| Forfatter |
|
woody Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 30 November 2004 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Længe siden vi har hørt fra hifi klubben...
Woody
|
| Til top |
|
| |
JHL Hi-Fi Klub. Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 08 Oktober 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 01 December 2004 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer,
Tyskland er blevet frygteligt tavse - jeg har lige rykket for svar.
Jeg fik dog en tanke - det er vel ikke sådan at I anvender et andet kable end det "rene" DVI-D kabel? Jeg har lige fået løst nogle problemer i en helt anden kombination hvor brugen af "DVI-I Dual Link" (se herunder) betød at skærmen prøvede at vise det analoge signal - med forfærdeligt resultat.
Jens

__________________ Jens Holst Larsen
Product Director,
Hi-Fi Klubben/AudioNord
|
| Til top |
|
| |
Jules Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 176
|
| Sendt: 01 December 2004 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
JHL Hi-Fi Klub. skrev:
|
Jeg fik dog en tanke - det er vel ikke sådan at I anvender et andet kable end det "rene" DVI-D kabel? Jeg har lige fået løst nogle problemer i en helt anden kombination hvor brugen af "DVI-I Dual Link" (se herunder) betød at skærmen prøvede at vise det analoge signal - med forfærdeligt resultat.
|
|
|
Nej, det er ikke tilfældet.
|
| Til top |
|
| |

Hi-Fi Klubben
|
| Sendt: 01 December 2004 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tyskland har nu svaret.
De får tilsvarende meldinger om problemer i Tyskland - i kombination med Z2 projektoren. Selv om Sanyo opgraderer Z2'ere så løser det ikke problemerne.
Derimod er der ingen problemer med Z3.
Jens __________________ Jens Holst Larsen
Product Director,
Hi-Fi Klubben/AudioNord
|
| Til top |
|
| |
Fasen Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 01 December 2004 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der meldinger om problemer med en Hitachi PJ-TX100 ..?
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1258
|
| Sendt: 01 December 2004 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
JHL Hi-Fi Klub. skrev:
|
De får tilsvarende meldinger om problemer i Tyskland - i kombination med Z2 projektoren.
|
|
|
Så er det da ikke bare os der er tossede , men betyder det at man kan se frem til en løsning ?? __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
| Til top |
|
| |

Hi-Fi Klubben
|
| Sendt: 01 December 2004 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nja!
Det betyder at bolden er spillet over på Sanyos banehalvdel. DVD1910 virker jo på alle de andre projektorer vi har prøvet - selv på Sanyo Z3.
Jens __________________ Jens Holst Larsen
Product Director,
Hi-Fi Klubben/AudioNord
|
| Til top |
|
| |
kokken Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 01 December 2004 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
gælder dette også denon 2910????
kokken
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1258
|
| Sendt: 01 December 2004 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
JHL Hi-Fi Klub. skrev:
|
Nja!
Det betyder at bolden er spillet over på Sanyos banehalvdel. DVD1910 virker jo på alle de andre projektorer vi har prøvet - selv på Sanyo Z3.
Jens
|
|
|
Hmmm.... Sanyo svarer sikkert at den virker med alle andre afspillere (jeg har ikke hørt om andre), og så er vi ligevidt .
kokken skrev:
|
gælder dette også denon 2910????
|
|
|
Prøv at læse et par sider tilbage... (svaret er nej) __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
| Til top |
|
| |
woody Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2004 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
JHL Hi-Fi Klub. skrev:
|
Nja!
Jens
|
|
|
Det må jo så også betyde at har man en Z2 virker en 1910 ikke efter hensigten hvilket må betyde at købet må gå tilbage.
Woody
|
| Til top |
|
| |
Jules Forum Bruger

|
| Sendt: 02 December 2004 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså, nu forstår jeg ingenting. Som jeg læser Jens' indlæg så er det Denons opfattelse at det Z2'eren der er noget galt med og ikke 1910'eren... Hvad så med alle os der IKKE ejer en Z2 og stadig ikke kan bruge vores 1910 efter hensigten?
Som tidligere skrevet: Kig på avsforum.com se masser af folk som IKKE ejer en Z2, der brokker sig over underscan, dårligt billede osv...
|
| Til top |
|
| |
woody Forum Bruger

|
| Sendt: 02 December 2004 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jules skrev:
|
Altså, nu forstår jeg ingenting. Som jeg læser Jens' indlæg så er det Denons opfattelse at det Z2'eren der er noget galt med og ikke 1910'eren... Hvad så med alle os der IKKE ejer en Z2 og stadig ikke kan bruge vores 1910 efter hensigten?
Som tidligere skrevet: Kig på avsforum.com se masser af folk som IKKE ejer en Z2, der brokker sig over underscan, dårligt billede osv...
|
|
|
Grunden til at de høre mest fra ejere af en Z2 er fordi der er rigtig mange som har en Z2. Derfor vil der automatisk også være flere Z2 ejere som brokker sig.
Woody
|
| Til top |
|
| |
Jules Forum Bruger

|
| Sendt: 02 December 2004 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
woody skrev:
Jules skrev:
|
|
|
|
Grunden til at de høre mest fra ejere af en Z2 er fordi der er rigtig mange som har en Z2. Derfor vil der automatisk også være flere Z2 ejere som brokker sig.
Woody
|
|
|
Ja, det forstår jeg godt. Det var nu mere nedenstående jeg reagerede på.
JHL Hi-Fi Klub. skrev:
|
Nja!
Jens
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jules Forum Bruger

|
| Sendt: 02 December 2004 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

Hi-Fi Klubben
|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm...
Jeg kan altså bare konstatere at det er meget projektor/panel afhængig. Jeg stablede lige hele "biografen" op herhjemme igen (er ikke sat op pt da jeg (konen) flytter lidt om lige nu).
Den hurtige opsætning giver ikke perfekt fokus (digital kameraet har det også svært uden blitz) men I må vel give mig ret i at dette ligner ikke de som I omtaler.
(Billede, eller mangel på samme, er fjernet af admin - billedet var ikke tilgængeligt!) __________________ Jens Holst Larsen
Product Director,
Hi-Fi Klubben/AudioNord
|
| Til top |
|
| |

Hi-Fi Klubben
|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåda - AVS billeder gik DENONs ære - og kvalitets hjerte for nær. Kan I ejere af Z2 oplyse følgende:
Dear Mr Larsen,
so we now have a complete different problem. Please tell me:
1. which projectors are used, 2. which cable, 3. which modes, (jeg er ikke sikker på hvad de mener med dette) 4. Software version of projector. 5. Yamakawa model number, etc.
We then will forward it to Customer Service/ Quality Control who can contact Japan in sich a situation. Without further information we cannot show QC such photos.
Please, also prepare full link to the thread. __________________ Jens Holst Larsen
Product Director,
Hi-Fi Klubben/AudioNord
|
| Til top |
|
| |
Jules Forum Bruger

|
| Sendt: 03 December 2004 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Tommy Sverige Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 04 December 2004 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Hoppas ni förstår svenska...
Jag har följt denna tråd en längre tid eftersom jag (+ många fler svenskar) upplever exakt samma problem som beskrivits i denna tråd. Dessa problem visar sig på flera olika displayer. Själv har jag en BenQ 8700+. Ägare av Panasonic 500, Panasonic 700, Hitachi 100, BenQ 7800, flertalet olika plasma- och LCD-TV med flera har exakt samma problem så problemet finns inte bara på Sanyo Z2.
Jag är förvånad att problemet med 1080i@50Hz (vibrerande bild) inte tagits upp??? Har ni inte detta problem?
// Tommy
|
| Til top |
|
| |
Jules Forum Bruger

|
| Sendt: 04 December 2004 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tommy Sverige skrev:
Jag är förvånad att problemet med 1080i@50Hz (vibrerande bild) inte tagits upp??? Har ni inte detta problem?
// Tommy |
|
|
Jo, men jeg har ikke brug for 1080i, så derfor har jeg ikke kommenteret problemet. Men mange rapporterer at fejlen er der. Så du er ikke alene.
|
| Til top |
|
| |
Tommy Sverige Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 04 December 2004 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jules skrev:
Jo, men jeg har ikke brug for 1080i, så derfor har jeg ikke kommenteret problemet. Men mange rapporterer at fejlen er der. Så du er ikke alene. |
|
|
OK, men är Denon medvetna om detta? Jag skrev ett mail till Denon Tyskland om detta för ett tag sedan och fick nån sorts standard-svar. Har Hifi-klubben diskuterat detta med Denon?
|
| Til top |
|
| |