Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 09:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Stereo systemer hvor er i ???? NU M. BILL (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 21 December 2003 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Nå ja, ok - du har så inderligt ret, men jeg tror nu ikke at det skal overdramatiseres til at folk er emsige osv. - det er kun Jonas´ aparte holdning til andre folk og deres grej der pr. automatik får ham til at drage den konklusion fordi han selvfølgelig er den eneste der er åben og ærlig og.....*jeg knækker mig*!

Desværre har alle ikke adgang til et digitalkamera, ellers var jeg også sikker på at vi så flere spændende billeder herinde!

Og så er der selvfølgelig dem der bare vælger at holde det til dem selv - det er jo et frit land!

emsige næ nej .

jeg er kun til stereo, har prøvet en del surround og ved ikke hvad det kan bruges til , så heller gå i biffen .

Jeg synes jeg tit ser en del surround setup sæt helt forkert op .

Baghøjtaler helt op af bagvæg og ikke nok med det så sidder man også selv helt op af bagvægen og lytter  hm .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Postmanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 December 2003 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

Jeg holder mig også til rent stereo setup. Skal det være snurre rundt lyd, så fortrækker jeg en tur i biffen med soda og popcorn.

Jeg har netop fået købt mig et digi cam, men kan ik rigtig få skidtet til at virke  Men så snart det gør som jeg vil, så kommer der billeder af mit lille husmands setup.

AL MAGT TIL RENT STEREO ..........

Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
Til top Vis Postmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Postmanden

Jan P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 December 2003 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

Postmanden skrev:

Jeg holder mig også til rent stereo setup. Skal det være snurre rundt lyd, så fortrækker jeg en tur i biffen med soda og popcorn.

Jeg har netop fået købt mig et digi cam, men kan ik rigtig få skidtet til at virke  Men så snart det gør som jeg vil, så kommer der billeder af mit lille husmands setup.

AL MAGT TIL RENT STEREO ..........

Jeg er helt enig! Indtil videre i hvert fald... Skulle jeg have surround en dag skulle kvaliteten mindst følge mit stereo anlæg og det har jeg ikke råd til foreløbig

HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 22 December 2003 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

Jeg er helt afgjort til stereo. Hvis folk syntes det er gammeldaws......  Så er jeg sgu stolt over at være gammeldaws.

Stereo styrer hjemme i privaten, og surround er fedt i biografen !

Hver sin lyst. Der skal være plads til alle, men jeg er ikke selv i tvivl om mit valg !

Bare rolig. Stereofolket eksisterer i bedste velgående

270961
Lukket konto
Lukket konto
Konto lukket efter anmodning fra bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 29 December 2003 kl. 08:56 | IP-adresse registreret  

Hej Elleson

Jeg er også kun til stereo, hvis det gælder musik. Surround er fedt til film, men bruger det ikke selv. Der er jeg helt enig med Holberg og andre her på siden. Stereo er bedst til musik.

Du skal huske på, at vi fra stereofolket har eksisteret i noget længere tid end surroundfolket og derfor er der ikke nogen der skal komme og lære os noget. Vi besidder en kæmpe videnbank omkring vores grej, opstilling osv, samtidig med at vi nok er en del ældre. Jeg selv er 42, men lysten til musik og hifi er absolut ikke blevet mindre, tværtimod, kun dyrere. Jeg kan få tåre i øjnene når jeg kigger 20-23 år tilbage og stadig husker mit første grej og de næste mange år, hvor der blev udskiftet og indkøbt større mængder af LP-plader, kassettebånd, pladebørster og andet.....hulk. Det var fede tider. Ingen kone og børn.......bare fri.

Så....jo......vi fra stereofolket har større erfaring og indsigt som vi gerne vil dele med andre . Kan det spille stereo kan det også spille surround, men ikke nødvendigvis omvendt.

Mvh

Til top Vis 270961's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 270961

naim
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 30 December 2003 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

Elleson Audio skrev:

Efter at have siddet og kigget alle indlæg igennem, med ret så mange  hjemmebioer, kunne jeg godt mangle, at se nogle rigtig saftige stereo setups,  hvor der er kælet for detaljer og plasering eller, er det det bare mig der er for gammel, eller måske for ung. (Hvad ved jeg) men hvis i sidder der ude, og har et lækkert stereo setup og et digitalcam, vil i så ikke dele det med os her på forumet. Jeg skal også komme med mit bud på et med billeder...

Men her er hvad jeg har billeder kommer når mit DIY møbel kommer fra maler og det hele er blevet kælet nok for

Spark 765 m. KT88 rør

cayin 252 cdspiller

SA220 HTs  "skal skiftes men der går lige lidt vil have M Logan"

Energy active sub

DIY sign. kabel    (Elleson Audio)

DIY HT kabel    (Elleson audio)

DIY møbel    ( Elleson audio på hele 63kg)

Hvad synes i ??

Spiller garanteret godt med "rør". Du efterlyser saftige anlæg, kig forbi Naim's Naim anlæg.

Naim

Til top Vis naim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af naim

Dozer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 01 Januar 2004 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

Her er mit Stereo Setup

Jeg har valgt stereo, fordi surround vil koste for meget da jeg vil have noget ordentligt fra starten af. Plus jeg kan godt lide store højttalere :)
Jeg bruger mest mit til film og musik, og der er det ganske fint. Jeg har prøvet surround sammen med mit anlæg, og det giver da lige de sidste, men det jeg har nu er ikke så tosset, så jeg holder på stereo indtil videre.
Til top Vis Dozer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dozer Besøg Dozer's Websted

270961
Lukket konto
Lukket konto
Konto lukket efter anmodning fra bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 01 Januar 2004 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

Hej Elleson

Hvad med at opdatere din profil ?

Jeg gør iøvrigt det samme som Dozer. DVD´en bliver tilsluttet stereoanlægget i tilfælde af en god film og fjernsynet kørt ind mellem højtalerne. Det lyder bragende godt.

Mit eget anlæg står under 270961...anlægget.

Mvh og godt nytår

Til top Vis 270961's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 270961

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes