| Forfatter |
|
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
wtf
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lader til at jeg og min privatchauffør (thomas) skal ud og kigge lidt på sagerne.. damn..
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da godt nok en stor satan og slæbe ind i studenterhyblen. Håber ikke dine naboer så den da du flyttede den ind - men på den anden side, mon ikke de lægger mærke til den på et tidspunkt  - BR
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
faktisk er to af dem på ferie og den 3 er flyttet for en uge siden.. men det var skam et helvede at få den ind...
desværre så genboen den, og som en ældre troende jehovas vidne så han mildest talt ikke glad ud...
til gengæld er den musikalske gevinst absolut ikke til at undvære 
men kig forbi en dag og få et lyt 
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
tchav Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 181
|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kim
Tillykke med den voldsomme sub. Den virker godt nok vild. Kunne være sjovt at høre en dag.
Kan også stå indenfor at crown ref II er en fantastisk effektforstærker også til hifi brug.  __________________ Mit anlæg
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wauw Olsen. Den bunder vist WAF skalaen helt ud. Fru Haugaard syntes min DD12 var stor 
Bare vendt til du bliver gift og glæder dig til at komme hjem og tænde dit Bose Lifestyle anlæg 
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Analog skrev:
|
Du må dælme spille højt! Tak for kaffe!
- herligt, hvis der kommer liv i denne tråd igen . Den er bare fed! 
|
|
|
Nu kender jeg ikke Olsens alder, men vi der voksede op i 60erne ved, at jo tættere du kommer på den lydstyrke, musikken bliver spillet med ved koncerter, jo bedre er oplevelsen. Det der med små femi højttalere og ditto forstærkere dur bare ikke.
Engang på HiFi udstilling i Kbh. hørte jeg et sæt JBL s3100 (STORE og ret grimme), med 2 x 200 ML watt i røven. Og så lige med min yndlingsmusik: Dire Straits : Walk of Life. Buksebenen blafrede som ved "real-life" musik.
2 uger senere stod der et sæt S3100 i mit lytterum. Don´t compromise, go single!
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
|
Wauw Olsen. Den bunder vist WAF skalaen helt ud. Fru Haugaard syntes min DD12 var stor 
Bare vendt til du bliver gift og glæder dig til at komme hjem og tænde dit Bose Lifestyle anlæg 
Haugaard
|
|
|
Var hjemme hos en gut der lige er flyttet sammen med drømmekvinden, vupti.. Et Bose Lifestyle anlæg med små fjantede satelitter oppe under loftet og en papsubwoofer under sofaen..
Man kunne jo lige så godt have skåret klokkerne af vedkommende.. __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er imponeret Kim. Hvis du spiller højere end klokken 9.00, falder vinduerne vist ud i dit kollegieværelse med den sub......
Hvordan gik det med din afhandling ?
Lars
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Juli 2006 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finn, på trods af mine 22 er det faktsik lykkedes at finde op til flere kvinder der ikke anså/anser mit anlæg for et problem, eller noget der skal væk pt. tilgengæld holder jeg mig fra at omtale deres sko fetisch.
Lars, følsomheden adskiller sig fr hoved højttalerne, så fuldt integreret ænser man ikke at der er en sub til stede (men der kan skrues voldsomt op til fest)
jeg fik udtalen "en bundsolid opgave" om min aktieavancebeskatningsopgave., men brød mig aldeles ikke om selve eksamen.. men nu havde jeg også en kaldet "kloen" til censor, en absolut frygtet person på sdu. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juli 2006 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
nå, endeligt kom min nye forforstærker, Crown M28.
der skulle lige slagtes et kabel pga phoenix stikket, men så var der ellers også dømt hul igennem for alle pengene.

__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
slowon Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 November 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 669
|
| Sendt: 22 Juli 2006 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Var hjemme hos en gut der lige er flyttet sammen med drømmekvinden, vupti.. Et Bose Lifestyle anlæg med små fjantede satelitter oppe under loftet og en papsubwoofer under sofaen..
Man kunne jo lige så godt have skåret klokkerne af vedkommende..
hvilke klokker?
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 22 Juli 2006 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
slowon skrev:
| "Var hjemme hos en gut der lige er flyttet sammen med drømmekvinden, vupti.. Et Bose Lifestyle anlæg med små fjantede satelitter oppe under loftet og en papsubwoofer under sofaen..
Man kunne jo lige så godt have skåret klokkerne af vedkommende..
hvilke klokker?
|
|
|
SÅ KA HAN LÆRE DET!!!!  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 01 August 2006 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå så det var dig 
den Crown m28 kan du godt få pakket ned,sende den til kbh så jeg lige kan få en lytter
tillykke med endnu lidt nyt hjem til, men mangler du ikke et par ordentlige front højttalere jeg mener, dem du har er sgu da faldet for aldersgrænsen.
du har før skrevet et indlæg, mens jeg havde nogen jm lab 907 be - dem har jeg ikke mere .
hasselhof har fortalt at det var dig der skulle have den sub hjem, men nu hvor jeg så dit billede, fik jeg godt nok et chok - damn den er stor.
er du ikke rar lige og stikke mig et lydmæssigt indtryk af den pre amp.
ha det pænt.
mvh
henrik
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 01 August 2006 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
den er faktisk ret cool den sub.. selvom den er latterlig stor, og fyldt med poppede blå dioder, der blinker i takt med signalet.. så må jeg indrømme at den rent faktisk virker efter hensigten.. meen, kun til rock og alt det der techno halløj.. til 'almindeligt'  musik, der skal den slukkes.. Joss Stone lød helt forkert..
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

|
| Sendt: 01 August 2006 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
glemte at spørge om du er generet af at der er 2 stk volume pot- metre ved daglig brug ?
hej hej
henrik
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 02 August 2006 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Witzel, sådan skal det faktisk lyde..... men det var sig selv der insisterede på at få det afprøvet med "brian bassen helt i bund"... som jeg sagde, så skal der bare skrues en 3 db's penge ned for subben, så er det fuldt integreret... men kik forbi en dag, så kan jeg demo noget johnson for dig... den århus dreng har et bas kompleks...
Henrik, ja, jeg bliver jo nok nød til at få afprøvet de LSR fronter.... selvom jeg er overrasket over hvor godt 4412 følger med..
Jeg har intet andet end ros til M28, bortset fra dioden... den kan dog hurtigt klares med en af de små plastic fødder der hører med til crown amps. der er hul igennem i en sådan grad at jeg ikke troede det kunne gøres for under en årsløn... men man lærer så længe man lever. de mange pot'er gør ingen forskel for mig... jeg skruer sjældent op eller ned, men lader den være ved en enkelt indstilling konstant... ellers kan den jo bare fjernbetjenes via lydkortet hvis man er doven.
jeg har også fået integrret mit X-fi Elite pro, lyden er virkeligt i topklasse, og fjernbetjeningen gør det muligt for mig at styrer musikken enten via creatives eget menu system som osd på skærmen, eller fra winamp via et lille plugin. men alm cd via dac'en i x-fi kortet er sindsygt godt. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej kim !
til crown 28m, fuldte der 19" rack beslag med ? eller er det xtra tilbehør ??
fortsat god dag
mvh
henrik
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
det fulgte skam med, er dog ikke noget jeg har monteret pga.. at det er grimt.
det er endeligt lykkedes at få stelforbindelse på lydkortet også, så det sidste rest af brum er væk. det er virkeligt lækkert at have lyd og brugervenlighed integreret i hinanden. men samtidigt også forbløffet over alle de detaljer der konstant dukker op i den helt dybe bas på utroligt mange numre. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Henrik N Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 172
|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kim.
Jeg har lige bestilt fire lydisolerings plader, har du eller jer andre der ude en idé eller nogle råd til, hvor det ville være bedst at montere dem? Det skal lige siges at rummet de skal være i kun er på 14 kvadratmeter...
MVH.
Henrik
|
| Til top |
|
| |