Forfatter |
|
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
Sendt: 26 November 2007 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
JPC er en tysk hjemmeside der sælger CD, DVD, LP'er og bøger. De har en hel del i vinyl og specielle SACD plader. (De har også en engelsk-sproget side).
http://www.jpc.de/
Har lige for 10 min. siden modtaget endnu en ordrebekræftelse fra CD-WOW. Min CD med Anni Lennox er afsendt (for 3. gang). Det er 4 uger siden jeg bestilte den. Min Eagles CD har de afstendt for 2. gang for ca. 1 ½ uge siden ... er endnu ikke kommet.
Før kom pladerne fra Sverige og det gik helt uden problemer. Nu bliver de sendt fra England og det virker altså ikke.
Har gode erfaringer med CDON og Imusic .... er ikke blevet snydt der.
|
|
|
Sjovt du siger det - jeg mente også de kom fra Sverige af. Det har fungeret upåklageligt derfra. Hvis dette skyldes England som afsenderland, skal jeg vist ikke have mere fra den virksomhed. Havde også engang en engelsk bil - sådan en skal jeg heller ikke have mere...
|
Til top |
|
|
Audi A3 Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 833
|
Sendt: 27 November 2007 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har handlet hos cd-wow igennem en del år uden problemer, men de køb jeg har lavet i november har været længe undervejs. DPM - Ultra SACD/DVD - afsendelsesmail 4.11.07. Ikke modtaget - cd-wow sender en ny (sendt 23/11). DPM - Exciter SACD/DVD - afsendelsesmail 14.11.07. Modtaget idag (26.11.07) Harry P no. 5 - afsendelsesmail 19.11.07. Modtaget idag (26.11.07) Øvrige - afsendelsesmail 15, 16 og 19/11.07. Afventer modtagelse Die Hard 4.0 Ultimate Action Edition: Delayed
__________________  Audi A3
Denon/Dali Grand & Euphonia
|
Til top |
|
|
mooens Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 12
|
Sendt: 27 November 2007 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også bestilt den nye cd med Eagles, og fik mail om at den var afsendt 5.11.07. Har dog aldrig modtaget den. Efter en del mail frem og tilbage, så har de netop i dag skrevet at der er afsendt en ny cd.
Med de mange der netop nu, oplever forsendelsesproblemer, efter at have handlet hos CD-WOW gennem længere tid, uden problemer, så tyder det vel ikke på at det er vort hjemlige postvæsen der skulle være problemet.
|
Til top |
|
|
BasHunter Udelukket fra forum

Bruger siden: 15 November 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 96
|
Sendt: 27 November 2007 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er med garanti postdanmark. Jeg har mistet en del post oveni jeg har modtaget forfalskninger af diverse indbetalingskort.
HUSK AT TJEKKE ALT EFTER, INDEN MAN BARE BETALER.... __________________ Ingen Diskant, tak
|
Til top |
|
|
mooens Forum Bruger

|
Sendt: 27 November 2007 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det er Post Danmark, der har problemer, er det så ikke underligt at problemet først dukker op nu. Det kan selvfølgelig tænkes at problemet har været der hele tiden, men at der først er 'gået hul på bylden' nu.
Hvis det er tilfældet, så bør problemet med mangende forsendelser vel gælde alle leverandører.
Det kunne være interessant, at få belyst om omfanget af problemet er stigende og hvilke leverandører der er ramt.
__________________ Mvh.
Mogens
Denon AVR-2105. Denon DVD 1920. Sony RDR-HX820. Philips 32PF5320. Squeezebox 3. Squeezebox Boom. QNAP TS-209. Logitech Harmony 525.
|
Til top |
|
|
BasHunter Udelukket fra forum

Bruger siden: 15 November 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 96
|
Sendt: 27 November 2007 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit problem er også ganske almindelig post som bliver væk eller er umanerlig langt tid om at nå frem. -her snakker vi om flere uger for ganske almindelig post.... __________________ Ingen Diskant, tak
|
Til top |
|
|
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
Sendt: 27 November 2007 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg stoppede med leverancer fra CD-WOW for ca. 2,5 måned siden, grundet "uregelmæssigheder". Også CDON har jeg halvt om halvt sat på stand-by. De er heller ikke specielt hurtige eller effektive mere.
Surt  __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
Til top |
|
|
JJAZ Branchemedlem

JJAZ
Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 806
|
Sendt: 27 November 2007 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm.. Det bliver da spændende hvornår resten af mine bestilte CD'er dukker op, har pt. modtaget 2 ud af 5. Mangler blandt andet at modtage Trentemøller Chronicles 
CDON synes jeg desværre ikke er noget alternativ, de er simpelthen for dyre. __________________ JJAZ
|
Til top |
|
|
xtort Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
Sendt: 27 November 2007 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
Sendt: 27 November 2007 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik min ældste bestilling i dag, den nye John Fogerty, afsendt d. 15.11
Nu mangler jeg den nye Robert Plant / Alison Krauss, afsendt d. 19.11 Så det er jo ikke så slemt endnu.
Men jeg tror heller ikke det er Post Danmark. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
Til top |
|
|
beta Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
Sendt: 27 November 2007 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik afsendelses dato d. 12.11.07. og modtog pakken i dag. Joni Mitchell/Shadows and Light.
Til de priser, kan jeg godt vente 2 - 3 uger.
Med venlig hilsen
|
Til top |
|
|
MadsVP Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 182
|
Sendt: 27 November 2007 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
beta skrev:
Fik afsendelses dato d. 12.11.07. og modtog pakken i dag. Joni Mitchell/Shadows and Light.
Til de priser, kan jeg godt vente 2 - 3 uger.
Med venlig hilsen
|
|
|
Ja, men det er ikke et argument når de lover max 10 dage.
Jeg har for min ordres vedkommende fået oplyst afsendelsesdato til at være den 9/11 men der er bare intet kommet trods vi skriver den 27/11
Mads __________________ nEt^DeViL Ownz You ! Danish Lammers !
|
Til top |
|
|
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
Sendt: 28 November 2007 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at ha tygget mig igennem tråden,forstår jeg sgu bedre at Eagles var nr 1 på salgslisten i UK
|
Til top |
|
|
JJAZ Branchemedlem

JJAZ
Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 806
|
Sendt: 28 November 2007 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg modtog de sidste 3 idag.. så ingen klager herfra.
__________________ JJAZ
|
Til top |
|
|
Audi A3 Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 833
|
Sendt: 28 November 2007 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audi A3 skrev:
Øvrige - afsendelsesmail 15, 16 og 19/11.07. Afventer modtagelse
|
|
|
Alle 3 modtaget i dag (28.11.07) - så det var heldigvis bare en enkelt smutter. __________________  Audi A3
Denon/Dali Grand & Euphonia
|
Til top |
|
|
C K N Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
|
Sendt: 28 November 2007 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, jeg var lige ved at oprette en tråd vedrørende dette emne... 
Jeg er også tidligere storbruger af CD-WOW, men det er vist også ved at være slut nu for det STINKER da virkelig... 
Jeg bestilte en cd/dvd i slutningen af september... Efter en måned uden at have hørt noget skrev jeg til dem. De kunne fortælle at de havde problemer med at få min bestilling på lager, men at de håbede det inden for den næste uge... Ok så kom den på lager og blev afsendt... Samtidigt havde jeg yderligere bestilt en dvd... Begge ting blev afsendt ugen senere... 14 dage senere, intet modtaget. Skriver til dem og klager... De sender ny cd og den har jeg så modtaget i dag... Rimeligt godt klaret når man har bestilt den i slutningen af september... Dvd'en er i restordre og jeg har efterhånden fået 3 "order delays" Udover disse problemer har jeg stadig en cd hængende i posten fra d. 12 november...
Må sige at både CD-WOW og Posten efterhånden ikke er til at stole på mere... 
-og ja, som jeg skrev øverst så har jeg ofte brugt CD-WOW tidligere og aldrig haft problemer... Gad vide om det er de nye ejerforhold der gør det, for de har ikke ting på lager mere og det er også begrænset hvordan de holder én informeret om bestillingsforløbet...
Tør heller ikke bestille hos dem mere... __________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
Til top |
|
|
mer156 Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 81
|
Sendt: 28 November 2007 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har også handlet hos dem i flere år uden problemer. B estilte 3 film som blev sendt d. 29/10 som ikke dukkede op, de ville så sende nogle nye d. 16/11 men venter stadig. Det stinker max  |
|
|
Til top |
|
|
mooens Forum Bruger

|
Sendt: 29 November 2007 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ingen der har haft problemer med bestillinger fra andre leverandører end CD-WOW?
__________________ Mvh.
Mogens
Denon AVR-2105. Denon DVD 1920. Sony RDR-HX820. Philips 32PF5320. Squeezebox 3. Squeezebox Boom. QNAP TS-209. Logitech Harmony 525.
|
Til top |
|
|
C K N Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
|
Sendt: 29 November 2007 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
MadsVP Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 182
|
Sendt: 29 November 2007 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu kom min ordre osse hostende lige så stille ind af brevsprækken - problemet er blot, jeg ved ikke om det er den oprindeligt bestilte, eller forsendelse no 2.  __________________ nEt^DeViL Ownz You ! Danish Lammers !
|
Til top |
|
|