Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 04:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Min weekend med Onkyo SR875 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 18 September 2007 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

Furious jt skrev:

Jeg går og venter spændt på at der kommer nogle tests af 3808'eren.

Indtil videre hælder jeg mest til onkyoen, pga. dens lyd og feuteres men også pga CSN's rigtig gode service.

Men det er lidt problemet. I hvert fald for mig. Jeg har set de første tests af 3808 og 4308, og de fåe begge varme anbefalinger! Der har bare ikke været nogen tests indtil nu, hvor Onkyo'erne har været med. Så er man jo lige vidt.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Furious jt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 18 September 2007 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:
Furious jt skrev:

Jeg går og venter spændt på at der kommer nogle tests af 3808'eren.

Indtil videre hælder jeg mest til onkyoen, pga. dens lyd og feuteres men også pga CSN's rigtig gode service.

Men det er lidt problemet. I hvert fald for mig. Jeg har set de første tests af 3808 og 4308, og de fåe begge varme anbefalinger! Der har bare ikke været nogen tests indtil nu, hvor Onkyo'erne har været med. Så er man jo lige vidt.

Hvor har du findet de tests henne? Jeg tar hver dag en søgning på google, men finder intet.

Til top Vis Furious jt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Furious jt

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Sendt: 18 September 2007 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 September 2007 kl. 20:26 | IP-adresse registreret  

Furious jt skrev:

Hvor har du findet de tests henne? Jeg tar hver dag en søgning på google, men finder intet.

Jeg var ude i noget de kalder "The Real World"

Var et smut forbi banegården, hvor der var nogle engelske blade med tests, som jeg lige hurtigt smugkiggede i.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Furious jt
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 September 2007 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:
Furious jt skrev:

Jeg var ude i noget de kalder "The Real World"

Hmm, det må jeg prøve engang. "The real world", The final frontier

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 September 2007 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

Furious jt skrev:
[Med al respekt, så er vi nok mange herinde der mildest talt ikke har det således og hvor stereo er det primære. Det er desværre bare ikke ret let at se i tests, hvor gode surroundreceivere er til musik, når det primære kriterium for en surroundreciever i dag hvilken scaler den har indbygget!

Men fred være med det, hvis andre sætter filmbraget øverst.

Hvad prøver du at sige? Jeg går KUN op i surround og er sq da lige glad med om du kan bruge det til noget eller ej! Har du ikke noget at bruge min post til, så lad være med at skriv

Jeg har ikke testet scaler chippen da jeg kun er interesseret i selve lyden. Alle andre feuteres er bonus og går ud fra de er lige så gode i onkyo som i andre recievere.

[/QUOTE]

Øhhh....Godaw...det var nu slet ikke ment som nogen provokation

Jeg troede meningen med at videregive erfaringer, herunder sammenligne med andre receivere, var at folk kunne overveje, om produktet er noget for dem. Hvis det er tilfældet, så må det vel være ret vigtigt, at vi bliver klar over, hvad kriterierne er?

Min pointe er ikke, at mine kriterier er bedre, bare at de er anderledes, og at hvis vi spørger en tredje person, så går han måske mest op scaleren, en fjerde går mest op i de nye HD-formater, og en femte lægger vægt på designet.

Derfor kan man selvfølgelig godt tale sammen, hvis bare vi er klar over, hvad kriterierne er, dvs. hvad receiveren er henholdsvis god, dårlig eller fremragende til.

Anyway, tillykke med dyret og god fornøjelse

Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

Furious jt
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 September 2007 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Vanderlay skrev:
Furious jt skrev:
[Med al respekt, så er vi nok mange herinde der mildest talt ikke har det således og hvor stereo er det primære. Det er desværre bare ikke ret let at se i tests, hvor gode surroundreceivere er til musik, når det primære kriterium for en surroundreciever i dag hvilken scaler den har indbygget!

Men fred være med det, hvis andre sætter filmbraget øverst.

Hvad prøver du at sige? Jeg går KUN op i surround og er sq da lige glad med om du kan bruge det til noget eller ej! Har du ikke noget at bruge min post til, så lad være med at skriv

Jeg har ikke testet scaler chippen da jeg kun er interesseret i selve lyden. Alle andre feuteres er bonus og går ud fra de er lige så gode i onkyo som i andre recievere.

Øhhh....Godaw...det var nu slet ikke ment som nogen provokation

Jeg troede meningen med at videregive erfaringer, herunder sammenligne med andre receivere, var at folk kunne overveje, om produktet er noget for dem. Hvis det er tilfældet, så må det vel være ret vigtigt, at vi bliver klar over, hvad kriterierne er?

Min pointe er ikke, at mine kriterier er bedre, bare at de er anderledes, og at hvis vi spørger en tredje person, så går han måske mest op scaleren, en fjerde går mest op i de nye HD-formater, og en femte lægger vægt på designet.

Derfor kan man selvfølgelig godt tale sammen, hvis bare vi er klar over, hvad kriterierne er, dvs. hvad receiveren er henholdsvis god, dårlig eller fremragende til.

Anyway, tillykke med dyret og god fornøjelse

[/QUOTE]

Ok, så beklager jeg Jeg blev lidt provokeret af dit indlæg, men jeg misforstod det åbenbart

Forstår godt hvad du mener, men jeg har bare ikke været interesseret i at teste stereo såvel som hd scaleren, da disse ting er underordnet for mig. Ja, jeg skal bruge dem, men de findes jo også i ndre recievere. Jeg var udelukkende interessret i surroundlyden og om den varierer meget fra denons. At scaleren er måske er bedre i onkyo er kun en bonus.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes