Emne: NLE kritiserer anonym kritik på HFA ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
3DX skrev:
|
Per N & Witzel,
Nej jeg kan godt se problemt i at det med navn og ad. ikke løser alle problemer. men måske skaber flere.
Jeg syntes bare at man nogen gange har på fornemmelsen, at den der anonymitet er en man gemmer sig bag, og derved kan skrive og påstå ALT, uden at risikere noget som helst.
Tvivler på at tonen og ord valg ville være den samme face to face 
|
|
|
Ordvalget ville næppe være det samme hvis man stod face-to-face, jeg tror flere ville overveje det mere af frygt for at få et par på hovedet.
Det er heller ikke kun producenter og leverandører der er udsat for folks modighed, når de er anonyme. Vi er også et yndet mål for diverse konspirationsteorier og verbale tæsk. Så jeg tror at en mulig løsning er en endnu hårdere linie. Som skal afbalanceres, så folk stadig tør diskutere men bare holder sig i skindet.
|
|
|
Det er godt nok brutale midler du ønsker at anvende for at fremtvinge positive anmeldelser, nogle af dem er faktisk strafbare (tæsk og trusler)
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Ordvalget ville næppe være det samme hvis man stod face-to-face, jeg tror flere ville overveje det mere af frygt for at få et par på hovedet.
Det er heller ikke kun producenter og leverandører der er udsat for folks modighed, når de er anonyme. Vi er også et yndet mål for diverse konspirationsteorier og verbale tæsk. Så jeg tror at en mulig løsning er en endnu hårdere linie. Som skal afbalanceres, så folk stadig tør diskutere men bare holder sig i skindet.
|
|
|
Måske skulle man udvide ordningen, der gælder for branchemedlemmer, nemlig at de ikke må skrive negativt om andres produkter, således at man som bruger aldrig måtte skrive noget negativt om et produkt
Se i øvrigt http://www.180grader.dk/nyheder/Australsk_avis_d_mt_for_krit isk_madanmeldelse.php
Personligt kan jeg slet ikke få nok af politisk korrekthed og indskrænkelse af den personlige frihed
|
| Til top |
|
| |
Skorpio Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det skærer jo lidt i øjnene at der kan læses negative kommentare på et forum, hvor alle produkter jo ellers omtales yderst positivt.
Og som reference kan man henvise til test i magasiner hvor alle produkter testes til at være "best buy".
Konklusion: Negative kommentatorer er kværulanter og terroister og der skal gribes hårdt ind over for dem, så vi kan få en god positiv ånd.
Spørgsmålet er hvem "vi" er....
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der ved om Kurt Kubik har skrevet noget negativt om Alfa View? Kunne jo forklare en del
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skorpio skrev:
|
Ja det skærer jo lidt i øjnene at der kan læses negative kommentare på et forum, hvor alle produkter jo ellers omtales yderst positivt.
Og som reference kan man henvise til test i magasiner hvor alle produkter testes til at være "best buy".
Konklusion: Negative kommentatorer er kværulanter og terroister og der skal gribes hårdt ind over for dem, så vi kan få en god positiv ånd.
Spørgsmålet er hvem "vi" er....
|
|
|
Der portrætteres masser af "vi'er" i TV's magasinprogrammer som Kontant og Task Force
For ikke at nævne alle "vi'erne" af militær og politisk observans kloden rundt
Og alle "ansættelses vi'erne" men her er det jo "kun" de ansatte det går udover, sådan tilsyneladende
Der er såmænd nok "vi'er" at vælge mellem, men de er på et eller andet plan alle skåret over samme læst
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
witzel skrev:
3DX skrev:
|
Per N & Witzel,
Nej jeg kan godt se problemt i at det med navn og ad. ikke løser alle problemer. men måske skaber flere.
Jeg syntes bare at man nogen gange har på fornemmelsen, at den der anonymitet er en man gemmer sig bag, og derved kan skrive og påstå ALT, uden at risikere noget som helst.
|
|
|
|
|
|
Det er godt nok brutale midler du ønsker at anvende for at fremtvinge positive anmeldelser, nogle af dem er faktisk strafbare (tæsk og trusler) |
|
|
nu tror jeg du skal læse hvad jeg skriver, een gang mere. Jeg skriver IKKE at jeg vil tæske folk der kalder mig en idiot. Personligt tåler jeg ret meget, men det ved jeg at der er mange andre der ikke gør, og som nok ville vælge at bruge næverne fremfor munden, hvis de blev kaldt alverdens usle ting.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
witzel skrev:
|
|
|
Måske skulle man udvide ordningen, der gælder for branchemedlemmer, nemlig at de ikke må skrive negativt om andres produkter, således at man som bruger aldrig måtte skrive noget negativt om et produkt
Se i øvrigt http://www.180grader.dk/nyheder/Australsk_avis_d_mt_for_krit isk_madanmeldelse.php
|
|
|
hehe.. det var måske en løsning.. og alligevel, nej vel?
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
Bradman skrev:
|
Hej....
Man kan naturligvis mene det man vil om Niels Larsens nye produkt. Jeg har ikke hørt det, og har derfor ingen mening om dens egenskaber. Jeg har dog en mening om måden tingene gøres på her på hi4all. Det er nemlig rigtigt som Niels Larsen siger, det er ikke nemt at kæmpe mod anonyme personer. Det vil kræves rettens gang at få adgang til de personlige oplysninger om de mennesker. Kurt Kubik og hans hetz mod Densen er vel et godt eksempel på hvor galt det kan gå.
Det anonyme brugernavn er jo for at beskytte brugerne. Det er jo fint ifht tyveri osv. Men den samme beskyttelse skal jo ikke bruges til at svine andre til. Hvis jeg var NLE, så ville jeg følge følge Sillesens eksempel. Der ville jo også kræve at der er hold i NLE´s beskyldninger. Der er nemmere at hive hifi4all frem i erhversbladen frem at gå rettens vej og få medhold. Der er med andre ord en usikker opfinder. Er han så sikker på sin sag - så sagsøge. Niels burde vide at problemet er ikke hvorvidt folk er anonyme eller ej.
Kvæulanter som ASKA gør det også vanskeligt ikke at forstå Niels Larsen. Det er gratis at skyde på de erhversdrivende med opfindelser som ligefrem skulle være banebrydende. Jeg mener nu også at Niels Larsen har været fader til flere gode opfindelser....sikkert flere end Bjørn og ASKA tilsammen. Kan i overhoved andet end at være skide negetive på alt og alle? Jeg gider det faktisk ikke.
Der er ganske enkelt mange rejekællinger her på siden. Nu er den (kedelig) sommer kommet. Vi kommer til at se flere bitre indlæg fra ubrændte og indebrændte hifi-nørder. Heldigvis er der andet end hifi i livet og sommeren er bedst udenfor! Mit råd er nyde sommeren, og prøv at tænk jer om når i kritiserer andres opfindelser.
Cheers tøser.
|
|
|
Her er hvad en søgning fremviste
http://onlineweb.dkpto.dk/pvsonline/Design
http://onlineweb.dkpto.dk/pvsonline/Patent
og bemærk at patenter, brugsmodeller og designbeskyttelse er 3 forskellige ting
Og så er der jo lige om "dimsen" nu også har den fornødne opfinderhøjde til at opnå et rigtigt patent med dertil hørende beskyttelse
citat:
Patentbeskyttelsen derimod er ikke formfri. Patenter kan også oversættes til retten til tekniske opfindelser, og patenter er en af grundstenene i industrisamfundet. Et patent skal søges og der er særlige krav der skal opfyldes for at opnå et patent, og vigtigst er at opfindelsen skal være ny, have opfinderhøjde og være industriel anvendelig. Nyhedskravet er et objektivt krav om at opfindelsen ikke må have været publiceret, og i patentretten er selv fremvisning for små forsamlinger, herunder også eksamen, potentielt ødelæggende for muligheden for at opnå patent.
At opfindelsen skal have opfinderhøjde betyder at der skal have været et spring i erkendelsen og at en fagmand ikke ville være kommet til samme resultat ved at blive præsenteret for samme problemstilling. At opfindelsen skal være industriel anvendelig betyder at opfindelsen skal kunne bruges som eller i et produkt, eller som en produktionsmetode. Når man får udstedt et patent, bliver patentet offentliggjort og dermed også opfindelsen. Det kan derfor umiddelbart virke uklogt at søge patent, men patentsystemet er indrettet sådan, at patenter bliver offentliggjort og ny viden spredt i samfundet mod at patentindehaveren får en ret til at forbyde andre at bruge det patenterede i den periode patentet dækker.
Brugsmodeller er også kendt som små patenter. Brugsmodeller skal registreres for at opnå beskyttelse og i lighed med patenter er der tale om en ret til at forbyde andre at bruge det registrerede. Der er dog en række forskelle i forhold til et patent, og kravene til opfinderhøjde ikke så store ved brugsmodeller. Desuden er brugsmodeller kun beskyttet i 10år fra indlevering af registrering mod patentets 20år. Brugsmodel beskyttelse bruges primært til beskyttelse af praktiske opfindelser, gerne af håndværksmæssig karakter. Designretten er beskyttelse af produkters ydre form og har tidligere været kendt som mønsterbeskyttelse. Området er i vid udstrækning dækket af ophavsretten og beskyttelse efter Designloven udelukker ikke beskyttelse efter ophavsretten. Designbeskyttelse skal registreres og det man opnår beskyttelse for er industriprodukters udseende, både produktets to- og tredimensionale udseende.
Citat slut
|
|
|
Din søgning betyder lige præcis intet. Bjørn, du er da også den mest stædige.....og det er ikke positivt ment. Du giver INTET plads til noget og opfører dig som dit selvværd er lige nul. Hvor er rumlighen, hvor er der plads til at Niels Larsen kan lancerer sin "opfindelse" uden at du og andre ligesindede skal ødelægge det. Skal der virkelig det eneste du kan bidrage med?
Undlade venlig at lave flere meningsløse søgninger, jeg forstår dem ikke.
Måske har du et budskab - godt skjult ?? Så være venligt lidt konkrete. Du anerkender ikke Niels Larsens opfindelse som en "opfindelse"? Det er måske bare gammelt vin på nye flasker?
Mvh __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor mange patenter har Bjørn ?
__________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2007 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bradman skrev:
bjørn skrev:
Bradman skrev:
|
Hej....
Man kan naturligvis mene det man vil om Niels Larsens nye produkt. Jeg har ikke hørt det, og har derfor ingen mening om dens egenskaber. Jeg har dog en mening om måden tingene gøres på her på hi4all. Det er nemlig rigtigt som Niels Larsen siger, det er ikke nemt at kæmpe mod anonyme personer. Det vil kræves rettens gang at få adgang til de personlige oplysninger om de mennesker. Kurt Kubik og hans hetz mod Densen er vel et godt eksempel på hvor galt det kan gå.
Det anonyme brugernavn er jo for at beskytte brugerne. Det er jo fint ifht tyveri osv. Men den samme beskyttelse skal jo ikke bruges til at svine andre til. Hvis jeg var NLE, så ville jeg følge følge Sillesens eksempel. Der ville jo også kræve at der er hold i NLE´s beskyldninger. Der er nemmere at hive hifi4all frem i erhversbladen frem at gå rettens vej og få medhold. Der er med andre ord en usikker opfinder. Er han så sikker på sin sag - så sagsøge. Niels burde vide at problemet er ikke hvorvidt folk er anonyme eller ej.
Kvæulanter som ASKA gør det også vanskeligt ikke at forstå Niels Larsen. Det er gratis at skyde på de erhversdrivende med opfindelser som ligefrem skulle være banebrydende. Jeg mener nu også at Niels Larsen har været fader til flere gode opfindelser....sikkert flere end Bjørn og ASKA tilsammen. Kan i overhoved andet end at være skide negetive på alt og alle? Jeg gider det faktisk ikke.
Der er ganske enkelt mange rejekællinger her på siden. Nu er den (kedelig) sommer kommet. Vi kommer til at se flere bitre indlæg fra ubrændte og indebrændte hifi-nørder. Heldigvis er der andet end hifi i livet og sommeren er bedst udenfor! Mit råd er nyde sommeren, og prøv at tænk jer om når i kritiserer andres opfindelser.
Cheers tøser.
|
|
|
Her er hvad en søgning fremviste
http://onlineweb.dkpto.dk/pvsonline/Design
http://onlineweb.dkpto.dk/pvsonline/Patent
og bemærk at patenter, brugsmodeller og designbeskyttelse er 3 forskellige ting
Og så er der jo lige om "dimsen" nu også har den fornødne opfinderhøjde til at opnå et rigtigt patent med dertil hørende beskyttelse
citat:
Patentbeskyttelsen derimod er ikke formfri. Patenter kan også oversættes til retten til tekniske opfindelser, og patenter er en af grundstenene i industrisamfundet. Et patent skal søges og der er særlige krav der skal opfyldes for at opnå et patent, og vigtigst er at opfindelsen skal være ny, have opfinderhøjde og være industriel anvendelig. Nyhedskravet er et objektivt krav om at opfindelsen ikke må have været publiceret, og i patentretten er selv fremvisning for små forsamlinger, herunder også eksamen, potentielt ødelæggende for muligheden for at opnå patent.
At opfindelsen skal have opfinderhøjde betyder at der skal have været et spring i erkendelsen og at en fagmand ikke ville være kommet til samme resultat ved at blive præsenteret for samme problemstilling. At opfindelsen skal være industriel anvendelig betyder at opfindelsen skal kunne bruges som eller i et produkt, eller som en produktionsmetode. Når man får udstedt et patent, bliver patentet offentliggjort og dermed også opfindelsen. Det kan derfor umiddelbart virke uklogt at søge patent, men patentsystemet er indrettet sådan, at patenter bliver offentliggjort og ny viden spredt i samfundet mod at patentindehaveren får en ret til at forbyde andre at bruge det patenterede i den periode patentet dækker.
Brugsmodeller er også kendt som små patenter. Brugsmodeller skal registreres for at opnå beskyttelse og i lighed med patenter er der tale om en ret til at forbyde andre at bruge det registrerede. Der er dog en række forskelle i forhold til et patent, og kravene til opfinderhøjde ikke så store ved brugsmodeller. Desuden er brugsmodeller kun beskyttet i 10år fra indlevering af registrering mod patentets 20år. Brugsmodel beskyttelse bruges primært til beskyttelse af praktiske opfindelser, gerne af håndværksmæssig karakter. Designretten er beskyttelse af produkters ydre form og har tidligere været kendt som mønsterbeskyttelse. Området er i vid udstrækning dækket af ophavsretten og beskyttelse efter Designloven udelukker ikke beskyttelse efter ophavsretten. Designbeskyttelse skal registreres og det man opnår beskyttelse for er industriprodukters udseende, både produktets to- og tredimensionale udseende.
Citat slut
|
|
|
Din søgning betyder lige præcis intet. Bjørn, du er da også den mest stædige.....og det er ikke positivt ment. Du giver INTET plads til noget og opfører dig som dit selvværd er lige nul. Hvor er rumlighen, hvor er der plads til at Niels Larsen kan lancerer sin "opfindelse" uden at du og andre ligesindede skal ødelægge det. Skal der virkelig det eneste du kan bidrage med?
Undlade venlig at lave flere meningsløse søgninger, jeg forstår dem ikke.
Måske har du et budskab - godt skjult ?? Så være venligt lidt konkrete. Du anerkender ikke Niels Larsens opfindelse som en "opfindelse"? Det er måske bare gammelt vin på nye flasker?
Mvh
|
|
|
Hvis ikke patenlovens definition på "en opfindelse" er opfyldt så er det ikke "en opfindelse"
Min søgning vise hvad Niels Larsen har registrert/ansøgt om hos de udstedende patentmyndigheder, er det virkeligt så svært at forstå ?
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2007 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
| hvor mange patenter har Bjørn ? |
|
|
Hvad i hede hule har det med sagen at gøre, iøvrigt har jeg aldrig påstået at opretholde hverken patenter, beskyttede brugsmodeller eller designbeskyttelse af produkter.
Det er et lovreguleret område alle producenter skal holde sig efterretteligt, men du mener måske ikke det er nødvendigt ?
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2007 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
bjørn skrev:
witzel skrev:
3DX skrev:
|
Per N & Witzel,
|
|
|
|
|
|
Det er godt nok brutale midler du ønsker at anvende for at fremtvinge positive anmeldelser, nogle af dem er faktisk strafbare (tæsk og trusler)
|
|
|
nu tror jeg du skal læse hvad jeg skriver, een gang mere. Jeg skriver IKKE at jeg vil tæske folk der kalder mig en idiot. Personligt tåler jeg ret meget, men det ved jeg at der er mange andre der ikke gør, og som nok ville vælge at bruge næverne fremfor munden, hvis de blev kaldt alverdens usle ting.
|
|
|
Men du skriver at du tror "en hårdere linje er en mulig løsning" i samme indlæg hvor du beskriver muligheden for brug af fysisk vold, begge dele med det formål at få "folk" til at "holde sig i skindet" ligesom du ikke fraråder brugen af "et par på hovedet" men lader den "hænge i luften"
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 22 Juni 2007 kl. 00:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
witzel skrev:
bjørn skrev:
witzel skrev:
3DX skrev:
|
Per N & Witzel,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Men du skriver at du tror "en hårdere linje er en mulig løsning" i samme indlæg hvor du beskriver muligheden for brug af fysisk vold, begge dele med det formål at få "folk" til at "holde sig i skindet" ligesom du ikke fraråder brugen af "et par på hovedet" men lader den "hænge i luften" |
|
|
ah come on, ville det hjælpe hvis jeg delte de to ting op i flere indlæg, forstår du så bedre hvad jeg skriver? Jeg går ud fra at resten af forummets brugere forstår hvad jeg mener med indlægget.
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 22 Juni 2007 kl. 00:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er vi mon ude i noget overfortolkning hér?
Jeg kender kun 10-15 musik- og hifiinteresserede der er ekstremt voldelige og brutale. Og de fem af dem er det kun, når de er på crack og mescalin. Så der er ikke det mindste at være nervøs for.

Mvh.
Niels L.
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

|
| Sendt: 22 Juni 2007 kl. 05:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
3DX skrev:
| hvor mange patenter har Bjørn ? |
|
|
Hvad i hede hule har det med sagen at gøre, iøvrigt har jeg aldrig påstået at opretholde hverken patenter, beskyttede brugsmodeller eller designbeskyttelse af produkter.
Det er et lovreguleret område alle producenter skal holde sig efterretteligt, men du mener måske ikke det er nødvendigt ?
|
|
|
øhhh, jeg spurgte bare 
det kunne da godt være du havde nogen... __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

|
| Sendt: 22 Juni 2007 kl. 05:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
bjørn skrev:
witzel skrev:
bjørn skrev:
witzel skrev:
3DX skrev:
|
Per N & Witzel,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Men du skriver at du tror "en hårdere linje er en mulig løsning" i samme indlæg hvor du beskriver muligheden for brug af fysisk vold, begge dele med det formål at få "folk" til at "holde sig i skindet" ligesom du ikke fraråder brugen af "et par på hovedet" men lader den "hænge i luften"
|
|
|
ah come on, ville det hjælpe hvis jeg delte de to ting op i flere indlæg, forstår du så bedre hvad jeg skriver?
Jeg går ud fra at resten af forummets brugere forstår hvad jeg mener med indlægget.
|
|
|
ja
tror problemet er at Bjørns elevator ikke kører helt op  __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2007 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
witzel skrev:
bjørn skrev:
witzel skrev:
bjørn skrev:
witzel skrev:
3DX skrev:
|
Per N & Witzel,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ah come on, ville det hjælpe hvis jeg delte de to ting op i flere indlæg, forstår du så bedre hvad jeg skriver?
Jeg går ud fra at resten af forummets brugere forstår hvad jeg mener med indlægget.
|
|
|
ja
tror problemet er at Bjørns elevator ikke kører helt op 
|
|
|
af en eller anden grund stoppede den ud for det omhandlede indlæg
|
| Til top |
|
| |
Jan Graffo Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 22 Juni 2007 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gid redaktionen ville skride ind over for den flok fjolser der spammer debatten her på det sidste. Farvel så længe.  __________________ "There's no substitute for experience"
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 23 Juni 2007 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Plissken Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 23 Juni 2007 kl. 00:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Graffo skrev:
Gid redaktionen ville skride ind over for den flok fjolser der spammer debatten her på det sidste. Farvel så længe.

|
|
|
Vi har skam et vågent øje med hvad der foregår. Og jeg er så absolut sikker på at folk selv kan trække i bremsen inden det risikere at gå helt over gevind. Men hvis det skulle ske, skal vi nok tage os af det. Men vi er vel alle voksne og ansvarlige mennesker - og debat er sundt - så længe det kan holdes der  __________________ Well it just goes to show you that we're all on our own
Scrounging for our own share of good luck
Stab your brother in the back
And pick up your pay check
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|