| Forfatter |
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 01 April 2004 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
daniels skrev:
Jeg har fået flere produkter lakeret i en anden farve, da jeg er noget træt af de kedelige "almindelige" farver.
Det ser godt ud med et autolakeret hvidt anlæg. Så forsvinder anlægget mere i stuen, og ligner ikke Tjernobyl-efterligning.
Så brug en autolakker!
|
|
|
ideen er som sådan meget god, og resultatet vel også ganske pænt. Men for mit vedkommende er der ikke ret meget af det jeg køber, som jeg har tænkt mig at beholde for evigt, altså skal det sælges på et tidspunkt. Og jeg har på fornemmelsen at det er rimelig svært at sælge noget der ikke har org. farven.
|
| Til top |
|
| |
Schriver Lukket konto

Lukket efter egen anmodning
Bruger siden: 14 Marts 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 96
|
| Sendt: 01 April 2004 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
troelskn Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 865
|
| Sendt: 01 April 2004 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj,
Elektronik skal være sort eller sølv, og højtalere skal være store og lyse ! __________________ Hvis kunst kræver engagement; Er moderne musik dermed kunst?
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 01 April 2004 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
@FactOfTheDay
Nu er det en kammerat der lakerer mine ting. Og det har indtil videre kun været selve anlægget, ikke højttalerne - men jeg arbejder på nogle nye højttaler, hvor jeg vil forsøge mig. Jeg kommer med "skallen" på mit anlæg, og så lakerer han det. Sidst fik jeg lakeret en forstærker og Cd-afspiller (i normal størrelse) for 500,-
Faktisk havde jeg ret nemt ved at sælge dem igen, da jeg refererede til billeder jeg havde taget af anlægget. Og så var der mange der syntes, det så godt ud. Det sværeste er at få tegnet CD/DVD/AV/AUX etc. mærkerne på bagefter. Men hvis man er ferm med en fin tusch, eller kan få fat i overføringsmærker, går det fint. Min test viste ihvertfald at resultatet kan blive meget flot.
|
| Til top |
|
| |
Søren M Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 214
|
| Sendt: 01 April 2004 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har man som jeg Arcam skal det absolut være den sorte version. det står for at sige det lige ud pisse godt til mine M3 Super i Maple.. Så holder også med NAIM drengene
|
| Til top |
|
| |
Erase Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 01 April 2004 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sort er lidt for kedeligt (og skal tørres af for tit). Umiddelbart var
mit valg guld, men grå/sølv er også meget pænt. NAD's look fx er ret
fedt...
|
| Til top |
|
| |
Jailbird Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 83
|
| Sendt: 01 April 2004 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sort mener jeg er den rigtige farve, diverse sølv og guldting kommer hurtigt til at virke noget plastikagtige, men det er bare min mening.
Med højttalerne synes jeg at man bedre kan tilpasse det ens øvrige indretning, jeg har selv et par diskrete CV AT-100 i mahognifinér.  __________________ NAD T-763v2, Dali Suite serie med 2,8 som front, C0,8 center, og Eltax HT-2 baghøjttalere, CV CLS-12SX sub.
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil da gerne lige selv komme med en kommentar.... jeg er til guld og det skyldes jeg har Denon og det er klart pænest i guld. Havde før Pioneer i sort, hvilket jeg også var glad for. Men synes at guld signalere kvalitet og stil. Sort er lidt for almindeligt og kedeligt og så kan man rende og støve det af hele tiden. Sølv synes jeg det hele er i øjeblikket... kig i Fona, Bilka osv.... alt er sølv farvet!!
Men men.... et TV skal være sølvfarvet!!! Et guld-tv!!! føj og fimset... men det ser man jo heller ikke! 
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 01:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Zanetti
DVs. guldfælge på en guldfarvet BMW er kvalitet og stil
Spøj til side... Sort synes jeg også er for kedeligt og sølv er bare en billig guld-udgave
Selv skal jeg have lakeret mit Sony 32" FX65 sølvfarvet TV inden længe. Regner med at vælge hvid. Når det er færdigt poster jeg nogle billeder med resultatet.
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 01:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
daniels skrev:
@Zanetti DVs. guldfælge på en guldfarvet BMW er kvalitet og stil
Det er rigtig stil!!! 
