Emne: Densen ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Hvis denne tråd, kan hjælpe med til at producenter bliver mere forbrugervenlige, med deres måleopgivelser, så syntes jeg det er et stort skridt fremad.
|
|
|
Tror desværre ikke producenterne bliver mere "forbrugervenlige" (læs ærlige) omkring deres måleopgivelser pga. af denne tråd....dertil har "snebolden rullet for længe og blevet for stor"...
Men tråden kan helt sikkert bidrage til at nuværende og fremtidige købere er mere kritiske når det kommer til salgsgas og måleopgivelser.... __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
TroelsThomsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Phw , et par dage væk, og så er man 8 sider bagud i denne diskussion.
En bemærkelsesværdig kommentar for nogle sider siden var, at "den forurettigede part" undervurderer folks evne til selv at finde op og ned i den oprindelige tråd.
Der var mange, selv "kvk sympatisører", der så måbende til efterhånden som kvk på nogen punkter kom ud i nogle formuleringer, som var langt ude. Dengang så det ud som om at Densen holdt hovedet rimeligt koldt, skrev en opsummering i ny og næ, "nu har du også skevet dette, dette og dette. Bevis det eller hold kæft".
Men det med at holde hovedet koldt, er lissom gået over, ikke ?
P.s. Min forstærker leverer en megawatt i en micro-ohm. Konservativt set.
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Jean M Jarre skrev:
|
Jeg syntes efterhånden denne tråd har fået udtrykt det den skulle, er det ikke på tide at moderator lukker og slukker den ?
Tror ikke der kommer mere godt af denne tråd.
|
|
|
Hvis denne tråd, kan hjælpe med til at producenter bliver mere forbrugervenlige, med deres måleopgivelser, så syntes jeg det er et stort skridt fremad.
|
|
|
Jo det ville da være dejligt hvis producenterne ville være bedre til at oplyse os forbrugere, og det ville være fedt hvis der ikke var alt det salgs gas m.m.
Men selve tråden er i mine øjne delt i 2 dem for KvK og dem for Densen, og vi bliver aldrig enige, men det begynder at blive personligt og det syntes jeg ikke om, så inden der sker flere dumme brølere som da KvK´s adresse kom ud, syntes jeg det ville være fint at stoppe her.
Så kan vi jo starte en anden tråd, hvor vi opfordre forhandlerne/producenterne til at pynte mindre, og lade være med alt deres salgs gas.
Mvh
JMJ
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Duelund support skrev:
Der er andre end mig der har antydet en forbindelse til Hother Bak .Jeg ved ikke en skid gætter kun. Det kan vel umuligt være ulovligt. |
|
|
Og hver gang har svaret været det samme. Der er ikke nogen forbindelse af den karakter. Der er ikke skjulte hensigter eller dagsordener i denneher sag, den involverer Thomas sillesen, Densen A/S og mig. Persongalleriet er ikke større. Kun fordi min adresse er blevet offentliggjort af Thomas Sillesen, er min familie også involveret nu. Men det havde jeg såmænd gerne været foruden.
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
TroelsThomsen skrev:
P.s. Min forstærker leverer en megawatt i en micro-ohm. Konservativt set.
|
|
|
"Konservativt set"...sikke et udtryk når det kommer til måleopgivelser __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Spencer skrev:
Jean M Jarre skrev:
|
Jeg syntes efterhånden denne tråd har fået udtrykt det den skulle, er det ikke på tide at moderator lukker og slukker den ?
Tror ikke der kommer mere godt af denne tråd.
|
|
|
|
|
|
Jo det ville da være dejligt hvis producenterne ville være bedre til at oplyse os forbrugere, og det ville være fedt hvis der ikke var alt det salgs gas m.m.
Men selve tråden er i mine øjne delt i 2 dem for KvK og dem for Densen, og vi bliver aldrig enige, men det begynder at blive personligt og det syntes jeg ikke om, så inden der sker flere dumme brølere som da KvK´s adresse kom ud, syntes jeg det ville være fint at stoppe her.
Så kan vi jo starte en anden tråd, hvor vi opfordre forhandlerne/producenterne til at pynte mindre, og lade være med alt deres salgs gas.
Mvh
JMJ |
|
|
Som Hattori Hanzo også skriver, tror jeg ikke vi skal stille forhåbningerne for højt, til producenterne - desværre.
Heldigvis er der mange producenter, der oplyser mere brugervenlige data (Thule f.eks.), der giver bedre ide om, hvorvidt en forstærker er egnet til at drive vanskelige belastninger.
En oplysning om 'vanskelige sikringskredsløb' ville også være rar at have i dokumentationen til en forstærker. Men den slags oplysninger kommer kun frem, når producenten får armen vredet om på ryggen.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Duelund support skrev:
Der er andre end mig der har antydet en forbindelse til Hother Bak .Jeg ved ikke en skid gætter kun. Det kan vel umuligt være ulovligt. |
|
|
Hej...
Hold da op. Det er netop antydninger og og formodninger som er benzin på bålet. Man er da nødt til at tage udgangspunkt i FAKTA. Uanset hvilken forbindelse der måtte være til Hother Bak. Hold dig til det du kan dokumenterer. Jeg har udtrykt det er ok at være kritisk, også overfor densens data-specs. Jeg er dog ikke enig i KVK måde at hænge densen ud på.
Sidenhen Kurt har pointeret de angivlige forkerte eller mangelfuld dataopgivelser, så kan man da ikke gøre mere. SKriv det til densen, skriv det her, skriv til forbrugerklagenævnet. Derfor kan man ikke kaste smat på manden - det ene retfærdiggøre faktisk ikke det andet. For mig at se er det derfor KVK har fået et brev fra Densen advokat. __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bradman skrev:
Duelund support skrev:
| Der er andre end mig der har antydet en forbindelse til Hother Bak .Jeg ved ikke en skid gætter kun. Det kan vel umuligt være ulovligt. |
|
|
Hej...
Hold da op. Det er netop antydninger og og formodninger som er benzin på bålet. Man er da nødt til at tage udgangspunkt i FAKTA. Uanset hvilken forbindelse der måtte være til Hother Bak. Hold dig til det du kan dokumenterer. Jeg har udtrykt det er ok at være kritisk, også overfor densens data-specs. Jeg er dog ikke enig i KVK måde at hænge densen ud på.
Sidenhen Kurt har pointeret de angivlige forkerte eller mangelfuld dataopgivelser, så kan man da ikke gøre mere. SKriv det til densen, skriv det her, skriv til forbrugerklagenævnet. Derfor kan man ikke kaste smat på manden - det ene retfærdiggøre faktisk ikke det andet. For mig at se er det derfor KVK har fået et brev fra Densen advokat. |
|
|
Kan kun være enig med Bradman.
Men som Jean_m_Jarre skriver, er det måske tid til at lægge låg på denne debat.
|
| Til top |
|
| |
JensH Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 61
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
MaltheK skrev:
|
Fint initiativ Thomas Sillesen. Jeg er sikker på at enhver anden ansvarlig virksomhedsleder ville have handlet på samme vis. Der må være grænser for hvor meget bagvaskelse og sabotage man skal finde sig i.
Venlig hilsen Malthe |
|
|
Kan man kalde det bagvaskelse og sabotage, såfremt den ansvarlige virksomhedsejer tidligere har indrømmet, at de fremsatte påstande faktisk er korrekte???
|
|
|
Nu tror jeg ikke Densen har indrømmet at KvK´s påstande er korrekte. Hvordan kan I udfra målinger konkludere at der er tale om en en skod amp? Det er muligt at specs ikke giver et reelt billede af forstærkerens formåen, men den måler da helt ok. At en forstærker har indbygget sikringskredsløb, der trigges af "umulige" impedanser er vel ikke et svaghedstegn.
I Hifi og Elektronik testede de engang en Classe Amp, der var opgivet til 400/800 W i 8/4 ohm. Den målte 325/552 W i 8/4 ohm. Ingen blev vist fængslet eller udsat for grove beskyldninger af den grund.
Har du set målingerne af DOXA i HF da de testede den? Udfra de målinger kunne man også stille ? ved den amp, men specs siger jo ikke alt.
Har man fulgt med her på siden ved man da godt at KvK's korstog mod Densen bunder i andre ting end Watt og Dæmpningsfaktor. I Kurts Anti-Linn kampagne var Sillesen næsten ene om at stille spørgsmålstegn ved Kurts Kritik. Han tilbød ovenikøbet at hjælpe med at realisere Scala´s tilbud om at LYTTE til Linn og Dali/Denon hos Scala. Men det var ikke interssant. Hellere bruge timevis ved tastaturet og køre kampagne mod Linn.
Jeg forstår godt Sillesens træk mod KvK for det han har skrevet, for det er grove beskyldninger der kommer, og de bygger ikke på facts, men selvopfundne målemetoder og subjektive konklusioner. Folk der har lidt teknisk indsigt kan sagtens se det, men mange æder det råt. Det er ikke fair når det i bund og grund handler om at hænge Thomas Sillesen ud.
Det ser ud til at trods undskyldningen fra KvK, fortsætter han hetzen sammen med tilhængerne og når H4All accepterer det er der vel ikke meget andet at gøre for Densen. Det har jo intet med ytringsfrihed at gøre. Man må stå til ansvar for de beskyldninger man fremsætter, selvom man er en anonym hård negl i cyper space.
Mvh Jens
|
| Til top |
|
| |
Sven Palvig Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 805
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Duelund support skrev:
| Har overværet Densen manipulere rundt med medlemmerne af Herlev HiFi klub . Han tager en JM. LAB. højtaler med en diskant der er meget hårdtlydende og sandsynligvis med et meget dårligt filter. Dernæst går han over til brug af elektronisk delefilter. Hvorefter det helt klart lyder bedre. Udelukkende fordi det oprindelige filter var meget dårligt. Elektronisk vil aldrig blive godt idet de benyttede RC. led er dårligtlydende hvorfor ved jeg ikke. |
|
|
Jeg har sakset det fra vores klubblad, da jeg er Formand og det er mig selv der har forfattet det. Jeg syntes at det var et godt møde. Jeg hørte godt enkelte sige det du mener, men jeg opfattede det ikke sådan. Og Densen var villige til at gøre turen igen, hvis vi havde et bedre delefiltre f.eks. Duelunds. JM LAb høre jeg også som lidt hård i diskanten, men det er en købe højttaler, som mange er glade for.
"Formandens Leder
Vel overstået møde med Densen-folkene, der var kommet helt fra Esbjerg, og er villige til at tage turen igen. Et godt møde var det, selvom det var lidt svært at være klar til kl. 19, selv med købeanlæg.
Vi må nok beregne noget mere tid til opstilling fremover. Men spændende og interessant var det bestemt, lidt for spændende, da klubbens monoforstærkere ikke virkede. Men det skyldtes heldigvis, at de var koblet til RCA bøsninger på forforstærkeren, der ikke var forbundne. Så der blev åndet lettet op, da vores effektforstærker gav lyd fra sig. Men jeg og flere andre syntes faktisk, at til den musik der blev spillet, klarede Densen sig bedst. Der var mere drive og mere musikalitet.
En ting der var rigtig godt var effektforstærkeren fra Densen med de indbyggede delefiltre. Det viser hvor godt det er med et godt delefilter. Det ville være interessant, at høre det op imod Duelunds delefiltre. Jeg nævnte det for Thomas Sillesen og Morten Nielsen. Det ville de faktisk gerne prøve, og de var bestemt ikke uvillige til at tage turen igen.
Men et rigtig godt møde med lidt flere fremmødte end normalt, og en enkelt gæst.
Venlig hilsen Sven Palvig" __________________ Mvh. Sven
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Jean_M_Jarre og Sjoenne.
Lad tråden leve sit eget liv. Hvis I har sagt, hvad I har på hjerte i sagen er det fint. Hvis I har fået nok af tråden så lad være med at klikke ind på den.
For mig er tråden slut når og kun når Thomas Sillesen, Densen A/S har givet Kurt von Kubik (og familie) en offentlig undskyldning for at offentliggøre dennes navn og privat adresse. Og dét gerne i denne tråd. For mig at se har Kurt von Kubik gjort, hvad der blev forlangt af ham. __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
JensH skrev:
[snip]
I Hifi og Elektronik testede de engang en Classe Amp, der var opgivet til 400/800 W i 8/4 ohm. Den målte 325/552 W i 8/4 ohm. Ingen blev vist fængslet eller udsat for grove beskyldninger af den grund. [snip]
|
|
|
Hvis Classe ikke kan genskabe de måleresultater, som de selv opgiver, så har de et troværdighedsproblem. Men som du selv skriver, er risikoen ved at overdrive, til at leve med, hvis det giver lidt ekstra på bundlinien (og det gør det helt sikkert). __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
NADali skrev:
|
For mig at se har Kurt von Kubik gjort, hvad der blev forlangt af ham.
|
|
|
Ikke helt endnu:
KvK skrev:
"Med redaktionens forhåbentlige billigelse, bliver jeg derfor nødt til efter omstændighedernes stilling, at anmode om at lov til, at oprette en tråd, hvor jeg umodsagt kan fremsætte det af Densen/Thomas Sillesen ønskede. Dvs. at jeg kan scanne de 11 aktuelle sider information, uploade dem, og erklære, at jeg ikke burde have fremført disse påstande og undskylde overfor Densen/Sillesen.
Det vil med redaktionens vilje blive gjort ASAP - og dvs indenfor 1 uge.
Herefter bør der kunne oprettes ro om den sag."
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

bruger hedder nu: Live21
Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det der irriterede mig ved kubikkens hetz mod densen var at den var væsenligt værre end hvad vi tidligere har set. det var ikke bare endnu en båååååt tråd. Densen bruger den samme målemetode som alle andre ! men kubikken og hurtig ville have de skulle bruge deres til anledningen opfundne. det giver jo ingen mening. tidligere kommer kubik med eksempler på gode forstærkere (ikke mange) og sørme om en krell kav 400 xi kommer på banen. den er opgivet til 200 watt i 8 ohm og 400 ind i 4 ohm, har en 800 va trafo og bruger det nyeste krell designede klasse a design, vejer 14,1 kg. http://www.stereophile.com/integratedamps/205krell/index4.ht ml sådan måler 99% af branchen. og hvordan måler den krell så ? 290 ind i 8 og 350 ind i 4, altså langt ringere end noget densen nogensinde har smidt ud på markedet, det er så en forstærker som han roser.
parasound jc1 kommer efter min hukommelse nogenlunde tæt på, men er den god ? Det der er hele humlen i sagen er at kubikken gik personligt efter Densen og thomas (er jo sket før, med diciderede ulækre kommentare) enhver idiot kan se at de opgivelser en fabrikant opgiver er dem der får deres produkter til at virke kraftigst, sådan har det altid været. Densen måler faktisk ganske pænt, at de så går ind og runder op og ned er standard og bliver gjort af 99% af alle producenterne derude, der er INGEN producent der opgiver målinger der siger - 8 Ohm 176 Watt
- 4 Ohm 294 Watt
så runder man ned til hvor det ser bedst ud, i dette tilfælde altså 125 og 250, og alligevel er de faktisk tættere på en fordobling end langt de fleste inklusiv krell er ! hvad synes i om icepowers opgivelser ? her er en liste over nogle få firmaer der bruger den normale målemetode, præcis som densen, de fleste er endda præcist som krell eksemplet længere fra en fordobling end densen Accuphase Audia Classé Gamut Marantz Mark Levinson Pass Pathos Der er INGEN måde jeres hetz kan forsvares på basis af densen produkter, det var udelukkende manden i gik efter. noget andet er at jeg er enig i at det burde være de faktuelle målinger der bliver opgivet, men det begynder denne branche aldrig på
__________________ Holfi still sucks. AKA Live21
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
NADali skrev:
|
|
|
|
Ikke helt endnu:
KvK skrev:
"Med redaktionens forhåbentlige billigelse, bliver jeg derfor nødt til efter omstændighedernes stilling, at anmode om at lov til, at oprette en tråd, hvor jeg umodsagt kan fremsætte det af Densen/Thomas Sillesen ønskede. Dvs. at jeg kan scanne de 11 aktuelle sider information, uploade dem, og erklære, at jeg ikke burde have fremført disse påstande og undskylde overfor Densen/Sillesen.
|
|
|
Ja, kvk har endnu ikke dementeret noget. Kvk skriver kun at han er blevet bedt om at gøre det. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind skrev:
Svend P skrev:
NADali skrev:
|
|
|
|
Ikke helt endnu:
KvK skrev:
|
|
|
Ja, kvk har endnu ikke dementeret noget. Kvk skriver kun at han er blevet bedt om at gøre det.
|
|
|
Vi kan diskutere herfra og til imorgen om, hvad der står i trådens første indlæg. Vi kan blive enige om, at KvK har bebudet et mere fyldestgørende dementi. Så langt har han gjort, hvad der er blevet forlangt af ham.
Dét der springer i øjnene i denne tråd er Densens manglende undskyldning til KvK. Thomas Sillesen har selvfølgelig læst med hele vejen og kan vel godt mande sig op til en undskyldning?
Buttomline er bare: Tråden er ikke død og færdig således som Jean_M_Jarre og Sjoenne ønsker. __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Mightyfish Nu nævnte jeg Thule, som et dansk eksempel, hvor der ikke gives indtryk af fordobling af effekt, ved den halve impedans. I den forbindelse bør jeg vist også nævne Holfi, der kun opgiver effekten i 8 ohm. (Skrev jeg virkelig Holfi - hmm... ja jeg skrev søreme Holfi  )
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heysan....
Tja, de teoriske fordoblinger af udgangseffekt i den halve impedans, det er måske et mål for nogen. Det lykkes sjældent i virkeligheden, selv af "respektable" producenter af hi-end. Det er vel 95% af markedets forstærkere som ikke lever op til "idealet". Personligt mener jeg ikke det er de kvaliteter som fortæller nogen som helst - det giver blot en ide om hvad der er under hjelmen. En egentlig sandhed er det ikke. Der er en bred vifte af kvaliteter som afgøre om en forstærker er god eller ej - for mit eget vedkommende. Den skal også lyttes til i praksis.
Jeg tager i svømmeren - hygge videre drenge.
Mvh
Bradman __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bradman skrev:
Heysan....
Tja, de teoriske fordoblinger af udgangseffekt i den halve impedans, det er måske et mål for nogen. Det lykkes sjældent i virkeligheden, selv af "respektable" producenter af hi-end. Det er vel 95% af markedets forstærkere som ikke lever op til "idealet". Personligt mener jeg ikke det er de kvaliteter som fortæller nogen som helst - det giver blot en ide om hvad der er under hjelmen. En egentlig sandhed er det ikke. Der er en bred vifte af kvaliteter som afgøre om en forstærker er god eller ej - for mit eget vedkommende. Den skal også lyttes til i praksis.
Jeg tager i svømmeren - hygge videre drenge.
Mvh
Bradman |
|
|
Tjae, man kunne også nævne Innowatt, som en dansk producent, der ikke bruger forvirrende wattopgivelser, som salgsparameter. Min absolutte favorit, er dog Vitus: |
Technical Specifications : Vitus Audio Poweramplifier SM-101 |
| · Inputs: |
1 x unbalanced (RCA) -
1 x balanced (XLR) |
| · Input resistance: |
10Kohm RCA -
600ohm XLR. |
| · Outputs: |
2 Pair pure copper bindingposts pr. ch. |
| · Output
power: |
More than enough! |
| ·
Sensitivity: |
1.3Volt RMS |
| ·
S/N Ratio: |
> 110dB |
| · Openloop bandwith: |
~DC-800Khz |
| ·
Slew Rate: |
> 35V/us |
| · Distortion (THD+N): |
Better than 0.01% |
| ·
Power Consumption: |
Standby
~ 3W
Class AB ~ 100W
Class A ~ 400W |
| ·
Dimensions: |
310 x 435 x 610 mm (H x W x D) (Each) |
| · Total weight: |
~74 Kg. (Each) |
Deres opgivelse af effekt "More than enough!" er sgu god værkstedshumor !  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Innowatt gengiver vel bare wattangivelserne på Apogee´s hejmmeside. Og sørgeligt nok, skulle apogee være gået i betalingsstansning. Og hvad kan man så lære af det, det kan ikke betale sig at være ærlig .
MVH
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|