryder du ikke!

Jeg kan forsikre dig for at vore medarbejdere i udvilkingsafdelingen både er kompetente og brænder for opgaven - det er iøvrigt ikke verdens nemmeste opgave at lave en "entry-level" højttaler - det er langt lettere at lave en højttaler hvor du som ingeniør har "frit valg" på alle materiale hylderne og ikke er begrænset af et snævert budget til materialer. 

Med venlig hilsen,

Eltax A/S

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 November 2006 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Hej Eltax

Mit bedste tip til dig, er at holde lav profil herinde. At gå ind i en diskussion på denne side, giver dig bare mavesår og søvnløse nætter, og resultatet vil ikke stå i forhold til indsatsen.

Det du har gang i, svarer til at ville forsvare KIA på en bil-side befolket af BMW og Mercedes fanatikere. Ikke nemt. Også selv om Kia sikkert giver masser af bil for pengene. Hovedparten herinde vil bare hellere have en brugt Golf, hvis du forstår analogien.

Når folk skriver herinde om råd, er det som regel fordi de HAR Eltax, men gerne vil have noget bedre. Der er altså ikke potentielle kunder at hente der.

Jeg håber salget af Eltax går som det skal, og i øvrigt ikke er påvirket af, hvad der skrives herinde!

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Sendt: 16 November 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Hej Eltax

Mit bedste tip til dig, er at holde lav profil herinde. At gå ind i en diskussion på denne side, giver dig bare mavesår og søvnløse nætter, og resultatet vil ikke stå i forhold til indsatsen.

Det du har gang i, svarer til at ville forsvare KIA på en bil-side befolket af BMW og Mercedes fanatikere. Ikke nemt. Også selv om Kia sikkert giver masser af bil for pengene. Hovedparten herinde vil bare hellere have en brugt Golf, hvis du forstår analogien.

Når folk skriver herinde om råd, er det som regel fordi de HAR Eltax, men gerne vil have noget bedre. Der er altså ikke potentielle kunder at hente der.

Jeg håber salget af Eltax går som det skal, og i øvrigt ikke er påvirket af, hvad der skrives herinde!

Flotte ord.

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Sendt: 16 November 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Ja, Svend P har ret... Det er nok et lidt svært forum at promovere ELTAX.

Men igen.... Der er mange herinde der vil anbefale eks DALI højtalere i samme prisklasser som ELTAX befinder sig i. Og det er næppe tilfældigt.

Jeg kan kun give ret i, at det er svært at lave en entry-level højtaler, hvor produktions-budgettet er ret beskeden. Men igen... DALI har tilsyneladende ikke så store problemer med det.

Jeg tror problemet med ELTAX er, at man sætter fokus helt forkert, i forhold til musikglade kunder.
Når jeg ser lille højtaler fra ELTAX i det lokale Bilka varehus, så slår det mig nemlig altid, at man har ofret pengene helt forkert.
Det er som om man forsøger at få højtaleren til at se ud af mere, end den vitterligt er. Der er altid masser af KÆMPE enheder til prisen, kæmpe kabinet i tynd plade og alverdens pyntelister osv.

Brug hellere pengene på et par lidt mindre men gode enheder, et traditionelt kabinet uden alt for meget pynt og nogle ordentlig filterkomponenter. Det er gode byggesteni en low budget entry-level konstruktion. Dertil kommer, at man specielt med billige enheder osv, skal bruge MEGET energi på at tune filter og kabinet. Det er ofte vigtigere end i dyre konstruktioner, idet der er lidt flere "skavanker" i enhederne at rette op på.

Et godt eksempel på en super god entry-level højtaler, er Paradigm Atom. En lille 2 vejs konstruktion, med Vifa's 20mm diskant og en Paradigm bas på 5" med støbt alu-chassis. Dertil et MEGET solidt men lille kabinet i spånplade/MDF. Filteret var simpelt, men egentlig i fin kvalitet.
Denne konstruktion blev solgt til 499 pr stk, og den lammetævede MANGE højtalere til langt højere priser.
Jeg købte faktisk et sæt i sin tid, mest for sjov og så for at have et par ordentlige PC-højtalere. Men jeg endte faktisk med at bruge dem ret meget i mit setup. De spillede imponerende størrelsen og især taget i betragtning!
Atom'erne blev dog skiftet ud, og en plads inde i skabet. For et par år siden røg de frem igen for sjov, faktisk i forbindelse med noget ELTAX. Min kærestes fætter havde nemlig købt sig et par ELTAX-kæmper i Bilka, bestykket med bl.a. en 15" bas. Disse havde han fået for 1499 for et sæt, altså 500 mere end mine gamle ATOM'er. For at overbevise ham om hvor ringe de var, sammenlignede vi med ATOM'erne. Og selvom han ikke er den store entusiast, var han IKKE i tvivl. ELTAX'erne lød jammerligt.
Men som han sagde, så var de ikke købt fordi de skule lyde godt, men fordi han ville spille højt med masser af BAS!!! He he he... Men faktisk var der MEGET mere smæk i de små ATOM'er! Og uanset hvor meget effekt vi hældte i ELTAX'erne, skete der ikke ret meget. Den store bas var helt tydeligt undermotoriseret!

Min pointe er, at man skal gøre sig klart hvad man vil udvikle. Er det en spillehøjt-højtaler, så skal man kigge efter den konstruktion der giver højest lydtryk. Ikke hvilken der har den største bas. En billig 15" kan være meget dårligere til høje lydtryk, end en god 8" til samme pris.
Og det er lige netop det jeg mener ELTAX gør galt. De kigger ikke efter det største lydtryk i sådan en konstruktion, men efter den størst mulige bas til prisen, vel vidende at kvaliteten er helt i skoven.
Men jeg kan sagtens følge ELTAX. Der er helt sikkert salg i skidtet. Jeg har set og hørt mange unge knægte savle over disse "vilde højtalere", fordi de bare måtte være vildt gode fordi de var så store!! Men for den kvalitetsbevidste er dette intet bevendt.

Kan i øvrigt tilføje at fætteren købte et sæt brugte CV DC12. Vi koblede både dem og ELTAX'erne på samtidig og skruede godt op. Man kunne slet ikke høre ELTAX'erne, med mindre man stillede sig helt tæt ved dem, og langt fra CV'erne. Dette på trods af at CV'erne kun har 12" bas... Den er til gengæld i orden!

Eltax A/S
Branchemedlem
Branchemedlem

Eltax A/S

Bruger siden: 11 November 2006
Sendt: 16 November 2006 kl. 13:13 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Hej Eltax

Nu er der jo en god grund til at vi tillader os at blande os i debatten - det er klart at vi er påvirket af negative holdinger til vore produkter.

Iøvrigt var det i starten af tråden et spørgsmål om et medlem der ønskede at købe en Eltax højttaler - og der er da vist ingen tvivl om at han har opgivet at købe denne højttaler.

Vi agter bestemt at holde en lav profil - og ønsker ikke at blande os i debatten udover når det drejer sig om vore egne produkter.

Med venlig hilsen

Eltax A/S

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 November 2006 kl. 13:20 | IP-adresse registreret  

Hej igen Bent/Eltax

Det var bestemt ikke for at forbyde dig at deltage. Jeg synes altid det er fedt når branchemedlemmer kan komme med en anden vinkel på sagen. Min pointe var bare at det var en uphill-battle, og at den typiske Eltax kunde slet ikke befinder sig herinde.

Hvis I virkelig har ambitioner om at fremstå som et seriøst alternativ, så skulle I måske droppe Bilka som salgssted. Se bare, hvor meget B&O vred sig, da Bilka ville til at sælge det. Også selv om jeg ikke bifalder så meget styring af forhandler og priser, er der da ingen tvivl om, at det ville have været totalt ødelæggende for B&O's image at blive solgt der.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 16 November 2006 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Hej Eltax

ER ikke enig i at Eltax skal holde lav profil hvis deres produkter nedgøres eller svines til. Det er der da ingen der vil stå model til, uanset om det er Eltax, B&W eller Mercedes for den sags skyld. Men når ens produkter bliver "svinet" til synes jeg da det er fair nok at svare på dem og sige sin mening.

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 November 2006 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

nemligja skrev:

ER ikke enig i at Eltax skal holde lav profil hvis deres produkter nedgøres eller svines til. Det er der da ingen der vil stå model til, uanset om det er Eltax, B&W eller Mercedes for den sags skyld. Men når ens produkter bliver "svinet" til synes jeg da det er fair nok at svare på dem og sige sin mening.

Det var sårn' slags venlig tip, men det røg vist lidt hen over hovedet på folk. I don't give a sh*t. The gloves are off!

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 November 2006 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

nemligja skrev:

Det var sårn' slags venlig tip, men det røg vist lidt hen over hovedet på folk. I don't give a sh*t. The gloves are off!

Rolig nu... der er da ikke nogen grund til at gå op i det røde felt! Fortæller bare jeg ikke er enig med dig.

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 16 November 2006 kl. 14:46 | IP-adresse registreret  

Jeg synes egentlig heller ikke et firma som ELTAX skal forholde sig passiv, hvis de opdager at et forum for seriøse kunder sviner Deres produkter til.
Men at kaste sig ud i et forsvar, er ikke meget ved. Det ender nok mere med, at man bliver latterliggjort.

I stedet skulle man heller kigge på årsagen til at man bliver svinet til. Det kunne jo tænkes, at ens produkter ikke helt matcher det de seriøse kunder forventer.... De fleste der køber ELTAX gør det nppe af ebtusiasme efter den ultimative lyd i kassen, men nærmere fordi det lige var dem der var på super-tilbud. Hvis vitterligt ELTAX tilbød klassens bedste lyd, ville entusiasterne næppe have fået den negative holdning til ELTAX.

Og så er jeg ret enig med Svend P i, at man måske skulle finde andre forhandlere end Bilka, Merlin og Expert. Med al respekt for disse butikker, kan man vel godt tillade sig at sige, at de ikke ligefrem er kendt for entusiasme for lyd. Men det kunne jo også være derfor de forhandler ELTAX.

Jeg kunne eks dårligt forestille mig en kæde som Hifi-Klubben forhandle ELTAX... Det ville næppe blive en succes.

Til sidst vil jeg så sige, at jeg har STOR respekt for, at ELTAX officielt deltager i denne debat. Her kunne mange andre nok lære noget.
Jeg kan så kun håbe, at man vil benytte den feedback man får, til at forbedre sine produkter. Måske skulle man endda lade nogle brugere hjælpe til som test-panel. Det giver nok mere end et internt test-panel, da man får sammenlignet med alverdens produkter i forskellige setups.

Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Sendt: 16 November 2006 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

Eltax A/S skrev:
Ascari skrev:

Det var nu ikke for at være nedladene Eltax A/S, jeg ytrede bare hvad jeg har erfaret gennem tiden. Mit første surroundanlæg var Eltax Universe, hvilket jeg var pænt tilfreds med, indtil jeg hørte andet "brugt" hvor jeg mener der er meget mere at hente for 500 kroner og opefter. Jeg har stadigt mine eltax højttalere, og jeg er ganske godt tilfreds med dem som de spiller nu (2 er sat til tv'et og 2 hænger på væggen som baghøjttalere), jeg mener bare stadigt der er meget mere at hente andre steder, og jeg er åbenbart ikke den eneste.

Jeg kan godt se at det er surt at folk "nedlader" eller lader til at nedlade jeres produkter, men i stedet for at be folk om ikke at ytre sig, så modagumentere, debattere på forumet, det er det vi har det til! Det er meget bedre at få folk til at skifte mening og ytre sig anderledes, end at be dem om slet ikke at ytre sig. Der er mange fordomme på dette forum, men derfor skal folk da stadigt skrive hvad de ved, eller mener at vide. Uanset hvad vil enhver producent modtage kritik af et produkt, uanset hvor godt eller dårligt det er lavet kan det ikke tiltale alle og enhver, det gælder alle, såvel ovennævnte mærker som eltax. 

Du kan evt. søge efter tråde hvori der omtales kinagrej (som du også selv er inde på i dit indlæg, hvori du giver udtryk for at kina/ japans produkter er billige plastik kasser?), men her kan man tale om fordomme og folk der er absolut imod, og andre der er for. Jeg kunne da aldrig drømme om at be folk der taler nedladene om et produkt jeg har købt om at tie stille, hvad skulle vi så med et forum hvis folks meninger ikke må komme frem?

Fortsat god aften, Mvh.

Hej igen - forstår godt hvad du mener, og syntes det er fint og meget interessant med dette forum - det giver masser af inspiration til fremtidige produkter. Har bestemt ikke noget ønske om at begrænse "ytringsfriheden" - tværtimod.

MVH Eltax A/S

Lyder rigtigt godt, og glæder mig til at se Eltax være repræsenteret i nogle af de debatter og tråde der bliver oprettet omkring diverse emner omkring eltax fremover.

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari

Soersch
Lukket konto
Lukket konto
Lukket konto efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 17 Juni 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 16 November 2006 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Eltax laver faktisk nogle udmærkede ENTRY-LEVEL højtalere. Men desværre ikke dem der sælges i Bilka. Jeg tænker i stedet på

Eltax Symphony

Eltax Monitor

Eltax Liberty

Hurtig sammenlignede Paradigm Atom med en af de store boom-boxe. Men hvis sammenligningen havde været med Eltax Liberty 3+ havde det formeodentlig været et meget tæt race. Jeg har hørt begge og det er begge fine entry level højtalere.

Eltax har faktisk fået 5 stjernede test af højtalere fra både Monitor og Liberty serien. Problemet her i Danmark er at de gode entry-level Eltax serier ikke findes nogle steder. Jeg har kun set de allerbilligste serier i Bilka og lign. steder - og så bliver billedet af Eltax som et godt entry-level mærke lidt blakket her i Eltax hjemland. Så på den måde er det dårlige rygte selvforskyldt.

Opturskakao
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 16 November 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Til Eltax A/S og andre:

Skæg lille debat der er i gang. Jeg har selv ejet et par Eltax højtalere, og dem var jeg ganske glad for i et par måneder. De opfyldte mine entrybehov, for de er som Eltax nævner entrylevel højtalere.

Og det synes jeg faktisk at de opfylder ganske godt. Det helt store problem ligger jo også i at når man investerer i billige ht, køber man heller ikke den dyreste forstærker. Nogle ville måske endda bruge ringeklokkekabel for at spare yderligere.

Man kan sgu ikke komme uden om, at vil man have kvalitet ud i stuen/biografen, så skal man højere op i prisleje.

Eltax burde måske også forsøge at lave andet end entrylevel højtalere. Hvorfor ikke komme med en ht der virkelig kan konkurrere med andre førende mærker??

Til top Vis Opturskakao's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Opturskakao

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 17 November 2006 kl. 07:54 | IP-adresse registreret  

Det er muligt at ELTAX laver kvalitets-entry-level-højtalere. Men så kan det virkelig undre en, at de ikke sælger dem i DK. Gad vide om de har et ønske om, at være kendt som Bilka's billig-mærke???

Kom da hellere i gang, og få nogle af de gode modeller på markedet, hos nogle af de seriøse HiFi butikker.

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Sendt: 17 November 2006 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Det er muligt at ELTAX laver kvalitets-entry-level-højtalere. Men så kan det virkelig undre en, at de ikke sælger dem i DK. Gad vide om de har et ønske om, at være kendt som Bilka's billig-mærke???

Kom da hellere i gang, og få nogle af de gode modeller på markedet, hos nogle af de seriøse HiFi butikker.

Dem der kan finde sig tilfreds med et sæt Eltax højttalere skal da have lov til det.

Hurtig, jeg syntes det lyder til at du har noget imod Eltax. Hvis du ikke kan lide lyden i dem så lad da være med at købe dem. Men at nedgøre dem ser jeg ingen grund til!

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 17 November 2006 kl. 11:34 | IP-adresse registreret  

Jeg har engang haft et Eltax Universe surroundsæt... Jeg kan kun sige en ting: Det spillede MØRKT og KOLDT! Der var ingen form for dynamik i... De var nogenlunde til film, men til musik var det bare som om man tænkte "Øv"! 

