| Forfatter |
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 01 April 2004 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
HVis det er den Sirius jeg tænker på, har jeg både set og hørt den, og kan kun sige at den er i perfekt stand og spiller fremragende. Jeg hørte den i forbindelse med køb af en center-højttaler, og nysgerrigheden gjorde at jeg lige skulle lytte grejet inden jeg kørte. Står den i Frederikshavn, kan du roligt købe den - den 500 kr. skulle være til at finde et sted!  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Riis Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 420
|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er DEN sirius.
Jeg tror ikke jeg kan få ham længere ned.
Til gengæld har jeg fået Nakamichien ned i 3500 kr, så den vil jeg nok lytte til på søndag. (Den står ikke så langt væk).
Takker mange gange for jeres svar / ideer. Det lader dog til at det bliver det modsatte af det I siger......
Men Jeg har i forvejen brugt lidt flere penge på mit anlæg end budgetteret.......og så er Nakamichien vel heller ikke ringere end jeg nok skal blive imponeret.....?
Nu ser vi hvad der sker på søndag.....
__________________ "Shown how to feel good - and told to feel bad"
|
| Til top |
|
| |
Riis Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu fik jeg Siriusen ned på 4250 kr. Så må jeg leve af vand og brød den næste måned, får det har jeg sagt ja til.......
__________________ "Shown how to feel good - and told to feel bad"
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Riis skrev:
|
Nu fik jeg Siriusen ned på 4250 kr. Så må jeg leve af vand og brød den næste måned, får det har jeg sagt ja til.......
|
|
|
Godt køb .
Jeg mener bare den slår fra når den kommer under 1,6Ohm .
|
| Til top |
|
| |
Jan P Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 88
|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rimeligt godt køb! Du skal nok blive glad for den  __________________ Mit grej
Sarkasme er blot en af de ting, jeg tilbyder...
|
| Til top |
|
| |
Riis Forum Bruger

|
| Sendt: 05 April 2004 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er guldklumpen landet. Og først nu finder jeg ud af, at den kun har balancerede indgange.............ØV!!!!!!!
Nå, hvad gør man så? Kan man købe kabler, hvor man har alm phono-stik i den ene ende og balancerede XLR-stik i den anden?
Jegh må indrømme at jeg slet ikke havde tænkt på dette og føler mig lidt dum lige nu. 
Hjælp mig så jeg kan få gang i dyret. (Har lige fundet ud af, at den fik et 13 tal i Hifi & Elektronik i sin tid.........MMmmmmms) __________________ "Shown how to feel good - and told to feel bad"
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 05 April 2004 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Riis skrev:
|
Så er guldklumpen landet. Og først nu finder jeg ud af, at den kun har balancerede indgange.............ØV!!!!!!!
Nå, hvad gør man så? Kan man købe kabler, hvor man har alm phono-stik i den ene ende og balancerede XLR-stik i den anden?
Jegh må indrømme at jeg slet ikke havde tænkt på dette og føler mig lidt dum lige nu. 
Hjælp mig så jeg kan få gang i dyret. (Har lige fundet ud af, at den fik et 13 tal i Hifi & Elektronik i sin tid.........MMmmmmms)
|
|
|
HEHE ja nogle gange skal man lige finde udaf hvad man køber .
køb XLR til RCA adaptor hm .
j
|
| Til top |
|
| |
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
| Sendt: 05 April 2004 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan vel få hvilken som helst god specialbutik til at fremstille et godt signalkabel med XLR og RCA. Det har jeg selv fået gjort hos Hifi4you hvor jeg købte min DMX100. Dem gav jeg 700,- for, og det var for 1 meter stereokabel og gode phonostik monteret og det hele. Kan varmt anbefales.
Tilykke med købet. Nu håber jeg bare du bliver glad for den 
|
| Til top |
|
| |
Riis Forum Bruger

|
| Sendt: 12 April 2004 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jeg blevet. Havde problemer med at få den til at spille........mit signal-kabel virkede af en ukendt årsag ikke, og der gik lang tid før jeg overvejede at det var dette der var galt......
Men nu spiller den. Og det gør den forrygende. Utrolig høj opløsning af diskant/mellemtone. Hvilket jeg manglede på mine QLN'er som har en lidt for "dæmpet" diskant. Eller rettere sagt: "havde". Nu er lyden "åben" og detaljeret, samtidig med at der er kommet styr på mine to 12" basser........
Takker for vejledning mm......
MVH
En glad Sirius-ejer
|
| Til top |
|
| |