Spøj til side... Sort synes jeg også er for kedeligt og sølv er bare en billig guld-udgave
Selv skal jeg have lakeret mit Sony 32" FX65 sølvfarvet TV inden længe. Regner med at vælge hvid. Når det er færdigt poster jeg nogle billeder med resultatet.
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
nad grå, med milligrøn knap, hvad ellers.......
ellers synes jeg at sort/guld er fedt, sølv ser billigt ud, medmindre det ER metal (poleret eller børstet) __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 03 April 2004 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søren M; hvordan med de grå knapper??? GYS!!! Du bør lytte til Nordost kabler, i stedet for dine AudioQuest,; de er for lukkede i lyden. (Jeg har selv Arcam alpha5/Nordost flatline-Black knight/Mission752freedom!!!)
|
| Til top |
|
| |
Kedde Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 789
|
| Sendt: 04 April 2004 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Metal-kasserne SKAL være sorte, det der Gold finish, er der lidt for meget "wolla-kuzz" over
Tja HT..... Sorte, de ser mig sq lidt billige ud. Ahorn o.lign lyse træsorter bliver grimme med tiden, så de er også udelukket, tilbage er de røde træsorter som holder 100% og bare udstråler klasse
|
| Til top |
|
| |
angrii Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 119
|
| Sendt: 07 April 2004 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denons guldfarver holder!!
|
| Til top |
|
| |
angrii Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 119
|
| Sendt: 07 April 2004 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og Prosonics dvd i sølv fra bilka STINKER!!
|
| Til top |
|
| |
kagemand Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 318
|
| Sendt: 07 April 2004 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
vil helst have tingene sort som kul. men de satans tv er ikke til at få i andet end sølv  . __________________ Hellere være stor og doven, end lille og vågen.
|
| Til top |
|
| |
Rapper Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
|
| Sendt: 08 April 2004 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er mest til sølv, men er fx glad for farven på min sorte H/K da den har en blank glasagtig overflade (MEGET upraktisk mht. fedtfingre og diverse fnuller) kombineret med guld/kobberfarvede knapper, synes ellers at sort normalt er ret kedeligt og trist når det gælder hifi med et typisk design som fx Denon og Sony har. Der ville jeg klart foretrække sølv. Men vil stadig give Angrii helt ret i at Denons grej er lækkert i guld.
Og så lige til det med NAD. Puh, hvor kan jeg få kvalme når jeg ser de grønne knapper i 2004 på noget ellers voldsomt lækkert hifi. Men deres Silverline produkter holder hele vejen  __________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 10 April 2004 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
angrii skrev:
|
Denons guldfarver holder!!
|
|
|
Jeg kunne ikke være mere enig... alt mit Denon er også guld. Synes også kun det er Denon er "gode til guld". Alt andet vil jeg foretrække i sort. Havde tidligere Pioneer i sort.
Men Denon og guld hører sammen!! 
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 10 April 2004 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
uden at lege hifimodepoliti mener jeg at det kommer an på højtalerne, ex holfi's sorte forver står godt til rødbrunlige højlere, men til helt lyse ht'er foretrækker jeg personligt sølv eller sort, mens træfarvede forstærkere står sig bedre til mellemlyse eller sorte ht.
mit eget anlæg er dog helt i sort, forstærker såvel som ht og sub, men at det matcher er vist mere held end forstand, og jeg havde nok valt lyse hætalere og en nad grå hvis det havde været muligt... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 10 April 2004 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
|
det kommer meget an på hvilket mærke det drejer sig om...
fx elsker jeg den guld/champagne farve på denons cdafspillere, i sort er de direkte grimme. på SAT CDfix er der virkeligt gjort noget ud af den børstede stål, altså sølv. Kan du forestille dig Audio Analogue Maestro i helt sort? eller guld? Densen skal efter min mening være den sølvfarvede, albino!? sort er for kedelig til densen. Harman SKAL være den gamle sorte med guldknapperne, det samme skal Thule. Mine højttalere skal beholde den farve de har, rosewood og kirsebær (sub). B&O i guld??? nej, vel?
Find selv flere
|
|
|
Der må jeg give efter, det er så sandt så sandt....
Henrik300
|
| Til top |
|
| |