Jeg er meget gladere for mine Dali 505, som jo heller ikke er en af verdens dyreste højttalere...
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 19 November 2006 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

Soersch skrev:
Hurtig sammenlignede Paradigm Atom med en af de store boom-boxe. Men hvis sammenligningen havde været med Eltax Liberty 3+ havde det formeodentlig været et meget tæt race. Jeg har hørt begge og det er begge fine entry level højtalere.

Lur lige min pointe.... Selv om man sammenligner en KÆMPE ELTAX Boombox med en lille kvalitetshøjtaler til 499,- vil den endda tabe i "boombox-disciplinen". Det er klart at en kæmpe boombox til ingen penge ikke kan spille som high end højtalere. Men værre er det, at den ikke engang kan det den er beregnet til... Nemlig at spille højt. Det eneste den kan er at se ud som om den kan spille højt.

Min pointe er også, at man skal sætte sig et ordentligt mål. Vil man lave noget der kan spille højt, er det det man skal satse på. Om så det ser voldsom ud kommer i anden række. Men med ELTAX er det som om at de godt ved, at produktet skal sælges i Bilka, hvpr man alligevel ikke kan høre højtalerene. Derfor ofrer de ikke krudt på god lyd eller evnen til at spille højt i disse boomboxe... Nej, det satser alt på at lave noget der ser ud til at have nogle vilde egenskaber. De ved godt at det er det eneste kunden kan vurdere ud fra, når han står i Bilka.

Og som tidligere nævnt, er det ikke for at nedgøre ELTAX. Nærmere for at fortælle hvad jeg mener skal til, for at de kan begynde at blive taget alvorlige som højtalerproducent i Deres eget land.
Jeg går MEGET ind for, at vi skal beholde vores position som verdens førende højtaler land. Men boomboxe fra ELTAX rykker ikke det store i den sammenhæng.

Soersch
Lukket konto
Lukket konto
Lukket konto efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 17 Juni 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 21 November 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

[Jeg går MEGET ind for, at vi skal beholde vores position som verdens førende højtaler land. Men boomboxe fra ELTAX rykker ikke det store i den sammenhæng.

Vi er enige !

Det er synd de bedre af Eltax' entry-level højtalere ikke er tilgængelige. Og når det nu er muligt at få gode billig-højtalere (se f.eks. Infinity's lille Primus 250 der er rystende god til prisen) er det synd at folk ender med de dårlige.

Faldt iøvrigt over en side jeg ikke har set før: cableman.dk som sælger Eltax og Tangent (som vel også er et Eltax mærke) - både højtalere og nogle forstærkere der bærer Eltax mærket (de fik pæn omtale i Tyskland (husker ikke hvor)....

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 November 2006 kl. 12:14 | IP-adresse registreret  

Hi-Sonny-Fi skrev:

Grunden til at Eltax ikke er kendt som noget specielt godt i Danmark har noget med prisen at gøre, og salgsstederne.

Begyndte man at sælge Dali i Bilka til til 1000 kr. så var det pludselig også noget l**t. Sådan er mange af os danskere nu engang skruet sammen.

Interresant tankegang... giver dig ret i at forhandleren også har noget at sige. Ikke alle højttalere der bliver solgt hos f.eks hifiklubben synes jeg er ordentlige. For mit eget vedkommende kan jeg slet ikke med lyden på Dali's mindste modeller (ved godt jeg måske træder nogle over tæerne, men vi er jo forskellige). Synes den diskant har en forfærdelig lyd. Min pointe er at de jo sælges i stort antal (vil jeg formode) bl.a pga stedet hvor det bliver solgt. Må erkende at jeg ikke kender ret meget til Eltax's højttalere men hvad jeg lige kunne se har de højttalere der er lidt bedre end dem der bliver solgt i Bilka og det kunne være sjovt at se hvordan de ville sælge hvis de kom ind til en "ordentlig" forhandler som Hifi-klubben og se hvordan den ville klare sig over for de billige Dali og Gale.  

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 November 2006 kl. 16:49 | IP-adresse registreret  

Jeg tror ikke ,de modeller der sælges i Bilka mv. nu ville klare sig godt, men de bedre modeller der sælges i udlandet ville formodentlig klare sig meget fint?
Eller er det bare mig der spinder tanker på en underlig måde?

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum