Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 08:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: nerds, hifi4all, recordere... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 09 Maj 2010 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:
Det med Musical Fidelity, og om hvorvidt jeg må udtale mig negativt i en anmeldelse, og hvorfor I ikke må ud fra en nyhed. Og vi er uenige!

Der var altså mere end én linie i mit indlæg... Du har komplet misforstået dét jeg stiller spørgsmålstegn ved, eller også lader du som om du har. Det er fair nok, min pointe er vist klar nok nu til at vi ikke behøver tage den videre.

hugoheinninja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2008
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Maj 2010 kl. 18:50 | IP-adresse registreret  

jeg forstår heller ikk hvorfor man ikke må udtale sig negativt ud fra en nyhed
Til top Vis hugoheinninja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hugoheinninja

mage
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2009
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 09 Maj 2010 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

morkaj skrev:

For at komme med mine 5 cents råd.

H4A er desværre blevet noget tandløst. Dette er direkte afledt af modereringen, det spiller ikke.

Et forum SKAL have nogen nørder der kan sætte lidt rav i tingene, det er det der giver folk lysten til at komme tilbage igen, ydermere er det oftes ildsjælene der har den største viden på området.

Ydermere så finder jeg hetzen mod branchemedlemmer fuldstændig forfejlet, grænsende til det tåbelige. De har viden, de har lysten og så bliver de bannet - giver ingen mening.

Så hvis det hele skal ende med at være et udstillingsvindue for de bedste annoncører så tror jeg H4A snart er en saga blot.

Indse at der er taget nogen fejlagtige beslutninger rewamp og kom ind i kampen igen.

PS set er da utroligt at bannede brugere ikke har lært at bruge proxy (googleIT)
M

BRAVO!!!!! Hørt Hørt!!!

Hvis jeg nogensinde render ind i dig giver jeg sq en pils!!

Mage

Til top Vis mage's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mage

Nullergøj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: København
Sendt: 09 Maj 2010 kl. 19:15 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:
Nullergøj skrev:

Hmmm Mikkel, jeg syntes du er ved at være på dybt vand. Jeg kan godt følge dig en stor del af vejen med du er ved at løbe tør for argumenter.

Hvorfor det?

Otto stiller det samme spørgsmål igen og igen, og jeg svarer det samme igen og igen. Otto og jeg er uenige, og det er der sådan set ikke noget galt i.

/Mikkel.

Jeg syntes ikke jeg gider blande mig - jeg holder mig på sidelinien.

Til top Vis Nullergøj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nullergøj

Novicen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Sendt: 09 Maj 2010 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

@Gige

Al den snak i denne og lignende tråde, skulle vel gerne give en afklaring, men jeg synes jeg bliver mere og mere forvirret, for hver gang du svarer/ikke-svarer.

Så jeg har et konkret spørgsmål, en formodning som andre også har luftet, uden at jeg har kunnet finde et egentligt svar på det. Du siger et sted:

"Hvis man ikke har noget godt at sige, så lad være! ". Betyder det, at fremtidige anmeldelser vil være positive, og at anmelderens evt. forbehold overfor et produkt vil blive fortiet?

Jeg har set et par efterlysninger af ambitionsniveauet for dette forum, og dine svar går meget på formen, dvs. debatniveauet. Samtidig har du bl.a. sagt:

"Kald mig bare branchens lejesvend, for det er der jo altid nogen der har gjort. Jeg kan sagtens se mig selv i spejlet."

"Det startede med RWA tråden, og da argumtationen faldt til jorden (sic!), så kastede man sig i desperation over Micromega. Og så bare lige for at prøve det hele lidt af, så fik Bryston også lige en bredside."

Kan det forstås som forummets/dit ambitionsniveau for debatterne, eller udlever du bare dit ejerprivilegium?

Mvh.

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Sendt: 09 Maj 2010 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

Novicen skrev:

@Gige

Al den snak i denne og lignende tråde, skulle vel gerne give en afklaring, men jeg synes jeg bliver mere og mere forvirret, for hver gang du svarer/ikke-svarer.

Så jeg har et konkret spørgsmål, en formodning som andre også har luftet, uden at jeg har kunnet finde et egentligt svar på det. Du siger et sted:

"Hvis man ikke har noget godt at sige, så lad være! ". Betyder det, at fremtidige anmeldelser vil være positive, og at anmelderens evt. forbehold overfor et produkt vil blive fortiet?

Jeg har set et par efterlysninger af ambitionsniveauet for dette forum, og dine svar går meget på formen, dvs. debatniveauet. Samtidig har du bl.a. sagt:

"Kald mig bare branchens lejesvend, for det er der jo altid nogen der har gjort. Jeg kan sagtens se mig selv i spejlet."

"Det startede med RWA tråden, og da argumtationen faldt til jorden (sic!), så kastede man sig i desperation over Micromega. Og så bare lige for at prøve det hele lidt af, så fik Bryston også lige en bredside."

Kan det forstås som forummets/dit ambitionsniveau for debatterne, eller udlever du bare dit ejerprivilegium?

Mvh.

Jeg forstår godt forvirringen, for der bliver tolket i øst og vest på mine svar. Ændrer jeg bare et komma i forhold til tidligere svar, så tolkes der på ny.

Som jeg skriver: "Hvis man ikke har noget godt at sige, så lad være!" Så hvis man bare vil svine på grund af prisen, så mener jeg at man lige så godt kan holde det for sig selv.

Har man derimod både godt at sige, men også skidt at sige, så kom med det. Det kunne f.eks. være: "Den spiller super godt til prisen, men jeg synes alligevel at kassen er lidt tom".

Kan du se forskellen? Det handler om hvordan det leveres. Flg. er de dårlige eksempler:

"21k for en chipamp. Ja, den sidste tåbe er jo ikke født endnu."

eller

"Den dims virker godt nok "over-priced".

20 kilo for en kasse og en printplade med stumper for under 50$. Kasse og stumper er sandsynligvis samlet i Kina af en kvinde der tjerne 2$ i timen.

Kostpris 49$ salgspris 5000$

Mon der bliver kø i butikkerne ???"

/Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009
Sendt: 09 Maj 2010 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Godt at jeg ikke er gået ind i denne diskussion også

carsten

Til top Vis CARS10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CARS10

Novicen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Maj 2010 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Måske skulle du, for at forstå min forvirring helt til bunds kigge efter, om du selv synes, du har svaret - selv kigger jeg lidt langt efter det.

Men dine eksempler, som vel skal illustrere én eller anden pointe(?), vil jeg da gerne sige noget om, nu du bringer dem frem - de griber dog lige ned i den løbende diskussion. Jeg mener de alle er udsagn (med den forskellige charme folk nu har lyst til at mobilisere) om et misforhold i prissætningen af et produkt. Jeg kan hverken se noget brok, ævl, mudderkastning, gabestok eller lignende klicheer i det. Og det har intet at gøre med hvordan produktet lyder at gøre, hvorfor I i saglighedes tjeneste burde have modereret alle dem, der stillede det at have hørt produktet som en forudsætning for at udtale sig om den ting. Eller er jeg yderligere forvirret?

Mvh.

Novicen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Maj 2010 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Jeg forstår godt forvirringen, for der bliver tolket i øst og vest på mine svar. Ændrer jeg bare et komma i forhold til tidligere svar, så tolkes der på ny.

Se det giver mening - i den forstand, at der måske ikke tolkes i øst og vest - du citeres dog. Måske er det ikke kommaer du ændrer, men hele meninger. Det kan du jo give en tanke på dit sted, eller også sige "det kan jeg leve med", når folk citerer dig for forskellige synspunkter. Det vil bare hverken være sagligt eller i øvrigt en invitation til en konstruktiv dialog.

Mvh.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes