Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 11:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Densen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 15
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:
Bonné skrev:

Der er en rigtig verden derude, og man kan ikke bare vrøvle hvad som helst af sig, se bare muhammed krisen !

Det er ikke fordi at jeg mener man kan eller skal skrive alt hvad man vil, men lige netop muhammed krisen er der nu ingen der er blevet dømt, så vidt jeg ved?

Det er der da.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Bonné
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2004
Lokalitet: København
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:
Bonné skrev:

Der er en rigtig verden derude, og man kan ikke bare vrøvle hvad som helst af sig, se bare muhammed krisen !

Det er ikke fordi at jeg mener man kan eller skal skrive alt hvad man vil, men lige netop muhammed krisen er der nu ingen der er blevet dømt, så vidt jeg ved?

Nej Og ???

Er der pludselig faldet en dom i den her sag ?

Såvidt jeg kan se har den ene part godt selv kunne se hvor det bar hen af, selvom han godt kan lide at gø lidt i lænken...

MVH

Bonné

Til top Vis Bonné's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bonné

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

Bonné skrev:

For dem der har lidt svært ved at forstå, så handler det om at man står til ansvar for hvad man siger, selvom man har ytringsfrihed, capice ?

MVH

Bonné

Tja, men offentlig gabestok er afskaffet og selvtægt er forbudt. Så hvis man vil lege med jura som Densen vil, må man ligesom selv holde sin sti ren. Men det kan du vist ikke forstå?

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

Bonné skrev:

Jeg tager mig til hovedet......

Nu er KVK's bluff blevet kaldt, og straks er der en masse høns der brokker sig over at hans anonymitet er afsløret.....!

Når man hælder så meget gylle ud som kvk, bør man være en mand og stå offentligt frem, Sillesens kan jo ikke sidde i skjul og vræle.

MVH

Bonné

Jo, men KvK var jo netop ikke anonym overfor Sillesen.
Det blev jo demonstreret effektivt, må man sige.

Sjovt at du lige sammenligner hifi med religion. (som om religion var noget vigtigt)

Det med at vrøvle ting af sig, i en lind strøm, har producenterne af hifi ellers gjort i årevis.

"Vores højttalere er bedst, fordi kabinetterne kun er dæmpet lige hvor det behøves!"

"Vores højttalere er bedst, fordi kabinetterne er 100% lyddøde!"

Osv.

En af de to producenter, lyver hurtigere, end en hest kan rende.

Bonné
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Februar 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret  

NADali skrev:
Bonné skrev:

For dem der har lidt svært ved at forstå, så handler det om at man står til ansvar for hvad man siger, selvom man har ytringsfrihed, capice ?

MVH

Bonné

Tja, men offentlig gabestok er afskaffet og selvtægt er forbudt. Så hvis man vil lege med jura som Densen vil, må man ligesom selv holde sin sti ren. Men det kan du vist ikke forstå?

Du kan jo bare sagsøge Densen

Hvis han kan lege jura kan du vel også, med din overlegne forståelse og retfærdighedsfornemmelse....

MVH

Bonné

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

Bonné skrev:
Svend P skrev:
Bonné skrev:

Nej Og ???

Er der pludselig faldet en dom i den her sag ?

Såvidt jeg kan se har den ene part godt selv kunne se hvor det bar hen af, selvom han godt kan lide at gø lidt i lænken...

MVH

Bonné

Well, hvis det var mig, havde jeg sgu også gjort som KvK. Hvad har han at vinde ved en retssag? Han er ikke den del af branchen, og hvorfor bruge måske et år på en sag der ikke har økonomisk betydning for ham? Det kommer til at tage en masse tid, men der kommer ikke noget positivt ud af det. Han kan vinde "æren", men den kan jo også blive for dyrekøbt. Jeg siger ikke at han VILLE vinde, men jeg forstår godt han ikke gider, selv hvis han troede han kunne.

Jeg synes måske endda også at han gik lidt over stregen i nogle indlæg, men at Sillesen genopliver en 2 mdr gammel tråd, der var gået død, og ikke acceptere at KvK allerede havde fået  en advarsel fra Hifi4all som straf for det samme, er altså lidt sølle efter min mening.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

Bonné skrev:
NADali skrev:
Bonné skrev:

MVH

Bonné

Du kan jo bare sagsøge Densen

Hvis han kan lege jura kan du vel også, med din overlegne forståelse og retfærdighedsfornemmelse....

MVH

Bonné

Nu er jeg jo ikke den krænkede part i denne sag. Den glippede også for dig. Interessant.

Poul-erik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Ja jeg fatter ikke Sillesens, det er for langt under.

Bonné
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Februar 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Nu skal du jo så heller ikke leve af at sælge forstærkere, og har ikke ansatte som du har et ansvar over for.

Jeg synes at Sillesens anonyme modstandere har det MEGET let...på et MEGET spinkelt grundlag

MVH

Bonné

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Bare lige for at få facts straight.....

Kvk har over tid ytret sig i forskellige sammenhænge omkring nogle af Densens produkter, hvilket er lovligt (under ansvar vel at mærke).

Densen (Sillesen) har efterfølgende gået rettens vej (advokat) for at få Kvk til at påvise/understøtte sine udtalelser eller vente et retsligt efterspil...hvilket også er "efter bogen" (læs lovligt)

Kvk har efter nærmere overvejelse af ovenstående valgt at undskylde behørigt...heller ikke noget galt i det..sådan er spillereglerne jo.

Så burde "sagen" være i orden men nej....

I førnævnte sag har Densen (Sillesen) offentliggjort Kvk's rigtige navn og adresse...hvilket bestemt ikke er i orden og en tanketorsk uden lige i bedste fald...

Nu er der så nogle som siger at "Kvk selv er ude om det"...men sådan spiller klaveret altså ikke...med mindre at moral er godt...og dobbeltmoral er dobbelt så godt

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

dtomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:
Jeg synes måske endda også at han gik lidt over stregen i nogle indlæg, men at Sillesen genopliver en 2 mdr gammel tråd, der var gået død, og ikke acceptere at KvK allerede havde fået  en advarsel fra Hifi4all som straf for det samme, er altså lidt sølle efter min mening.

Så rigtigt, jeg kunne ikke være mere enig !

Til top Vis dtomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dtomsen

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

Hattori Hanzo skrev:

Kvk har over tid ytret sig i forskellige sammenhænge omkring nogle af Densens produkter, hvilket er lovligt (under ansvar vel at mærke).

Densen (Sillesen) har efterfølgende gået rettens vej (advokat) for at få Kvk til at påvise/understøtte sine udtalelser eller vente et retsligt efterspil...hvilket også er "efter bogen" (læs lovligt)

Kvk har efter nærmere overvejelse af ovenstående valgt at undskylde behørigt...heller ikke noget galt i det..sådan er spillereglerne jo.

Så burde "sagen" være i orden men nej....

I førnævnte sag har Densen (Sillesen) offentliggjort Kvk's rigtige navn og adresse...hvilket bestemt ikke er i orden og en tanketorsk uden lige i bedste fald...

Nu er der så nogle som siger at "Kvk selv er ude om det"...men sådan spiller klaveret altså ikke...med mindre at moral er godt...og dobbeltmoral er dobbelt så godt

Den med adressen, må vist siges at være en brøler af rang.
Det er dog muligt, at det kan skyldes tankeløshed, og ikke var en bevidst handling.
Forhåbentlig kommer der en udredning af det, snarest.

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

Ja... det er vist nogle små sko de sælger dernede i Esbjerg......

Poul-erik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Jeg ved ikke hvor meget det her har at sige,  men som jeg læser dette er det  da  verdens største undskyldning på sælge en under dimensioneret forstærker, bare formuleret så det lyder godt.

c)      Så var der emnet om udgangseffekten i 2 ohm.

At en B-350 ved kontinuerlig belastning i 2 ohm ikke leverer mere end 149 Watt skyldes sikringskredsløbet.

Igennem årene har vi brugt ret lang tid på at optimere vort sikringskredsløb. Vi oplever derfor normalt ikke at kunderne har problemer med at den slår fra.

Når vi en sjælden gang imellem hører om en kunde der har problemer med at sikringskredsløbet slår fra, tager vi normalt ud til kunden med måleinstrumenter og måler højttaleren og forstærkerens samspil, og justerer sikringskredsløbet således at det ikke slår fra.

Alså bruge lang tid igennem årene for at justere sikringskredsløb.

Og køre ud til folk og måle samspil på forstærker og højtaler og så justere igen.

Sjældent har jeg hørt mere plat,  var den bygget lidt bedre var man vel sluppet for alt dette ekstra arbejde årene igennem..

Bare det at lukke sådan noget ud og så formulere det som det skyldes sikrings kredsløbene,  ja det gør det vel da de jo skal være der når den er så under dimensioneret så der ikke er mere power, ellers går den jo op i røg.

Hvad med om man havde brugt lidt til at optimere denne forstærker.

Bonné
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Februar 2007 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

Hvorfor er i så bange for at stå frem med navns nævnelse ?

Hvorfor har KVK krav på at kunne aflevere sine udgydelser anonymt ? Måske ville han skrive fornuftigere under sit rigtige navn.

MVH

Bonné

Dolce
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

Darliings - ALTSÅ!

Sådanne nogen PRIMA donaer...

Mand jer dog op...Både den ene og anden.

- og Sillesen: Erkend dit nederlag og lav en bedre CD maskine til verdensmarkedet istedet for at fyre en så fed projektion af harme ud over et gammelt vrøvlehoved og en gammel tråd. Tænk!!!!

Men sjovt er det i hvert tilfælde ikke længre, hvis nogen føler sig truede på liv og lemmer på deres families vegne, det er noget rigtig, rigtig modbydeligt og vi andre burde bestemt ikke lade os rive med til at opildne til mere - close the case, and do it FAST! 

Tag ansvar!

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 23:33 | IP-adresse registreret  

Hattori Hanzo skrev:

Om KvK's udtalelser er lovlige eller ej, finder vi vel næppe ud af, uden en retslig afgørelse. Anklager om svindel og vildledning må man stå til ansvar for.

Jeg kan se Densen's point i at tage fat i denne sag. Fejlagtige beskyldninger kan sagtens gøre skade på firmaet - og skade "Brand'et" fremover.
At nogle så vil se skævt til firmaet pga. denne sag er ikke så belastende for firmaet, som problemet disse beskyldninger om selve produktet kan skabe.

KvK: Som ophavsmand til al den ballade her, tænker du så aldrig over hvilke konsekvenser det kan have for en virksomhed(og de personer det indebærer)? Hvorfor ikke bare lade det være ved en kommentar(gerne veldokumenteret - men det har vi vist tilgode...), og så ellers lade Densen's normalt tilfredse kunder dømme produkterne.
Hvorfor denne hadske tone overfor et enkelt firma?

EDIT:Hvorfor gider man egentlig at bruge tid på de her typer tråde.... der er bare nogen ting/personer der gør at man sætter ens urin på 100grader celcius.. Men nu tror jeg jeg lader det være - måske skulle vi alle. Og så hygge os! Måske med "hifi-for-alle!" og så noget godt sort bryg

Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:

Jeg kan se Densen's point i at tage fat i denne sag. Fejlagtige beskyldninger kan sagtens gøre skade på firmaet - og skade "Brand'et" fremover.
At nogle så vil se skævt til firmaet pga. denne sag er ikke så belastende for firmaet, som problemet disse beskyldninger om selve produktet kan skabe.

Et par af de primære punkter hvor Densen i debatten er blevet kritiseret, er historien om at Deres CD-afspiller kan levere 6 watt, og at Deres forstærkere dobbler effekten rent fra 8 til 4 ohm.

Men var det ikke noget med, at Densen efter længere tids pres faktisk erkendte, at disse specifikationer måske var lige lovligt optimistiske???
Når det ligger fast, synes jeg vi skal tage debatten derfra!!!

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 23:46 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:

KvK: Som ophavsmand til al den ballade her, tænker du så aldrig over hvilke konsekvenser det kan have for en virksomhed(og de personer det indebærer)? Hvorfor ikke bare lade det være ved en kommentar(gerne veldokumenteret - men det har vi vist tilgode...), og så ellers lade Densen's normalt tilfredse kunder dømme produkterne.
Hvorfor denne hadske tone overfor et enkelt firma?

Igen, nu er det ikke fordi det skal undskylde alt, men de der har fulgt med på forum i lang tid, vil vide at Densen bestemt ikke er de eneste KvK har været ude efter.

Lige her og nu kan jeg da huske tråde om Eben, System Audio, NordOst, Linn, Naim og Vienna, der alle har været under kniven, uden nåde.

Der er helt sikkert ikke mange produkter han bryder sig om (mener at kunne huske at han har skrevet om sit eget grej, at det var det mindst ringe han kunne finde), og det skriver han så rådt for usødet. Og det deler så folk op i dem der kan lide det, og dem der ikke kan, og nogle producenter får så hak i tuden. 

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 10 Februar 2007 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Bonné skrev:

Hvorfor er i så bange for at stå frem med navns nævnelse ?

Hvorfor har KVK krav på at kunne aflevere sine udgydelser anonymt ? Måske ville han skrive fornuftigere under sit rigtige navn.

MVH

Bonné

Okay Bonné vi prøver en anden indgangsvinkel...

Du melder dig ind som bruger på et forum....fx et som dette...altså HIFI4All...

Efterfølgende vil du gerne vise os andre dit setup og opretter derfor et indlæg med billeder, beskrivelser osv....

På et tidspunkt rager du uklar med en anden bruger/branchemedlem og vupti...så er dit rigtige navn og adresse pludseligt til offentligt beskuelse...

Dvs. at nu ved enhver...der ikke respekterer ejendomsretten...hvor du bor henne og kan derfor begå indbrud/overfald hos dig til enhver tid....

Du siger så nu "hvorfor skal Kvk have krav på anonymitet?"....ja hvis ovenstående eksempel netop ikke illustrerer dette ved jeg ikke hvad skulle kunne overbevise dig

Hvad du så end måtte forestille dig...Så er sagen og persondataoplysninger (minus dementi) et anliggende imellem Sillesen og Kvk....ikke imellem Sillesen, Dig og Kvk....

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

<< Forrige Side af 15 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes