Forfatter |
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
mortenkongsfelt skrev:
Jeg vil gerne rose hifi4all.dk for at ruinere min økonomi  |
|
|
Jeg vil på redaktionens vejne lige fortælle at vi påtænker at lave en rabat ordtning, så det vil blive billigere at benytte siden. Det kan jo ikke hjælpe noget at folk bliver ruineret af at sørfe rundt på den.

|
|
|
Så vil jeg da gerne sige tak til hifi4all for at forbedre min økonomi. Jeg er takket være denne side sluppet for at købe dyrt grej som ikke var pengene værd.
Zorglub: checken er på vej i posten! ...not
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
Zorglub: checken er på vej i posten! ...not
|
|
|
Pis pis! 
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil gerne takke Netto, for at have solgt mig en skruemaskine til kr. 89,- og et loddesæt, med to loddekolber, tin, loddefedt og sugetråd, for kr. 49,-  Det er endnu et søm i kisten, til 'selbyg betaler sig ikke' tråden.  Alle dem der saver, skruer, limer og lodder, skal også have en stor tak for at vise deres projekter frem, med billeder og forklaring.   
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
BrAvO Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 226
|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil gerne takke Sunaudio, I Aalborg, for den gode service som de har ydet til mig!!!
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu vi er ved det, så vil jeg også godt lige takke Spencer for at have skiftet avatar 
Jeg ved ikke om det er muligt at fremhæve en butik frem for en anden, jeg tror faktisk aldrig jeg har haft problemer noget sted. Måske banker hjertet lidt hurtigere når jeg tænker på Grøn Madsen i Odder, hvor jeg købte min første Nakamichi båndoptager 
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takkeliste:
"den gamle" HIFI KLUB på Åboulevarden. Det var i den butik jeg trådte min hifi-barnesko for alvor. (den er slet ikke til at kende i dag, fra dengang )
Bent "rega" Sejbæk Medlyd er også en herre, som man altid kan regne med. (vi snakkes ved )
Audio Consult. God og tålmodig service. Jeg lånte mange ting med hjem uden problemer, og det var en meget "farlig" ting Og. Anders i butikken er en SUPER sælger, så pas på
Og Kasten i Studiosound.dk skal også have en herfra. Kanon service, og aldrig noget snot og kartofler (jeg tror ikke du får den lille Trends tilbage........ )
Vassago har også ydet en god service, som helt klart og skal have et par    
__________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Takkeliste:
"den gamle" HIFI KLUB på Åboulevarden. Det var i den butik jeg trådte min hifi-barnesko for alvor. (den er slet ikke til at kende i dag, fra dengang )
|
|
|
Og før det hed den Audioscan, og de forhandlede faktisk også Nakamichi, og ja jeg tror faktisk at min far købte en båndoptager derinde. Lidt sjovt at tænke på 
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
rockforlife skrev:
Takkeliste:
|
|
|
Og før det hed den Audioscan, og de forhandlede faktisk også Nakamichi, og ja jeg tror faktisk at min far købte en båndoptager derinde. Lidt sjovt at tænke på 
|
|
|
Jeg blev SÅ ked af det/skuffet, da jeg besøgte den gode gamle Hifi Klub på Åboulevarden, for 2 uger siden.   Ikke andet end fladskærme og shawarmaSound receivere, og ikke ikke ÈT stereo rum   
Jeg var rystet i flere timer efter det besøg 
Man kan sammenlig det med det hyggelige "mormor og morfar" kolonihavehus, som lige pludselig bliver lavet om til B&O livstils/rustfrit-ståls charmeforladt koldt arrangement, i det før så hyggelige lille hus  __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv da! engang var det B&W "hør det hele" butikken. Jeg kan godt følge dig, men mon ikke det er der pengene er nu? Vi må bare vente på at alle har fået købt en flad så vi kan få hifi'en tilbage.
|
Til top |
|
|
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
David skrev:
2x15" + 2x250W rørmonotrin i soveværelset - YEAH!!! Feng shui - my ass! |
|
|

Jeg vil gerne rose alle hifi4all brugere for at komplimentere TanteBerg for at være dedikeret til Tandberg. Man kunne frygte at folk ville skose ham for at det var noget gammelt ****, men i stedet får han ros for sit valg. Ovenikøbet lader det til at han er mere lykkelig for sit grej end de fleste.
|
Til top |
|
|
Bronco121 Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 63
|
Sendt: 02 April 2007 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg træder måske lidt ved siden af når Jeg ikke roser en forhandler men derimod en reparatør men da Jeg er til vintage grej sker det jo at det skal efterses og så er det jo at Jeg får hjælp af: Vejle Radio/TV Service. (Det er det værksted som SK Sound brugte) Han kan reparere alle mærker tror Jeg også rør-grej. Meeget venlig - super reelle priser.
Mit nye grej køber Jeg hos også i Vejle hos: Mølhom Radio og TV. Det er ikke hifi. Men det er der Jeg har købt satelitgear og fladskærm og de skal helt sikkert roses for superservice på alle plan.
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 02 April 2007 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Den Blå Fisk Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 629
|
Sendt: 02 April 2007 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er faktisk en del, synes jeg.
Expert i Aars. Der købte jeg min Cyrus II, mens jeg gik i gymnasiet. Mange år siden. Cyrus startede min interesse for hifi. Kan ikke huske hvad sælgeren hed, men det er hans skyld, jeg gennem tiden har købt mig fattig.
Scala Hifi i Aarhus. Linn Keilidh. De var f...... gode.
Efter jeg kom til København, er det HIFI Forum og Audio Consult der rykker.
Jeg har været i andre forretninger, men holder mig til dem, der fortjener roser.
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1008
|
Sendt: 02 April 2007 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 02 April 2007 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak til hifi4all og alle dets medlemmer der har hjålpet mig med svære valg og med gode råd 
tak til at hifi4all har åbnet mine øjne for hifi og den musiske vellyd som jeg ikke vidste fandtes, før for et år siden, da jeg blev medlem af hfk og en venligtsindet bruger henviste mig til dette fantastiske forum
thumps up for hifi4all.dk __________________
|
Til top |
|
|
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
Sendt: 06 April 2007 kl. 06:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takkeliste.
Til brugere på dette forum, der med inputs, ris og ros, har fået mig videre i det her "inferno" af tidsrøveri på 1. klasse
Af butikker.
- Audio Consult, fordi butikken er lækker uderfra. Har aldrig rigtigt turde træde derind af frygt for en total ruin og efterfølgende betleri inde ved Kbh. Hovebanegård

- TopSound Hifi: Fordi Lars og Rene ikke lefler for kunderne og har et bredt og dejligt udvalg i en ikke specielt prætentiøst butik. Og priser der er til at betale
Ellers ville jeg ikke have handlet der gennem de sidste 15 år
- HifiForum: fordi det er søsterbutik til Topsound. Sonny er en flinker fyr, også

- Audioscan (da de eksisterede). En bedre butik skulle man lede længe efter. Og deres nytårs stunt med 25øres ting eller 1 kr. var fede tider. Kan tydeligt huske når man lå i sovepose på Øster Farimagsgade(uhhh, det var koldt) I dag er det jo bare... Og det er det, desværre

- Artsound/Hans for at få mig ind på den rette sti (ikke det religiøse
) men det med rør. Og det har faneme grebet om sig
- Sun Audio. Til trods for diverse skriverier om deres problemer har jeg ikke oplevet sådan, de gange jeg har handlet der

- Lydbutikken/Tekni-fi, for et problem med en pladespiller der ikke kunne fixes. Blev derfor tilbudt en dyrere løsning U/B. Fin fin super service
(rygterne vil vide at Pete nærmest rev det halve af sit hår af i bestræbelserne på at lave ploven)
- Sidst men ikke mindst Steen Duelund. En ildsjæl af dimensioner, som jeg havde den "udelte" fornøjelse at have som matematiklærer i skolen(og det var ikke meget mat. der generelt blev lavet)

Og sidst men ikke mindst mine forældre. (specielt min far). Som den dag i dag ikke fatter betydningen af at købe et par lækre højttalere til 15K, men som selv ikke ser det store problem i at smide 20K for nogle frimærker Sådan er vi jo alle forskellige Han har til gengæld lavet en del el og håndværksmæssige løsninger for mig. Han har nemlig fingrene skruet rigtigt på. Af min mor har jeg arvet "Shopaholic begrebet". Og kan hilse og sige. "Det er faneme farligt, du" __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
Til top |
|
|
hifijan Lukket konto

Dobbeltprofil!
Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 784
|
Sendt: 06 April 2007 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej....
Jeg vil gerne rose HiFi-Klubben i Lyngby, specielt Allan som desværre ikke er der mere, men nu er blevet butikschef i Tape Connection på Vesterbrogade i København... men også Claus fra HFK i Lyngby skal have stor ros, de har begge sat gang i mine stereodrømme igen og gjort min økonomi mindre... men mine musikoplevelser meget større..
mvh. Jan __________________ Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
Sendt: 06 April 2007 kl. 09:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den største ros til Hifihuset og Jacob Levesen!!!   
Mvh Tim __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
Til top |
|
|
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
Sendt: 06 April 2007 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Den største ros til Hifihuset og Jacob Levesen!!!   
Mvh Tim
|
|
|
Hej...
Sikke en sød tråd. Det er rigtig arbejdspladsagtigt.....negative og positive sider af samme sag.
Hvem fortjener rigtig ros, det må være Mikkel Gige. For at blive ved med at skrive selv om det nogle gange er gået lidt meget op af bakke og folk har urimlig grove (efter min mening). Trods det har han holdt på, og det kræver sku nosser. Hatten af.
Generelt set synes jeg også hifi4all redaktionen har været gode til at takle ejerskiftet og ændre lidt på tingene. Trods det synes jeg at redaktionen har været åbne og vist at forandringer sker efterhånden. Senest set med Vintage forumet.
Mvh __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
Til top |
|
|
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
Sendt: 06 April 2007 kl. 09:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
NriK skrev:
David skrev:
2x15" + 2x250W rørmonotrin i soveværelset - YEAH!!! Feng shui - my ass! |
|
|

Jeg vil gerne rose alle hifi4all brugere for at komplimentere TanteBerg for at være dedikeret til Tandberg. Man kunne frygte at folk ville skose ham for at det var noget gammelt ****, men i stedet får han ros for sit valg. Ovenikøbet lader det til at han er mere lykkelig for sit grej end de fleste. |
|
|
Ovenstående er rigtigt set.Jeg vil hermed rose alle der har fulgt med i mit Tandberg-flip,der stadig rykker i mig(det stopper nok aldrig,for det har været sådan i 20 år nu....).  Der har ikke rigtigt været andet end gode råd,god stemning og yderst hyggelige og hjælpsomme mennesker.Det er da også derfor jeg har stillet op til en go' håndfuld lytteaftener her i huset
Også store roser fra mig til hifi4all.dk  Dette site har fungeret som min 'overtryks-ventil' i et års tid nu...... __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
Til top |
|
|