Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2025 | 18:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: Vildledende markedsføring (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Spørgsmålet: Hvad skal en forhandler gøre ved ukorrekte produktbeskrivelser?
Poll valg Stemmer Afstemningsresultat
97 [83,62%]
19 [16,38%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
poul_erik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobb.prof. poul-erik

Bruger siden: 08 Marts 2004
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 23 Marts 2004 kl. 10:24 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Så vidt jeg kan se det, er det dig Jesper der ikke har forstået tråden. Poul-Erik oprettede to tråde om tekniske problemer på Cybertainment. Han fik af vide af admin at den slags ikke hørte hjemme her, men vil ikke anerkende sin fejl. I stedet efterrationaliserer han, og siger "det var bare dem der er imod Hifi Klubben"!!!

Og uanset forhistorien, er det da et sagligt spørgsmål Hurtig kommer med. Hvor læser du henne at han ikke har råd til Denon DVD afspilleren? Er det ikke bare din egen platte tolkning?

Oprettede jeg to tråde

Det var s.. da først efter at du begyndte at brokke dig over at jeg tillod mig at spørge om der var et problem på cybertainmaint´s side med at komme på at han lukkede tråden.

Og om det var fordi jeg spurgte, eller det var pga. dine latterlige svar at han kunne se at du måske ville fortsætte tråden i det uendelige det skal jeg lade stå hen,  jeg kunne forstå hvis der var gået Coz i det at du råbte op.

Eller har dig og Admin en eller ande aftale om hvad du ikke bryder dig om at læse skal lukkes.

Og angående Hurtig så kan jeg ikke forstå at han ikke går til forbrugerrådet for denne tråd her burde da også have hængelås på da det også fortsætter i det uendelige hvis der ikke bliver gjort andet end at skrive og skrive, og man kan kun gisne om hvem der har ret.  

Til top Vis poul_erik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul_erik

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 23 Marts 2004 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

Hej Poul Erik

Jeg kan fornemme at du tager det her meget personligt. Undskyld, hvis jeg evt. i den forbindelse har udtrykket mig meget bastant i dine tråde. Det var ikke min mening at fornærme dig.

Baggrunden for mine indlæg var blot en nøgtern vurdering af relevansen af dine indlæg. Baggrunden for at skrive og læse herinde må være et ønske om at lære noget om hifi og de filosofier der ligger bag. Hvilken tråd tror du folk gider læse om bare en uge? Denne her, eller at der var log-in problemer på en specifik dag på Cybertainment? Hvad hvis jeg om et år vil søge på ordet "cybertainment" herinde, for at se om der er problemer eller fordele ved at benytte det. Så finder jeg dine tråde om at man ikke kunne logge ind en tilfældig dag. Hvad har jeg så lært? Intet.

At admin så var enig i min betragtning bør da få dig til at erkende at du vurderede forkert. Hvis du seriøst mener at der i stedet er tale om en sammensværgelse imod dig, ved jeg simpelt hen ikke hvad jeg skal svare til.

Og undskyld trådkapringen, Hurtig!

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 23 Marts 2004 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

Jeg synes i skal lade det ligge nu. Uanset hvordan tingene hænger sammen er det udelukkende redaktionen der vurderer hvornår en tråd skal lukkes! Der er hverken indgået aftaler eller andet imellem admin og andre folk om "at være enige", og det sker heller ikke - og det har bestemt intet at gøre med om nogen er for eller imod Hifi Klubben, men udelukkende om en tråd har relevans for forummet eller ej, og længere er den ikke!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes