| Forfatter |
|
zaka Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
... dvs. man skal bare lave crap musik der rammer en knap så intelligent målgruppe |
|
|
Det er i særklasse den mest nedladende sætning jeg har læst herinde i laaaang tid - det er lidt ærgeligt at musik kan fremprovokere så stærke negative følelser  . Jeg er ikke i Nik & Jay's målgruppe, men jeg respekterer dem alligevel meget. Mest fordi de nærmest er hudløst ærlige omkring det de laver. De står i den grad ved deres musik, holdninger og livsstil. Det er da fedt - især i dagens danmark. Måske er det det der provokerer? Jeg voksede op med Helmig's "Det er mig der står herude og banker på-åååhh....". Den provokerede mange på samme måde og den indeholder samme element af ærlighed. Tankevækkende at den stadig bliver spillet i radioen og at den stadig er til at holde ud at høre på... __________________ Med venlig hilsen
"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
Pierre skrev:
Pik & Gay er bare for lamme  |
|
|
Fordi de tjerner flere penge ind du nogensinde kommer til?
Eller fordi de bare score langt bedre end du gør?
Eller er det bare en form for missundelse i det heletaget?
Nægter at tro, at du bedømmer N&J fordi du ikke bryder dig om deres musik, for det gør dem vel ikke "lamme" eller?
|
|
|
Der er nok en som er stor fan af disse Nic & Jay drenge
Nu ved du jo ikke hvad jeg tjener og med hensyn til dem med at score så er jeg kommet over den alder
Nej jeg er ikke misundelig på dem, det er da fint at de kan smide det ene "hit" ud efter det andet, men det er på ingen måde noget jeg vil kalde god musik eller noget jeg gider at lytte til. Da er det simpelthen alt for ringe og ensformet Men sådan er det jo tit når man har en anden opfattelse af tingene, så er man bare misundelig..........
Min "bedømmelse" af dem er ud fra deres "musik" og fremtræende og deraf mener jeg at de er lamme at se og høre på 
|
| Til top |
|
| |
lockheed Forum Bruger

Bruger siden: 04 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
NickyD Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 345
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
lockheed skrev:
Fatter ikke hvordan to voksne mennesker kan stå påen scene og være så latterlige.
|
|
|
Det heder showbiss! Hvad med stand op? de lever sgu da også af at være latterlige. Det kan på ingen måde gå mig på. Det er jo et mode fænomen at hade Nik og Jay, såvel som Bush! (ikke for at starte en diskussion om det)  __________________ Jeg har det ik' så godt i dag, jeg har HiFi feber...
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
Pierre skrev:
|
|
Nægter at tro, at du bedømmer N&J fordi du ikke bryder dig om deres musik, for det gør dem vel ikke "lamme" eller?
|
|
|
Nu ved du jo ikke hvad jeg tjener og med hensyn til dem med at score så er jeg kommet over den alder
Nej jeg er ikke misundelig på dem, det er da fint at de kan smide det ene "hit" ud efter det andet, men det er på ingen måde noget jeg vil kalde god musik eller noget jeg gider at lytte til. Da er det simpelthen alt for ringe og ensformet Men sådan er det jo tit når man har en anden opfattelse af tingene, så er man bare misundelig..........
Min "bedømmelse" af dem er ud fra deres "musik" og fremtræende og deraf mener jeg at de er lamme at se og høre på 
|
|
|
Oki så må du undskylle forstod bare dit indlæg som et personligt angreb mod N&J.
Deres musik kan vi jo ikke alle være enige i, og fair nok med det.
Men nej må skuffe dig. Er ikke fan af dem. Høre godt og vel aldrig deres musik. Men kunne da være at vi to skulle starte en Nik & Jay fanklub haha. 
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
lockheed skrev:
Helt enig, HADER pik og gay......
Fatter ikke hvordan to voksne mennesker kan stå påen scene og være så latterlige.
|
|
|
Jeg ved det godt... De tjener kanon godt på det!
|
| Til top |
|
| |
tubefreak Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 31 Maj 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 673
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er en nick & Jay, er det en ny kampsport  har hørt det i radioen men det lyder MEGET underligt og jeg tør ikke lade radioen spille det til ende så jeg er også en slukker.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
Pierre skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
Pierre skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Oki så må du undskylle forstod bare dit indlæg som et personligt angreb mod N&J.
Deres musik kan vi jo ikke alle være enige i, og fair nok med det.
Men nej må skuffe dig. Er ikke fan af dem. Høre godt og vel aldrig deres musik. Men kunne da være at vi to skulle starte en Nik & Jay fanklub haha. 
|
|
|
Den er jeg med på, hvist jeg må være "president" for fan klubben        
|
| Til top |
|
| |
Spurn Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 18 August 2007 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kommercielt l**temusik når det er værst.
Men man må indrømme at de ved lige hvad de skal gøre for at få succes. Hatten af på hvad man kan skabe med så lidt talent og evner.
|
| Til top |
|
| |