Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. maj 2024 | 23:03   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: En blandet landhandel (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jan P
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 88
Sendt: 18 December 2004 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Hejsa! Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få taget nogle billeder af mit grej, så jeg tænkte at jeg ville dele med jer Billederne er taget men min ny indkøbte telefon og er derfor ikke helt i topklasse... Som overskriften antyder er det en blanding af lidt forskelligt alt efter hvad jeg har kunnet finde. Desuden er der en betydelig kvalitetsmæssig forskel på mit audio og video grej, men sådan er det at være på SU Men her kommer det så:

Min cd-afspiller består af et TEAK P-700 løbeværk:

Dertil kommer en SiriuS DAC 2. I mellem de to sidder et MIT digitalkabel.

Mit forstærkersæt består af en Myryad MP 100 kontrolforstærker og en SiriuS DM 100 effektforstærker, som kan ses her sammen med DACen:

Sidst har jeg et par JBL Ti-3000:

   

Skulle dette ikke være nok til at sikre underholdningen har jeg en XBOX, der er modificeret med en X-B.I.T. chip og en 160 GB HDD, som ud over spil også bruges til DVDafspilning. Den ses her sammen med min trofaste JVC video:

Her er kontrolcenteret:

Og sidst et overblik, hvor mit 28" Prosonic "high-end" fjernsyn også er medtaget:

Mine næste investeringer er først noget bedre højttalerkabel, hvorefter mit SiriuS signalkabel skal skiftes...

Kom endeligt med kommentarer, ris og ros eller hvis der måtte være spørgsmål Og nej det spiller IKKE optimalt med denne opstilling, men det går an... Det er ikke nemt når pladsen er så trang



__________________
Mit grej
Sarkasme er blot en af de ting, jeg tilbyder...
Til top Vis Jan P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan P
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 18 December 2004 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

Aah, Myryad - det er ALT for sjældent man ser det herhjemme, men det ændrer selvfølgelig heller ikke meget at det ikke længere er til at købe for penge.

Dine JBL´er ville have godt af noget mere luft bag til - jeg mindes mine gamle Ti-3000 med glæde, men også med gru når jeg tænker på hvordan de lød når de var for tæt på bagvæggen!



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5749
Sendt: 18 December 2004 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

herligt, har selv en blandet landhandel og Sirius, og det er jo ikke så værst

hvordan spiller din dm100 med de jbl...?



__________________
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Til top Vis kim olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim olsen
 
Jan P
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 88
Sendt: 18 December 2004 kl. 17:03 | IP-adresse registreret  

Ja Myryad er ret sjældent, det var ellers rimeligt prissat i starten... Ved du hvad der er sket Ronin?

DM100 og Ti3000 er efter min mening en herlig kombination, der ikke giver problemer mht diskanten, som nogen måske ville frygte... Et herligt mix af næsten high-end detaljering og den kapow JBLerne leverer. Folk har sagt til mig, at de sjældent har hørt samme opløsning på en JBL Ti3000 andre steder - om det passer skal jeg ikke kunne sige

Som Ronin og jeg selv har nævnt, er opstillingen langt fra optimal, men jeg har bare ikke mere plads *Mindes de gode gamle dage, hvor man havde en større stue* Men det er nu ikke så slemt - og skal det være rykker jeg dem lidt ud...



__________________
Mit grej
Sarkasme er blot en af de ting, jeg tilbyder...
Til top Vis Jan P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan P
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes