Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 03:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: Få indflydelse!!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lars Nielsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Diyhifi.dk

Bruger siden: 07 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Hej alle

I har nu mulighed for at få indflydelse på en fremtidig produkt linie, fra en kommende dansk producent af hifi udstyr. Som del af en meget objektiv design fase, spørger vi nu om din mening omkring valg af produkternes endelige design.

Klik på linket, og se mere:

http://diyhifi.dk/markedsforing/hjemmeside/undersogelse/inde x.html

På forhånd tak for hjælpen.

MVH

Lars Nielsen

Til top Vis Lars Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lars Nielsen Besøg Lars Nielsen's Websted

octo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

Huh de ser sgu lækre ud især 1 og 3, 2eren er ret konventionel.

Til top Vis octo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af octo

Erik D
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 11:51 | IP-adresse registreret  

Design 1 er helt klart det fedeste

De to andre ligner variationer over andre producenters designs, men 1 er nyskabende. (måske et andet design af vol.knappen, der er lidt Densen over den)

Bliver spændende at følge udviklingen af disse produkter.

Til top Vis Erik D's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Erik D Besøg Erik D's Websted

Tristan...
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003
Lokalitet: København
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

1'eren er klart fedest...

Hvem sagde Audi TT ?????

Hifi-parameter nummer 1: Musikbegejstring..
Til top Vis Tristan...'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tristan... Besøg Tristan...'s Websted

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

jeg hælder mere til nr 3... 1'eren er tæt på, men stadig lidt for 'rund' .. nr 2 er for kedelig. men 3eren er cool.
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

CPH-R
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

De ser jo fine ud alle sammen! Men er det mig der ikke rigtig kan se hvem i er?

Hvis man går på linket, forklare i hvordan de skal bygges og så videre, og så kan vi som eventuelle kunder stemme på om den skal være rund eller grøn. men hvem

er i? Eller har i bare en føler ude for at se om folk kan lide jeres ting.

Peter

Til top Vis CPH-R's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CPH-R

Anders_K
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Jeg synes 1'eren er rigtig flot.

Jeg kan godt lide "striben" på toppen istedet for blot de normale plane flader

Til top Vis Anders_K's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anders_K

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

jeg synes også nummer et er vildt coll, netop grundet de utraditionelle design - B&O gå hjem og vug

Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

1'eren er da meget cool, men den ligner mest af alt en projektor, og den må være svær at stable med andre produkter i serien, der formentlig vil komme til at ligne den?

Jeg synes bedst om 3'eren, også selv om den måske ikke er specielt nyskabende.

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted

Lars Nielsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Diyhifi.dk

Sendt: 21 Maj 2004 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

CPH-R skrev:

Hvis man går på linket, forklare i hvordan de skal bygges og så videre, og så kan vi som eventuelle kunder stemme på om den skal være rund eller grøn. men hvem

Peter

Hej CPR-R (og alle jer andre)

Kort fortalt er vi nogle elektronik/Hifi folk, der er igang med at lave disse produkter, vi er øjeblikket 3 mand der arbejder på projektet. Vores mål er at komme på markedet med en for- og effektforstærker i high-end klassen. Det er svært at sige hvornår i vil kunne finde vores produkter i handlen, da udviklingen er ikke er færdig endnu. Så man kan egenlig godt sige at vi lige stikker næsen frem for at se folks reaktion.

Vores gamle prototype P4 har dog også været fremvist i århus hifi & musik klub, men meget er sket siden da, og vi har bevæget os mange kvantespring i den rigtige retning, og den endelige produkt lyd er tæt på at være på plads, og derfor skal vi have besluttet os for hvilket design elektronikken skal passe til.

Tak for alle jeres inputs indtil vidre, vi har allerede nu mange brugbare kommentare. Men fortsæt endelig.

MVH

Lars Nielsen

Til top Vis Lars Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lars Nielsen Besøg Lars Nielsen's Websted

Morten Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

Hvis volumenknappen på nr 1 ikke var så markant, fx hvis den ikke var så dyb og helst også flyttet ned på midten af kabinettet i den stribe (kom til at tænke p den vits hvor frøen spørger elefanten: "hvorfor har du en pik i panden?", og hvis 'fødderne' ikke stak uden for kabinettet, så ville nr 1. klart være min favorit, grundet nyt design. Men syntes den volumeknap er for, ehh, stor, og fødderne mindre mig altså lidt om en and der vralter (sorry)

Så, som de ser ud lige nu, er nr 3 min favorit, men 1eren har stort potentiale i min mening

CPH-R
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 16:17 | IP-adresse registreret  

Lars Nielsen skrev:
CPH-R skrev:

Peter

Hej CPR-R (og alle jer andre)

Kort fortalt er vi nogle elektronik/Hifi folk, der er igang med at lave disse produkter, vi er øjeblikket 3 mand der arbejder på projektet. Vores mål er at komme på markedet med en for- og effektforstærker i high-end klassen. Det er svært at sige hvornår i vil kunne finde vores produkter i handlen, da udviklingen er ikke er færdig endnu. Så man kan egenlig godt sige at vi lige stikker næsen frem for at se folks reaktion.

Vores gamle prototype P4 har dog også været fremvist i århus hifi & musik klub, men meget er sket siden da, og vi har bevæget os mange kvantespring i den rigtige retning, og den endelige produkt lyd er tæt på at være på plads, og derfor skal vi have besluttet os for hvilket design elektronikken skal passe til.

Tak for alle jeres inputs indtil vidre, vi har allerede nu mange brugbare kommentare. Men fortsæt endelig.

MVH

Lars Nielsen

Hej igen,

Jeg ønsker jer alt mulig vind, når i en gang kommer frem til et produkt. Jeg har før været inde og rose praktisk talt alle Danske initiativer.

Så har jeg en lille historie, som jeg selv tænker på ofte, når jeg selv udvikler diverse produkter!

En gang for nogle år siden. Havde Michael Meyerheim et talk show! Hvor han havde Thomas Helmig i stolen. Han spurte Thomas om han læste anmeldelser, når han havde lavet en ny plade ”Og det gjorde Thomas” Og så blev han spurt om han brugte det til noget når han skulle lave nye numre ”Og ja svarede Thomas”!!.. Her er det at jeg syntes at kæden falder lidt af! Hvis anmelderne skal til at dikterer kunsten... Ja hvor er kunsten og innovationen så?

Vil vi som forbruger ikke altid referer til noget vi ved han kan lave, og ikke tænke på hvad han kan komme op med.

Men alt i alt syntes jeg at i naturligvis skal benytte jer af de input i kan få. Men huske på at have en eller anden form for berettigelse ” og i har da helt ret i at vi kunder oftest ,som så mange andre ting her i livet bedømmer ting udefra ind.

Hilsen

Peter

Til top Vis CPH-R's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CPH-R

Lars Nielsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Diyhifi.dk

Sendt: 21 Maj 2004 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

Hej igen,

Jeg ønsker jer alt mulig vind, når i en gang kommer frem til et produkt. Jeg har før været inde og rose praktisk talt alle Danske initiativer.

Så har jeg en lille historie, som jeg selv tænker på ofte, når jeg selv udvikler diverse produkter!

En gang for nogle år siden. Havde Michael Meyerheim et talk show! Hvor han havde Thomas Helmig i stolen. Han spurte Thomas om han læste anmeldelser, når han havde lavet en ny plade ”Og det gjorde Thomas” Og så blev han spurt om han brugte det til noget når han skulle lave nye numre ”Og ja svarede Thomas”!!.. Her er det at jeg syntes at kæden falder lidt af! Hvis anmelderne skal til at dikterer kunsten... Ja hvor er kunsten og innovationen så?

Vil vi som forbruger ikke altid referer til noget vi ved han kan lave, og ikke tænke på hvad han kan komme op med.

Men alt i alt syntes jeg at i naturligvis skal benytte jer af de input i kan få. Men huske på at have en eller anden form for berettigelse ” og i har da helt ret i at vi kunder oftest ,som så mange andre ting her i livet bedømmer ting udefra ind.

Hilsen

Peter

[/QUOTE]

Hej Peter

Tak for den positive opbakningen!

Jeg kan i forbindelse med din lille historie også nævne at vi har længe gået og tænkt på om det vil være en god ide at komme med denne form for brugerundersøgelse, men vi blev enige om at det var bedre at spørge et sted hvor folk interessere sig for emnet, istedet for at lave en lukket undersøgelse, som mange andre gør.  Inden vi satte denne undersøgelse herind havde vi da også en klar ide om hvilken folk vil vælge, og hvilke kommentare der kunne komme, men jeg synes at vi har fået mange brugbare inputs, og jeg er positivt overrasket over hvordan folk har opfattet denne tråd.

Om vi vil rette os efter folkets mening ellers vores egen? Der ingen tvivl om at vi vælger det vi selv kan stå inde for, men igen er det rart lige at få en føling af om det går... Jeg mener dog også at vores lydfilosofi er ret markant, og ingen anmelder vil kunne ændre vores retningslinier på dette punkt, da vi mener at denne testmetode er helt skudsikker, i forhold til vores mål med lyden i produkterne.

Endnu engang tak for kommentarene, fortsæt endelig!

MVH

Lars Nielsen

Peter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

nummer 1 er da fedest.

men hvorfor laver i ikke "bare" den i selv syntes bedst om ?

noget af det fede er da, når nogen laver noget der ikke er set før. i tager jo total overraskelsen fra produktet. og ved i hvad de forskellige kasser kommer til at koste ? det er jo lidt surt hvis flest syntes om nummer 1, men den kommer til at koste en krig, så i laver kun nummer 2...

Til top Vis Peter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Jeg må sige 1! Den ser rigtig cool, men en ordentlig volume. Så skal der bare lige et rigtig fedt lcd. bagrundsbelyst display på! altså kun med tal og bokstaver.
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov

Lars Nielsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Diyhifi.dk

Sendt: 21 Maj 2004 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

Peter skrev:

nummer 1 er da fedest.

men hvorfor laver i ikke "bare" den i selv syntes bedst om ?

noget af det fede er da, når nogen laver noget der ikke er set før. i tager jo total overraskelsen fra produktet. og ved i hvad de forskellige kasser kommer til at koste ? det er jo lidt surt hvis flest syntes om nummer 1, men den kommer til at koste en krig, så i laver kun nummer 2...

Hej

Vi laver bestemt også den vi selv synes om, men der ligger utrolig mange overvejelser bag udviklingen af et produkt, og vi mener ikke at man kan basere et så vigtigt valg på 3 personers mening. Derfor har vi valgt at stikke næsen lidt frem her på hifi4all. Jeg ved at mange af vores konkurrenter laver lukkede brugerundersøgelser, men vi vil gerne være lidt nyskabende..

Prisen på produktet er ikke vigtig, vi laver et kompromiløst design, hvor vi vælger de løsninger vi mener er de bedste, det er her high-end skiller sig ud fra mængden af almindeligt grej. Det er derfor vigtigt at vores design vil blive opfattet positivt af folk, da designet i sidste ende faktisk har en meget stor indflydelse på folks samlede opfattelse af produktet.

MVH

Lars Nielsen

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Morten Nielsen skrev:
... helst også flyttet ned på midten af
kabinettet i den stribe (kom til at tænke p den vits hvor frøen
spørger elefanten: "hvorfor har du en pik i panden?" ...

Haha, jeg tænkte stort set det samme

/U.
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted

pentaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

Nummer 1 er klart den mest innovative, toootalt sej ide med volumeknappen, måske lidt stor, men hva. De fødder... ligner præcist ande-fødder... vralte vralte

2'eren er nu lækker klassisk og tidsløs, den måtte sku også gerne stå i min stue. Det var nok den jeg ville gå efter 

3'eren er for kedelig.

Håber sku man får lejlighed til at lytte til indholdet indenfor en overskuelig fremtid!

PS. hvornår fortæller i hvilket design i vælger at bygge på?

Til top Vis pentaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pentaz

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 Maj 2004 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

no.1 helt klart, det er originalt og så ligner det noget til en million,det bliver

spændende at følge projektet ,jeg har aldrig oplevet at menigmand kan give

sit besyv med i designfasen held og lykke herfra

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

Lars Nielsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Diyhifi.dk

Sendt: 21 Maj 2004 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

pentaz skrev:

PS. hvornår fortæller i hvilket design i vælger at bygge på?

Den endelige beslutning vil blive taget medio Juni måned. I får selvfølgelig en tilbagemelding når valget er truffet.

MVH

Lars Nielsen

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes