Forfatter |
|
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
Sendt: 16 November 2007 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå. de er da ellers pæne de der Canton´er, lidt kølig designstil, men det er jo osse flot på sin måde. Har hørt godt om standerhT ere fra netop Canton.
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
Til top |
|
|
Lydcentrum Udelukket fra forum

Lydcentrum - 3/3 advarsler
Bruger siden: 12 November 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 17
|
Sendt: 17 November 2007 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke til at skrive noget herinde, når man er branche medlem. Redaktionen mener jo at folk er så snotdumme at de ikke kan skelne.
Men Canton er kommet for at blive. __________________ BRANCHEMEDLEM
Canton, Lua, Fastaudio, Rotel, Transrotor, Marantz mm. www.lydcentrum.dk
|
Til top |
|
|
Pham Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 16
|
Sendt: 17 November 2007 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er nogle lækre højtalere de lave Canton. De ser godt ud og spiller som en drøm. L3 er da en godhøjtaler, men det er som om man får mere for pengene hos Canton. Hayden syntes jeg selv falder helt ignnem ved siden af Canton, efter min mening. Hver sin smag. Uden tvivl et lækkert setup Bateman
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 990
|
Sendt: 18 November 2007 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Batemandk skrev:
HenrikW skrev:
De er jo egentlig meget pæne, men ved dog heller ikke om min dame ville gå med til dem :D |
|
|
jups.. De er faktisk ganske pæne. Og det med damen... Dér kan man jo altid spørge... Til den pris du får dem til, er det jo til at leve med..
Mvh Tim
|
|
|
Ja sgu, bestemt :) Hvis hun synes de er pæne nok og jeg kan lide lyden og sidst men ikke mindst kan komme af med mine egne til en fornuftig pris så er der muligheder :)
EDIT: Kan du ikke lige smide en målestok på og finde ud af hvor høje de er?
|
|
|
hehe.. De måler helt præcist 107 cm i højden... 
Mvh Tim __________________ Noget vellydende :p
Anything in parenthesis can (not) be ignored.
Stuen
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 18 November 2007 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Av, fulde 8 cm højere end de nuværende klangkasser heh... __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 18 November 2007 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Av, fulde 8 cm højere end de nuværende klangkasser heh... |
|
|
Hehe.. Det er vist lige til at overleve.. De her kasser, virker alt andet lige en del mere diskrete og må altså være mere konevenlige en dine nuværende 
Hvis du ikke er helt booket imorgen efter arbejde, kan vi jo se på det dér?
mvh Tim __________________ Noget vellydende :p
Stuen
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 19 December 2007 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hr. Bateman, er du igang med at skifte det hele ud nu? Kan se der er noget MF til salg, kunne det være dit?
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 19 December 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Hej Hr. Bateman, er du igang med at skifte det hele ud nu? Kan se der er noget MF til salg, kunne det være dit? |
|
|
For en gang skyld er det ikke mig men er stadig igang med at afsætte GamuT'erne. Har haft en del henvendelser som alle har måtte hoppe fra enten pga. farven eller størrelsen.. Men før eller senere kommer der vel én der også er vild med Zebrano'en og har pladsen..
Stuen
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 December 2007 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Rune|WildChild skrev:
Hej Hr. Bateman, er du igang med at skifte det hele ud nu? Kan se der er noget MF til salg, kunne det være dit? |
|
|
For en gang skyld er det ikke mig men er stadig igang med at afsætte GamuT'erne. Har haft en del henvendelser som alle har måtte hoppe fra enten pga. farven eller størrelsen.. Men før eller senere kommer der vel én der også er vild med Zebrano'en og har pladsen..
Mvh Tim |
|
|
Nå det var da altid noget.. Ja det er lidt surt at "brænde" inde med gamut'erne når man nu gerne vil prøve noget nyt.. De var nu ellers ret lækre de Canton der, de sku bare have været i træ.. __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 20 December 2007 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Rune|WildChild skrev:
|
|
Mvh Tim
|
|
|
Ellers så er der jo vores yndling, Silvan Vinylet 
Mvh. Henrik
EDIT: For dem der skulle være i tvivl så er det en joke :) __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 December 2007 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Batemandk skrev:
Rune|WildChild skrev:
|
|
Mvh Tim
|
|
|
Ellers så er der jo vores yndling, Silvan Vinylet 
Mvh. Henrik |
|
|
Det ville sgu være lidt synd på sådan et sæt højtalere  Så hellere smide dem forbi en der kan sit kram og få noget rigtigt finér på.. __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 20 December 2007 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 25 December 2007 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fandt GamuT'erne sig en ny ejermand og samtidigt fandt der sig vej 2 stk. Wilson Audio Cub i sort high gloss 
Mere senere 
Stuen
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

|
Sendt: 25 December 2007 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg gad egentlig godt have 5 af dem :) Måske man skulle samle pjalterne sammen og komme forbi og høre de nye kasser en dag. Kom så med billeder og lytteindtryk! __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
|
Til top |
|
|
Søren84 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 04 Juni 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 249
|
Sendt: 25 December 2007 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Så fandt GamuT'erne sig en ny ejermand og samtidigt fandt der sig vej 2 stk. Wilson Audio Cub i sort high gloss 
Mere senere 
Mvh Tim
|
|
|
Det blir rigtig spændende at følge med i! Tillykke med dem.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 December 2007 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
S� fandt GamuT'erne sig en ny ejermand og samtidigt fandt der sig vej 2 stk. Wilson Audio Cub i sort high gloss 
Mere senere 
Mvh Tim |
|
|
Hva siger damen til det? Kan hun lide designet? Personligt synes jeg sgu ikke de er for kønne, men det kan da være at de er pænere i virkeligheden, det skal jeg ikke kunne sige, mit rega er sgu heller ikke for fotogent, men i virkeligheden er det sgu lidt pænere..   __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 26 December 2007 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Hej bateman tillykke med dine nye hter har selv haft et par og må sige de spiller rigtig godt på mange punkter dog mangler der er en smule bund. ER det noget som du oplever eller er du fuldstændig happy..
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 26 December 2007 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
HenrikW skrev:
Jeg gad egentlig godt have 5 af dem :) Måske man skulle samle pjalterne sammen og komme forbi og høre de nye kasser en dag. Kom så med billeder og lytteindtryk! |
|
|
De er noget større end man først tror Hvilket ikke helt faldt i bedste jord med damen. Men nu står de dér - og spiller ganske fantastisk. En noget anden klang end gamut'erne - GamuT'erne lød også fint, men som der har været skrevet lidt om, døjede jeg en del med for meget bas. Det optimale ( også for husfreden, ville være et sæt sorte L3'er. ) Men indtil dette blir aktuelt får Cub'erne lov til at pryde stuen ¨ En ting man hurtigt ligger mærke til, er detaljeringen. Dem er der simpelthen bare mange af lige pludselig. Om det var mit lille rum, der fik dem til at forsvinde med gamut'erne ved jeg ikke. Men på de par skiver jeg har lyttet til indtil videre, har jeg allerede hørt en masse nye detaljer ( både et kor, et klaver og noget guitarspil ) jeg ikke tidligere har hørt.
Du skal være velkommen til at kigge forbi, som vi også tidligere har drøftet 
Stuen
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 26 December 2007 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
Hej bateman tillykke med dine nye hter har selv haft et par og må sige de spiller rigtig godt på mange punkter dog mangler der er en smule bund. ER det noget som du oplever eller er du fuldstændig happy.. |
|
|
Bunden syntes jeg faktisk er ganske godt afstemt. I større rum, ville jeg også savne lidt ekstra bas. Men med min lille stue er det helt i top.
Stuen
|
Til top |
|
|
Batemandk Forum Bruger

|
Sendt: 26 December 2007 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et par billeder til de utålmodige 

Blank ?   
Det var det for denne gang.
Stuen
|
Til top |
|
|