Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 09:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Kom med noget ros (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 08:22 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:

mortenkongsfelt skrev:
Jeg vil gerne rose hifi4all.dk for at ruinere min økonomi

Jeg vil på redaktionens vejne lige fortælle at vi påtænker at lave en rabat ordtning, så det vil blive billigere at benytte siden. Det kan jo ikke hjælpe noget at folk bliver ruineret af at sørfe rundt på den.

Så vil jeg da gerne sige tak til hifi4all for at forbedre min økonomi. Jeg er takket være denne side sluppet for at købe dyrt grej som ikke var pengene værd. 

Zorglub: checken er på vej i posten!  ...not

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Zorglub: checken er på vej i posten!  ...not

Pis pis!  

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 08:47 | IP-adresse registreret  

Jeg vil gerne takke Netto, for at have solgt mig en skruemaskine til kr. 89,- og et loddesæt, med to loddekolber, tin, loddefedt og sugetråd, for kr. 49,-

Det er endnu et søm i kisten, til 'selbyg betaler sig ikke' tråden.

Alle dem der saver, skruer, limer og lodder, skal også have en stor tak for at vise deres projekter frem, med billeder og forklaring.

BrAvO
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Jeg vil gerne takke Sunaudio, I Aalborg, for den gode service som de har ydet til mig!!!
Til top Vis BrAvO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BrAvO

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 Marts 2007 kl. 09:29 | IP-adresse registreret  

Nu vi er ved det, så vil jeg også godt lige takke Spencer for at have skiftet avatar

Jeg ved ikke om det er muligt at fremhæve en butik frem for en anden, jeg tror faktisk aldrig jeg har haft problemer noget sted. Måske banker hjertet lidt hurtigere når jeg tænker på Grøn Madsen i Odder, hvor jeg købte min første Nakamichi båndoptager

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

Takkeliste:

"den gamle" HIFI KLUB på Åboulevarden. Det var i den butik jeg trådte min hifi-barnesko for alvor. (den er slet ikke til at kende i dag, fra dengang)

Bent "rega" Sejbæk Medlyd er også en herre, som man altid kan regne med. (vi snakkes ved )

Audio Consult. God og tålmodig service. Jeg lånte mange ting med hjem uden problemer, og det var en meget "farlig" ting  Og. Anders i butikken er en SUPER sælger, så pas på  

Og Kasten i Studiosound.dk skal også have en  herfra. Kanon service, og aldrig noget snot og kartofler  (jeg tror ikke du får den lille Trends tilbage........)

Vassago har også ydet en god service, som helt klart og skal have et par

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 Marts 2007 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:

Takkeliste:

"den gamle" HIFI KLUB på Åboulevarden. Det var i den butik jeg trådte min hifi-barnesko for alvor. (den er slet ikke til at kende i dag, fra dengang)

Og før det hed den Audioscan, og de forhandlede faktisk også Nakamichi, og ja jeg tror faktisk at min far købte en båndoptager derinde. Lidt sjovt at tænke på

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 09:40 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:
rockforlife skrev:

Takkeliste:

Og før det hed den Audioscan, og de forhandlede faktisk også Nakamichi, og ja jeg tror faktisk at min far købte en båndoptager derinde. Lidt sjovt at tænke på

Jeg blev SÅ ked af det/skuffet, da jeg besøgte den gode gamle Hifi Klub på Åboulevarden, for 2 uger siden.  Ikke andet end fladskærme og shawarmaSound receivere, og ikke ikke ÈT stereo rum  

Jeg var rystet i flere timer efter det besøg

Man kan sammenlig det med det hyggelige "mormor og morfar" kolonihavehus, som lige pludselig bliver lavet om til B&O livstils/rustfrit-ståls charmeforladt koldt arrangement, i det før så hyggelige lille hus

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 Marts 2007 kl. 09:43 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:

Jeg blev SÅ ked af det/skuffet, da jeg besøgte den gode gamle Hifi Klub på Åboulevarden, for 2 uger siden.  Ikke andet end fladskærme og shawarmaSound receivere, og ikke ikke ÈT stereo rum  

Jeg var rystet i flere timer efter det besøg

Øv da! engang var det B&W "hør det hele" butikken. Jeg kan godt følge dig, men mon ikke det er der pengene er nu? Vi må bare vente på at alle har fået købt en flad så vi kan få hifi'en tilbage.

NriK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 22 Marts 2007 kl. 09:47 | IP-adresse registreret  

David skrev:
2x15" + 2x250W rørmonotrin i soveværelset - YEAH!!! Feng shui - my ass!

Jeg vil gerne rose alle hifi4all brugere for at komplimentere TanteBerg for at være dedikeret til Tandberg. Man kunne frygte at folk ville skose ham for at det var noget gammelt ****, men i stedet får han ros for sit valg. Ovenikøbet lader det til at han er mere lykkelig for sit grej end de fleste.

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK

Bronco121
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 02 April 2007 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

Jeg træder måske lidt ved siden af når Jeg ikke roser en forhandler men derimod en reparatør men da Jeg er til vintage grej sker det jo at det skal efterses og så er det jo at Jeg får hjælp af:       Vejle Radio/TV Service. (Det er det værksted som SK Sound brugte) Han kan reparere alle mærker tror Jeg også rør-grej. Meeget venlig - super reelle priser.

Mit nye grej køber Jeg hos også i Vejle hos: Mølhom Radio og TV. Det er ikke hifi. Men det er der Jeg har købt satelitgear og fladskærm og de skal helt sikkert roses for superservice på alle plan.

Til top Vis Bronco121's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bronco121

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 02 April 2007 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Ros til trådstarteren

Stor ros til HiFI&Eletronik for i tidernes morgen at starte en HiFI ild i mig

Mit første "rigtige" HiFi bestod af en Technics SLPS900 CDafspiller og en Onkyo Bla.Bla. Amp og et sæt Dali 7a samt lidt TaraLabs kabler, så her skal både HFK og T.C. have stor ros..

KÆMPE ROS til dette site for at gentænde HiFi gnisten i mig    

Og MONSTER ROS til VassagoHiFI.com og Jensen, for at levere DK`s bedste HiFi komponenter ( I mine øre ) og den absolut bedste service    

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

Den Blå Fisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 02 April 2007 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

Der er faktisk en del, synes jeg.

Expert i Aars. Der købte jeg min Cyrus II, mens jeg gik i gymnasiet. Mange år siden. Cyrus startede min interesse for hifi. Kan ikke huske hvad sælgeren hed, men det er hans skyld, jeg gennem tiden har købt mig fattig.

Scala Hifi i Aarhus. Linn Keilidh. De var f...... gode.

Efter jeg kom til København, er det HIFI Forum og Audio Consult der rykker.

Jeg har været i andre forretninger, men holder mig til dem, der fortjener roser.

Til top Vis Den Blå Fisk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Den Blå Fisk

DPetersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 02 April 2007 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Så vil jeg da benytte lejligheden til at rose Benno fra Expert i Varde, Ole fra Hifi4you, og sidst men ikke mindst Carsten fra Activhifi. Super service, en god faglig diskution, og det vigtigste om man kan lide det eller ej så får man altid deres ærlige mening
Til top Vis DPetersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DPetersen

mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006
Sendt: 02 April 2007 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

tak til hifi4all og alle dets medlemmer der har hjålpet mig med svære valg og med gode råd

tak til at hifi4all har åbnet mine øjne for hifi og den musiske vellyd som jeg ikke vidste fandtes, før for et år siden, da jeg blev medlem af hfk og en venligtsindet bruger henviste mig til dette fantastiske forum

thumps up for hifi4all.dk 

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 06 April 2007 kl. 06:35 | IP-adresse registreret  

Takkeliste.

Til brugere på dette forum, der med inputs, ris og ros, har fået mig videre i det her "inferno" af tidsrøveri på 1. klasse

Af butikker.

• Audio Consult, fordi butikken er lækker uderfra. Har aldrig rigtigt turde træde derind af frygt for en total ruin og efterfølgende betleri inde ved Kbh. Hovebanegård
  • TopSound Hifi: Fordi Lars og Rene ikke lefler for kunderne og har et bredt og dejligt udvalg i en ikke specielt prætentiøst butik. Og priser der er til at betale Ellers ville jeg ikke have handlet der gennem de sidste 15 år
  • HifiForum: fordi det er søsterbutik til Topsound. Sonny er en flinker fyr, også
  • Audioscan (da de eksisterede). En bedre butik skulle man lede længe efter. Og deres nytårs stunt med 25øres ting eller 1 kr. var fede tider. Kan tydeligt huske når man lå i sovepose på Øster Farimagsgade(uhhh, det var koldt) I dag er det jo bare... Og det er det, desværre
  • Artsound/Hans for at få mig ind på den rette sti (ikke det religiøse) men det med rør. Og det har faneme grebet om sig
  • Sun Audio. Til trods for diverse skriverier om deres problemer har jeg ikke oplevet sådan, de gange jeg har handlet der
  • Lydbutikken/Tekni-fi, for et problem med en pladespiller der ikke kunne fixes. Blev derfor tilbudt en dyrere løsning U/B. Fin fin super service (rygterne vil vide at Pete nærmest rev det halve af sit hår af i bestræbelserne på at lave ploven)
  • Sidst men ikke mindst Steen Duelund. En ildsjæl af dimensioner, som jeg havde den "udelte" fornøjelse at have som matematiklærer i skolen(og det var ikke meget mat. der generelt blev lavet)

Og sidst men ikke mindst mine forældre. (specielt min far). Som den dag i dag ikke fatter betydningen af at købe et par lækre højttalere til 15K, men som selv ikke ser det store problem i at smide 20K for nogle frimærker Sådan er vi jo alle forskellige Han har til gengæld lavet en del el og håndværksmæssige løsninger for mig. Han har nemlig fingrene skruet rigtigt på. Af min mor har jeg arvet "Shopaholic begrebet". Og kan hilse og sige. "Det er faneme farligt, du"

hifijan
Lukket konto
Lukket konto
Dobbeltprofil!

Bruger siden: 06 April 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 06 April 2007 kl. 08:59 | IP-adresse registreret  

Hej....

Jeg vil gerne rose HiFi-Klubben i Lyngby, specielt Allan som desværre ikke er der mere, men nu er blevet butikschef i Tape Connection på Vesterbrogade i København... men også Claus fra HFK i Lyngby skal have stor ros, de har begge sat gang i mine stereodrømme igen og gjort min økonomi mindre... men mine musikoplevelser meget større..

mvh. Jan

Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
Til top Vis hifijan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifijan

Batemandk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 06 April 2007 kl. 09:04 | IP-adresse registreret  

Den største ros til Hifihuset og Jacob Levesen!!!

Mvh Tim

Til top Vis Batemandk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batemandk

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 06 April 2007 kl. 09:40 | IP-adresse registreret  

Batemandk skrev:

Den største ros til Hifihuset og Jacob Levesen!!!

Mvh Tim

Hej...

Sikke en sød tråd. Det er rigtig arbejdspladsagtigt.....negative og positive sider af samme sag.  

Hvem fortjener rigtig ros, det må være Mikkel Gige. For at blive ved med at skrive selv om det nogle gange er gået lidt meget op af bakke og folk har urimlig grove (efter min mening). Trods det har han holdt på, og det kræver sku nosser. Hatten af. 

Generelt set synes jeg også hifi4all redaktionen har været gode til at takle ejerskiftet og ændre lidt på tingene. Trods det synes jeg at redaktionen har været åbne og vist at forandringer sker efterhånden. Senest set med Vintage forumet.

Mvh

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 April 2007 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

NriK skrev:

David skrev:
2x15" + 2x250W rørmonotrin i soveværelset - YEAH!!! Feng shui - my ass!

Jeg vil gerne rose alle hifi4all brugere for at komplimentere TanteBerg for at være dedikeret til Tandberg. Man kunne frygte at folk ville skose ham for at det var noget gammelt ****, men i stedet får han ros for sit valg. Ovenikøbet lader det til at han er mere lykkelig for sit grej end de fleste.

Ovenstående er rigtigt set.Jeg vil hermed rose alle der har fulgt med i mit Tandberg-flip,der stadig rykker i mig(det stopper nok aldrig,for det har været sådan i 20 år nu....). Der har ikke rigtigt været andet end gode råd,god stemning og yderst hyggelige og hjælpsomme mennesker.Det er da også derfor jeg har stillet op til en go' håndfuld lytteaftener her i huset

Også store roser fra mig til hifi4all.dk Dette site har fungeret som min 'overtryks-ventil' i et års tid nu......

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes