Emne: Forstærkerfabrikanters effektopgivelser ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
At Densen ampen ikke er en idéel spændingskilde burde vel være åbenlyst for enhver. Men det er ikke det der skrives. Han forsøger at positionere et tarveligt produkt op ad gedigent arbejde. Og det er der mange der vil springe lige på hovedet i i god tro. Densen er IKKE i god tro.
Tillykke med eksamenskarakteren i øvrigt.
Der er ikke andre agendaer end at få noget redelighed ind i markedsføringen.
Treshold har altid excelleret i stram bas og tårnhøj effekt. Men hvad har den med Densen at gøre? Det er heller ikke mig der har introduceret min egen amp i debatten, den kan slet ikke sammenlignes med Densens kageamp. Som er og bliver en kageamp, uanset om du lide det eller ej. Kollaps allerede i 2 Ohm pga underdimensionering er ikke hverdagskost til 26.000 kr. pr. kanal. Og fakta er, at den markedsføres som strømstærk.
|
|
|
Treshold har altid excelleret i stram bas og tårnhøj effekt.
Nu ved jeg ikke hvor meget du har ejet af TH , men jeg har haft en del af det og det er ikke lige det jeg forbinder det med når jeg tænker tilbage på det.
Det spiller lidt som det gammel ML20,5 og 20,6 varmlyd og ikke for stram bund.
Så hvis du merer det , er det så ikke bedre at lytte til det man vil have , end at kikke på data og købe udfra det.
Nogle mærker er da så ærlige idag at oplyse at man ikke skal gå under et bestem ohm tal.
Men igen fordi du mener noget andet så kan andre godt have ders mening og ider til hvordan det skal lyde og laves.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ud over at man selvfølgelig ikke skal snyde med watt opgivelser, så kan jeg ikke hvordan det kan være så stort et problem at Densen giver disse oplysninger:
125 Watt i 8 Ohm
250 Watt i 4 Ohm
Når de af Stereoplay måles til:
176 Watt i 8 Ohm
294 Watt i 4 Ohm
Kan godt følger din pointe KVK et stykke af vejen, men så hellere ikke længere.
|
| Til top |
|
| |
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil anbefale de mere tålmodige at læse denne tråd, ( http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46572 )hvor der er et par opsummeringer af alle de postulater Kurt har lavet, som han ikke har været i stand til at dokumentere.
Men nu hvor Kurt har forsøgt at flytte fokus, ved at starte en ny tråd, vil jeg for det første anbefale alle at stemme NEJ, for det er ikke i orden at markedsføre sig på noget man ikke lever op til.
For det andet, er denne afstemning et resultat af Kurts postulater i den tidligere nævnte tråd. Han mener vore produkter har klart ringere dæmpningsfaktor end andre fabrikanter (han opfandt til formålet en hel ny målemetode, han kunne dog ikke forklare hvorfor den metode man har brugt i en menneskealder ikke skulle være gældende mere....) Men tilbage til hans postulater om især vores B-350 monoblok:
Nedenstående er Stereophiles målinger af udgangsimpedans for en håndfuld kendte high-end forstærkere. Vores udgangsimpedans er udregnet på baggrund af Audio (Tysklands måling af dæmpningsfaktoren til 45):
Udgangsimpedans: Dæmpningsfaktor:
MBL Ref 9007 0,38 ohm 21
Halcro DM88 0,1 ohm 80
Plinius SA-Reference 0,23 ohm 35
Mark Levinson 431 0,08 ohm 100
Pass Labs XA160 0,57 ohm 14
Krell Full Power Balanced 0,18 ohm 45
Densen B-350 0,18 ohm 45
Som det ses er kun Halcro og Mark Levinson bedre end vores B-350. Krell har nøjagtig samme dæmpningsfaktor, og de øvrige en dårligere dæmpningsfaktor.
Nu har Kurt brugt en hel tråd på at svine os på en ringe dæmpningsfaktor.
Måske Kurt vil være venlig at forklare hvordan det går til at LIGE NETOP vores B-350 er så meget dårligere med hensyn til dæmpningsfaktor end de andre forstærkere.
ER vores 45 i dæmpningsfaktor ikke det samme som når andre forstærkere måles til 45 i dæmpningsfaktor ?
Måske skal Kurt igen til at opfinde nye målemetoder, og tale om jysk dæmpningsfaktor, kontra udenlandsk dæmpningsfaktor ? hmm... det går heller ikke Gravity er jo også jysk.. nå.. Vestjysk Dæmpningsfaktor __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
|
Kurt mangler bare at dokumentere at vore produkter ikke er strømstærke. Det er altså ikke tegn på at et produkt ikke er strømstærkt at en forstærker er 176 W istedet for de opgivede 125W i 8 ohm. Det er "kun" tegn på at forbrugeren får mere for varen end han er blevet stillet i udsigt.
|
|
|
Se den test der er linket på jeres hjememside (B110). Der er to strømstærke en gennemsnitlig og en svag....find selv ud af hvem der er hvem  __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemlig ja, eneste mulighed er at hive sig ned på det generelle debat niveau.
jeg har raporteret ovenstående indlæg, for det er lavt, uden indhold og tilstilet direkte til en bruger, så det burde være sendt som PB
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har aldrig hørt en Densen men syntes de er utroligt flotte , hvor sælges de i O´ense.
Er det motordrevet vol. potmeter ? 
Er de go´e ? Eller sagt på en anden måde , hvad er godt og hvad er skidt ?
Bare nysgerrig 
__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stereophile måler Krell FPB 350 til monstrøse værdier,
Finally, fig.7 shows how the FPB 350mc's THD+noise percentage changes with output power into 8, 4, and 2 ohms. Below 1W, the upward slope of the traces with decreasing power indicates that the measured percentage is dominated by noise; above that level, harmonic distortion dominates and reveals a maximum in the 10-20W region before the amplifier starts to clip, revealed by the knee in these curves. Formally defining clipping as the 1% THD+noise figure gave maximum power delivery of a monstrous 475W into 8 ohms (26.8dBW), way above the specified power. 850W was available into 4 ohms (26.3dBW) and while I measured 1060W into 2 ohms (24.2 dBW) rather than the specified 1400W, the AC line in our Santa Fe office was sagging significantly for this measurement.

|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Densen
0,18 Ohm i udgangsimpedans er en respektabel værdi med kun ét par bolcher. Hvor store er emittermodstandene i den?
|
| Til top |
|
| |
e-type Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 274
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stop stop stop
hvad dette emne skal ved jeg ikke, men det står enhver frit for at vælge hvad mn investerer sine penge i. Nogle vælger pga. mærke, nogen p.g.a. udseende og nogen vælger Hi-fi ud fra hvordan det lyder.
For mange år siden var det måledata der langt hen af vejen afgjorde om et produkt var et "kvalitetsprodukt". Jeg havde troet, at vi var blevet enige om, at det er den lyd produktet kan reproducere det handler om.
Jeg har selv et "kontor"-anlæg der bl.a. omfatrter en monsetr US-forstærker der kan levere knap 100A i 2 ohm, men den lyder ikke bedre end mit stue-setup. Da high fidelity i 70 eller 80-erne begyndte systematisk testning af produkterne, så var der mange vellydende produkter der målte ad h...... til. konklusionen var allerede dengang klar lyt, lyt og lyt igen - find så det der opfylder din smag - for der ingen universal smag - det er derfor vi er individer.
Når man vil angribe, så er det en god ting at have sine facts på plads - specielt når man kaster sig ud mod et produkt, hvor et anerkendt magasin netop har udført målinger.
Og personangreb er altid skammelige, men nødvendige når man ikke har mere tørt krudt at skyde med.
|
| Til top |
|
| |
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Kurt 
Nu har du brugt 7 sider af en tråd på at svine os at vi har en dårlig dæmpningsfaktor. Nu hvor jeg så dokumenterer at dæmpningsfaktoren ikke er en skid dårligere end alle andre, så vælger du at skifte emne, og give os en powergraf for en Krell, istedet for at svare på det indlysende:
Hvordan det går til at LIGE NETOP vores B-350 er så meget dårligere med hensyn til dæmpningsfaktor end de andre forstærkere.
ER vores 45 i dæmpningsfaktor ikke det samme som når andre forstærkere måles til 45 i dæmpningsfaktor ?
Som det ses er B-350 ikke dårligere end så mange andre højt respekterede high end forstærkere:
Udgangsimpedans: Dæmpningsfaktor:
MBL Ref 9007 0,38 ohm 21
Halcro DM88 0,1 ohm 80
Plinius SA-Reference 0,23 ohm 35
Mark Levinson 431 0,08 ohm 100
Pass Labs XA160 0,57 ohm 14
Krell Full Power Balanced 0,18 ohm 45
Densen B-350 0,18 ohm 45
Og nu da jeg alligevel har din opmærksomhed Kurt, så svar da lige på de utallige andre løse påstande du er kommet med:
a) Hvis du nu mener din metode til udmåling af dæmpningsfaktor ikke er forkert, må du gerne bevise det f.eks med et link. KLC-Audio har allerede med et tidligere indlæg bevist at du tager fejl, og dokumenteret dette ved at opgive den korrekte målemetode med link til bare eet af de steder man kan finde dette.
b) Selvom du ikke kender serieværdierne på dine spoler i dine højttalere, er det jo ikke begrundelse for ikke at diskutere dette. Neeper som jo er yderst kompetent har jo nævnt at et tal på 0,5 ohm er realistisk, hvilket medfører at din Gravity har en dæmpningsfaktor på 16, og vores B-350 en på 11 på dine højttalere (set efter filtret). Er dettte korrekt udregnet af Neeper.. ja eller nej ?
c) Siden du har læst Otala, synes jeg da du skal fortælle mig hvad du har læst ? og hvordan du kan komme frem til faktor 10 istedet for faktor 5 ? og hvor har du fundet dette i Otalas papirer ?
d ) Du mangler stadig at dokumentere på hvilket grundlag du vurderer vore udgangstransistorer som værende dårlige. Det er ikke nok at linke til en anden fabrikant og sige at hans forstærkere er ringe, så det er udgangstransistorerne også. Hvis dette er måden at argumentere på, kan jeg med lethed finde en håndfuld billige kina forstærkere der bruger samme udgangstransistorer som din Gravity, og så er udgangstransistorerne i din Gravity iflg din logik også automatisk skod. Prøv for een gangs skyld at diskutere sagligt, og forklar PRÆCIST hvilke specs i en Sanken udgang du ikke finder er gode nok.
Skal vi ikke lige tage tabellen igen:
8 ohm: 4 ohm: faktor:
MBL Ref 9007 137 231 1,68
Halcro DM88 295 525 1,78
(i 2 ohm 266w)
Plinius SA-Reference 320 480 1,5
Mark Levinson 431 234 400 1,71
Pass Labs XA160 118 59 0,5
Krell Full Power Balanced 475 850 1,79
(i 2 ohm 1060W)
Densen B-350 176 294 1,67
Som det ses af ovenstående ligger vores B-350 ganske pænt med ca den samme stigning i effekt som de andre, hvis man går fra 8 til 4 ohm.
Men opdeler man forstærkerne i modkoblede, og umodkoblede, er der så vidt jeg ved kun Pass Labs der ligesom vores Densen B-350 er umodkoblet. OG som det ses er vores data for stigning i effekt ved at gå fra 8 til 4 ohm lidt bedre end Pass Labs. (det skal bemærkes at Nelson faktisk bevidst har valgt at lave sin forstærker sådan, så der er IKKE tale om en skod amp, selvom Kurt sikkert vil påstå det).
Er Gravity bedre end med hensyn til effektstigning fra 8 til 4 ohm ? Hvis du ikke har uafhængige målinger, kunne vi f.eks lade en teknisk kyndig person her på sitet uden tilknytning til dig eller mig komme forbi og måle den igennem. Det nødvendige måleudstyr stiller vi gerne til rådighed.
Med hensyn til integrerede forstærkere gør det samme sig gældende som ovenfor. Her er Stereophiles målinger af en mængde kendte integrerede (sammenlignet med Audios af vores B-110):
8 ohm: 4 ohm: faktor:
Krell Kav-400XI 290 350 1,21
Ayre AX-7 51 87 1,71
Mark Levinson 383 182,6 356 1,95
Classe CAP-100 106 157 1,48
Densen B-110 75 & ; ;nbs p; 121 &am p;am p;nb sp; &am p;am p;nb sp; 1,61
Som det ses ligger vi også rigtigt med i ovenstående selskab.
Udover ovenstående var der flere andre spørgsmål du aldrig fik besvaret:
- Jeg fik aldrig svar på om det noget alternative metode for udregning af dæmpningsfaktor var udtryk for bevidst manipulation eller uvidenhed ?
- Er det korrekt at det nærmest er umuligt at komme over 50 i dæmpningsfaktor for enden af højttalerkablerne ?
- Er det korrekt at seriemodstanden i spolerne i dine dali højttalere gør at du ender på en dæmpningsfaktor på ca 16 set fra højttalerenhederne ?
- Er det ikke korrekt at vores mindste forstærker B-305 monteret med SAXO elektronisk delefilter vil have en højere dæmpningsfaktor end din Daner Gravity med dine højttaleres passive filter ?
- Har du, eller har du ikke læst Matti Otalas værker ?
- Hvilke udgangstransistorer er bedre end de udgangstransistorer vi bruger ?
- Er det korrekt at alle vore watt angivelser er lavere end de faktisk målte effekter ?
- Hvor har jeg påberåbt mig kvaliteter vore produkter ikke har ?
- Nævn en håndfuld umodkoblede forstærkere til samme pris som vores B-350 med bedre dæmpningsfaktor ?
- Dokumenter at den højere dæmpningsfaktor for disse skulle give bedre lyd end vores B-350 ?
- Dokumenter at vi bryder markedsføringsreglerne !
Så er vi vist igennem de påstande om os som du mangler at dokumentere. Hvis du vil være venlig at svare præcist på dem, vil jeg da glæde mig til svarene !
PS. LB, som du er også jeg træt af denne gang personshetz, men jeg prøver at svare så sagligt som overhovedet muligt, og samtidig holde Kurt fast i hans påstande, og få ham til at dokumentere dem.
Hvorfor gør jeg så det ? jo, for hvis man lader sådan en gang underlødig pseudo videnskab stå, tror folk det er rigtigt, og det simpelt hen ikke fair at opfinde nye målemetoder med henblik på at svine os som Kurt har gjort tidligere i denne debat. At der var tale om forkert målemetode gav både KLC-Audio (Der linkede til den korrekte målemetode) og Neeper mig ret i. Alligevel nægter Kurt at indrømme at han har brugt en forkert metode. Det betyder der kun er 2 muligheder: a) at han er uvidende b) at han bevidst forsøger at manipulere. __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
e-type skrev:
| Og personangreb er altid skammelige, men nødvendige når man ikke har mere tørt krudt at skyde med. |
|
|
Forstår jeg det ret her: når du ikke har flere saglige argumenter, så er det OK at svine folk til 
|
| Til top |
|
| |
e-type Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 274
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
NEJ - så skulle man ateg og klappe I
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
e-type skrev:
| NEJ - så skulle man ateg og klappe I |
|
|
NÅ - du skriver jo ellers det er nødvendigt ligefrem??
EDIT: iøvrigt mener jeg man skal bruge ørerne istedet for regnemaskinen.
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
|
Kære Kurt 
Nu har du brugt 7 sider af en tråd på at svine os at vi har en dårlig dæmpningsfaktor. Nu hvor jeg så dokumenterer at dæmpningsfaktoren ikke er en skid dårligere end alle andre,
|
|
|
Er det argumentet for at skrive som i gør?
Thomas Sillesen skrev:
|
Så er vi vist igennem de påstande om os som du mangler at dokumentere. Hvis du vil være venlig at svare præcist på dem, vil jeg da glæde mig til svarene !
|
|
|
Jeg mangler også et par svar fra Densen....mon de kommer? Eller er du låst fast i tanken om at KvK fører korstog imod Densen?
__________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan vel som HOVEDREGL sige at det der med watt opgivelser, uanset mærke og model, er en gang "fis" idét, mange... måske specielt de billigere produkter aldrig opnår det som de skriver. Det som jeg synes er problematikken i alt det der med opgivelse af watt er, at det efter hvad jeg har ladet mig fortælle, er flere forskellige måder at måle den slags på... Om det er rigtigt ved jeg ikke.
Hvor mange watt et eller andet produkt har er som regl, efter min overbevisning ikke noget "kvalitetstegn" udover, at det "lyder godt" i de unge løvers snak med hinanden... Altså en slags "blær".
- Feks er jeg i besiddelse af en reviever som KUN er opgivet til 70 watt i 8 ohm, men jeg vil vædde min gamle oldemor, på at den kan spille højere end mange andre produkter der er opgivet med langt højere "watt tal".
Jeg tror at hvis man i brancen kunne blive enige om én måde at måle og ikke mindst opgive den slags på, så ville det blive et nyttigt "værktøj" for hr og fru jensen når de er ude og kigge på grej. Men som det er idag, er det efter min overbevisning ikke ret meget værd, med mindre man snakker om virkelig kvalitetsgrej... Måske er jeg naiv, men jeg tror feks ikke at ML, Linn, Gamut & Krell m.f snyder i deres opgivelser...
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smedegaard skrev:
.
Hvilken skjult agenda har du her? Din hetz paa Densen virker staerkt mistaenkelig. Og dine metoder usaglige.
Mvh Michael |
|
|
Hej Michael
Nu er du jo heller ikke helt neutral i forhold til Densen selv, vel?
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
Smedegaard skrev:
Hvilken skjult agenda har du her? Din hetz paa Densen virker staerkt mistaenkelig. Og dine metoder usaglige.
Mvh Michael |
|
|
Hej Michael
Nu er du jo heller ikke helt neutral i forhold til Densen selv, vel? |
|
|
Det skal nok blive underholdende det her... også lige til et 13-tal.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Densen!
Der var desværre tale om en beregningsmåde, der helt og aldeles utilsløret afdækker en tyndbenet PSU i B350.
Jeg synes du skal kigge lidt på målingen af den Krell FPB350, som du åbenbart sammenligner dit produkt med - og det er jo det det hele går på.
Den kan såmænd både levere og tåle det der skal til for at drive en HT, hvis ellers lysnettet kunne være med.
Din egen amp bedømmes som: Bei komplexer last etwas eigeschrenkt.
Behøver det virkeligt at siges tydeligere? Du har lavet et rigtigt billigt produkt, og forsøger sågar her i debatten at påberåbe dig sammenligning med Krell. Sagt lige ud, der skal sluges en del havregrød ude i Esbjerg før en B350 yder det en FPB kan. Den moser på som den skal, og lægger ultimativt lysnettet ned. Sådan en amp kan man godt blive lidt bange for, og det burde du sandeligen være. Ikke mindst burde du nok stoppe alle forsøg på at positionere Densen op ad den slags, idet sandhedsværdien er så beskeden.
|
| Til top |
|
| |
Elkjær Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 190
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sikke en gang mudder kastning. Jeg vil nu give Thomas ret. Hvis man kan finde noget der er af højere kvalitet end Densen i samme prisklasse, så skal man søge meget meget længe. syntes nu at Densen er gennemført kvalitet både at se og lytte på. Og er det ikke ørene man skal bruge for, at finde netop det anlæg der passer til ens opfattelse af god lyd?
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
|
Kære Kurt 
Nu har du brugt 7 sider af en tråd på at svine os at vi har en dårlig dæmpningsfaktor. Nu hvor jeg så dokumenterer at dæmpningsfaktoren ikke er en skid dårligere end alle andre, så vælger du at skifte emne, og give os en powergraf for en Krell, istedet for at svare på det indlysende:
|
|
|
Ja det er nok forbi jeg har skrevet i denne tråd om det TH.(for jeg elsker Krell)
Men KVK kom du bare med din amp så kan jeg komme med en lille krell der spiser din store klods til morgen mad.
Hvad krell opgiver og hvad de gør er jeg skide ligeglad med det spiller godt og trækker alt uden at lyde som en gammel sløv amp som andre lider meget under.
En anden ting du har altid haft lyst til at svine Densen til , kan tydligt huske da det også gik udover thomas kone , jeg har aldrig oplevet en vorsken person skrive sådan noget ,nå du er på chatten du bruger udtryk som ( at klø sig i ...... og andre ordvalg som man kun gør hvis der er ? ja du ved vel bedst selv.
Og skulle dette indlæg give mig en mere af dem jeg har så lad det blive sådan
VassagoHIFI - Tildelt 1. af 3 advarsler.
Føj KVK.
Ps
Jeg holder ikke med nogle men der er vel grænser for hvad man skal finde sig i.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|