Emne: Din yndlings LP.? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Ahania Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 632
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
seansmiller skrev:
|
Independence, med Frank & De Skrigende Halse. Udgivet på Djarnis Records i 1997.
Trykt i 500 eksemplarer.

"f**k Sony Music" Citat: Frank.
|
|
|
Hahaha..... ja det er sgu en MASIV plade du har der. Tror desværre ikke, at der er så mange der har set filmen, eller har hørt humoren på cdén. __________________ 70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 18 Januar 2007 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
don dario skrev:
ja det er jo det jeg mener:-)
Nå sveske får du dig eller hittet dig på lossepladsen???
MVH
Don |
|
|
Desværre nåede jeg ikke derned i går (der er åbent onsdag og søndag), desuden er det ikke ligefrem højsæson for HiFi klunsning heromkring. Elektrinikken står udendørs
Jeg har dog fundet endnu en kassettebåndoptager, men remmen er helt opløst. Jeg snupper snart* nogle billeder og smider dem i min tråd om mine fund.
(*snart kan være i morgen eller om en måned ) |
|
|
Ha ha jamen det er da lækkert at du sådan går og finder lækkert gear!!! kan du ikke lige finde en ny pick up til mig:-)
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 30 Januar 2007 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej LP freaks!
Har just modtaget en LP fra Mary Black's hjemmeside, Babes In The Wood. Kvaliteten er i top, 180 g, og velindspillet. Og det bedste, prisen er rigtig god, 144,- kr. med forsendelse.
Hvis du er til folk med smuk kvindevokal, kan jeg anbefale det...
De andre hun har på lp er standard tryk, men go' musik.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Januar 2007 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Hej LP freaks!
Har just modtaget en LP fra Mary Black's hjemmeside, Babes In The Wood. Kvaliteten er i top, 180 g, og velindspillet. Og det bedste, prisen er rigtig god, 144,- kr. med forsendelse.
Hvis du er til folk med smuk kvindevokal, kan jeg anbefale det...
De andre hun har på lp er standard tryk, men go' musik.
Mvh.
|
|
|
Hende Mary Black kan nok synge.. jeg kommer vidst til at sku habe et par plader med hende:-)
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |
Crazy Diamond Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 51
|
| Sendt: 31 Januar 2007 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den absolutt mest hørte af mine plader må nok være Pink Floyd albummet Meddle. Og det er udelukkende på grund af Echoes, det nummer f''king fantastisk. Og teksten er jo vidunderlig!! Et numer der gør underlige ting ved én hvis man slukker lyset, skruer godt op og lukker øjnene. Man kan altid komme tilbage efter mere...!!
Men jeg ligger da også inde med andre kære vinyl skiver, bl.a Moody Blues' In Search Of the Lost Chord og A Question Of Balance. Eller Animals, DSOTM, WYWH, Relics The Wall, Delicate Sound Of Thunder (Live Album), Obscured By Clouds, A Nice Pair (The Piper At The Gates Of Dawn og A Saucerful Of Secrets), The Final Cut og The Wall. Atom Heart Mother og The Division Bell er blot et spørgsmål om tid, og så er det PF katalog jeg umiddelbart går efter komplet.
To andre guldklumper i samlingen er The West Coast Pop Art Experimental Band Vol. 2 og 3, det er godt nok kun halvlegale reprints jeg ligger inde med, men mit øre kan ikk høre forskel på dem og oreginalerne(en bekendt har hele samlingen ), og de er jo ret sjældne, én gang i normalt menneskeliv (max) får man chance for at købe en af dem i elendig stand for cirka 1,2 til 1,5k.
Har ikk noget kamera udover det i min mobil telefon og det dur ikk at tage billeder med det, men i kender jo nok de fleste covers.
'And through the window in the wall, comes streaming in on sunlight wings, a million bright ambassadors of morning'
- Echoes, Pink Floyd
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Januar 2007 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Crazy Diamond skrev:
Den absolutt mest hørte af mine plader må nok være Pink Floyd albummet Meddle. Og det er udelukkende på grund af Echoes, det nummer f''king fantastisk. Og teksten er jo vidunderlig!! Et numer der gør underlige ting ved én hvis man slukker lyset, skruer godt op og lukker øjnene. Man kan altid komme tilbage efter mere...!!
Men jeg ligger da også inde med andre kære vinyl skiver, bl.a Moody Blues' In Search Of the Lost Chord og A Question Of Balance. Eller Animals, DSOTM, WYWH, Relics The Wall, Delicate Sound Of Thunder (Live Album), Obscured By Clouds, A Nice Pair (The Piper At The Gates Of Dawn og A Saucerful Of Secrets), The Final Cut og The Wall. Atom Heart Mother og The Division Bell er blot et spørgsmål om tid, og så er det PF katalog jeg umiddelbart går efter komplet.
To andre guldklumper i samlingen er The West Coast Pop Art Experimental Band Vol. 2 og 3, det er godt nok kun halvlegale reprints jeg ligger inde med, men mit øre kan ikk høre forskel på dem og oreginalerne(en bekendt har hele samlingen ), og de er jo ret sjældne, én gang i normalt menneskeliv (max) får man chance for at købe en af dem i elendig stand for cirka 1,2 til 1,5k.
Har ikk noget kamera udover det i min mobil telefon og det dur ikk at tage billeder med det, men i kender jo nok de fleste covers.
'And through the window in the wall,comes streaming in on sunlight wings,a million bright ambassadors of morning'
- Echoes, Pink Floyd |
|
|
Hmm du kan tro at jeg kan følge dig.. .jeg har det sådan med The machine, crazy diamond, hey you(pink floyd) osv osv... elsker at slukket lyset og sidde med en whiskey helt uforstyrret og hører musik!!
Du har dig godt nok nogle fede plader!!!
Jeg har lige fået mig et par nye:
Buddy Guy. Damn right I`ve got the blues
Muddy waters, We three kings M/ little walter og Howlin Wolf og I`m ready.
MVH Don
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Januar 2007 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for det Don
Jeg ligger også inde med lidt Led Zeppelin, Beatles, Jethro Tull, Hendrix, Dire Straits og lidt andet.
Har kun samlet siden midten af oktober da det var der jeg fik mit første rigtige anlæg. Har ikke helt tal på dem længere men jeg vil tro jeg her mellem 40 og 60, så det er jo meget fint med en S.U synes jeg selv
Købte en original US 'Messages From The Status Quo, Status quo' i mandags Den er bare fed men den kunne godt trænge til noget mere solid baslyd for det er en skam at gemme en dygtig bassist af vejen
Ja specielt Shine On You Crazy Diamond, det er uden tvivl det smukkeste en flok hippier på syre nogensinde har skrevet
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Januar 2007 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Crazy Diamond skrev:
Tak for det Don
Jeg ligger også inde med lidt Led Zeppelin, Beatles, Jethro Tull, Hendrix, Dire Straits og lidt andet.
Har kun samlet siden midten af oktober da det var der jeg fik mit første rigtige anlæg. Har ikke helt tal på dem længere men jeg vil tro jeg her mellem 40 og 60, så det er jo meget fint med en S.U synes jeg selv
Købte en original US 'Messages From The Status Quo, Status quo' i mandags Den er bare fed men den kunne godt trænge til noget mere solid baslyd for det er en skam at gemme en dygtig bassist af vejen
Ja specielt Shine On You Crazy Diamond, det er uden tvivl det smukkeste en flok hippier på syre nogensinde har skrevet |
|
|
Jamen jeg har heller ikke mere at gører med end dig så det går også lidt roligt til her men så må vi bare lede efter rigtige gode tilbud:-)
De plader du nævner har jeg også nogen af.. ja jeg har vel et par hundrede stykker.. sortere i dem for et års tid siden og gav godt 270 plader væk:-)
Vidste du at under den optagelse af det crazy diamond nr da kom "diamond" ind af døren og de havde ikk set ham i meget lang tid!! lidt underligt...
MVH
Andersen
|
| Til top |
|
| |
Ahania Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 632
|
| Sendt: 31 Januar 2007 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan godt følge jeres fascination af Pink Floyd. er selv helt vild med dem, og der er nærmest gået samler mani i det. Tror jeg har omkring 120 titler med dem. Hvad der er bedst med dem, er svært at sige. Kommer nok lidt an på hvad humør man er i.
__________________ 70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Januar 2007 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, Jep den historie har jeg hørt. Men Syd blev jo aldrig nogen sinde smidt ud af bandet, han stoppede bare med at møde op til deres sessions og koncerter Han havde sgu stil den gut, skingrene skør Shine On Syd!!
Hørte for nylig noget om at Eric Clapton skrev Layla til Geroge Harrisons kone, er der andre der hørt noget om det?
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|