Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
Sendt: 16 November 2006 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
Problmet med PC of hifi er at der er mange interne støjkilder i en PC. Som ikke er en cd afspiller. Selvfølgelig vil elektrisk støj altid påvirke en cdafspiller og en PC, men der er mere af den inde i en PC.
En anden ting er at en CD afspiller er designet til lyd, og alle krafter er lagt her i. I en PC er det mere all around, og alt tiden er ikke brugt på kun at skabe perfekt lyd.
PC´en har dog mange fordele. Men lydmæssigt bliver det svært at komme op på siden af en cd afspiller. Hvis man bruger 6K på en pc og 6K på en cdafspiller så er CD´en nok bedst i langt de fleste tilfælde, men så er der jo også mange features man ikke får ved at have sådan en, så det er langt hen af vejen en prioteringssag....
Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
Sendt: 16 November 2006 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
Guys! Det er ikke fordi jeg skal spille vigtig-per, men kan vi ikke holde snakken om lydkvalitet i PC kontra CD til en af de allerede eksisterende tråde? Denne her handler vel om fede pc-kabinetter med hifi-look eller hvad?
Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 957
Sendt: 16 November 2006 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
lpm76 skrev:
Guys! Det er ikke fordi jeg skal spille vigtig-per, men kan vi ikke holde snakken om lydkvalitet i PC kontra CD til en af de allerede eksisterende tråde? Denne her handler vel om fede pc-kabinetter med hifi-look eller hvad?
Jo det kan vi da godt. Det er jo nærmest et åndeligt Himalaya med alle de gamle billeder folk viser af kabinetter der er to tre og fire år gamle...
Bruger siden: 07 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 216
Sendt: 16 November 2006 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
Denne skulle være helt ny
Med dette LC11 PC kabinet er det ultimative multimedie kabinet, som er udført i et lækkert HiFi format og som er det perfekte komplement til dit hjemmebiografsystem. PC LC11 kabinet har alt den plads du skal bruge til komponenter og drev og er forsynet med 4 USB 2.0 porte og en FireWire port. http://www.pixmania.com/dk/dk/277466/art/silverstone/pc-kabi net-lc11-sort.html?itag=10527#
Hmm, kabinettet er vel ikke så langt fra Alienwares sædvanlige designfilosofi, som vist skiller vandene lidt. Personligt synes jeg det er for spacy men jeg har en god ven som er helt pjattet med det.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum