Emne: Densen ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
|
Her står jeg af. Det er et debat-forum det her og her er det vel tilladt at skrive hvad man vil, så længe man overholder forum-reglerne. Jeg ved ikke om det stikker andet bag eller om korrespondancen er alt hvad vi har set, det skal siges.
Når det er sagt, så forstår jeg simpelthen ikke Densen. Hvad vil han opnå? Det er et klasseeksempel på den store der tryner den lille og det er lige noget for danskere. Nej, hvor vi synes det er uretfærdigt, herunder undertegnede. Hvad vil Densen vinde? Det eneste man får ud af dette er en masse miskredit og tab af ansigt IMO. At sætte en advokat på, hvis det kun omhandler hvad vi har set, er altså helt hen i skoven, på linie med da en bruger på hans eget forum blev fortalt i en tråd, at nu var han meldt til politiet af en moderator. Hvor er vi henne?
Inden nogen begynder at lave teorier, så er dette ikke "bestillingsarbejde" fra KvK. Jeg er ikke altid enig med KvK eller deler hans synspunkter, men denne form for "tryning" og forsøg på nedgørelse synes jeg ikke er rimelig.
|
|
|
Nå men så læner KvK sig da bare tilbage, og tager det med sindsro.I den her tråd, er der listet op hvad han faktisk har skrevet.
http://www.hifi-musik.dk/?page=viewtopic&mode=reply& t=1916
MVH
|
| Til top |
|
| |
Hejsa Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror tråden er død folk har ikke ting de skal ha klinket
Det er da en nedern helgradering af alt kritik på hi-fi at vi alle sammen kan blive dømt for bagvaskelse fordi man som kunne kan være uenig eller utilfreds, jeg mener det er et offentligt forum for folk med mere eller mindre viden kan det være mere harmløst, folk kan da bare la vær at handle densen hvis de er utilfreds hvilket de sikker gør.
Helt ærligt rygter og sande historier blir ikke besvaret af at man lukker munden på folk, snakken vil stadig være der.
Ej snak er da aldrig rart men jeg tror ikke at kvk udtalelser ryger ud i alles stuer de er bare en udtagelse blandt mange jeg har har da mere respekt for at man som virksomhed støver alt det videnskabelige belæg frem man kan og så må så personen de står over for gøre det samme hvis det er et prof firma så vil man også kunne debattere uden at trække folk i retten for bagvaskelse for det er da et eller andet sted at skyde sig selv i foden, for det vil gi mange færre tilfredse kunder, vi har vel lov at ha vores mening om et produkt eller snerper det efter hånden helt sammen for lille Danmark
|
| Til top |
|
| |
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
(Jeg skriver dette igen, så det står i den rette tråd, nu den er åbnet).
Jeg kan se, der er rigtigt mange, der har en mening om denne sag, uden at have set hvad det principielt er, vi klager over fra Densens side. Jeg har derfor valgt at vedlægge listen over udsagn som vores advokat bad "X" dementere, og et udkast til det brev "X" fik fra vores advokat. Men inden jeg kommer så langt, vil jeg gerne knytte følgende til sagen:
Det har ikke været en rar sag for os hos Densen. Hverken for personalet som dagligt gør deres bedste for at servicere vores kunder så godt som muligt, eller for mig personligt.
Personalet og jeg har mange gange diskuteret om vi har været for nærtagende, vi har jo lagt mærke til, at det er nærmest alle fabrikanter der blev ringeagtet.
Som ethvert andet firma er det jo sådan at jo bedre det går, jo flere medarbejdere er der ansat, tilsvarende må man opsige medarbejdere hvis der går dårligt. For alle hos Densen er det således vigtigt at vi gør et godt arbejde for at lave perfekte produkter, som kunderne er glade for. Når vi bliver udsat for kritik, tager vi det til os, og forsøger at gøre det bedre. Men oplever vi usaglig kritik, kan vi jo intet forbedre, tilsvarende hvis den usaglige kritik fortsætter i dagevis, kan det få indflydelse på vort salg, og dermed på personalets jobsituation. Det er derfor alvorligt ikke kun for mig personligt, men for alle i firmaet.
For os er det ikke anderledes end, når nogen siger at den lokale pølsemand, bruger pølsevandet som toilet. Selvom pølsemanden er ”den store”, kan han jo ikke forsvare sig mod de påstande der er kommet. Nogen vil sikkert synes at en sådan udtalelse om den lokale pølsemand bare er for sjov, men for pølsemanden er det alvor, som i yderste konsekvens kan true hans eksistens.
Vi kan heller ikke forsvare os når nogen kritiserer os for ikke at opfylde ikke eksisterende tekniske målemetoder, opfundet til lejligheden. Hvordan skal vi det ? når vi (og resten af audiobranchen) ikke har set dem før. Tekniske påstande som de virkeligt teknisk funderede sagtens kan gennemskue er forkerte, men som fremstår som sandheder for dem der ikke har det tekniske knowhow. Bare disse usandheder bliver sagt ofte nok, kan vi jo se at nogle begynder at tro de er sandheder, og gentager dem som sandheder i andre tråde på h4a.
Vi har derfor valgt at om nødvendig må retten afgøre denne sag. Det er værd at bemærke at hvis VI taber en sag, skal VI betale modpartens omkostninger. Så hvis vores modpart mener at have ret, er der således intet at miste. Vor modpart er også en højt lønnet forsikringsmand, så der er nok ingen tvivl om, at hvis han mener at have ret, er han villig til at bevise det. Et dementi er derimod et udtryk for at man erkender at have foretaget en strafbar handling.
I det her tilfælde er vi udemærket klar over at vi vil miste kunder på det, vi er også klar over at de færreste vil forstå det fra vores side, men det handler slet ikke om det.
For os handler det om at vi behandler andre mennesker og vores kunder pænt. Det forventer vi imidlertid også af andre overfor os. Når dette ikke sker, og står på i årevis, føler vi at salg eller ej, må vi trække en linje i sandet og sige hertil og ikke længere. Det har vi gjort nu. Alle er velkomne til at synes vores produkter ikke lyder godt, men ingen er velkommen til at drive usaglig hetz på usaglig grundlag, kun for at chikanere os. Vi er derfor også indstillede på at gå hele vejen af den enkle årsag at nogen gange er man simpelthen nød til at slås for sine rettigheder for at bevare sin selvrespekt.
Hvis du ønsker at komme til din egen konklusion, så gør os den tjeneste at læse alle disse 11 sider igennem, hvilket er det vi har klaget over:
[Slettet af Zorglub, der står stadig navn og adresse på forum bruger]
Tilsvarende er her et udkast til brevet fra vor advokat (jeg har desværre ikke det endelige på pdf endnu, men der var kun små ændringer).
Link slettet grundet personoplysninger. witzel 10.02.07-21.05
Til slut vil jeg sige at jeg ikke forventer at sige mere i tråden her. Ovenstående skulle gerne klart belyse vores motiver. Om I så er enige med os eller ej, er op til jer.
|
| Til top |
|
| |
pladejesper Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal ikke gøre mig klog på den ene eller den andens bekostning, kender ikke nogle af de berørte parter, MEN det p***er mig lidt af at man ligger en skrivelse fra en advokat ud på nettet med navn OG adresse på kvk.
DET er efter min mening for dårligt og burde være slettet!
Jesper.
|
| Til top |
|
| |
Anders K Forum Bruger

Bruger siden: 15 November 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 63
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg må tilstå at jeg holder med Densen i denne sag. Jeg har meget stor forståelse for at internettet er, og altid skal blive ved med at være, et medie hvor enhver tosse med en mening må stille sig op og råbe den ud til den almene internetbruger.
Jeg mener dog også at man på internettet, som i avisen, som på TV, som i alle andre medier, skal kunne stilles til regnskab for sine udtalelser.
Derfor kan jeg godt forstå at Densen går i defensiven. Det er deres ret. Hvorvidt Kubik eller Sillesen har fat i den lange ende, må en eventuel retssag jo afgøre. Dog vil jeg sige at det er sørgeligt at et sædvanligvis sobert og fornuftigt forum som Hifi4all skal lægge spalter til denne har slags fnidder.
Venligt Hilsen Anders K
__________________ Infinity Kappa 90
NAD Silverline S100
NAD Silverline S200
Cambridge Azur 640T
Cambridge Azur 640C v.2
Cambridge Azur 640P
REGA Planet 1
|
| Til top |
|
| |
jenssmed Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Densen har selvfølgelig ret i det de har foretaget sig, jeg er selv i en anden sag blevet bagvasket,af en tidligere samarbejdspartner, blot i en anden branche.
i denne slags sager er det utroligt svært at råde bod på skaden, så når man som kvk. udtaler sig som han har gjort, må det selvfølgelig have konsekvenser, (en underbygning af det sagte må da være det mindste) hvis ikke! må alle der støtter op om kvk da ikke tage ham eller diskusionerne herinde på forum alvorligt.
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dette bliver mit første på et hifi site. Om det bliver mit sidste må tiden vise... Inden mit egentlige ærinde vil jeg lige nævne, hvorfor jeg ikke har deltaget tidligere:
Jeg har været hifi entusiast i ca 25 år nu, og har gennem disse år ejet mangt og meget grej. I perioder også udstyr, hvor der er temmelig mange ''nuller'' efter det første tal. Der har været både transistorgrej, rørgrej, analogt grej, digitalt grej, high end selvbyg konstruktioner osv osv gennem mit system over årene. For tiden også nogle high end selvbygger konstruktioner som det da kunne være spændende at dele med andre her, men jeg lader være, for jeg gider simpelthen ikke høre på fundamentlisternes, gudernes og oraklernes selvophøjede sandhedskomplekser om, hvor frygtelig forkert mine ting er designet og grebet an, så jeg holder konstruktionerne for mig selv...
Jeg har også gennem de senere år tænkt, at det kunne være spændende at deltage i debatter om vores fælles interesse for hifi, og hifi4all er jo et sådan debatforum, og det ville derfor være nærliggende at deltage. Jeg -og mange andre hifi entusiaster jeg kender- har dog valgt IKKE at deltage fordi stort set alt på disse fora ender i en omgang mudderkastning, der er så grotsk langt ude, at både er direkte pinligt, og totalt og aldeles destruktivt for debatten. Helt klassiske eksempler på, at de få ødelægger det for de mange. Denne groteske mudderkastning er således årsagen til, at jeg ikke har deltaget før nu, og årsagen til, at dette muligvis bliver mit eneste indlæg.
Nu til selve mit ærinde, som har to punkter
1. DENSEN Thomas Sillesen, stor og uforbeholden ros til dig og alle hos Densen for jeres måde at håndtere denne sag. Jeg har først nu, hvor KvK må krybe den tunge vej til korset læst den konkrete tråd, og jeg forstår til fulde Jeres reaktion. Stor, stor respekt herfra! For selvom der er ytringsfrihed skal man ikke finde sig i alt, og slet ikke, når det er så groft og usagligt som dette.
Jeg kan levende forestille mig det ubehagelige dilemma I har været i ved Densen over KvK's udgydelser, og ikke mindst, hvordan I skulle forholde jer til dem. I har jo en virksomhed I skal drive. Igen kan jeg kun sige, at jeg synes I har gjort det helt rigtige. Derfor er jeg sikker på, at I faktisk også vinder nye kunder som følge af KvK's udgydelser og jeres håndtering af dem, hvilket må være en bitter pille for KvK at sluge. Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg er i hvertilfælde ikke kommet længere væk fra at investere i Densen produkter, tværtimod.
Her skal jeg jo så sikkert huske at indskyde, at jeg intet har med Densen at gøre. Jeg kender ikke Thomas Sillesen eller nogen ansatte ved Densen. Jeg skriver udelukkende som jeg gør, fordi jeg synes de har behandlet denne sag godt. Desuden kan det jo også være, at Densen med deres advokats brev til KvK har statureret et eksempel for, hvor grænserne bør gå, og at det kan medvirke til, at tonen fremover bliver mere ordenlig i debatten.
2. Hifi4all administratorer og moderatorer Personligt synes jeg, at I lod den tråd Densen klager over gå alt, alt for vidt. Jeg har læst reglerne for deltagelse i debatten på dette fora og når disse regler og KvK's udtalelser sammenholdes er det meget svært at forstå, hvorfor I lod angrebene stå på så længe inden I lukkede tråden og gav KvK en efter min mening helt fortjent advarsel. Jeg har fulgt debatten og mudderkastningen her på siden gennem flere år, og som udenforstående virker det som om visse brugere får meget, meget lang snor herinde. Vel og mærke så lang snor, at det set udefra klart er ud over grænserne for jeres eget regelsæt, og at de dermed har jeres accept til at afspore debatten i mange tråde. Andre får advarsler eller smides ud for ting, som kan se ud til at være småting i forhold til ordene, som er faldet i ''Densen tråden''. Man kan jo kun undres over, hvorfor det ser ud til at forholde sig sådan... Men jeg ved jo ikke noget konkret, så jeg nøjes med at undres...
Nu blev det jo ikke til en retssag om KvK's udtalelser, men jeg håber da, at det giver anledning til selvransagelse blandt jer administratorer og moderatorer, at der kan skrives flere sider med ''tilsyneladende'' strafbare udtalelser uden at I finder det i strid med jeres retningslinjer for god tone på dette fora, og derfor uden at I griber ind. For hvis I havde fundet KvK's udtalekser i strid med jeres retningslinjer havde I vel grebet ind og modereret KvK på det tidspunkt i debatten, hvor I mente udtalekserne gik over grænsen for jeres retningslinjer!? Hvis I faktisk mener I greb ind, da udtalelserne gik over grænsen for Jeres retningslinjer tyder det jo ifølge Densens advokat på, at Jeres retningslinjer er rummeligere og tillader mere end dansk lovgivning!?
(Jeg skriver ''tilsyneladende'' i citationstegn ovenfor, da udtalelserne jo ikke blev prøvet ved retten, og vi derfor ikke ved, om de i juridisk forstand er strafbare).
Slut for mit første indlæg, det vil være skønt, om tonen herinde bliver så god, at trådene kommer til at handle om hifi igen. I så fald vil jeg se frem til at deltage... Alternativt bliver dette ordene herfra...
Mange hilsner, Morten
|
| Til top |
|
| |
Hejsa Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med at få fjernet kvk adresse fra forumet der må vist også være en paragraf som omhandler go presseetik
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
pladejesper skrev:
Jeg skal ikke gøre mig klog på den ene eller den andens bekostning, kender ikke nogle af de berørte parter, MEN det p***er mig lidt af at man ligger en skrivelse fra en advokat ud på nettet med navn OG adresse på kvk.
Jesper. |
|
|
Aldeles enig ! Der findes programmer, der kan slette personfølsomme oplysninger, fra et PDF-dokument. Har man ikke et sådant program, bør man helt afholde sig fra at offentliggøre detaljer, fra en sag der end ikke er rejst, eller afgjort. (Man bør faktisk holde sig fra det under alle omstændigheder) Muligvis er det endda strafbart, at offentliggøre personoplysninger af den karakter, i verserende sager ? I så fald, ligner det et selvmål. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
NickyD Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 345
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
pladejesper skrev:
|
Jesper.
|
|
|
Ja, det er vel i sig selv strafbart!
|
| Til top |
|
| |
e-type Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 274
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Thomas Sillesen
Jeg fulgte med på den tråd som blev afviklet tilbage i nov 2006 og skrev da også en enklet gang,at det var rart hvis fokus var på lyd og at smag kun kan diskuteres - det er ikke noget vi bliver enige om.
Som de 3-4 forgående indlæg, så mener jeg også, at i som virksomhed har gjort det eneste rigtige.
Lad os få den ordentlige tone ind igen og lad de saglige argumenter råde, ikke en omgang "han er da også for xxx".
|
| Til top |
|
| |
schumi_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 165
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
perbnil skrev:
| Sillesen har skrevet et fint indlæg ovre på hifi-musik i bør læse, før i udtaler jer mere eller kommer med flere støtte erklæringer til kurt von kubik |
|
|
Hvorfor skulle vi dog det ??? jeg da er bedøvende ligeglad med hvad Densen skriver på den side, hvis jeg ville kalde en skoda for en l**te bil gør jeg det, og det kommer INGEN til at bestemme.
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa skrev:
| Hvad med at få fjernet kvk adresse fra forumet der må vist også være en paragraf som omhandler go presseetik |
|
|
Ja den er ikke så god.
Og ja der er ting man ikke skal finde sig i, både som forbruger og ja what ever.
Men jeg vil så sige de kan svinde de mærker til jeg sælger så meget til de vil, men når folk bliver personlig så stopper festen.
Igemmen tiden er jeg også blevet kaldt en del men tager det som det komme, mange skriver med hjernen under armen på sådanne forums som dette.
Man behøver bare at kikke på de danske news grups.
Hvem der taber på lige denne sag ja hvem ved , personligt mener jeg det er som i en børnehave.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
schumi_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er kunne jeg godt tænke mig undersøgt:
” Reelt er der tale om en discount amp til high end pris.”
Er der en der ved hvor mange penge der reelt er for i en Densen forstærker ?
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Sikke et rod. Jeg er enig med Densen om at KVK bør stå til regnskab for sine skriverier. [Slettet af Zorglub, KvK nævnt ved navn igen, du burde vide bedre Bradford...] har været meget bramfri og endda kørt hetz. Sager burde være klar, og [Slettet af Zorglub, navn igen] har jo sagt disse ting. Det vil være forkert at trække dem tilbage med mindre han ikke engang selv tror på det! Hvorfor skrive det så? Måske holder anklagerne ikke engang i Esbjerg byret.
Jeg mener det er ok at sætte spørgsmålstegn ved det produkt, men ikke at svine hverken Densen eller andre til. Nu ved jeg fra erfaring at KVK ikke er bleg for at gå langt for at få ret, som jeg selv gør. Nogle gange går man for langt, der mener jeg faktisk er tilfældet her.
Det skal ikke være gratis at skyde (ubegrundet) efter andre. Så kan det være at folk tænker sig om inden de poster en sviner. Anklagerne imod Sillesen har været grove. Jeg har forståelse for at de er gået så langt.
TRX850: Glimrende nuancering af "sagen". Jeg mener faktisk også at admin. har givet alt for meget snor til KVK.
Mvh
Bradford __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

bruger hedder nu: Live21
Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
schumi_dk skrev:
perbnil skrev:
| Sillesen har skrevet et fint indlæg ovre på hifi-musik i bør læse, før i udtaler jer mere eller kommer med flere støtte erklæringer til kurt von kubik |
|
|
Hvorfor skulle vi dog det ??? jeg da er bedøvende ligeglad med hvad Densen skriver på den side, hvis jeg ville kalde en skoda for en l**te bil gør jeg det, og det kommer INGEN til at bestemme. |
|
|
du har ikke helt forstået hvad diskussionen går på. hvis kubikken havde sagt densen lavede l**te produkter var der ikke sket noget, det er hans ret at have den holdning. det har intet med ytringsfrihed at gøre. derimod at sige Densen bevidst snyder sine kunder, bryder markedsføringsreglerne, påstå densens markedsføring er strafbar osv osv osv er tilfældigvis ikke tilladt ! og i sig selv strafbart. prøv lige at se nogle få af de sætninger han fyrede af
” Du har lavet et forstærker, der intet har med hifi at gøre.”
” Du har i den grad påberåbt dig kvaliteter dine produkter ikke har og det helt bevidst.”
” Du har helt bevidst fyret en omgang gas af, som du bør sige undskyld for
” Holy Moly! Hvis den koster over 10K, som jeg tror den gør, så er det godt nok røveri ved højlys dag.”
” Jeg kan kun tilføje, at hvis den slags markedsføring blev anvendt
i den finansielle sektor, hvor jeg høster mine grøntsager, så røg man
ganske enkelt og uden varsel i spjældet - og jeg overdriver ikke.”
” Det her er Linneri, men de er dog ikke så naive, at det går an at fuske med opgivelserne.”
” Reelt er der tale om en discount amp til high end pris.”
” Og jeg må fastholde, at det er forbruger vildledning så det gør noget.
Den er lige til kontanten, hvis ellers familien DK gad beskæftige sig med hifi.”
” Gad egentlig vide om man kan undgå en tur bag tremmer, når man
skriver som herunder om en amp, der har en dæmpningsfaktor omkring de
10?”
” Sillesen er usandfærdig - simpelthen. Og nu har han det vist lidt skidt.”
” Ja det er total vildledning og det værste af det hele er, at du
ved det her, men forsøger at vride dig. Jeg finder Densens optræden
skammelig og moralsk forkastelig”
__________________ Holfi still sucks. AKA Live21
|
| Til top |
|
| |
Steen Thorhauge Branchemedlem

Thorhauge Audio
Bruger siden: 02 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX 850. Jeg kan sagtens følge dig, jeg tror også der er flere der gerne vil deltage i en
hyggelig hifi debat,
men er bange for at få ørerne i maskinen, jeg selv er en af dem
MVH Steen Thorhauge
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Steen Thorhauge skrev:
TRX 850. Jeg kan sagtens følge dig, jeg tror også der er flere der gerne vil deltage i en
hyggelig hifi debat,
men er bange for at få ørerne i maskinen, jeg selv er en af dem
MVH Steen Thorhauge |
|
|
Hvis du køber en motorcykel, kan du lave indlæg aldeles inkognito, under et nyt, uigennemskueligt profilnavn.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
schumi_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mightyfish skrev:
schumi_dk skrev:
perbnil skrev:
|
|
Hvorfor skulle vi dog det ??? jeg da er bedøvende ligeglad med hvad Densen skriver på den side, hvis jeg ville kalde en skoda for en l**te bil gør jeg det, og det kommer INGEN til at bestemme.
|
|
|
du har ikke helt forstået hvad diskussionen går på. hvis kubikken havde sagt densen lavede l**te produkter var der ikke sket noget, det er hans ret at have den holdning.
det har intet med ytringsfrihed at gøre.
derimod at sige Densen bevidst snyder sine kunder, bryder markedsføringsreglerne, påstå densens markedsføring er strafbar osv osv osv er tilfældigvis ikke tilladt ! og i sig selv strafbart.
|
|
|
Måske kogte jeg lige over, men jeg mener man har ret til at sige hvad man vil, folk kan jo selv vælge om de vil lytte til det, men hvordan vil man bevise hvem der har ret, hvis en Densen forstærker har en produktionspris på 1000.- har kvk jo ret, altså hvem ved hvad der er for af stumper i en Densen ?
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|