Forfatter |
|
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
Sendt: 09 December 2007 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Så ser det endelig ud til at der snart sker noget:
http://denon.jp/company/release/dvd3800bd_2500bt.html
Ved hjælp fra bablefish så står der bla. at de kommer i handlen i slutningen af Jannuar 2008, da det ikke er lanceret på nogen af de andre Denon sites så er det sikkert kun i Japan vi kan regne med at se de nye spændende afspillere.
|
|
|
Er der en dato for den nyhed? (altså hvornår nyheden er skrevet) __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 09 December 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
HenrikW skrev:
Ved hjælp fra bablefish så står der bla. at de kommer i handlen i slutningen af Jannuar 2008, da det ikke er lanceret på nogen af de andre Denon sites så er det sikkert kun i Japan vi kan regne med at se de nye spændende afspillere.
|
|
|
Er der en dato for den nyhed? (altså hvornår nyheden er skrevet)
|
|
|
Der står oktober 2007 øverst på siden :) __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
Sendt: 09 December 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
noget siger mig de kommer ud her i landet præcis samtidigt med deres to "store" surround modeller
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 09 December 2007 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
noget siger mig de kommer ud her i landet præcis samtidigt med deres to "store" surround modeller |
|
|
Gad vide hvornår et så er? :) __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
Gerdes Forum Bruger

|
Sendt: 09 December 2007 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
|
|
|
Produktarkog andet info fra USA. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 09 December 2007 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
HenrikW skrev:
|
|
|
Produktark
og andet info fra USA.
|
|
|
Nå, ja så kommer den vel der ovre snart. Men der står da hverken pris eller dato? Det gør der i Japan :) __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

|
Sendt: 09 December 2007 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
brasch skrev:
noget siger mig de kommer ud her i landet præcis samtidigt med deres to "store" surround modeller |
|
|
Gad vide hvornår et så er? :)
|
|
|
synes der var en af gutterne fra hifiklubben der skrev for et par dage siden at det ville blive februar __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
Gerdes Forum Bruger

|
Sendt: 09 December 2007 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Nå, ja så kommer den vel der ovre snart. Men der står da hverken pris eller dato? Det gør der i Japan :) |
|
|
Denons produkter lanceres først i Japan, så i USA og så kommer Europa. Det at Denon i USA er begyndt at annoncere med DVD3800BD, må betyde at vi trods alt nærmer os en europæisk lancering (håber jeg  ). Men jo, jeg er spændt på prissætningen i USA. Når den kommer har vi en ca. pris i DK. AV Land i UK tager imod forudbestillinger til en pris på 1.400 GBP. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 09 December 2007 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
HenrikW skrev:
Nå, ja så kommer den vel der ovre snart. Men der står da hverken pris eller dato? Det gør der i Japan :)
|
|
|
Denons produkter lanceres først i Japan, så i USA og så kommer Europa. Det at Denon i USA er begyndt at annoncere med DVD3800BD, må betyde at vi trods alt nærmer os en europæisk lancering (håber jeg ). Men jo, jeg er spændt på prissætningen i USA. Når den kommer har vi en ca. pris i DK. AV Land i UK tager imod forudbestillinger til en pris på 1.400 GBP.
|
|
|
Ja, omkring de 14-16K er vel meget realistisk. Prisen på denon.cp.jp hedder 336000 Yen hvilket svarer til 15300,- __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
Gerdes Forum Bruger

|
Sendt: 09 December 2007 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den opmærksomme læser har opdaget, at der på produktarket er angivet at DVD3800BD har Denon Link, mens billedet af bagsiden af maskinen ikke viser antydningen af Denon Link  . __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

|
Sendt: 09 December 2007 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
Den opmærksomme læser har opdaget, at der på produktarket er angivet at DVD3800BD har Denon Link, mens billedet af bagsiden af maskinen ikke viser antydningen af Denon Link .
|
|
|
måske er alt lavet klart til det, men de mangler godkendelse for HD formaterne? __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
Gerdes Forum Bruger

|
Sendt: 09 December 2007 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
måske er alt lavet klart til det, men de mangler godkendelse for HD formaterne? |
|
|
Det er i hvert fald hvad jeg selv håber  . __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
Til top |
|
|
Gerdes Forum Bruger

|
Sendt: 21 December 2007 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Ja, omkring de 14-16K er vel meget realistisk. Prisen på denon.cp.jp hedder 336000 Yen hvilket svarer til 15300,- |
|
|
Prisen i USA er nu fastsat til 1.999 USD. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
Til top |
|
|
Tøffe Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
Sendt: 21 December 2007 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser spændende ud!!!! Gad virklig godt at have sådan en stående i gold-farven. Desværre er chancerne for at den kommer i den gamle "gold" farve nok lige så store som hvid jul 10 år i træk......
Tøffe
|
Til top |
|
|
Audi A3 Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 833
|
Sendt: 22 December 2007 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tøffe skrev:
Ser spændende ud!!!! Gad virklig godt at have sådan en stående i gold-farven. Desværre er chancerne for at den kommer i den gamle "gold" farve nok lige så store som hvid jul 10 år i træk......
Tøffe |
|
|
Jeg har en DVD-3930 i Premium Silver (PS) sammen med diverse Denon i Gold finish. Det ser fint ud sammen - hvorimod den alm. silver finish ser kold ud sammen med Gold. Links fra USA model DENON USAProduct sheet - 3800 Product sheet - 2500__________________  Audi A3
Denon/Dali Grand & Euphonia
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

|
Sendt: 22 December 2007 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
HenrikW skrev:
Ja, omkring de 14-16K er vel meget realistisk. Prisen på denon.cp.jp hedder 336000 Yen hvilket svarer til 15300,-
|
|
|
Prisen i USA er nu fastsat til 1.999 USD.
|
|
|
med den lave dollarkurs er det lige før det kan betale sig __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 22 December 2007 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
Gerdes skrev:
HenrikW skrev:
Ja, omkring de 14-16K er vel meget realistisk. Prisen på denon.cp.jp hedder 336000 Yen hvilket svarer til 15300,-
|
|
|
Prisen i USA er nu fastsat til 1.999 USD.
|
|
|
med den lave dollarkurs er det lige før det kan betale sig
|
|
|
Udmærket... den kommer nærmere og nærmere :) Nu skal jeg så bare have den i sort i stedet for premium silver da resten af anlæget har skiftet farve til mørkt/sort. Jeg glæder mig til at læse reviews af den, de må vel snart dukke op 1-2 mdr måske på de internationale sites. __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 22 December 2007 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Udmærket... den kommer nærmere og nærmere :) Nu skal jeg så bare have den i sort i stedet for premium silver da resten af anlæget har skiftet farve til mørkt/sort. Jeg glæder mig til at læse reviews af den, de må vel snart dukke op 1-2 mdr måske på de internationale sites.
|
|
|
Mon ikke det bliver ligesom de store surround modeller, at den kun kommer i premium silver til europa?
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 26 December 2007 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
HenrikW skrev:
Udmærket... den kommer nærmere og nærmere :) Nu skal jeg så bare have den i sort i stedet for premium silver da resten af anlæget har skiftet farve til mørkt/sort. Jeg glæder mig til at læse reviews af den, de må vel snart dukke op 1-2 mdr måske på de internationale sites.
|
|
|
Mon ikke det bliver ligesom de store surround modeller, at den kun kommer i premium silver til europa?
|
|
|
håber sgu den kommer i sort. det er i hvert fald den farve den er dukket op i flest gange på nettet. __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 26 December 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|