Forfatter |
|
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
Sendt: 12 November 2007 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den nye C1'er er helt klart en lækker ht'er.. Men prisen er ikke så pokkers attraktiv 
Faktisk står der i disse dage et sæt ganske velspillende standerhøjttalere og spiller i stuen.

Disse tyskere gør det så overbevisende, at jeg skal have den nye model af 802'eren.. = 820'eren og så i en anden finish.. Derfor er disse små kasser også til salg..
Mvh Tim __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 12 November 2007 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
K.Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2007 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1
|
Sendt: 12 November 2007 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Den nye C1'er er helt klart en lækker ht'er.. Men prisen er ikke så pokkers attraktiv 
Faktisk står der i disse dage et sæt ganske velspillende standerhøjttalere og spiller i stuen.

Disse tyskere gør det så overbevisende, at jeg skal have den nye model af 802'eren.. = 820'eren og så i en anden finish.. Derfor er disse små kasser også til salg..
Mvh Tim
|
|
|
Du får da godt nok skøjtet noget rundt, er du ved at have en fornemmelse af, hvad det er du gerne vil ende op med ?.
|
Til top |
|
|
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
Sendt: 12 November 2007 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde det indtryk at Gamut L3 kostede omkring 20k, er det samme som C1 koster. Men der menes måske sætpris for L3'erne? fordi så er den dobbelte pris for C1'erne rimelig voldsomt :)
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 12 November 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
Jeg havde det indtryk at Gamut L3 kostede omkring 20k, er det samme som C1 koster. Men der menes måske sætpris for L3'erne? fordi så er den dobbelte pris for C1'erne rimelig voldsomt :) |
|
|
ja, på hifihusets hjemmeside kan man købe et sæt Gamut L3 i sort til 29.995,- på tilbud __________________ mvh
|
Til top |
|
|
the_rieper Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 245
|
Sendt: 12 November 2007 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Ney_ skrev:
Jeg havde det indtryk at Gamut L3 kostede omkring 20k, er det samme som C1 koster. Men der menes måske
sætpris for L3'erne? fordi så er den dobbelte pris for C1'erne rimelig voldsomt :) |
|
|
ja, på hifihusets hjemmeside kan man købe et sæt Gamut L3 i sort til 29.995,- på tilbud |
|
|
tag det der med tilbud med et gran salt  prisen på et sæt l3 ligger på omkring 25-26k for tiden..
|
Til top |
|
|
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
Sendt: 12 November 2007 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok så C1'erne er en rimelig pæn sjat dyrere. Så er det på plads.
Har du hørt på en B&W 805S? Jeg ved godt der er meget delte meninger om B&Ws højtalere, specielt deres diskant, men jeg syntes personligt de har en lækker lyd.
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 14 November 2007 kl. 01:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fint med billeder af de nye små  Jeg kan godt se problemet du nævnte med den sorte fod på standeren, men bortset fra det, så synes jeg faktisk at de standere er meget fede!
Har du fået solgt dine Gamut? __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2007 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
K.Nielsen skrev:
Batemandk skrev:

Mvh Tim
|
|
|
Du får da godt nok skøjtet noget rundt, er du ved at have en fornemmelse af, hvad det er du gerne vil ende op med ?.
|
|
|
Tror jeg er ved at have fundet noget af det rigtige... Jeg prøvede for nogle uger siden, at spille på et sæt Dali grand coupé'r - En højttaler jeg har hørt spille super lækkert hos Nobody - Lars, men hos mig var der ikke samme åbne top. Disse Canton'er er lidt lettere at drive og deres klang er i min smag jeg har længe spejdet efter en 2-vejs der skulle erstatte mine GamuT'er Og alt tyder nu på at det blir sådanne et sæt.
Mvh Tim
__________________ Noget vellydende :p
Stuen
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2007 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
Ok så C1'erne er en rimelig pæn sjat dyrere. Så er det på plads. Har du hørt på en B&W 805S? Jeg ved godt der er meget delte meninger om B&Ws højtalere, specielt deres diskant, men jeg syntes personligt de har en lækker lyd. |
|
|
Jeg har ikke hørt 805S - men den ældre 805. Og netop diskanten fik mig til at droppe de planer. Den var meget skinger og skarp. Har hørt fra andre, at dette skulle være afhjulpet meget i de nye 805S'er Men har ikke selv oplevet det.
Stuen
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 14 November 2007 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Fint med billeder af de nye små  Jeg kan godt se problemet du nævnte med den sorte fod på standeren, men bortset fra det, så synes jeg faktisk at de standere er meget fede!
Har du fået solgt dine Gamut?
|
|
|
Hehe.. Ja foden er slem støvsamler når man har en lille lyshåret hund. Men ellers er det rigtig flot i designet.. Det bagerste rør kan bruges til at skjule sine kabler, men da disse er til salg har jeg ikke gidet gøre det store ud af dette..
GamuT'erne er også fortsat til salg..Havde ellers fundet en køber, men hans dame mente de var for store 
Stuen
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 14 November 2007 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er jo egentlig meget pæne, men ved dog heller ikke om min dame ville gå med til dem :D __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 14 November 2007 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
pæne er de da Tim, men et sæt Haydn det ved vi hva er  dine stander ville se pæne ud til mine Haydn __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 15 November 2007 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
De er jo egentlig meget pæne, men ved dog heller ikke om min dame ville gå med til dem :D |
|
|
jups.. De er faktisk ganske pæne. Og det med damen... Dér kan man jo altid spørge... Til den pris du får dem til, er det jo til at leve med..
Stuen
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 16 November 2007 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
HenrikW skrev:
De er jo egentlig meget pæne, men ved dog heller ikke om min dame ville gå med til dem :D |
|
|
jups.. De er faktisk ganske pæne. Og det med damen... Dér kan man jo altid spørge... Til den pris du får dem til, er det jo til at leve med..
Mvh Tim
|
|
|
Ja sgu, bestemt :) Hvis hun synes de er pæne nok og jeg kan lide lyden og sidst men ikke mindst kan komme af med mine egne til en fornuftig pris så er der muligheder :)
EDIT: Kan du ikke lige smide en målestok på og finde ud af hvor høje de er? __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
Lydcentrum Udelukket fra forum

Lydcentrum - 3/3 advarsler
Bruger siden: 12 November 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 17
|
Sendt: 16 November 2007 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bateman. Tror vi har byttet lidt post. Den nye Reference 9 DC, leverer en super god bund, den er også fysisk lidt større end 820 (den nye), og den er også en der lever op til sit navn. L3 gå hjem og læg sig.  __________________ BRANCHEMEDLEM
Canton, Lua, Fastaudio, Rotel, Transrotor, Marantz mm. www.lydcentrum.dk
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
Sendt: 16 November 2007 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lydcentrum skrev:
Hej Bateman. Tror vi har byttet lidt post. Den nye Reference 9 DC, leverer en super god bund, den er også fysisk lidt større end 820 (den nye), og den er også en der lever op til sit navn. L3 gå hjem og læg sig.  |
|
|
Du må ikke skrive noget dårligt om andre mærker - som du ikke forhandler som branchemellem !
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 16 November 2007 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lydcentrum skrev:
Hej Bateman. Tror vi har byttet lidt post. Den nye Reference 9 DC, leverer en super god bund, den er også fysisk lidt større end 820 (den nye), og den er også en der lever op til sit navn. L3 gå hjem og læg sig.  |
|
|
Der er een der ikke har lyttet ordentligt efter. Hverken til L3 eller reglerne på siden  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 16 November 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Lydcentrum skrev:
|
|
Der er een der ikke har lyttet ordentligt efter. Hverken til L3 eller reglerne på siden 
|
|
|
Branchemedlem eller ej, så kommer det vel an på de ører der lytter :) __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
Sendt: 16 November 2007 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er nemlig rigtigt, King, sådan er det bare lige pludselig! Og tillige må man heller ikke rose egne produkter, tja det er ikke nemt at være til noget!
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
Til top |
|
|