Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. maj 2025 | 20:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Filmtossens Bio m. Z4, NYE SKILTE 11/9 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 58
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hans123
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 29 Januar 2005 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Som jeg har skrevet før   så er det bare en lækker bio du har samlet.

Meget interresant med alle de ændringer du laver og meget lærrigt  Tak for det.

Vedr. dine oplevelser med hvidt / gråt lærred  så er jeg helt enig med dig   jeg kan også bedst lide den hvide udgave.

Havde  selv hvidt lærred da jeg havde en Z2  og kunne ikke ønske mig et gråt.

Mvh Hans

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 29 Januar 2005 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

hans123 skrev:

Som jeg har skrevet før   så er det bare en lækker bio du har samlet. rigtigt mange tak

Meget interresant med alle de ændringer du laver og meget lærrigt  Tak for det.glæder mig at der er nogen som bruger det til noget, det er vel også en del af ideen med dette forum...

Vedr. dine oplevelser med hvidt / gråt lærred  så er jeg helt enig med dig   jeg kan også bedst lide den hvide udgave.

Havde  selv hvidt lærred da jeg havde en Z2  og kunne ikke ønske mig et gråt.

Mvh Hans

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen

-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 29 Januar 2005 kl. 21:03 | IP-adresse registreret  

jeg går ud fra at det hvide lærred er det til venstre. Der hersker da ingen tvivl overhovedet (iht. til dine screen shots) at det hvide er 110% bedre at se på end det grå. hvilken gain har dit hvide? og hvad er forskellen egentlig på 0,9 - 1,1 gain?? Jeg er da helt målløs over at nogen kan mene at et gråt lærred skulle være bedre hvis det er at sammenligne med dine shots. Jeg var sikker på at købe et grå lærred, men ....(leder efter en smiley der ligner et stort ?)

Til top Vis -jan-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jan- Besøg -jan-'s Websted

AndreasCB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 29 Januar 2005 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

Ser bare p***e fedt ud! Gid det var mig der havde pladst til at lave sådan en bio 

/Andreas
Til top Vis AndreasCB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AndreasCB

-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Januar 2005 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

AndreasCB skrev:
Ser bare p***e fedt ud! Gid det var mig der havde pladst til at lave sådan en bio 

/Andreas

ak ja, 7m i bredden med skråvægge...(bare det var mig) !!  Det bliver svært for F-tossen at finde samme bredde i et alm. hus.

Til top Vis -jan-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jan- Besøg -jan-'s Websted

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Januar 2005 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

-jan- skrev:

jeg går ud fra at det hvide lærred er det til venstre ja det er korrekt. Der hersker da ingen tvivl overhovedet (iht. til dine screen shots) at det hvide er 110% bedre at se på end det grå.  ja det mener jeg jo også, men jeg tror nu at det kan være forskelligt alt efter hvilken PJ man har, og så skal der også tages forbehold for det jeg skriver i tråden... hvilken gain har dit hvide? det er gain 1,1 og hvad er forskellen egentlig på 0,9 - 1,1 gain?? ja efter hvad jeg ved så er gain et udtryk for hvor meget lys lærredet reflekterer, om forskellen er meget stor på 0,9 og 1,1 ved jeg ikke, men den er der helt sikkert Jeg er da helt målløs over at nogen kan mene at et gråt lærred skulle være bedre hvis det er at sammenligne med dine shots. jamen jeg tror at det er bedre på nogle PJ Jeg var sikker på at købe et grå lærred, men ....(leder efter en smiley der ligner et stort ?)altså jeg ville prøve at se begge dele i aktion med lige præcis den PJ som du køber...(har du taget en endelig beslutning??), det ville jo være skammeligt at være i tvivl når man har købt ikke?

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Januar 2005 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

AndreasCB skrev:

/Andreas

Af hjertet tak, mon ikke det kommer en dag???

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Januar 2005 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

-jan- skrev:

AndreasCB skrev:

/Andreas

ak ja, 7m i bredden med skråvægge...(bare det var mig) !!  Det bliver svært for F-tossen at finde samme bredde i et alm. hus.

Hvor har du bare evigt ret, var ude at se på et hus idag (250m2) og der var ikke et rum som kunne opfylde kravene, (ca. 4,5 m i bredden, og ca. 5 m i længden, og min 2,35 m til loftet) Fordømt!, men vi leder videre

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

anno1982
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 29 Januar 2005 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
anno1982 skrev:

Et eller andet sted er det vel langt hen af vejen også den psykologiske faktor der spiller ind på bedømmelsen af virkningen ved den slags mere "teoretiske" tweaks. - Men hvis det giver en virkning, psykologisk eller ej, så er det vel det værd!helt og aldeles enig, og det gælder så også vice/versa, ikk´?

- Jeg mener selv at jeg kunne høre en kvalitets forskel da jeg skiftede fra 30kr/m HT kabel til 90kr/m. - Men nu her for nyligt skiftede jeg så til 45kr/m, hvilket jo rent prismæssigt burde "lyde" dårligere, men denne kvalitets nedgang mener jeg ikke at kunne findehvad har du for noget kabel? Og er du rigtigt godt tilfreds med det?

- Om det så ganske enkelt er bedre det til 45kr/m end det til 90kr/m ved jeg ikke.

Har du iøvrigt fået fat i DVE? hvis ikke kan du få den hos Axelmusic til: 149,95

Jeg kan ikke rigtigt huske hvad det hedder - jeg mener at det er noget af det billige fra hifiklubben (prisen er jeg heller ikke 100% sikker på)

- Og nej jeg har ikke fået anskaffet mig en DVE endnu...

- Jeg spurgte Axelmusic i Odense, ekspedienten havde aldrig hørt om den... - men jeg må prøve igen

Min Bio
Til top Vis anno1982's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af anno1982

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Januar 2005 kl. 22:29 | IP-adresse registreret  

anno1982 skrev:
Filmtossen skrev:
anno1982 skrev:

Et eller andet sted er det vel langt hen af vejen også den psykologiske faktor der spiller ind på bedømmelsen af virkningen ved den slags mere "teoretiske" tweaks. - Men hvis det giver en virkning, psykologisk eller ej, så er det vel det værd!helt og aldeles enig, og det gælder så også vice/versa, ikk´?

- Jeg mener selv at jeg kunne høre en kvalitets forskel da jeg skiftede fra 30kr/m HT kabel til 90kr/m. - Men nu her for nyligt skiftede jeg så til 45kr/m, hvilket jo rent prismæssigt burde "lyde" dårligere, men denne kvalitets nedgang mener jeg ikke at kunne findehvad har du for noget kabel? Og er du rigtigt godt tilfreds med det?

- Om det så ganske enkelt er bedre det til 45kr/m end det til 90kr/m ved jeg ikke.

Har du iøvrigt fået fat i DVE? hvis ikke kan du få den hos Axelmusic til: 149,95

Jeg kan ikke rigtigt huske hvad det hedder - jeg mener at det er noget af det billige fra hifiklubben (prisen er jeg heller ikke 100% sikker på)jeg spørger bare i HFK

- Og nej jeg har ikke fået anskaffet mig en DVE endnu... gå ind på deres hjemmeside, det er noget de importerer i den såkaldte"Club Raccoon", man skal være oprettet som medlem for at købe her, men det er det hele værd, de har mange forskellige titler i exotiske udgaver, til yderst konkurrence dygtige priser (har selv handlet der for mere end 10k, og de har super service!!!)

- Jeg spurgte Axelmusic i Odense, ekspedienten havde aldrig hørt om den... - men jeg må prøve igen

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

anno1982
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 29 Januar 2005 kl. 22:33 | IP-adresse registreret  

Mht gråt vs. hvidt lærred så er den absolut største forbedring i mit setup et langt bedre sort niveau. Dette ser ikke ud til at være et problem for din projektor, - på "Gandalf" billedet er sort-niveauet næsten det samme på hvidt og gråt lærred. - Og dermed opnår du ikke den effekt der er den altafgørende grund til at jeg skiftede (du har det tilfredsstillende på hvidt lærred).

- Det skal dog nævnes at projektoren ser ud til at være justeret ind til at gengive på hvidt lærred. - Men som sagt har du allerede et meget godt sort niveau, så der er ikke så meget mere at hente..

Min Bio
Til top Vis anno1982's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af anno1982

AndreasCB
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Januar 2005 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

AndreasCB skrev:

/Andreas

Af hjertet tak, mon ikke det kommer en dag???

Hehe håber jeg da

biojensen
Branchemedlem
Branchemedlem
Installation/RoomAV

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 Januar 2005 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Jeg har et gråt lærred er super tilfreds med det . Der er mange meninger om et lærred skal være hvidt eller gråt. En rigtige filmfreak vil nok sige at et lærred skal være hvidt, men her er 2 link til test imellem gråt vs hvidt lærred.
Hifi4alls test
http://www.hifi4all.dk/content/templates/test.asp?articleid= 728&zoneid=3¨
Roberts test
http://www.romabio.dk/default.asp?id=1&ACT=5&content =3&mnu=1

Screenshots fra http://www.biojensen.dk
Billedet er justeret ind med DVE

screenshots fra Filmtossen
Har Gandalf drukket for mange øl han er jo helt rød i hovedet

Til top Vis biojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af biojensen Besøg biojensen's Websted

-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Januar 2005 kl. 00:23 | IP-adresse registreret  

en skam man ikke lige har et shots af hvordan han "rigtig" ser ud.!  jeg syntes begge shots ser flotte ud, men hvornår har han taget den der blå hat på ?? er den ikke grå i "virkeligheden".. hmmm. jeg er glad for at have et par måneder til at bestemme mig i. Det afhænger tilsyneladende meget af hvilken projektor man bruger.

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Januar 2005 kl. 00:55 | IP-adresse registreret  

biojensen skrev:

Jeg har et gråt lærred er super tilfreds med det . Der er mange meninger om et lærred skal være hvidt eller gråt. En rigtige filmfreak vil nok sige at et lærred skal være hvidt, men her er 2 link til test imellem gråt vs hvidt lærred.
Hifi4alls test
Roberts test

Jeg har set dine aldeles udmærkede tests, det var dem som fik mig til at prøve selv, jeg er enig med dig i at det ser meget bedre ud med gråt lærred på din PJ, men jeg tror at det er meget afhængigt af hvilken PJ man bruger (som Jan også siger).

Jeg ved ikke om Gandalf har drukket for meget, måske røget for meget pibeurt?, det er ikke helt så "rødt" i virkeligheden, men jeg har også skrevet "screen shots skal tages med et gran salt".... BTW dine Screen shots er RIGTIGT gode, er de helt naturtro? (altså uredigerede?) (kan se at dit kamera er noget bedre end mit...)

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

AndreasCB
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Januar 2005 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
-jan- skrev:

AndreasCB skrev:

/Andreas

Hvor har du bare evigt ret, var ude at se på et hus idag (250m2) og der var ikke et rum som kunne opfylde kravene, (ca. 4,5 m i bredden, og ca. 5 m i længden, og min 2,35 m til loftet) Fordømt!, men vi leder videre

Hehe held og lykke!

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Januar 2005 kl. 18:16 | IP-adresse registreret  

biojensen skrev:

Hifi4alls test
Roberts test

Har forsøgt lidt med farve indstillingerne igen (kunne godt se at billedet ovenfor var ret rødt, hvilket sikkert skyldes fotoredigerings programmet), samt set LOTR på 3 forskellige TV og min PJ, og ingen af stederne kommer farverne i nærheden af dem som er på Biojensens PJ. Det nærmeste jeg kom var da jeg stillede farve temperaturen i min PJ til 9300k, istedet for de 6500k, som den normalt står på (og som er den "rigtige" biograf "standard"), men der var der for meget blå i resten af farverne....

Dette her skal ikke ses som et forsøg på at sige at gråt lærred ikke er godt, slet ikke, det undrer mig bare at farverne kan være så forskellige på to forskellige PJ som er blevet indstillet med DVE.....(når det er sagt kan jeg dog ikke indstille pJ således at alt er den samme farve blå når jeg bruger blå filteret, gad vide hvad det kan skyldes??? (Biojensen eller andre???)

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

biojensen
Branchemedlem
Branchemedlem
Installation/RoomAV

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 30 Januar 2005 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

-jan- skrev:
en skam man ikke lige har et shots af hvordan han "rigtig" ser ud.!  jeg syntes begge shots ser flotte ud, men hvornår har han taget den der blå hat på ?? er den ikke grå i "virkeligheden".. hmmm. jeg er glad for at have et par måneder til at bestemme mig i. Det afhænger tilsyneladende meget af hvilken projektor man bruger.

Gandalf hat er grå men det kan man ikke se på mit screen shot. Jeg kan kun give Filmtossen  100% ret i hvad han skrev i et tiligere indlæg  "screen shots skal tages med et gran salt"... . 

Til top Vis biojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af biojensen Besøg biojensen's Websted

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 01:26 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
biojensen skrev:

Hifi4alls test
Roberts test

Har forsøgt lidt med farve indstillingerne igen (kunne godt se at billedet ovenfor var ret rødt, hvilket sikkert skyldes fotoredigerings programmet enig, og som du ved, har jeg ihvertfald også konstatereret, at lige så snart, at jeg begyndte at redigerer billederne, blev de endnu mere "forkerte" iforhold til virkeligheden - så generelt vil jeg ihvertfald forsøge, at tage screen shots UDEN at redigerer dem bagefter, da det nok vil give den mest realistiske fornemmelse ), samt set LOTR på 3 forskellige TV og min PJ, og ingen af stederne kommer farverne i nærheden af dem som er på Biojensens PJ. Det nærmeste jeg kom var da jeg stillede farve temperaturen i min PJ til 9300k, istedet for de 6500k, som den normalt står på (og som er den "rigtige" biograf "standard"Faktisk er biograf standarden 5400 grader kelvin for "hvid", men i Hjemmebiograf "standarden" er det 6500K  - bare lige for en god ordens skyld), men der var der for meget blå i resten af farverne....

Dette her skal ikke ses som et forsøg på at sige at gråt lærred ikke er godt, slet ikke, det undrer mig bare at farverne kan være så forskellige på to forskellige PJ som er blevet indstillet med DVE.( med DVEén kan du kun justerer farvemætning ind , IKKE farvetemperatur , som sagtens kan gøre, at farverne bliver vidt forskellige....)  (når det er sagt kan jeg dog ikke indstille pJ således at alt er den samme farve blå når jeg bruger blå filteret, gad vide hvad det kan skyldes???( farvetemperatur/ farvedekoderen)  (Biojensen eller andre???) hvilke firkanter er det, som skiller sig ud? og hvad med den røde og grønne?  ( det kan også være pga. farvedekoderen, som uanset om man juster farverne korrekt ind efter testbilledet, kan lave feks. ( meget typisk) "red push"  hvis den ikke er "superkorrekt" - det kan du dog ikke rette på

Jeg prøvede at kigge på samme scene ( LOTR - 11 min inde ) på min (CRT)projektor og min CRT-tv ( hvor farvetemperaturen  er justeret ind til præcis 6500,med en colouranalyser, som jeg en gang lånte fra mit daværende arbejde og farvemætningen er indstillet med DVE )  begge skulle stå på 6500K  og viser også præcis samme billede/farver  -  faktisk er hans hat grå /lyseblå  ( "fesen" cyan) dog ikke så blå som biojensens billede og har slet ikke en blå nuance i hans skæg overhovedet - ansigtsfarven rammer biojensens billede ret præcist ens med mine billeder.  De grønne træer i baggrunden er også tæt på biojensens billede( kan ikke se træerne på filmtossen´s billede, da det er for tæt på), dog et lille hak "mindre" grønne - så min ydmyge mening er ( hvis biojensens foto viser det, han selv ser "live") ville være at hvis man dæmper farvemætningen meget lidt og den blå farve markant mere separat, indtil den blå nuance er væk fra skægget,  ville hans billede og det jeg ser på mit CRT-tv være ret ens. Og hvis filmtossen´s billede skulle "matche" , skulle det nok have lidt mere blå og grøn og derefter dæmpes lidt i farvemætning.

Mit indlæg er ikke ment som et bedrevidende ( eller" jeg tror jeg ved bedre") eller kritiserende indlæg og hvis det opfattes sådan, undskylder jeg på forhånd over for jer begge, Men som en sammenlignende vurdering af jeres billeder ( foto´er af billeder) efter et tv, som absolut ikke standartjusteret,  men justeret ind til korrekt farvetemperatur på 6500 K med en colour analyser, som er beregnet til netop det formål og derefter justeret farvemætning ind med DVE ( og Avia også  - den har bla. et testbillede, som viser hvor store farvefejl, farvedekoderen laver ) .

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Januar 2005 kl. 07:45 | IP-adresse registreret  

D.J. skrev:
Filmtossen skrev:
biojensen skrev:

Hifi4alls test
Roberts test

Har forsøgt lidt med farve indstillingerne igen (kunne godt se at billedet ovenfor var ret rødt, hvilket sikkert skyldes fotoredigerings programmet enig, og som du ved, har jeg ihvertfald også konstatereret, at lige så snart, at jeg begyndte at redigerer billederne, blev de endnu mere "forkerte" iforhold til virkeligheden - så generelt vil jeg ihvertfald forsøge, at tage screen shots UDEN at redigerer dem bagefter, da det nok vil give den mest realistiske fornemmelse ), samt set LOTR på 3 forskellige TV og min PJ, og ingen af stederne kommer farverne i nærheden af dem som er på Biojensens PJ. Det nærmeste jeg kom var da jeg stillede farve temperaturen i min PJ til 9300k, istedet for de 6500k, som den normalt står på (og som er den "rigtige" biograf "standard"Faktisk er biograf standarden 5400 grader kelvin for "hvid", men i Hjemmebiograf "standarden" er det 6500K  - bare lige for en god ordens skyld), allright så blev jeg så meget klogere, tak men der var der for meget blå i resten af farverne....

Dette her skal ikke ses som et forsøg på at sige at gråt lærred ikke er godt, slet ikke, det undrer mig bare at farverne kan være så forskellige på to forskellige PJ som er blevet indstillet med DVE.( med DVEén kan du kun justerer farvemætning ind , IKKE farvetemperatur , som sagtens kan gøre, at farverne bliver vidt forskellige....) ja det er jeg med på, men jeg har som sagt 3 forskellige temperatur indstillinger på min PJ (når det er sagt kan jeg dog ikke indstille pJ således at alt er den samme farve blå når jeg bruger blå filteret, gad vide hvad det kan skyldes???( farvetemperatur/ farvedekoderen)  (Biojensen eller andre???) hvilke firkanter er det, som skiller sig ud? og hvad med den røde og grønne?  ( det kan også være pga. farvedekoderen, som uanset om man juster farverne korrekt ind efter testbilledet, kan lave feks. ( meget typisk) "red push"  hvis den ikke er "superkorrekt" - det kan du dog ikke rette på

Jeg prøvede at kigge på samme scene ( LOTR - 11 min inde ) på min (CRT)projektor og min CRT-tv ( hvor farvetemperaturen  er justeret ind til præcis 6500,med en colouranalyser, som jeg en gang lånte fra mit daværende arbejde og farvemætningen er indstillet med DVE )  begge skulle stå på 6500K  og viser også præcis samme billede/farver  -  faktisk er hans hat grå /lyseblå  ( "fesen" cyan) dog ikke så blå som biojensens billede og har slet ikke en blå nuance i hans skæg overhovedet - ansigtsfarven rammer biojensens billede ret præcist ens med mine billeder.  De grønne træer i baggrunden er også tæt på biojensens billede( kan ikke se træerne på filmtossen´s billede, da det er for tæt på), de er desværre ikke ligeså grønne, dog et lille hak "mindre" grønne - så min ydmyge mening er ( hvis biojensens foto viser det, han selv ser "live") ville være at hvis man dæmper farvemætningen meget lidt og den blå farve markant mere separat, indtil den blå nuance er væk fra skægget,  ville hans billede og det jeg ser på mit CRT-tv være ret ens. Og hvis filmtossen´s billede skulle "matche" , skulle det nok have lidt mere blå og grøn og derefter dæmpes lidt i farvemætning. ok det vil jeg prøve, skal det være inde i PJ enu hvor man kan ændre red, green, blue gain og offset?????

Mit indlæg er ikke ment som et bedrevidende ( eller" jeg tror jeg ved bedre") eller kritiserende indlæg og hvis det opfattes sådan, undskylder jeg på forhånd over for jer begge, sådan tager jeg det OVERHOVEDET ikke, det er fedt at få nogle råd når man ikke lige magter at´indstille sin PJ selv Men som en sammenlignende vurdering af jeres billeder ( foto´er af billeder) efter et tv, som absolut ikke standartjusteret,  men justeret ind til korrekt farvetemperatur på 6500 K med en colour analyser, som er beregnet til netop det formål og derefter justeret farvemætning ind med DVE ( og Avia også  - den har bla. et testbillede, som viser hvor store farvefejl, farvedekoderen laver ) .

tak for rådene, det var faktsik en sådan vurdering jeg manglede, så mit billede kunne blive mere "rigtigt" i farverne...

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

<< Forrige Side af 58 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum