Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2025 | 11:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: KEF Cinema - Slut for denne gang (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 34
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Dief
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 06 Oktober 2007 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

Wow.... et kæmpe arbejde udføres her.

Det er et dejligt stort biorum du bygger dig, der kan et sæt store snurre-rundt højttalere rigtig udfolde sig.

Håber jeg også jeg får engang.......

Til top Vis Dief's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dief Besøg Dief's Websted

power watt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: København
Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

ja hva skal jeg sige det rykker bare frem af og nu gulv og vægge og luft er til at gå i gang med er alt fore arbejdet gjørt ... bare jeg kunne det øv  .... nå men jeg må bruge stuen ....

hvad med at få lys op i loftet kunne i så ikke undgå at kører rundt med alle de lys ting

men vi følger det tag bare masser af billedet til oss .... hilsen power watt

Til top Vis power watt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power watt Besøg power watt's Websted

sigaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

Delvis ja, men der skal gøres rent i hele ejendommen og derefter skal der tages nogle prøver og i den periode må vi ikke være i ejendommen.

Men når vi først er kommet tilbage så er der frit slag til at gå i gang og så skal tempoet op i højeste gear så CSN Teknik og undertegnet kan komme i gang med at sætte alt hardware op.

[/QUOTE]

Må man spørge hvad det er for nogle prøver?? Det lyder ikke sundt..

Min Filmsamling..
Til top Vis sigaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigaard

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Hej folkens

Så kom vi til det punkt hvor vi ikke må lave mere før om 14 dage, og hvorfor så det er der blevet spurgt om.

Sagen er den at der er fundet skimmelsvamp i vores ejendom derfor har alt været ude og jeg mener ALT.

Jeg tror jeg kunne skrive en hel roman om det forløb vi har haft, men det vil jeg skåne jer for, men vi har haft nogle folk på som er eksperter inden for indeklima og de siger vi får byens bedste hus tilbage. Specielt i kældre over hele landet er der sat div. beklædninger på ydervægge med mere eller mindre tvivlsomt kvalitet således kan ydervæggen ikke "ånde" og derved kommer der skimmelsvamp. Der findes rigtig mange skimmelsvampe og nogle er mere farlige end andre så en ting er 110% sikkert og det er at jeg aldrig skal have en kælder hvor der er monteret noget på ydervæggene.

MathiasLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:

Hej folkens

Så kom vi til det punkt hvor vi ikke må lave mere før om 14 dage, og hvorfor så det er der blevet spurgt om.

Sagen er den at der er fundet skimmelsvamp i vores ejendom derfor har alt været ude og jeg mener ALT.

Jeg tror jeg kunne skrive en hel roman om det forløb vi har haft, men det vil jeg skåne jer for, men vi har haft nogle folk på som er eksperter inden for indeklima og de siger vi får byens bedste hus tilbage. Specielt i kældre over hele landet er der sat div. beklædninger på ydervægge med mere eller mindre tvivlsomt kvalitet således kan ydervæggen ikke "ånde" og derved kommer der skimmelsvamp. Der findes rigtig mange skimmelsvampe og nogle er mere farlige end andre så en ting er 110% sikkert og det er at jeg aldrig skal have en kælder hvor der er monteret noget på ydervæggene.

Det var lige godt satans :(.. Det svamp er noget rigtig l**t!

Vil se frem til problemet er løst og i kan komme igang igen :)

Til top Vis MathiasLarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasLarsen

sigaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Pænt træls med skimmelsvamp..  håber det hele løser sig, for vi skal sku se den bio færdig..

Min Filmsamling..
Til top Vis sigaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigaard

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Ja skimmel er sku ikke godt for helbredet, men vi har intet tilbage når vi returnere i ejendommen, så vi er 100% tryg ved vores rådgiver når hun siger at vi kan komme tilbage.

power watt
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:
Ja skimmel er sku ikke godt for helbredet, men vi har intet tilbage når vi returnere i ejendommen, så vi er 100% tryg ved vores rådgiver når hun siger at vi kan komme tilbage.

men er det ikke "kun" i kælderne  eller hvad ?

Til top Vis power watt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power watt Besøg power watt's Websted

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

power watt skrev:

Henrik300 skrev:

men er det ikke "kun" i kælderne  eller hvad ?

Det var over hele ejendommen desværre så ALT har været ude

Bellini
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 07:48 | IP-adresse registreret  

Hvem er jeres skimmelsvamprådgiver (firmanavn og/eller personnavn)?   Du kan evt. PM'e mig.

/Bellini

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

Bellini skrev:

Hvem er jeres skimmelsvamprådgiver (firmanavn og/eller personnavn)?   Du kan evt. PM'e mig.

/Bellini

Hej Bellini

Det er skam ikke nogen hemmelighed så her er den:

Lotte Pia Uttrup
Rådgivende Ingeniør ApS
Jernbanegade 11
4690 Haslev
Danmark
tlf:
+45 - 70 23 45 85
mobil: +45 - 30 26 45 85
fax:
+45 - 56 36 23 20
web: www.lpu.dk
e-mail:

Har du også problemer?

Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

Well well..
Måske kan der komme noget godt ud af noget skidt alligevel.. bedre biograf trods alt!?
(Lidt positiv skal man vel være!?)

Nå - glæder mig til karantænen er ovre.

God tørring og måling.
Offcourse.

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

Offcourse_dk26 skrev:
Well well..
Måske kan der komme noget godt ud af noget skidt alligevel.. bedre biograf trods alt!?
(Lidt positiv skal man vel være!?)

Nå - glæder mig til karantænen er ovre.

God tørring og måling.
Offcourse.

Takker.

Ingen tvivl om at vi kommer ud med noget bedre end det vi forlod. Vi har så ofret en del penge selv på at gøre biffen til en "mere bif" og et godt fælles rum til hele familien. Dertil har vi lavet en del forbedringer i ejendommen når nu det hele var skilt ad.

Bellini
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Oktober 2007 kl. 07:43 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:

Hej Bellini

Det er skam ikke nogen hemmelighed så her er den:

Lotte Pia Uttrup
Rådgivende Ingeniør ApS
Jernbanegade 11
4690 Haslev
Danmark
tlf:
+45 - 70 23 45 85
mobil: +45 - 30 26 45 85
fax:
+45 - 56 36 23 20
web: www.lpu.dk
e-mail:

Har du også problemer?

Tak for oplysningen.

Problemer - naaaj ikke p.t. Se evt. mit svar til dig i 'min egen kælder-tråd': http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=57300&P N=3&TPN=2

Jeg har den holdning, at jo flere der kommer med deres besyv, des mere rigtig beslutning kan vi tage. Det handler jo om, at undgå fugt og skimmel i fremtiden i vores kælder. Og den rådgivning vi har fået, den er jeg da i tvivl om er den rigtige. Ringer måske til hende Lotte-pigen der.

/Bellini

Bellini
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Oktober 2007 kl. 08:24 | IP-adresse registreret  

Bellini skrev:

Tak for oplysningen.

Problemer - naaaj ikke p.t. Se evt. mit svar til dig i 'min egen kælder-tråd': http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=57300&P N=3&TPN=2

Jeg har den holdning, at jo flere der kommer med deres besyv, des mere rigtig beslutning kan vi tage. Det handler jo om, at undgå fugt og skimmel i fremtiden i vores kælder. Og den rådgivning vi har fået, den er jeg da i tvivl om er den rigtige. Ringer måske til hende Lotte-pigen der.

/Bellini

Har besluttet mig for, at få en second opinion mht. kælderen. Fik ringet til LPU i går, men desværre kan de ikke påtage sig mere arbejde før efter nytår.  Ringede derfor til Teknologisk institut, og en konsulent derfra vil kontakte mig snarest muligt. Er spændt på hvad vedkommende vil sige til Bolius' løsnings foreslag.  

/Bellini

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Oktober 2007 kl. 08:54 | IP-adresse registreret  

Bellini skrev:
Bellini skrev:

Tak for oplysningen.

/Bellini

Har besluttet mig for, at få en second opinion mht. kælderen. Fik ringet til LPU i går, men desværre kan de ikke påtage sig mere arbejde før efter nytår.  Ringede derfor til Teknologisk institut, og en konsulent derfra vil kontakte mig snarest muligt. Er spændt på hvad vedkommende vil sige til Bolius' løsnings foreslag.  

/Bellini

Yderst fornuftig beslutning. Jeg tror du du får et andet løsningsforslag.

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Oktober 2007 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Det er desværre udsættelsernes tid i øjeblikket. Nu bliver det først på fredag den 26 vores ting kommer tilbage i ejendommen. Hele weekenden går med at sætte alle vores ting på plads i stueplan.

Eneste kretik er dog at der ikke er sket mere i biffen så der skal først males lofter og vægge inden der lægges gulvtæppe for derefter at vi kan komme i gang med det sjove. Dvs at alle effekterne til kælderen skal stå i stueplan indtil vi er klar i kælderen og det kan der godt gå en små 14 dage med.......

power watt
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 07:32 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:

Det er desværre udsættelsernes tid i øjeblikket. Nu bliver det først på fredag den 26 vores ting kommer tilbage i ejendommen. Hele weekenden går med at sætte alle vores ting på plads i stueplan.

Eneste kretik er dog at der ikke er sket mere i biffen så der skal først males lofter og vægge inden der lægges gulvtæppe for derefter at vi kan komme i gang med det sjove. Dvs at alle effekterne til kælderen skal stå i stueplan indtil vi er klar i kælderen og det kan der godt gå en små 14 dage med.......

ja okey så venter vi bare og så har du fået effekterne stue varme til den tid hilsen power watt

Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

power watt skrev:
Henrik300 skrev:

ja okey så venter vi bare og så har du fået effekterne stue varme til den tid hilsen power watt

Jeps der bliver ingen "kold" starter her

The Sandman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007
Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 07:44 | IP-adresse registreret  

Nu kan det godt være det kommer lidt sent, når nu gulvet er støbt, men kunne du ikke have lavet elektrisk gulvvarme, det fylder ikke lige så meget som vandrør, når du nu har isoleret mod jorden

<< Forrige Side af 34 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes