Emne: ’Hifi dommedag’ ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Præcis samme forklaring har du ikke givet. Du har ikke tidligere nævnt, at din status som branchemedlem ikke var aktuel, men blot et ønske om at blive det. Da du tidligere nævnte at du var konsulent, præciserede du heller ikke, at din konsulentvirksomhed ikke kan have tilknytning til branchen. Det har du for så vidt stadig ikke gjort, da en hifivirksomhed jo også kan have brug for en konsulent, indenfor ikke hifi-relaterede områder. Han kan stadig være potentiel kunde. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hører Genesis Invisible Touch - hvad hører i??
Med andre ord - kom dog videre, drenge!!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
KrammeAcoustics Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Mht. KvK's dobbeltprofiler, kan de altid kendes på, at han bruger sit rigtige fornavn, når han registrerer sig. 
Hvad kan jeg sige, andet end at manden sgu har stil! 
|
|
|
Profilen Geeks, som var navngivet Søren Autonom, der nu er lukket foregivende at være en dobbeltprofil af Kurt von Kubik, forespurgte jeg personen bag profilen i en pb om det var Kurt von Kubik, det blev der svaret nej til. Mig bekendt er profilen lukket udfra registrering af IP adressering, hvilket er lige så genialt som et dna spor.
Må alle dobbeltprofiler i dette, såvel som andre fora, lide en grusom død, lyder det herfra.
|
| Til top |
|
| |
Kazimyrzak Udelukket fra forum

Dobbeltprofil: Kurt von Kubik
Bruger siden: 08 April 2008 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Indlæg slettet af Administrator.
KvK - du er stadigvæk ikke velkommen!
__________________ "Livet skal leves fårlæns, men forstås baglæns" Kirkegård
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
KrammeAcoustics skrev:
Spencer skrev:
Mht. KvK's dobbeltprofiler, kan de altid kendes på, at han bruger sit rigtige fornavn, når han registrerer sig. 
Hvad kan jeg sige, andet end at manden sgu har stil! 
|
|
|
Profilen Geeks, som var navngivet Søren Autonom, der nu er lukket foregivende at være en dobbeltprofil af Kurt von Kubik, forespurgte jeg personen bag profilen i en pb om det var Kurt von Kubik, det blev der svaret nej til. Mig bekendt er profilen lukket udfra registrering af IP adressering, hvilket er lige så genialt som et dna spor.
Må alle dobbeltprofiler i dette, såvel som andre fora, lide en grusom død, lyder det herfra. |
|
|
Det er faktisk accepteret at man har dobbeltprofiler i dette forum, såfremt man ikke misbruger det, til at undgå advarsler med. Personer med nul advarsler, kan altså have så mange profiler de vil. Der er lige det med om man er forhandler eller ej, men der er vist nogle retningslinier for branchemedlemmer der præciserer det. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Præcis samme forklaring har du ikke givet.
Du har ikke tidligere nævnt, at din status som branchemedlem ikke var aktuel, men blot et ønske om at blive det.
Da du tidligere nævnte at du var konsulent, præciserede du heller ikke, at din konsulentvirksomhed ikke kan have tilknytning til branchen. Det har du for så vidt stadig ikke gjort, da en hifivirksomhed jo også kan have brug for en konsulent, indenfor ikke hifi-relaterede områder.
Han kan stadig være potentiel kunde.
|
|
|
Hvis du mener, at jeg har givet en anden forklaring tidligere, så henvis til en tråd, hvor jeg har forklaret dig noget andet? Jeg afventer...
Forklar mig yderligere en ting Spencer: Folk kan optræde anonymt herinde, og selvom en eller anden bruger gerne vil vide noget om en anden bruger, så har denne bruger jo ikke pligt til at oplyse eksempelvis deres arbejdsplads. Enig? Kan du så forklare mig, hvorfor jeg åbenbart har pligt til at oplyse dig om mit erhverv, mine kunder osv osv? Nej vel, det giver jo ingen mening..!
Venligst stop din mistænkeliggørelse, eller producer noget konkret materiale, som bevis for de påstande, som du hiver frem igen, og igen og igen og igen... Jeg har svaret dig tidligere, men du bliver ved, og ved og ved...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
Spencer skrev:
Præcis samme forklaring har du ikke givet.
Du har ikke tidligere nævnt, at din status som branchemedlem ikke var aktuel, men blot et ønske om at blive det.
Da du tidligere nævnte at du var konsulent, præciserede du heller ikke, at din konsulentvirksomhed ikke kan have tilknytning til branchen. Det har du for så vidt stadig ikke gjort, da en hifivirksomhed jo også kan have brug for en konsulent, indenfor ikke hifi-relaterede områder.
Han kan stadig være potentiel kunde.
|
|
|
Hvis du mener, at jeg har givet en anden forklaring tidligere, så henvis til en tråd, hvor jeg har forklaret dig noget andet? Jeg afventer...
Forklar mig yderligere en ting Spencer: Folk kan optræde anonymt herinde, og selvom en eller anden bruger gerne vil vide noget om en anden bruger, så har denne bruger jo ikke pligt til at oplyse eksempelvis deres arbejdsplads. Enig? Kan du så forklare mig, hvorfor jeg åbenbart har pligt til at oplyse dig om mit erhverv, mine kunder osv osv? Nej vel, det giver jo ingen mening..!
Venligst stop din mistænkeliggørelse, eller producer noget konkret materiale, som bevis for de påstande, som du hiver frem igen, og igen og igen og igen... Jeg har svaret dig tidligere, men du bliver ved, og ved og ved...
|
|
|
Jeg har skrevet, at jeg accepterer din forklaring om at du ikke var branchemedlem, da du stod registreret som branchemedlem. Altså er din forklaring accepteret, og så er den vel ikke længere? __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Det er faktisk accepteret at man har dobbeltprofiler i dette forum, såfremt man ikke misbruger det, til at undgå advarsler med.
Personer med nul advarsler, kan altså have så mange profiler de vil.
Der er lige det med om man er forhandler eller ej, men der er vist nogle retningslinier for branchemedlemmer der præciserer det.
|
|
|
Ja, desværre lader det sig gøre med både dobbelt og tripleprofiler, men om det er accepteret stiller jeg spørgsmålstegn ved. Alt i alt er det for let at hoppe i en ny forklædning med blå hat og skæve briller og føre sine budskaber videre i forumet, når det af administratorer og moderatorer er afgjort at man ikke hører til her med sine meninger.
Og ja, branchemedlemmer er mere hårdt spændt for mht. regler i forhold til os andre almindelige dødelige.
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
TRX850 skrev:
Spencer skrev:
| Præcis samme forklaring har du ikke givet.Du har ikke tidligere nævnt, at din status som branchemedlem ikke var aktuel, men blot et ønske om at blive det.Da du tidligere nævnte at du var konsulent, præciserede du heller ikke, at din konsulentvirksomhed ikke <span style="font-style: italic;">kan</span> have tilknytning til branchen. Det har du for så vidt stadig ikke gjort, da en hifivirksomhed jo også kan have brug for en konsulent, indenfor ikke hifi-relaterede områder.Han kan stadig være potentiel kunde. |
|
|
Venligst stop din mistænkeliggørelse, eller producer noget konkret materiale, som bevis for de påstande, som du hiver frem igen, og igen og igen og igen... Jeg har svaret dig tidligere, men du bliver ved, og ved og ved... |
|
|
Jeg har skrevet, at jeg accepterer din forklaring om at du ikke var branchemedlem, da du stod registreret som branchemedlem.Altså er din forklaring accepteret, og så er den vel ikke længere? |
|
|
Ork jo.
Så nu er det vist på tide, med endnu en sang fra de varme lande.
http://www.youtube.com/watch?v=H3yjBYivczA__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal vi ikke lige vende tilbage til trådens emne?
Vi fejrer at det er lykkes for TRX850 hvad andre ikke har formået, nemlig at få Poul ½pris til at stoppe med at skrive. Det skal han da næsten have en flaske champagne for, som jeg gerne vil give! (*)
PS. Det er min teori at Spencer/TRX850 er en dobbeltprofil for en lidt skizofren person.
(*) Disclaimer: flaske indeholder muligvis ikke champagne.
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Svend P
der fik du mig til at falde ned af stolen af grin. Humor er godt!
Mvh Ulrikmm
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja dobbelt *suk* kunne man sige. __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
|
Skal vi ikke lige vende tilbage til trådens emne?
Vi fejrer at det er lykkes for TRX850 hvad andre ikke har formået, nemlig at få Poul ½pris til at stoppe med at skrive. Det skal han da næsten have en flaske champagne for, som jeg gerne vil give! (*)
PS. Det er min teori at Spencer/TRX850 er en dobbeltprofil for en lidt skizofren person.
(*) Disclaimer: flaske indeholder muligvis ikke champagne.
|
|
|
Kan man virkelig lukke munden på det gamle fjols.
Har selv personligt været hængt ud på den */+-#¤%&&%¤# side, hvilket jeg ikke svarede på, da jeg så nok ville have været blevet svinet mere til. Manden formåede at ødelægge en hel dag for mig. Godt være vi har ytringsfrihed osv. men det skal sku foregå med omtanke. Og før man sviner folk til, så skal man have sine facts på plads. Ja jeg kan ikke udstå manden, men det er fordi manden angriber folk på en ond og ødelæggende måde.
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
|
|
|
|
Hvad med kombinationscocktailen skizofreni/alzheimers med demens på max. skrue. Demensen fremtvinger ubevidst lysten til igen og igen at oprette sig, som dobbeltprofileret bruger. Når det kommer til stykket består forumet måske kun af ganske få personer, som alle lider af denne kombination. 
OBS: Teksten er ikke møntet på hverken Spencer eller TRX850, men nærmere en strøtanke.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jeg-er-ikke-KVK Udelukket fra forum

Dobbeltprofil: Fc-Sonny
Bruger siden: 18 November 2008 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
En ting er sikkert. Jeg er ikke den som jeg ikke udgiver mig for at være.
__________________ Jeg er undercover.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg-er-ikke-KVK skrev:
| En ting er sikkert. Jeg er ikke den som jeg ikke udgiver mig for at være. |
|
|
Nej, du er jo undercover.
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg-er-ikke-KVK skrev:
| En ting er sikkert. Jeg er ikke den som jeg ikke udgiver mig for at være. |
|
|
Wellcome back!
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan I huske dengang Kvk startede på Hifi-musik forum under navnet von Auspuff efter striden med Densen . Der var faktisk
en anden, der tog navnet Kurt von Kubik på den hjemmeside, og hævdede at han selv var den oprindelige KvK. Det her
begynder at ligne..
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 18 November 2008 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej "Ulrik" von Kubik
Vi aner ikke hvad du snakker om!
mvh
Svend von Kubik
PS. I'm Spartacus!!!
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|