| Forfatter |
|
gurup Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo det er da rigtigt,  det er nok sådan, at det man selv har (gammelt grej) ikke er helt så int. men det selvfølgeligt rart med noget forskelligt at lytte på!! så tager jeg den med.  mvh
|
| Til top |
|
| |
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Attention...Jeg har haft kontakt til lokalebookeren. Og vi står med et ikke helt uanseeligt problem: Lokalerne er fuldt bookede indtil først i august! Det er simpelthen utroligt, der har siger skrive ikke være aktivitet derover i mindst halvanden måned! Og så det her?! Jeg er meget ked af det og beklager al den fuzz og forventninger vi har fået stablet på benene! Der er måske stadig en mulighed i et enkelt betydeligt mindre lokale, og jeg har en kontakt på et lokalt kunstakademi, centralt, stemningsfuldt men småt! Men ingen af disse muligheder er særligt gode alternativer  Gåde råd efterlyses   Bop's gonna drop!
|
| Til top |
|
| |
Noise Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Det var da en skam. Men måske vi så skulle udsætte til efter feriesæsonen er overstået ?
Det er jo næsten synd at proppe alt udstyr og mennesker ind i et lille rum, hvor ingen får noget ud af det alligevel. Der bør være gode lokaliteter til sådan et arrangement. Endvidere ville det jo gøre det muligt at fastsætte en dato i så god tid, at de fleste ikke har planlagt noget endnu. I de 2-3 sommermåneder er det som regel svært at finde en weekend hvor der ikke er mange der "indisponible".
Jeg håber da ikke det går helt i vasken, neaaarj det gør det ikke 
mvh.
|
| Til top |
|
| |
Gorm Udelukket fra forum

GM Sound
Bruger siden: 20 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1410
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så tager vi da bare en rør runde i August, jeg er da stadigvæk interesseret selv om det først bliver lidt senere.
Så kan jeg også nå at få mine DIY højttalere færdige, så rørforstærkerne få optimale arbejdsvilkår (97dB/W)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Noise skrev:
Jeg håber da ikke det går helt i vasken, neaaarj det gør det ikke 
mvh. |
|
|
Nix-bix-nul!  Det går ikke i vasken! Nu kan jeg desværre ikke forsøge at booke før næste mandag, men jeg trækker lige nogle tråde først og ser hvilke muligheder der ellers kan stampes op af den frodige, spirende forårsmuld!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gorm skrev:
Så tager vi da bare en rør runde i August, jeg er da stadigvæk interesseret selv om det først bliver lidt senere.
Så kan jeg også nå at få mine DIY højttalere færdige, så rørforstærkerne få optimale arbejdsvilkår (97dB/W) |
|
|
97 dB? Ka' man få håret tilbage?
|
| Til top |
|
| |
Juspur Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 525
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ihhhh - jeg glæder mig til fælles-saunaen: August og en samling gale rørfolk med tændt rørgear i samme lokale(r) - Det er virkeligt hardcore - kun sande t**ser er med på det (jeg er med på det)... måske kan vi endda undlade at tænde grillen, men blot udpege den/de varmeste forstærkere  Vel mødt i August, hvem der så end kommer
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
KOFS Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 260
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, også hellere august end kummerlige lokaler herfra.
ses KOF
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pænt af jer at tage det så... pænt  , men lad os lige se, måske en frelsende engel dukker op, jeg arbejder videre på sagen!
|
| Til top |
|
| |
platini Forum Bruger

Bruger siden: 27 Marts 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 170
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Har lige læst hele tråden og jeg kan bringe et sæt thorhauge grej med,men der måske ved at være rigeligt udstyr med  Engang i august kan jeg sikkert godt,det lyder rigtig spændende med sådan et rør/analog træf  Mvh Platini __________________ cd:northstar extremo dac +northstar 192 cd løb:Effekt+preThorhauge
ht:Thorhauge 2,5
Pladespiller:vpi scoutmaster,pu transfiguration phønix
|
| Til top |
|
| |
erlingt Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1532
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tab ikke modet BoPtiljudrop, august er også fint. Og så giver det jo lige alle de studerende lidt ro til deres eksamener Og vi andre kan godt vente. Det er alligevel august inden vi får set os om.
|
| Til top |
|
| |
gurup Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det går jo nok alligevel med/mod august,  men grubler lidt over om super stedet Hald hovedgård var en lejebar løsning ? eller evt. låne et klubhus, spejderhus, fælleshus, skole hm. Højttalere : jeg kan tage et sæt letdrevne højttalere med, hvis der stemning for det! DIY med 2x 10" Pioneer + 1 Heil enhed, ret gode til en` 10 Watt rør eller også evt. Tube Mania`s Luxman SQ 38 (hvis den må komme ud og lege !! ) MVH Gunnar
|
| Til top |
|
| |
tube mania Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2380
|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nemlig...Pioneer højtalerne skal med, de er nemlig seje...og Jespers EICO ska vi da os høre på dem.
mvh __________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
gurup skrev:
Det går jo nok alligevel med/mod august, men grubler lidt over om super stedet Hald hovedgård var en lejebar løsning ? ... MVH Gunnar
|
|
|
Det er ikke principielt umuligt med Hald Hovedgaard, men sværere med både min og Halds kalender. Enten er der ikke plads på Hald (og her er juni, juli, august, september og oktober ret umulig) eller også er jeg af sted i sommerhus på Djursland. De offentlige trafikforbindelse til Hald er ikke så gode som til Århus, hvis det spiller ind. PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rolig nu, der er muligheder i Århus, træk vejret
|
| Til top |
|
| |
Ahania Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 632
|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ellers kan jeg tilbyde gratis lokaler i Fredericia. __________________ 70ér sound
Tannoy Gold/Tannoy ST 100. Micro-Seiki RX2000/Mørch DP-6/ ATOC9ML/II. Slim/X-can v3 PSU/DAC/buffer. Audio-Classic SE.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser ud som om lykkens gudinde har det store tandpastasmil på i dag Vores poll siger at fredag d. 5. og weekenden 13. og 14. har bedst opbakning. Og jeg har været ude med snøren  Jeg kan skaffe os ind i 3 sale på Århus Kunstakademi, en suite og med elevator, d 13. og eller d. 14! Stedet er historisk, det er en gammel tobaksfabrik, der har knopskudt siden starten af 1800-tallet: "Tobaksfabrikken nævnes første gang i nogle papirer
fra 1824. Den Funderske Tobaksfabrik var byens største og tobakken
derfra meget yndet. Røgtobakker, cigarer samt
Funders såkaldte jomfrutobakker. Meget af arbejdet var håndarbejde,
arbejdskraften var både fag—og ufaglært, og børn som arbejdskraft
spillede en stor rolle. I 1896 beskæftede fabrikken således op mod et
halvt hundrede børn og god en snes voksne arbejdere.
Den sidste rest af tobaksfabrikation på Vestergade 29 ophørte så sent som 1971." Det er således spændende bevaringsværdige historiske bygninger, da produktionen er udvidet mange gange, så byggeriet afspejler mange epoker. Det giver noget stemning  Der er gratis parkering i gården men ingen faciliteter til forplejning. Men da det ligger centralt i byen, så er der masser af madsteder og fast food lige om hjørnet.
|
| Til top |
|
| |
erlingt Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1532
|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super, kan man finde bedre rammer for vores nostalgiske rør grej. Flot indsats du har gjort
BoPtiljudrop med at få dette på benene, så nu skal vi bare alle bakke op om arrangementet.
Jeg deltager i hvertfald - kan evt. medtage lidt kinersergrej (dynavox 70 og tpr-2).
|
| Til top |
|
| |
amorte Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Perfekt, flot indsats 
Så mangler vi blot den helt præcise dato og tidspunkt.
Jeg medbringer: Luxman CL-40 (rør-pre), Luxman MQ-360 (rør-effekt), Luxman DZ-03 (rørbestykket cd-afspiller). Så håber jeg der er nogle med højttalere, der har lyst til at koble dem på .
|
| Til top |
|
| |