Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 07:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: ’Hifi dommedag’ (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 18 November 2008 kl. 15:51 | IP-adresse registreret  

TRX850 skrev:

Spencer skrev:
@TRX850

Jeg accepterer din forklaring om at du ikke var branchemedlem, da du stod registreret som branchemedlem, men blot havde ønske om at blive det.

Men at du ikke selv kan se, at dette kan skabe forvirring, undrer mig meget...

EDIT: Din dobbeltprofil var iøvrigt ikke hemmelig, idet du brugte samme avatar.

A ha, så er man dobbeltprofil fordi man har en profil på to forskellige fora? SuSpence for pokker da...                

Og endnu engang, til ære for dig Spencer: Jeg har givet dig præcis samme forklaring engang tidligere for at afhjælpe din forvirring. At du har glemt det... Tjaaaa...

Præcis samme forklaring har du ikke givet.

Du har ikke tidligere nævnt, at din status som branchemedlem ikke var aktuel, men blot et ønske om at blive det.

Da du tidligere nævnte at du var konsulent, præciserede du heller ikke, at din konsulentvirksomhed ikke kan have tilknytning til branchen. Det har du for så vidt stadig ikke gjort, da en hifivirksomhed jo også kan have brug for en konsulent, indenfor ikke hifi-relaterede områder.

Han kan stadig være potentiel kunde.

virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 November 2008 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Jeg hører Genesis Invisible Touch - hvad hører i??

Med andre ord - kom dog videre, drenge!!

Mvh.
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 18 November 2008 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Mht. KvK's dobbeltprofiler, kan de altid kendes på, at han bruger sit rigtige fornavn, når han registrerer sig.

Hvad kan jeg sige, andet end at manden sgu har stil!

Profilen Geeks, som var navngivet Søren Autonom, der nu er lukket foregivende at være en dobbeltprofil af Kurt von Kubik, forespurgte jeg personen bag profilen i en pb om det var Kurt von Kubik, det blev der svaret nej til. Mig bekendt er profilen lukket udfra registrering af IP adressering, hvilket er lige så genialt som et dna spor.

Må alle dobbeltprofiler i dette, såvel som andre fora, lide en grusom død, lyder det herfra.

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics

Kazimyrzak
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobbeltprofil: Kurt von Kubik

Bruger siden: 08 April 2008
Lokalitet: Fyn
Sendt: 18 November 2008 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

Indlæg slettet af Administrator.

KvK - du er stadigvæk ikke velkommen!

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 18 November 2008 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

KrammeAcoustics skrev:

Spencer skrev:
Mht. KvK's dobbeltprofiler, kan de altid kendes på, at han bruger sit rigtige fornavn, når han registrerer sig.

Hvad kan jeg sige, andet end at manden sgu har stil!

Profilen Geeks, som var navngivet Søren Autonom, der nu er lukket foregivende at være en dobbeltprofil af Kurt von Kubik, forespurgte jeg personen bag profilen i en pb om det var Kurt von Kubik, det blev der svaret nej til. Mig bekendt er profilen lukket udfra registrering af IP adressering, hvilket er lige så genialt som et dna spor.

Må alle dobbeltprofiler i dette, såvel som andre fora, lide en grusom død, lyder det herfra.

Det er faktisk accepteret at man har dobbeltprofiler i dette forum, såfremt man ikke misbruger det, til at undgå advarsler med.

Personer med nul advarsler, kan altså have så mange profiler de vil.

Der er lige det med om man er forhandler eller ej, men der er vist nogle retningslinier for branchemedlemmer der præciserer det.

MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 18 November 2008 kl. 16:08 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
TRX850 skrev:

Spencer skrev:
@TRX850

Jeg accepterer din forklaring om at du ikke var branchemedlem, da du stod registreret som branchemedlem, men blot havde ønske om at blive det.

A ha, så er man dobbeltprofil fordi man har en profil på to forskellige fora? SuSpence for pokker da...                

Og endnu engang, til ære for dig Spencer: Jeg har givet dig præcis samme forklaring engang tidligere for at afhjælpe din forvirring. At du har glemt det... Tjaaaa...

Du har ikke tidligere nævnt, at din status som branchemedlem ikke var aktuel, men blot et ønske om at blive det.

Da du tidligere nævnte at du var konsulent, præciserede du heller ikke, at din konsulentvirksomhed ikke kan have tilknytning til branchen. Det har du for så vidt stadig ikke gjort, da en hifivirksomhed jo også kan have brug for en konsulent, indenfor ikke hifi-relaterede områder.

Hvis du mener, at jeg har givet en anden forklaring tidligere, så henvis til en tråd, hvor jeg har forklaret dig noget andet? Jeg afventer...

Forklar mig yderligere en ting Spencer: Folk kan optræde anonymt herinde, og selvom en eller anden bruger gerne vil vide noget om en anden bruger, så har denne bruger jo ikke pligt til at oplyse eksempelvis deres arbejdsplads. Enig? Kan du så forklare mig, hvorfor jeg åbenbart har pligt til at oplyse dig om mit erhverv, mine kunder osv osv? Nej vel, det giver jo ingen mening..!

Venligst stop din mistænkeliggørelse, eller producer noget konkret materiale, som bevis for de påstande, som du hiver frem igen, og igen og igen og igen... Jeg har svaret dig tidligere, men du bliver ved, og ved og ved...

Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 18 November 2008 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

TRX850 skrev:
Spencer skrev:
TRX850 skrev:

Spencer skrev:
@TRX850

Hvis du mener, at jeg har givet en anden forklaring tidligere, så henvis til en tråd, hvor jeg har forklaret dig noget andet? Jeg afventer...

Forklar mig yderligere en ting Spencer: Folk kan optræde anonymt herinde, og selvom en eller anden bruger gerne vil vide noget om en anden bruger, så har denne bruger jo ikke pligt til at oplyse eksempelvis deres arbejdsplads. Enig? Kan du så forklare mig, hvorfor jeg åbenbart har pligt til at oplyse dig om mit erhverv, mine kunder osv osv? Nej vel, det giver jo ingen mening..!

Venligst stop din mistænkeliggørelse, eller producer noget konkret materiale, som bevis for de påstande, som du hiver frem igen, og igen og igen og igen... Jeg har svaret dig tidligere, men du bliver ved, og ved og ved...

Jeg har skrevet, at jeg accepterer din forklaring om at du ikke var branchemedlem, da du stod registreret som branchemedlem.

Altså er din forklaring accepteret, og så er den vel ikke længere?

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 November 2008 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Det er faktisk accepteret at man har dobbeltprofiler i dette forum, såfremt man ikke misbruger det, til at undgå advarsler med.

Personer med nul advarsler, kan altså have så mange profiler de vil.

Der er lige det med om man er forhandler eller ej, men der er vist nogle retningslinier for branchemedlemmer der præciserer det.

Ja, desværre lader det sig gøre med både dobbelt og tripleprofiler, men om det er accepteret stiller jeg spørgsmålstegn ved. Alt i alt er det for let at hoppe i en ny forklædning med blå hat og skæve briller og føre sine budskaber videre i forumet, når det af administratorer og moderatorer er afgjort at man ikke hører til her med sine meninger.

Og ja, branchemedlemmer er mere hårdt spændt for mht. regler i forhold til os andre almindelige dødelige.

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics

quad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 18 November 2008 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

TRX850 skrev:
Spencer skrev:
TRX850 skrev:

Spencer skrev:
@TRX850Jeg accepterer din forklaring om at du ikke var branchemedlem, da du stod registreret som branchemedlem, men blot havde ønske om at blive det.Men at du ikke selv kan se, at dette kan skabe forvirring, undrer mig meget...EDIT: Din dobbeltprofil var iøvrigt ikke hemmelig, idet du brugte samme avatar.

Præcis samme forklaring har du ikke givet.Du har ikke tidligere nævnt, at din status som branchemedlem ikke var aktuel, men blot et ønske om at blive det.Da du tidligere nævnte at du var konsulent, præciserede du heller ikke, at din konsulentvirksomhed ikke <span style="font-style: italic;">kan</span> have tilknytning til branchen. Det har du for så vidt stadig ikke gjort, da en hifivirksomhed jo også kan have brug for en konsulent, indenfor ikke hifi-relaterede områder.Han kan stadig være potentiel kunde.

Jeg har skrevet, at jeg accepterer din forklaring om at du ikke var branchemedlem, da du stod registreret som branchemedlem.Altså er din forklaring accepteret, og så er den vel ikke længere?

Ork jo.
Så nu er det vist på tide, med endnu en sang fra de varme lande.

http://www.youtube.com/watch?v=H3yjBYivczA

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 November 2008 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Skal vi ikke lige vende tilbage til trådens emne?

Vi fejrer at det er lykkes for TRX850 hvad andre ikke har formået, nemlig at få Poul ½pris til at stoppe med at skrive. Det skal han da næsten have en flaske champagne for, som jeg gerne vil give! (*)

PS. Det er min teori at Spencer/TRX850 er en dobbeltprofil for en lidt skizofren person.

(*) Disclaimer: flaske indeholder muligvis ikke champagne.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

ulrikmm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005
Sendt: 18 November 2008 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Hej Svend P

der fik du mig til at falde ned af stolen af grin. Humor er godt!

Mvh Ulrikmm
Til top Vis ulrikmm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ulrikmm

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 18 November 2008 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
*suk*

Ja dobbelt *suk* kunne man sige.

B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 18 November 2008 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Skal vi ikke lige vende tilbage til trådens emne?

Vi fejrer at det er lykkes for TRX850 hvad andre ikke har formået, nemlig at få Poul ½pris til at stoppe med at skrive. Det skal han da næsten have en flaske champagne for, som jeg gerne vil give! (*)

PS. Det er min teori at Spencer/TRX850 er en dobbeltprofil for en lidt skizofren person.

(*) Disclaimer: flaske indeholder muligvis ikke champagne.

Kan man virkelig lukke munden på det gamle fjols.

Har selv personligt været hængt ud på den */+-#¤%&&%¤# side, hvilket jeg ikke svarede på, da jeg så nok ville have været blevet svinet mere til. Manden formåede at ødelægge en hel dag for mig. Godt være vi har ytringsfrihed osv. men det skal sku foregå med omtanke. Og før man sviner folk til, så skal man have sine facts på plads. Ja jeg kan ikke udstå manden, men det er fordi manden angriber folk på en ond og ødelæggende måde.

Busk

B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 November 2008 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Hvad med kombinationscocktailen skizofreni/alzheimers med demens på max. skrue. Demensen fremtvinger ubevidst lysten til igen og igen at oprette sig, som dobbeltprofileret bruger. Når det kommer til stykket består forumet måske kun af ganske få personer, som alle lider af denne kombination.

OBS: Teksten er ikke møntet på hverken Spencer eller TRX850, men nærmere en strøtanke.

krenzler
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 18 November 2008 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

Til top Vis krenzler's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krenzler

Jeg-er-ikke-KVK
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobbeltprofil: Fc-Sonny

Bruger siden: 18 November 2008
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 18 November 2008 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

En ting er sikkert. Jeg er ikke den som jeg ikke udgiver mig for at være.

KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 November 2008 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Jeg-er-ikke-KVK skrev:

Nej, du er jo undercover.

gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Sendt: 18 November 2008 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

Jeg-er-ikke-KVK skrev:

Wellcome back!

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

ulrikmm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005
Sendt: 18 November 2008 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

Kan I huske dengang Kvk startede på Hifi-musik forum under navnet von Auspuff efter striden med Densen . Der var faktisk
en anden, der tog navnet Kurt von Kubik på den hjemmeside, og hævdede at han selv var den oprindelige KvK. Det her
begynder at ligne..
Til top Vis ulrikmm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ulrikmm

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 November 2008 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

Hej "Ulrik" von Kubik

Vi aner ikke hvad du snakker om!

mvh

Svend von Kubik

PS. I'm Spartacus!!!

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes