Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 561
Sendt: 04 Januar 2009 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
ehapa skrev:
LouBP skrev:
Jeg overvejede ogs� at bruge den ide, da jeg lavede min. En anden god ting, udover at armen er fri, er at t�nd/sluk knappen er v�k fra pickuppen. Jeg droppede det dog, da jeg gerne vil have armboarded "sk�vt" for at kunne finindstille nemmere, og v�re fri for at d�kke huller til
Ja, hullerne er ikke så kønne!, men tror nu at jeg går efter denne løsning. Ser du har en Sme-3009 på din flotte Lenco, jeg kan stærkt anbefale at skifte det sorte plastic knivleje til et af bronze, det er ret vildt hvad det gir af Dynamik og dejlig Bas, men man skal ikke ryste for meget på fingerne..ellers er det nemt nok.
Hej jeg har også rodet en del med Lenco, og fandt ud af at det er meget vigtigt at armbasen ikke er monteret i stålplinten, monter den i træet det gir et bedre resultat, smør lejet med Super Lube det er rigtigt godt monter plinten på 3 fødder og lav armbasen universal så du kan afprøve forskellige arme.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum