Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 15:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Nuforce monoblokke (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 27 Marts 2007 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

Haløj i tråden

Så har jeg været oppe og høre nuforce mono blokkene

Setupet var de store SP revalation  nuforce nye p9 foforstærker.
som lydklide blev der brugt noget windos media player og en xtremt lækkert udseende D/a konverter fra orpheous  .

Jeg vil med det samme sige jeg var meget imponeret

Det er helt sikkert de forstærkere jeg har hørt der er allermest detaljeret  ja endnu mere en min temligt kompotente tact millennium,

Strygere bliver gengivet som de ville lyde live hvor man sidder tæt på  alttå hvor man kan høre nærmest hver streng og anslag  virkeligt imponerende og fasinerende

Men samtidig virker rytmen og bassen så naturligt at de samtidigt er virkeligt musikalske.
Jeg ku umuligt sidde stille med fødderne når der blev spillet blues fks.

DE har intet at gøre med langtsome bulderbas anlæg hvor alt bliver til larm selv ved still passager   tværdigmod de har MAGT
 men når det kræves eksplodere de dynamiske lag i musikken ud af højtalerne ligesom live musik gør.

Hvis nogen andre sku fristes til at høre  nuforece ref se så prøv lige engang at sætte noget musik med massere af trommer på  tro mig  det er en oplevelse.

Jeg ville egentlig ha vendted med at skrive til i aften fordi jeg tar der op i´gen i dag med min SIG mod transporter og prøver at koble den  direkte på monoblokkene   
det kan godt blive intressant da de forstærkere er så vanvittgt gennemsigtige i lyden.

jeg vender tilage senere

mvh

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 27 Marts 2007 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:
Haløj i tråden

Så har jeg været oppe og høre nuforce mono blokkene

Setupet var de store SP revalation  nuforce nye p9 foforstærker.
som lydklide blev der brugt noget windos media player og en xtremt lækkert udseende D/a konverter fra orpheous  .

Jeg vil med det samme sige jeg var meget imponeret

Det er helt sikkert de forstærkere jeg har hørt der er allermest detaljeret  ja endnu mere en min temligt kompotente tact millennium,

Strygere bliver gengivet som de ville lyde live hvor man sidder tæt på  alttå hvor man kan høre nærmest hver streng og anslag  virkeligt imponerende og fasinerende

Men samtidig virker rytmen og bassen så naturligt at de samtidigt er virkeligt musikalske.
Jeg ku umuligt sidde stille med fødderne når der blev spillet blues fks.

DE har intet at gøre med langtsome bulderbas anlæg hvor alt bliver til larm selv ved still passager   tværdigmod de har MAGT
 men når det kræves eksplodere de dynamiske lag i musikken ud af højtalerne ligesom live musik gør.

Hvis nogen andre sku fristes til at høre  nuforece ref se så prøv lige engang at sætte noget musik med massere af trommer på  tro mig  det er en oplevelse.

Jeg ville egentlig ha vendted med at skrive til i aften fordi jeg tar der op i´gen i dag med min SIG mod transporter og prøver at koble den  direkte på monoblokkene   
det kan godt blive intressant da de forstærkere er så vanvittgt gennemsigtige i lyden.

jeg vender tilage senere

mvh

Du må have hørt forkert. NUforce er nemlig klemte i lyden

Yoshimura
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 27 Marts 2007 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

Nu bliver jeg jo også nysgerrig. Kan de lånes med hjem mod depositum af en eller anden art?

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 27 Marts 2007 kl. 14:02 | IP-adresse registreret  

Yoshimura skrev:
Nu bliver jeg jo også nysgerrig. Kan de lånes med hjem mod depositum af en eller anden art?

Snak med Karsten i www.studiosound.dk¨

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Marts 2007 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

Hej i tråden

Nu er jeg vendt tilbage fra karsten med min transporter selvom jeg kunnne havde sidet i stolen i en uges tid .

Det har været en virkeligt spænende dag.

Vi startede med at koble min slim/aberdeen  components moddificered transporter direkte til nuforce blokkene
der var lige lidt fnider med at få slimserver op at køre men pluslig var der hul igennem.

Og der var det igen ,det som jeg havde oplevet både med min over 100.000 kroners modded teweaked tunet tact millennium mk3 og egentlig også med en ældre ice blok forstærker jeg havde lånet.

En lydscene hvor der både er totalt hul igennem,  skræmmende mange  detaljeret men underligt nok uden den mindste form for   digitalt glas og skarphed i  lydbilledet , noget som man næsten altid oplevere med en så detaljeret lyd.
Men denne lyd var bare samtidig endnu mere detaljeret .

Dagen inden hvor jeg lyttede til nuforce se med karstens computer system var der umidbart lige så mange detaljer men der var lige som en ice glas farvning i toppen som man nok i særhed ligger mærke til når den er væk .
Noget der gør at man  pluslig kan nyde musikken fuldt ud.
pluslig lyder en tromme sku som en tromme og en guitar lyder som en guitar ikke et kustigt koldt digitalt og makanisk spøgelse af instrumented.
Mange producenter siger at grunden til at det lyder lidt skarbt osv er optagelsen.
 min oplevelse er at det er en delvis løgn
fordi jeg har hørt hvordan det kan lyde.
Jamen så siger de at  det er fordi lyden er sovset til med rør forforstærkere varme kabler osv.

Sandhed er, at fordi det digital fnidder  er fjernet er der nu kun lyden af det egentlige instrumented tilbage .
Hvis du spør mig er det det yperste et givet system kan opnå.

Med transporteren koblet på var det som om at holografien i musikken  for alvort kom frem og især dybte perspektivet virket nærmest uendeligt.

Hvad nufor se i mine øre bidraget med i forhold til min millennium var endnu flere detaljer og en fuldstændig sublim gengivelse af bass og de dynamikker som gør at man connecter til musikken .
med andre ord de er massivt rendyrkede musikalske.

Måske fordi de er så dynamiske er live stemningen isærhed til stede som jeg ikke har hørt før i sådan en udstrækning.

Jeg har jo både haft en standard transporter og så den her  fra et firma der udvikler moddificerings kit til toppen af kranse kagen imdefor digital hifi udstyr.
De har tact forstærkeren som spicale og så ellers de bedste transports der kan skabes .
forskellen fra den standard udgaven og til den mddificerede er lidt som beskrivelsen fra karstens computer system til transporteren.

Karsten som kender sit egent setup  ud og ind mente at der var lige som en tendens at når transporteren blev koblet på var lydscenen nærmest lidt for focusered.
Det var noget jeg ku bekræfte  det var ikke meget men nok til at man lagde mærke til det
Jeg husker selv da jeg fik transporteren at man skal lege lidt med højtalere placereingen for at få lydscenen helt i vinkel typisk skal man rykke højtalerne lidt længre fra hinanden så lydscenen  bredes lidt mere ud.

Hvis jeg skal være 100% ærlig var der INTET negativt ved lyden jeg ku sætte en finger på andet en det lød så fantastisk.
Og jeg er ellers en  sadam hussein klon hvis der er det mindste jeg ikke kan lide eller stikker ud i lyden.

Men når vi nu havde konstateret at det var en yderst kompotent maskine jeg havde bragt med måtte vi lige se hvad der mond skete hvis vi brugte den som Ren transport ind i en orpheous D/A converter af bedste skuffe
signalet gik så vidre ned i Nuforce egne P9 preamp og så ind i de to cobber fravet se mono blokken.

Og her var der for alvort ikke et øje tørt
faktisk har jeg aldrig hørt noget lignende  det var endnu bedre en med transporterens dac i spil.
Det var ikke nat og dag men lige lidt mere af det hele
jeg tror selv den mest kritiske venyl eller rør entuiast vill være dybte dybte  imponeret
en perfect musikalsk lyd intet mindre.

Så mangler man bare et sæt højtalere der passer til ens lyd ideal og rum.

Konklusionen er den  der siger at en nuforce ref SE lyder lidt klinisk fortæller kun den halve sandhed de er i særhed gennemsigtige i lyden og hvis man spænder  grej fra den bedste hylde foran så er belønningen stor .

Nuforce p9 må samtidig også være en preamp af den sjælendeste slags der vitterligt ikke farver lyden for selv om vi brugte den sammen  med både en xtern dac og en transport var der INTET farvet ved lyden.

Min slim  transporter er the real deal  .
aberdeen components løg ikke da de sage at den udkonkurede både hans tidligere referencer navnligt  Wadia 270 transport og  den 50.000 usd dyre Esoteric po-1 når transporteren bliver brugt som ren transport .
og når man så  sætter den sammen Med et klasse product so orpheous  dac 1   har man ramt lofted.

Om det bliver  nu jeg køber ref 9 se eller jeg vendter til der kommer en 10er ved jeg ikke men så gennesigtige forstærker der underlig nok samtigig er så åbenbarende musikalske  er der ingen vej tilbage  de får virkeligt min varmeste anbefalning men pas på de sætte altså alvorligt store krav til din  signal kilde .

Jeg også lige sige tak til karsten for en varm og inspirrende helheds oplevelse i venlige omgivelser.

mvh

StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Sendt: 28 Marts 2007 kl. 01:08 | IP-adresse registreret  

Hej Harmonic,

Tak for de fine ord og hyggeligt selskab.

Jo den der Aberdeen modificerede Transporter er dælme god :) Jeg bliver nok nødt til at få fat på en...... :) Igennem Orpheus One DAC'en var det bare lige et pletskud efter min smag.

Gennem Transporterens indbyggede DAC gav den, efter min mening, en mere fyldig men også mere diffus lyd. Hvis jeg lige skal korrigere en smule.

Hilsner,

Karsten

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Marts 2007 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Hej karsten selv tak 

Du har ret der er slet ingen tvivl om at den klart bedset lyd var  da transporteren blev  brugt  som ren transport ind i orpheous dacen.

Jeg ku bare konstatere at jeg ku f� den lyd jeg vile ha med kun transporteren som lydkilde og jeg er meget meget kræsen.
at man så kan nå  endnu højre op ved brug af en kompromiløs dac   er jo bare fantastisk.

Og hvis jeg kender mig selv ret er det den vej det går .

mvh

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 28 Marts 2007 kl. 12:34 | IP-adresse registreret  

I skulle bare have jer en Rega Apollo, så ville den vind være sluppet

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Marts 2007 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

Jeg vil da også gerne sige at min modidificerede tact millennium i sammenspil med transporteren  bestemt ikke nogen svag p***er forstærker .

med fare for at rage mig uvenner med en masse lyngdorf audio og tact entuiaster  så lyder en standard tat millennium mk3 som om den er i stykker i forhold til efter moddificationen .
der egentlig ingen nogen sammenligning den stansrad version lyder koldt klinisk om virkeligt umusikalsk
Den kan lyde ganske godt men man skal være klar p� at bruge meget tid på at finde det rigtige musik for nogle optagelser ku jeg ikke hold eud at lytte til da den var standard.
og tror mig jeg har tested den på kryds og twærs i alle mulige opsætninger med  talrige forskellinge hjtalere  både som standard og for nyligt også i full mod version.

Dem der tænker ja ja den har vi hørt før har jeg kun en ting at sige i ved ikke hvad i snakker om før i har hørt den.

Den spiller lige så åbent som nuforce  og toppen på  millenniumen er også fantastisk helt fri for skarphed og kulde som en rigtig stemme lyder.
den er god til at trylle et meget livagtigt center billede af sangerens stemme frem ,her er den på højde med nuforce med transporter og xtern dac.

Millenniumen ville være perfect  i et 2.2 system men på min 17 kvm og min tilgang til hifi er nuforce opsåtningen at fortrække for mig altså.

millenniumen ville så også  koste over 100.000 hvis den skulle genskabes igen.

Men bassen og dynamikkerne i de dybe frq områder er nuforce se kongen og det er med en helt verden til forskel.

Til sidst vil jeg godt sige at i skal høre med jeres egne øre hvad i syntes ikke hvad der står i anmelderserne
vi har alle forskellige lydidealer.
Nuforce er dog en forstærker der virker til at lyde fuldstændig som det man putter ind i den så tror den appelere til flere typer hifi folk en fks dem der fortrækker sovset rør setup.

mvh

mvh

StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Sendt: 28 Marts 2007 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

Hej igen  

Det afgørende hug for Transporter/Orpheus kombinationens kvaliteter var Clapton & BB King 3 O'clock blues, som er et nummer jeg har testet en del på. Claptons stemme og guitar var bare formidabel ren og naturlig. Nu er det bare irriterende at lytte til fordi jeg ved hvordan det kan lyde... ØV...

Nå, jeg får en hertil fra Abberdeen Components hurtigst muligt, well, faktisk tre stk. da der lige er et par stykker mere der er hoppet med på vognen, så jo, jeg er overbevist

Hilsner,

Karsten

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 28 Marts 2007 kl. 13:25 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:

Dem der tænker ja ja den har vi hørt før har jeg kun en ting at sige i ved ikke hvad i snakker om får i har hørt den.

mvh

Uden i øvrigt at tage stilling til nogen af de ting der er testet, så er det vel ikke helt forkert at sige, at du nemt begejstres for nye ting på markedet? Der har da i hvert fald været en del tråde med store superlativer om dit nyeste grej gennem tiden?

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Marts 2007 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

harmonic skrev:

Dem der t�nker ja ja den har vi h�rt f�r har jeg kun en ting at sige i ved ikke hvad i snakker om f�r i har h�rt den.

mvh

Uden i �vrigt at tage stilling til nogen af de ting der er testet, s� er det vel ikke helt forkert at sige, at du nemt begejstres for nye ting p� markedet? Der har da i hvert fald v�ret en del tr�de med store superlativer om dit nyeste grej gennem tiden?

Ja der rammer du måske noget

Det er nok lidt som peter og ulven   og det er min egen skyld det kan jeg sagtens se.

I dag skammer jeg mig og krummer tår over nogen af mine første over begejstrede udtagelser far fks shunyata anaconda og hydra8 hvis jeg på nogen måde ku gøres om ville jeg gøre det.

Men jeg har lært en masse på den hårde og dyre måde med hensyn til dyre kabler digitale forstærkere  roomcorrection osv .

Troværdigheds værdien har nok taget skade  men husk  det betyder jo ikke nødvendigvis  at jeg ikke har ret med hensyn til millenniumen og transporteren.
Der er kun 3/4 mennekser i verden der har en full mod tact millennium en af dem er en af anmelderne fra stereotimes og alle der har en har haft NøJAGTIG den sammen oplevelse med den som mig.

Du ku prøve at stille spørgsmålet på tact forummet og se havd folk siger om moddificered tact forstærkere

Faktisk er jeg gået over i den totat modsatte grøf nu.
Der skal virkeligt meget til imponere mig.

Da den var standrad havde jeg den med til rene for at høre den på sonus faber amati homage  du kan jo spørge hvad han syntes om lyden.

Her for 2 ugers siden besøgte jeg tape connection med min nu moddificered millennium for at teste audio physics

De har jo et stort langt rum hvor der i den ene ende er de store calendra med kw 750 og musical fidility top frontend.
i den anden ende avanti
vi placerede tacten på gulvet med syntetisk gulvtæppe og en dvd afspiller sat til avanti.

Jeg ku nu gå frem og tilbage med sammen cd og høre forskellen og gæt hvad jeg klart foretrak.

Jeg prøvede imens ingen så det at bære millenniumen over til de store calendra og igen på gulver med inegn opvarmings  tid og med dvd spilleren og det lød virkeligt klasse bedre  og der er en paradox og det er at millenniumen lød mindre DGTALT musical fidility.

du ku kan spørge hvad de syntes.

Men det er jo også temeligt nemt at side og være gammel klog og skeptisk overfor redikale  meldninger  men hvis du ser had grej der har gået igennem min stue må du også vide at hvis der var nogen der reelt ku udtale sig om at det lyder bedre var det mig.

men endnu angang beklager jeg at jeg  starten min hifi tid her inden på den måde jeg gjorde og har faldet for alle de forkerte faldgruber.

Sven p har du hørt en fuld moddificered tact forstærker ?

Nu er jeg jo ikke den eneste person i verden der har en forstærker fra aberdeen components  så jeg beder dig igen  prøv at stille spørgsmålet på tact forummet i stedet eller endnu bedre få din tact  forstærker moddificered 
du for ALLE pengen tilbage hvis du sku være utilfreds   sjovt nok er der ikke en eneste person der har været utilfreds endnu ud af mange hundred

mvh

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Sendt: 28 Marts 2007 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

Fair nok. Jeg håber og tror da også selv jeg er blevet klogere i min tid her på siden.

Iøvrigt får Nuforce da også rimelig ros af andre:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23862

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Marts 2007 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

harmonic skrev:

Dem der tænker ja ja den har vi hørt før har jeg kun en ting at sige i ved ikke hvad i snakker om får i har hørt den.

mvh

Uden i øvrigt at tage stilling til nogen af de ting der er testet, så er det vel ikke helt forkert at sige, at du nemt begejstres for nye ting på markedet? Der har da i hvert fald været en del tråde med store superlativer om dit nyeste grej gennem tiden?

Hej sved p  jeg klandre dig ikke for din skeptis den er jeg selv udenom.

Men heldigvis  tar karsten et par transportere fra aberden components hjem så kan man jo selv komme og lytte og det er jo det hele handler om istedet for alt den snak.

Lige til sidst vil jeg give dig et råd om du vil tag det er underornet men hvis du på nogen måder overveje at få beder lyd fra dit setup så jeg er det IKKE dyre strøm filter og dyre kabler du skal bruge penge på først det er inden i din forstærker.

selvom lyngdorf audio nok lige prøve at overbevise dig om at aberdeen components er djævlen selv.
Personligt syntes jeg at  det er  den anden vej rundt.

mvh

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Marts 2007 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Fair nok. Jeg håber og tror da også selv jeg er blevet klogere i min tid her på siden.

Iøvrigt får Nuforce da også rimelig ros af andre:

Hvis du kan lide det en tact forstærker kan gøre ved lyden vil du helt sikkert også kunne lide nuforce de er lidt i den samme boldgade.

Men man skal lytte selv.

mvh

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Marts 2007 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Fair nok. Jeg h�ber og tror da ogs� selv jeg er blevet klogere i min tid her p� siden.

I�vrigt f�r Nuforce da ogs� rimelig ros af andre:

Ja eller endnu beder skrive Nuforce ref 9 SE i google world  search og læs hvad anmelderne siger.

Men fair nok da tact millennium mk1 kom fram i 1998 sagde anmelderne at den enest mulihed for at det ku blive bedre end det her var hvis man koplet et kabel direkte på hjernen.

Det ved jeg nu ikke helt enig i.

men nuforce syntes jeg helt sikkert  fortjener mere omtale her i danmark.

mvh

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Marts 2007 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

StudioSound skrev:

Hej igen  

Det afgørende hug for Transporter/Orpheus kombinationens kvaliteter var Clapton & BB King 3 O'clock blues, som er et nummer jeg har testet en del på. Claptons stemme og guitar var bare formidabel ren og naturlig. Nu er det bare irriterende at lytte til fordi jeg ved hvordan det kan lyde... ØV...

Nå, jeg får en hertil fra Abberdeen Components hurtigst muligt, well, faktisk tre stk. da der lige er et par stykker mere der er hoppet med på vognen, så jo, jeg er overbevist

Hilsner,

Karsten

Hej karsten

Det er  rart at vide at det ikke kun er mig som høre det det jeg gør med den transporter.

Glæder mig til at nufore blokkenen  har rundet de 100 timer og du har fået transporteren op at køre og leget lidt med  de forskellige muligheder den bringer.

Jeg oplevet at min lige sku ha et par dages tid før det kom helt op og ringe andre har mendt 2 uger.

Nogle andre fifs jeg har fået igennem de venner jeg har fået over på den anden side af sundet (usa) er at en god platform med afkobling  kan gøre en betydlig forskel med transporteren .

Jeg selv prøvede at løfte transporteren af min vertex aq platform og ned ved siden af flere gange a/b imens musikken kørte og  med kniven på struben var der ingen tvivl om at lydscenen  skrømbede en smule i alle deminsioner når den blev sat på gulvet.

Også små ting som at tilslutte Transporteren til det første udtag fra strøm udtaget og forstærkeren i det sidste kan gøre en lille forskel   det er nok ikke en verden til forskel men med ultra højtopløste setups  kan det godt gøre en forskel til det bedre.

Iden er at lydkilden skal ha de bedste betingelser.

Jeg vender tilbage

mvh

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Sendt: 28 Marts 2007 kl. 18:37 | IP-adresse registreret  

Er det ikke 30k (+/-) de Ref 9 SE ligger I? Gad vide hvordan standard Ref 9 klarer sig?

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 28 Marts 2007 kl. 18:43 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
Er det ikke 30k (+/-) de Ref 9 SE ligger I? Gad vide hvordan standard Ref 9 klarer sig?

Ja uha, det tør jeg slet ikke tænke på  Jeg har haft den "gamle" Ref. 8 i opdateret version hjemme engang, og den lyd FANME GODT

Så, Ref 9.......................................... UUUUUUUUUUUUHA

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Sendt: 28 Marts 2007 kl. 19:59 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:

AM-E skrev:

Ja uha, det tør jeg slet ikke tænke på  Jeg har haft den "gamle" Ref. 8 i opdateret version hjemme engang, og den lyd FANME GODT

Så, Ref 9.......................................... UUUUUUUUUUUUHA

Ref 9 er altså ikke så dyr igen. Men alt er relativt. Mener det er 18k for et sæt monoblokke. Karsten?

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes