Forfatter |
|
MathiasLarsen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 586
|
Sendt: 19 April 2008 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
MathiasLarsen skrev:
Ser kanon godt ud! .
Har du hørt audia cd one i dit setup?
|
|
|
Hej
Nej ikke i dette setup.. men har haft en CD one, da jeg havde Flight One int. amp og Beethoven Grand speakers... så kender den godt 
|
|
|
Hvordan spiller cd two så i forhold til one? er one de ekstra penge værd, og i så fald, skal den så ikke ind og stå i dine stue igen?
|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 19 April 2008 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
Mastervol skrev:
Virkelig, virkelig flot. Det må spille superbt! De Focus Audio der, de er liiige en tak flottere end mine egne DLS R55.... 
Så hvordan spiller det så? 
|
|
|
Hej
Det spiller faktisk godt syns jeg.. rimlig neutralt, hælder lidt til den varme side, hvilket jeg giver Focusérne skylden for da Audia er meget neutralt, bas er dyb og veldefineret, mellemtone er vidunderlig stemmer står klokkeklart, diskanten er aldrig for anstrangene, altså ren musik glæde fra min side og aldrig lytte trættene, den amp har et jern greb om de store 2vejs Focusér...
Tja de koster jo også 10gange så meget som dine DLSér, så der er jo puttet lidt finere finish på.. tilgengæld er dine DLSér et rent røver køb... super speaker til prisen 
|
|
|
Puha, hvis du taler sandt er det et setup "To die for".
Ja, de er godt nok dyrere, men såvidt jeg kan se på billederne er det en finish selv laaangt dyrere højttalere end dine ville være stolte af at ha'.
Og tak, synes også godt om mine R55, selvom jeg lidt har fotrudt nu, at jeg ikke købte et sæt FS788 til spotpris få måneder siden da jeg havde chancen... 
Edit: Nå ja, det Audia er sq også fedt! 
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 20 April 2008 kl. 03:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
MathiasLarsen skrev:
Bjørn B skrev:
MathiasLarsen skrev:
Ser kanon godt ud! .
Har du hørt audia cd one i dit setup?
|
|
|
Hej
Nej ikke i dette setup.. men har haft en CD one, da jeg havde Flight One int. amp og Beethoven Grand speakers... så kender den godt 
|
|
|
Hvordan spiller cd two så i forhold til one? er one de ekstra penge værd, og i så fald, skal den så ikke ind og stå i dine stue igen?
|
|
|
Hvis jeg skal være helt ærlig så vil jeg ik kunne udtale mig om One er de ekstra penge værd, skal simpelthen lytte til den igen og sammenligne, men som tidligere sagt så længe jeg gider lege med lakridsCDére så skal jeg ik opgradere CDafspiller
Mastervol skrev:
Bjørn B skrev:
Mastervol skrev:
Virkelig, virkelig flot. Det må spille superbt! De Focus Audio der, de er liiige en tak flottere end mine egne DLS R55.... 
Så hvordan spiller det så? 
|
|
|
Hej
Det spiller faktisk godt syns jeg.. rimlig neutralt, hælder lidt til den varme side, hvilket jeg giver Focusérne skylden for da Audia er meget neutralt, bas er dyb og veldefineret, mellemtone er vidunderlig stemmer står klokkeklart, diskanten er aldrig for anstrangene, altså ren musik glæde fra min side og aldrig lytte trættene, den amp har et jern greb om de store 2vejs Focusér...
Tja de koster jo også 10gange så meget som dine DLSér, så der er jo puttet lidt finere finish på.. tilgengæld er dine DLSér et rent røver køb... super speaker til prisen 
|
|
|
Puha, hvis du taler sandt er det et setup "To die for".
Ja, de er godt nok dyrere, men såvidt jeg kan se på billederne er det en finish selv laaangt dyrere højttalere end dine ville være stolte af at ha'.
Og tak, synes også godt om mine R55, selvom jeg lidt har fotrudt nu, at jeg ikke købte et sæt FS788 til spotpris få måneder siden da jeg havde chancen... 
Edit: Nå ja, det Audia er sq også fedt! 
|
|
|
Hej..
Om det er til at dø for ved jeg nu ik, det spiller som jeg nu engang godt kan lide, jeg har dog en enorm lyst til at prøve de større modeller af Focus Audio men de er sgu slemt dyre, det eneste ankepunkt ved FS888 er at de skal stå temlig langt fra bagvægen, mine står ca.120cm fra, finishen er flot og totalt gennemført, jeg kunne have valgt Sort pianolak.. men tror de store HT ville virke for dominerende i den farve, så det blev denne finish, må indrømme jeg kigger ik så meget på dem.. de forsvinder ligesom når jeg lytter 
|
Til top |
|
|
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
Sendt: 26 August 2008 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
WOW det er et lækkert anlæg du har dig der. Jeg har aldrig lyttet til Audia Flight, men skal til at bytte mit Thule sæt til en Audia Flight Two intgr. kender du den forstærker? og kan du fortælle lidt om den? mvh. Søren
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 26 August 2008 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
WOW det er et lækkert anlæg du har dig der. Jeg har aldrig lyttet til Audia Flight, men skal til at bytte mit Thule sæt til en Audia Flight Two intgr. kender du den forstærker? og kan du fortælle lidt om den? mvh. Søren
|
|
|
Hej Søren...
Må indrømme jeg aldrig har lyttet til Flight Two Intgr. kun deres Flight One Intgr. som jeg selv har haft og har været meget tilfreds med... jeg syns du skal tage kontakt til Rene og høre ham om han ik har en Demo du kunne låne eller tage en tur til hans butik 
|
Til top |
|
|
Two Chanel Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 388
|
Sendt: 26 August 2008 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
SMUKT anlæg der! 
Det kunne være sjot at høre på __________________ Med venlig hilsen
|
Til top |
|
|
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1008
|
Sendt: 26 August 2008 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det ser rigtig godt ud. Har aldrig hørt et rent audia setup. Ja det kunne være sjovt at høre på.  __________________ M.V.H Dpetersen
|
Til top |
|
|
Ahania Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 632
|
Sendt: 26 August 2008 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser virkelig lækkert og stilrent ud.... Men du manlger et bedre sted at smide dine Cdér. Lidt synd for din fine plov. __________________ 70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
|
Til top |
|
|
HenrikW Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
Sendt: 26 August 2008 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahania skrev:
Ser virkelig lækkert og stilrent ud.... Men du manlger et bedre sted at smide dine Cdér. Lidt synd for din fine plov. |
|
|
Sig mig, er det ikke den er til? 
Spøg til side, super fedt anlæg! Kan specielt godt lide den finish på dine Focus soeaks 
Mvh. Henrik __________________ Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
|
Til top |
|
|