Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
Sendt: 02 Marts 2004 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
Sony har en ny firmware, jeg har set den, den eliminerer nogle problemer og de andre påpegede er stadig en realitet. Desværre. Jeg har returneret fjernsynet og et review bliver der ikke, da det blot vil være negativt ladet.
Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 334
Sendt: 02 Marts 2004 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
ctacta skrev:
Yep, Sony Nordic har erkendt fejlen, der arbejdes på sagen, men det er snart 2 mdr. siden jeg gav dem en beskrivelse og rapport der blev sendt til oversættelse og til deres udviklignsafd. i Japan.
Impressive!!! Troede ikke at Sony Nordic indrømmede noget som helst, når det kom til deres egne produkter...
Fejlen på deres gamle preamp/processor-topmodel TA-E9000ES ville de da ikke vedkende sig... Så meget for ES
Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 61
Sendt: 02 Marts 2004 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
ctacta skrev:
Sony har en ny firmware, jeg har set den, den eliminerer nogle problemer og de andre påpegede er stadig en realitet. Desværre. Jeg har returneret fjernsynet og et review bliver der ikke, da det blot vil være negativt ladet.
Venligst,
Hej Ctacta
Tak for oplysningen. Det ser ikke godt ud. Når du har returneret tv'et, må der stadig være for store problemer med det. Så det er nok bedst jeg glemmer alt om HQ100 og køber et andet istedet for?
Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
Sendt: 02 Marts 2004 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
Jeg vil ikke gøre mig selv til byretsdommer, men den var ikke godt nok til mig. Man skal derfor selv bedømme om man kan leve med det der er alvorlige fejl i mine øjne. Sluk for lyden og bedøm billedet hos en forhandler. Vær opmærksom på billedekvaliteten mellem de 2 forskellige 100Hz filtre. Advanced 100Hz har stadig fejl jeg ikke kan leve med. Men det er jo ikke ensbetydende med at andre har samme mening/opfattelse.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum