| Forfatter |
|
djaan Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 380
|
| Sendt: 29 December 2007 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg var heller ikke så vild med den.. ligeså fjollet som resident evil, bare med bedre effekter.
__________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=52967&KW=dj aan
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 29 December 2007 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den havde premiere d. 25 december...
|
| Til top |
|
| |
LilleNørd Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 384
|
| Sendt: 29 December 2007 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
|
Den havde premiere d. 25 december...
|
|
|
ahh ok havde set det til d.27 my bad 
|
| Til top |
|
| |
KBAndersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 10 Januar 2008 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm, min bror og jeg syntes den var meget god. Bevares der var nogle måske lidt huller ind i mellem. Men alt i alt god og underholdende film.
__________________ Mvh
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
Antlion Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rimelig kedelig og forusigelig film. Men hvad kan man forvente af det 21. århundrede - det er sgu sjældent, at man støder på en filmproduktion af ordentlig kvalitet.
__________________ "Fortunately, somewhere between chance and mystery lies imagination, the only thing that protects our freedom, despite the fact that people keep trying to reduce it or kill it off altogether."
|
| Til top |
|
| |
StylaH Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 950
|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 17 Januar 2008 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Magen til makværk skal man lede længe efter...og dog, de laver en masse af dem i Hollywood...
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 17 Januar 2008 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
timur skrev:
|
Har lige været i Imperial og se den, og synes det er en af de bedste action/spændingsfilm jeg har set i år.
Men som andre herinde siger, så er første del klart bedst. Der spiller filmen på det psykologiske aspekt i at være alene i en megaby. Og de få gange man får et glimt af Darkseekers´ne er skræmmende, nærmest "Alien" agtig.
Desværre går sidste halvdel af filmen hen og bliver lidt ordinær action/splatter.
Will Smith yder en god præstation, hans bedste siden "Ali".
Audio/visuelt er filmen i topklasse, utroligt flotte scener af et mennesketomt New York og et særdeles effektfuldt lydspor med masser af gang i den, og som samtidig giver en til tider meget klaustrofobisk fornemmelse.
|
|
|
Alien slap af den når slet op i det gear hvor den ligge.
Har lige set den igen i går, bahhhhhhhhh.
Ja det er ikke sådan en film der gør man skal have rundtosselyd.
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 17 Januar 2008 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
| Det problem havde vi så ikke, så den i fuld HD 1080 encodet i h.264. Men ja, at se det på YouTube er at ødelægge enhver god film. |
|
|
Du så den på dvd som du havde lånt af en der laver reviews... Men samtidig så du den i 1080p encoded i h.264... Det er da magi... 
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 17 Januar 2008 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
En dvd-r med en .mp4 fil på
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 17 Januar 2008 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjovt som man kan være så forskellige...
"I Am Legend" hører til en af de meste elendige film jeg længe har set.
Underlig blanding af vampyr, zombie, virus-udslip etc. jeg længe har set - og jeg er ligeglad med om bogen af samme titel skulle være en forgænger. Filmen var meget ringe.
Er træt af disse Hollywood-film, hvor man bruger timer på at vise en person med hans/hendes problemer, så man rigtigt kan føle med hovedpersonen - har modsat virkning hos mig. Ringe.
Egocentreret, usammenhængende vås.
Effekter? De har sikkert kæmpet med noget computergrafik, men ligger ikke meget over Hulk i troværdighed... Suk, også ringe.
Men for de mange, der kunne lide Independence Day, Titanic og The Day After Tomorrow, er denne sikkert glimrende.
Konklusion: 2007/2008 ringeste film?
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 17 Januar 2008 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
daniels skrev:
|
|
|
Efter at have set "In the name of the king", kan jeg garantere dig at "I am Legend" ikke er i _nærheden_ af at være denne sæsons ringeste film... Jeg synes I am Legend var en ok film, der faldt sammen til sidst.
"In the name of the king" bør ses for den ufrivillige underholdningsværdi, hvis den nogensinde kommer på DVD i Danmark (den kommer næppe i biograferne). Den bør bruges i undervisnings-sammenhæng - den kan ganske enkelt bruges til at demonstrere samtlige ting der kan gå galt i en film. Jeg er helt glad for at jeg har set den, for det sætter et nyt perspektiv på standarden af andre film, at se hvor galt det rent faktisk kan gå. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Januar 2008 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 21 Januar 2008 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil også lige give min krtik med på vejen efter at have set i filmen i Fredags. Kritikken er alt andet end positivt. Smag er så forskelligt, men magen til dårlig film skal man lede længe efter. En B film af værste skuffe. Det eneste der kunne få mig lidt i stemning var starten med den benzinsluger af en Ford Mustang.
Og nu til karakteren = __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2008 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
| En B film af værste skuffe. |
|
|
B-film betyder "budget film", altså som i lav-budget, og det har den bestemt ikke været.
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 21 Januar 2008 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
RogueAgent skrev:
JBL Ti skrev:
| Var meget skuffet over selve handlingen. Plottet er set før. |
|
|
Nu er den jo også lavet 2 gange før (The Last man on Earth med Vincent Price og Omega Man med Charlton Heston), så det er vel i sig selv ikke så overraskende..! Det er bare første gang filmen rent faktisk har fået bogens titel.
Faktisk kan man til en vis grad argumentere for at de fleste zombie film der er lavet siden 60'erne er rip-offs eller i det mindste stærkt inspireret af I am Legend. |
|
|
Vil man se noget med samme tema, er The Quiet Earth (1985) også en film, man bør give en chance. Alene fordi filmen er fra New Zealand, bør den have et kig.  (Og den er udgivet af Anchor Bay) __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 21 Januar 2008 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
bpep Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 507
|
| Sendt: 21 Januar 2008 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
daniels skrev:
Sjovt som man kan være så forskellige...
"I Am Legend" hører til en af de meste elendige film jeg længe har set.
Underlig blanding af vampyr, zombie, virus-udslip etc. jeg længe har set - og jeg er ligeglad med om bogen af samme titel skulle være en forgænger. Filmen var meget ringe.
Er træt af disse Hollywood-film, hvor man bruger timer på at vise en person med hans/hendes problemer, så man rigtigt kan føle med hovedpersonen - har modsat virkning hos mig. Ringe.
Egocentreret, usammenhængende vås.
Effekter? De har sikkert kæmpet med noget computergrafik, men ligger ikke meget over Hulk i troværdighed... Suk, også ringe.
|
|
|
kan kun give dig ret så den i biocity i aalborg 27 dec. var mega skuffet. har dog set AVP2 i fredags og syntes det var ok fed. kan anbefales til en gang smadre alien massakre film. __________________ brian pedersen
7,1 Onkyo, Tannoy, REL BIOstue med 42" plasma
Film skal se i BIO eller HjemmeBIO.
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 22 Januar 2008 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alien vs Predator er jo en helt speciel genre for mig
Mange af tingene i filmene er simpelthen ringe, men da jeg er stor fan af Aliens og Predator, så jeg ser filmene med stor glæde alligevel.
En genre jeg elsker at hade, for handlingen er ofte ikke alt for god (hvorfor skal der være mennesker med? Kunne det ikke kun være aliens og predators?), men bare et par slagsmål mellem aliens og predators, og mit indre sci-fi barn jubler.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 22 Januar 2008 kl. 02:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
daniels skrev:
|
|
|
Off-topic, men , nej for søren, Hulk skal slet ikke sættes i samme bås som I Am Legend.  Hulk er klasser bedre, og bare fordi den ikke ligner de andre "superheltefilm", betyder ikke, at den er ringe. IMO er Hulk DEN bedste filmatisering af en tegneserie, overall set. Nej, effekterne er ikke topklasse, men skuespillet, soundtracket, og handlingen er fremragende. Alene Nick Noltes præstation gør filmen til noget særligt!
Will Smith er bare en 2. rangs skuespiller, som bliver hypet, og han har ikke evner til at bære en hel film på sine skuldre. I Am Legend er temmelig skuffende, men den er i det mindste underholdende. __________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |