Forfatter |
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 08:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej King, det er skku da en lækker pladsepiller du har købt. Kan godt følge det med, at det er drømmeafspilleren. Eneste anke herfra er, at det kan være lidt svært at proppe hele familien ind i den når I skal på udflugt  Jeg har bladret dine 8 sider igennem og det kan godt være at jeg er ca. blind, men jeg kan ikke se hvad du har i stuen udover den fantatiske pladespiller og nogle vistnok endog meget vellydende Rogue monoblokke. Du skriver, at der skal prøves en masse og at du er brændt varm på de her 788ere... er du kommet længere i dine overvejelser desangående? mht. forforstærker er der monstro også ved at blive udskiftet der?
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hej King, det er skku da en lækker pladsepiller du har købt. Kan godt følge det med, at det er drømmeafspilleren. Eneste anke herfra er, at det kan være lidt svært at proppe hele familien ind i den når I skal på udflugt
Jeg har bladret dine 8 sider igennem og det kan godt være at jeg er ca. blind, men jeg kan ikke se hvad du har i stuen udover den fantatiske pladespiller og nogle vistnok endog meget vellydende Rogue monoblokke.
Du skriver, at der skal prøves en masse og at du er brændt varm på de her 788ere... er du kommet længere i dine overvejelser desangående?
mht. forforstærker er der monstro også ved at blive udskiftet der?
|
|
|
Hmm... Mjah... Sådan kan man vel også formulere det  
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal vi ikke give King lidt ro. Der kommer snart nye højttalere, der skal afløse dem der ikke står i stuen
king skrev:
Jo - selvføldig .... men jeg står jo uden HTer og uden forforstærker  Men..... bare vent - der kommer jo snart ferie penge -)
|
|
|
Apology accepted, Captain Needa!
http://www.vassagohifi.com/forum/index.php?topic=4.0
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 09:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bla Bla.. snak i bare videre - det er i gode til !!!
Og til Kim Petersen ..... kom du da med nogle foto af dit setup - og din spånpladespiller 
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Og til Kim Petersen ..... kom du da med nogle foto af dit setup - og din spånpladespiller  |
|
|
Lad os bare nøjes med at konkludere at jeg ikke har den samme trang til selveksponering som visse andre personer 
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du viser da ........ se min Dynavector XX-2 i Avatar
|
Til top |
|
|
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Bla Bla.. snak i bare videre - det er i gode til !!!
|
|
|
Ja, ja vi snakker og snakker, men vi snakker ikke uden om.
Det er jo altid spændende og høre hvad folk har til test, så det er jo kun derfor vi spørger, så hvorfor så hemlig nemlig, hvorfor ikke bare fortælle hvad du har til test.
Du skriver jeg ikke vil råbe så højt hvis jeg viste hvad du havde stående, ja men så fortæl det dog, vil sku gerne vide det, det er da spændende.
Og så kunne det jo være jeg ikke råbte så meget 
Mvh
JmJ
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hej King, det er skku da en lækker pladsepiller du har købt. Kan godt følge det med, at det er drømmeafspilleren. Eneste anke herfra er, at det kan være lidt svært at proppe hele familien ind i den når I skal på udflugt
Jeg har bladret dine 8 sider igennem og det kan godt være at jeg er ca. blind, men jeg kan ikke se hvad du har i stuen udover den fantatiske pladespiller og nogle vistnok endog meget vellydende Rogue monoblokke.
Du skriver, at der skal prøves en masse og at du er brændt varm på de her 788ere... er du kommet længere i dine overvejelser desangående?
mht. forforstærker er der monstro også ved at blive udskiftet der?
|
|
|
Jeg synes egentlig selv at jeg stillede et sobert spørgsmål på en god og konstruktiv måde. At du skriver "bla bla bla... tilbage... snak I bare videre med mere", det synes jeg sådan set er temmlige fladt...
Jeg synes, at dit svar lader noget tilbage at ønske.
Held og lykke mht. at finde de rette højttalere osv... __________________ mvh
|
Til top |
|
|
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne man ikke forestille sig en Moderator der fik slået en streg i Sandet i denne tråd så de respektive herre kan komme tilbage på sporet
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Du viser da ........ se min Dynavector XX-2 i Avatar  |
|
|
Korrekt, jeg har en XX2 MK2 både på min pladespiller og som avatar, men et eller andet avatar skal jeg jo have Men derfra og til at dele mit anlæg i en tråd er der dog et stykke vej - jeg skal gerne skifte avatar, må lige se hvad jeg kan finde af sjove ting.
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen og Jean M Jarre og svend P
Jeg har lovet at ikke skrive det her på hifi4all - forde der nok skal være nogle der begynder og ødelægge min tråd...... som i er i fuld gang med !! men hvis det brænder sådan at vide hvilken speaker der står i min stue ..... så ring da til Vassagoohifi og spør Rene
Ps.. og med de speaker kan jeg høre at det er en 1 Klasse pladespiller .... kan i høre om jeres pladespiller er gode eller noget l**t på jeres setup ?
........så snak i bare videre !
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Jeg har lovet at ikke skrive det her på hifi4all |
|
|
Se, det er jo alt vi spørger om og alt vi har brug for! Nu har du givet en grund til at du ikke skriver det, uanset om det er fordi du bare ikke vil, har lovet det en kammerat, eller som her en forhandler. Havde du skrevet det med det samme i stedet for at undlade at besvare de gentagne spørgsmål, så havde der ikke været mere at komme efter. Men morskaben må du lade os - som nævnt må man også kunne tage røg når man uddeler røg.
Og lad så være med at være så bitter - du spørger selv mange gange helt ind til benet og forventer også at få til tider endog uddybende svar!
At det så skal være hemmelighedskræmmeri har jeg sjældent forståelse for (hvorfor skal det være hemmeligt?), men jeg respekterer det fuldt ud.
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
De højttalere, er måske et nyt mærke i DK ? (hvis du må sige det).
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
De højttalere, er måske et nyt mærke i DK ? (hvis du må sige det). |
|
|
Syntes vi skal stoppe her.......... ! har jo svaret på det længer oppe i tråden !
Ps.....
Kim Petersen nogle gange skal i ikke have alt at vide...
Og da du skriver at ( når informationerne ellers normalt flyder i stride strømme ) så nu skal jeg nok stoppe alle mine foto ... og nu har du plads til at vise dit og komme med nogle fede foto af dine pladespiller hjemme fra dig !
Hilsen King-)
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Kim Petersen nogle gange skal i ikke have alt at vide... |
|
|
Helt i orden, og som nævnt respekterer jeg det også - men skriv det med det samme, så er der slet ingen tvivl. Når du ikke svarer er det at man begynder at undre sig og gætte løs.
king skrev:
Og da du skriver at ( når informationerne ellers normalt flyder i stride strømme ) så nu skal jeg nok stoppe alle mine foto ... og nu har du plads til at vise dit og komme med nogle fede foto af dine pladespiller hjemme fra dig ! |
|
|
Gør som du vil, jeg skal ikke diktere hvad du gør og ikke gør. Jeg er sikker på at Hifi4All har rigeligt plads til eventuelle af mine fotos uden at du begrænser dig, men om jeg viser billeder er jo op til mig - og jeg er ikke typen til "se mit anlæg". Der er mange der gerne vil se dine fotos, og dem synes jeg da ikke du skal skuffe bare fordi jeg rusker lidt i dig 
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Og da du skriver at ( når informationerne ellers normalt flyder i stride strømme ) så nu skal jeg nok stoppe alle mine foto ... og nu har du plads til at vise dit og komme med nogle fede foto af dine pladespiller hjemme fra dig ! |
|
|
Og for i øvrigt har jeg jo på intet tidspunkt bedt dig om at stoppe dine foto-shows, for lige at få det på plads.
|
Til top |
|
|
Fosse Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 408
|
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan vi bli gode venner igjen , dette ble lite interessant etterhvert.
King, selv om du ikke vil fotografere din Acutus mer så håper jeg ikke det er siste gangen vi ser deg i undertøy
Ha en fredfylt aften folkens. Jeg spiller for øyeblikket inn min XV-1s, den låter bedre for hver plate. Så nyter jeg Tuborg, som kjent smaker det best i Norge.
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

|
Sendt: 10 Maj 2007 kl. 07:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fosse skrev:
Kan vi bli gode venner igjen , dette ble lite interessant etterhvert.
King, selv om du ikke vil fotografere din Acutus mer så håper jeg ikke det er siste gangen vi ser deg i undertøy
Ha en fredfylt aften folkens. Jeg spiller for øyeblikket inn min XV-1s, den låter bedre for hver plate. Så nyter jeg Tuborg, som kjent smaker det best i Norge.
|
|
|
Hejsa Fosse 
Så lige at Avid kommer med et vægophæng til deres pladespiller....
Ang.. lyden på Acutus - så prøv lige at spille LPen med
Steely Dan - aja...... sådan har jeg aldrig hørt dette mesterværk - det kan Acutus bare spille så man taber kæben !

Hilsen King-)
|
Til top |
|
|
Fosse Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 408
|
Sendt: 10 Maj 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Interessant, interessant. Nå bruker jeg Audio Magic sitt veggoppheng, men skulle vel gjerne hatt Avids. Vi får se på prioriteringene. Ny trafo/head-amp først, så blir det kanskje høyttalere deretter. Men, aller først, Steely Dan på MoldeJazz i sommer.
Takker for tips.
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 10 Maj 2007 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fosse skrev:
Interessant, interessant. Nå bruker jeg Audio Magic sitt veggoppheng, men skulle vel gjerne hatt Avids. Vi får se på prioriteringene. Ny trafo/head-amp først, så blir det kanskje høyttalere deretter. Men, aller først, Steely Dan på MoldeJazz i sommer.
Takker for tips.
|
|
|
Hvad så Fosse.
Bliver det så Dynavector PHA-200?
Undskyld for offtopic king... __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|