|
Hej Betina.
En HTPC er jo reelt bare en PC med den rette software, så ja - der er en del alternativer, men Amitech's mediacenter er nok den eneste hvor du får det foræret i en kasse (ihvertfald i Danmark).
Jeg må indrømme at jeg ikke har dykket på meget i deres media center, men det ligner mest af alt et AOpen EA65 kabinet med Cyberlink's software som har fået et Amitech logo på - men det må du ikke holde mig op på.
Den nemmeste vej hvis du ikke vil købe en Amitech må være en maskine leveret med Windows XP og så putte et TV kort i, og kigge på enten Meedio, eller hvis du vil bestille softwaren fra udlandet, og det må være på engelsk en Microsoft Media Center.
Men PC'en som sådan er der ikke nogen stor forskel på - med undtagelse af Amitech'en, hvis den ellers er som det AOpen barebone som den ser ud til at være bygget på, hvor du har en slags medie center sektion som fungerer uafhængigt af styresystemet.
Selvfølgelig skal man tænke over hvilket hardware der bliver benyttet hvis man skal lave en HTPC (eller købe).
Mvh
Brian Binnerup
|