| Forfatter |
|
heltny Udelukket fra forum

Cujo m.fl.
Bruger siden: 08 Juni 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1336
|
| Sendt: 09 Juli 2007 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er da synd og ærgeligt, men er hun ikke skruet lidt for meget op, efter hun er død ?
Ja sorry, men man har da først rigtig fundet ud af hvem hun var, efter hun er død 
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 09 Juli 2007 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld mig min bramfrihed, men har du levet i et hul? Du kan ikke have fulgt særligt meget med på den danske musicscene, hvis du har overset/-hørt Natasja. __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 10 Juli 2007 kl. 01:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Drenge, respekter at dette er en mindetråd.
__________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
Makrelsalat Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 10 Juli 2007 kl. 01:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes i hvertfald det er synd at vi har mistet hende... Hun lavede noget fint musik!
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Juli 2007 kl. 01:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sin sag at få gennemført et ligsyn på Jamaica, der er ikke noget Kristine Saad og hele hendes familie hellere vil, end at få kisten hjem. Det er slemt nok for os der kendte hende, at vi har mistet hende og ikke kan få hende hjem, grundet sløve Jamaicanske embedsmænd, til at I kommer med Jeres betragtninger om kynisme og penge.
Opret en anden tråd, hvis I har mere at brokke Jer over!
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |

Cujo m.fl.
|
| Sendt: 10 Juli 2007 kl. 02:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så hellere lade være med at nævne hende mere, man kan jo åbentbart komme til at træde på folk uden at være klar over det.
Men for lige at ta den med, så satte jeg mig aldrig ind i en bil hvor føreren var påvirket af stoffer og spiritus, uanset hvor kendt jeg gerne ville være.
JO, det er altid en skam når folk dør, selv de værste finder man noget godt i, når man kigger efter - tit er det bare for sent
Kender man personen der dør, så er det selvfølgelig værre - men derfor kan folk jo godt komme med deres meninger osv.
Det er ikke en genre jeg kan li, derfor har jeg nok heller ikke lagt så meget mærke til hende, men Jodle Birge er heller ikke min genre, men ham så man over alt - og han er hverken blevet større, mere kendt, mindre eller andet efter hans død.
Håber du forstår hvad jeg mener.
JO, uanset om jeg kan li den genre eller ej, så er det da synd..!!!
|
| Til top |
|
| |

Cujo m.fl.
|
| Sendt: 10 Juli 2007 kl. 02:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
| Undskyld mig min bramfrihed, men har du levet i et hul? Du kan ikke have fulgt særligt meget med på den danske musicscene, hvis du har overset/-hørt Natasja. |
|
|
Nej det tror jeg ikke, jeg sidder bare ikke og ser boogielisten osv og så er genren slet ikke mig.
Der er masser af dansk musik i min pladesamling, men det er så en anden genre - måske derfor.
|
| Til top |
|
| |
MathiasLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 586
|
| Sendt: 10 Juli 2007 kl. 02:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sku virkelig en skam det der er sket. For efter hvad jeg har hørt fra folk som kender hende, så var hun et fantastisk menneske, men hun var også unik hun satte for alvor skub i den danske reggea scene. Og mindes ikke at have hørt noget lignende musik fra nogen danskere.
Hvil i fred Natasja.
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Juli 2007 kl. 02:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hun brugte meget tid på Club 47 på Amager, hvor hun arbejdede på at få de unge ind i musik, frem for at lave ballade og hænge på gadehjørnerne. Respekt for det.
Og nej, man har ikke lov til at være negativ i en mindetråd, hvis man har bare en smule situationsfornemmelse. Længere er den ikke. __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
kuncha Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 150
|
| Sendt: 10 Juli 2007 kl. 04:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackhawk skrev:
|
Det er sin sag at få gennemført et ligsyn på Jamaica, der er ikke noget Kristine Saad og hele hendes familie hellere vil, end at få kisten hjem. Det er slemt nok for os der kendte hende, at vi har mistet hende og ikke kan få hende hjem, grundet sløve Jamaicanske embedsmænd, til at I kommer med Jeres betragtninger om kynisme og penge.
Opret en anden tråd, hvis I har mere at brokke Jer over!
|
|
|
og du kender alt til Jamaica ik ?
tror nu mere det er et spørgsmål om hvem der skal betale for hjemsendelsen !
RIP tash
|
| Til top |
|
| |
Ulrik77 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1339
|
| Sendt: 10 Juli 2007 kl. 05:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er livets gang - nogle gange går vi bare bort meget før det var planlangt...
Rigtig god musik hun lavede.-
RIP
Hilsen
Ulrik
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 10 Juli 2007 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
heltny skrev:
Sveske skrev:
| Undskyld mig min bramfrihed, men har du levet i et hul? Du kan ikke have fulgt særligt meget med på den danske musicscene, hvis du har overset/-hørt Natasja. |
|
|
Nej det tror jeg ikke, jeg sidder bare ikke og ser boogielisten osv og så er genren slet ikke mig.
Der er masser af dansk musik i min pladesamling, men det er så en anden genre - måske derfor. |
|
|
Hm, aner jeg en slet skjult afsky for boogie-listen?
Til din information er det omkring to år siden, jeg så omtalte program, så dér kan du ikke ramme mig.
Men skal vi nu ikke holde her, denne tråd er allerede blevet snavset nok. Du er selvfølgelig velkommen til at PM'e mig, hvis du føler, du står med uforrettet sag.
Tilbage til topic: Jeg håber godt nok, "I Danmark er jeg født" bliver udgivet, i det mindste med de numre, der trods alt nåede at blive færdige. Øv hvor er det sørgeligt.. __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Nagash Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 361
|
| Sendt: 19 Juli 2007 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
WhoCutTheCheese Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 23 Juli 2007 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så bliver det spændende hvor mange plader der herefter bliver udgivet. Mon ikke der kommer en ordentlig røvfuld med undertitler som f.eks. "Previously unreleased"....
Hendes musik siger mig ikke en døjt og dem som måske tror at vi nu endelig slipper for at høre på det, de tager desværre fejl tror jeg. Nu skal hun jo hædres som en helgen. 2Pac effekten længe leve! __________________ Don´t just stand there and shout it. Do something about it.
|
| Til top |
|
| |
Visca Blaugrana Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 548
|
| Sendt: 23 Juli 2007 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er jo heldigvis ikke nogen der tvinger dig til at lytte til det, har du ikke noget at sige så ti stille.. __________________ Mit setup Palau Blaugrana og Film
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juli 2007 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Almindelig god opdragelse er en mangelvare nu om dage. Hvad en mindetråd betyder, kan man åbenbart ikke forlange at alle skal kunne respektere. Om det er fordi de ikke kan, eller de bare ikke vil, skal jeg være usagt.
Håber bare ikke at de oplever det samme, en dag de, Gud forbyde det, mister en de holder af.. __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
| Sendt: 23 Juli 2007 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 23 Juli 2007 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da kæft en ? tråd.
Den siger ikke så lidt om hvordan vi dansker er.
Om man kan lide hendes musik eller ikke, så er det da kedeligt at død også på den måde, og lige hvor det skulle til at gå rigtig godt.
Prøve lige at se lidt på jer selv sådan som i skriver.
Og ja jeg kunne lide hendes musik, det var ikke som alt det andet l**t der bliver laver her i dk som dansker synger med på.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 23 Juli 2007 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har slettet et par indlæg, en enkelt har fået en privat besked i samme omgang.
hav dog lidt respekt for andre mennesker, eller find et andet sted at lukke det gylle ud.
|
| Til top |
|
| |
Visca Blaugrana Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 548
|
| Sendt: 23 Juli 2007 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|