Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 05:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: For langt ude. "Højttalerere til 5000" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Capslock
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 04 Februar 2004 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

I Hifi klubben i Sønderborg sælger de Linn. Gør de ikke det i andre Hifi klub foretninger.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 07:41 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:
Tjaa, han har vel bare beholdt det grej han havde da han var ansat som salgschef for Densen i England.

Nej, det er helt utænkeligt. Han skammer sig naturligvis over det mærke han repræsenterer, og vil overbevise folk om IKKE at købe det.

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

Denne påstand om at representanten for Classe i England skulle have Densen der hjemme som "hoved" anlæg er tidligere her inde blevet dementeret!

Han har efter sigende Densen udstyr stående!...  MEN! anvender selvfølgelig Classe som hoved udstyr!..

Jeg anvender eks. selv LcAudio forstærkere og Denon cd. maskine..

Men jeg har da både Sony, Audiolab og Phillips samt ældre denon modeller stående!.. det betyder jo ikke at JEG HAR DET SOM "UDSTYR"...  jeg har det STÅENDE!!..

Og sådan er det for flere jeg kender, der ikke er lige hurtige til at "fyre" deres brugte og udtjente grej af på brugt markhed eller  andet steds..

Så at han har densen stående siger nødvendigvis ikke meget!.. ( andet end at han HAR! haft det!..  ) og måske syntes han at det da trods alt og det nye har kvaliteter der gør at det får lov at blive stående, til brug nu og da eller som seconder anlæg!?? ( det er jo ikke ligefrem ur elendigt udstyr!! bestemt ikke !! langt fra!! sååå why not!??)

mvh.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Påstanden er vel lig det karaktermord man begik mod Tycho Brahe, da det fejlagtigt blev påstået at han døde af en sprængt blære? Alle hans teorier blev med ét forbundet med noget pinligt.

På mig lyder det i hvert fald totalt latterligt og idiotisk. Samme som at påstå at direktøren for BMW kører i Mercedes. Hvis man ikke selv kan høre hvor dumt det lyder, er man selv uden om det

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

Hvis jeg var direktør for BMW så vil jeg mene jeg havde råd til en ordentlig bil, og så ville jeg helt sikkert købe en Mercedes. Jeg ville nok også få en BMW, den ville jeg så bruge til markræs.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Februar 2004 kl. 08:45 | IP-adresse registreret  

Hvis jeg var så klog som en vis herre her inde, ville jeg være en mægtig mand eller måske en lille gud.

Husk på at: Det bedste ved at være ung er at man ikke er erfaren nok til at vide at det man gør ikke er det bedste.

Til top Vis kiro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kiro Besøg kiro's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes