Emne: Filmtossens Bio m. Z4, NYE SKILTE 11/9 ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
Sendt: 14 April 2005 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:
hmm - synes da det er lidt langt og tage for at prutte
priser, men normalt er den lokale til at handle med, men ikke lige i
dette tilfælde pt. - dat kan da være, at det er fordi folk har fået
skat tilbage, eller udbetalt ferie penge  Men
lur mig, om ikke "markedet" er mættet på et tidspunkt, og han gerne vil
have nyt hjem, men har bundet en masse penge i varelageret - vups - så
skal man slå til 
Jeg holder nu
på, at det skal betales uden lån - det er ganske simpelt ikke rentabelt
at købe hifi på klods - det falder jo uhyggelig meget i pris, men ok,
det er jo ligesom med biler, vil man spare op til det, så kan man
ligeså godt indstille sig på at bruge bussen og cyklen 
|
|
|
Jamen du skulle da ikke rejse til KBH men ringe til dem, og höre
hvordan og hvorledes....når det er sagt så har du jo nok ret i at der
er en god sammenhäng mellem varelagerets störrelse når der kommer nyt
og så prisen.....og du står jo vel egentlig heller ikke sådan og
mangler, eller hva´?
|
|
|
Næ - mangler ikke, det er nok bare et luksus problem, men sådan er det jo så meget 
|
|
|
Ja det er vel egentligt rigtigt, man mangler det vel ikke hvis man
skärer ind til benet....det er bare så Sa......nice at få nye grejer... [/QUOTE]
Ja - jeg griner altid når småbørn får store pakker i store kasse, de er
helt vilde - men burde nok ikke grine af det, man hopper jo rundt som
et lille barn, når der kommer sådan en kasse ind af døren 
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
Sendt: 14 April 2005 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:
hmm - synes da det er lidt langt og tage for at prutte priser, men normalt er den lokale til at handle med, men ikke lige i dette tilfælde pt. - dat kan da være, at det er fordi folk har fået skat tilbage, eller udbetalt ferie penge  Men lur mig, om ikke "markedet" er mættet på et tidspunkt, og han gerne vil have nyt hjem, men har bundet en masse penge i varelageret - vups - så skal man slå til 
Jeg holder nu på, at det skal betales uden lån - det er ganske simpelt ikke rentabelt at købe hifi på klods - det falder jo uhyggelig meget i pris, men ok, det er jo ligesom med biler, vil man spare op til det, så kan man ligeså godt indstille sig på at bruge bussen og cyklen 
|
|
|
Jamen du skulle da ikke rejse til KBH men ringe til dem, og höre hvordan og hvorledes....når det er sagt så har du jo nok ret i at der er en god sammenhäng mellem varelagerets störrelse når der kommer nyt og så prisen.....og du står jo vel egentlig heller ikke sådan og mangler, eller hva´?
|
|
|
Næ - mangler ikke, det er nok bare et luksus problem, men sådan er det jo så meget 
|
|
|
Ja det er vel egentligt rigtigt, man mangler det vel ikke hvis man skärer ind til benet....det er bare så Sa......nice at få nye grejer...
|
|
|
Ja - jeg griner altid når småbørn får store pakker i store kasse, de er helt vilde - men burde nok ikke grine af det, man hopper jo rundt som et lille barn, når der kommer sådan en kasse ind af døren   [/QUOTE]
Yeahhhhh   (den eneste forskel er vel prisen og så at vi synes bedre om indholdet end papiret det er pakket ind i.. ) __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
Sendt: 14 April 2005 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:
hmm - synes da det er lidt langt og tage for at prutte
priser, men normalt er den lokale til at handle med, men ikke lige i
dette tilfælde pt. - dat kan da være, at det er fordi folk har fået
skat tilbage, eller udbetalt ferie penge  Men
lur mig, om ikke "markedet" er mættet på et tidspunkt, og han gerne vil
have nyt hjem, men har bundet en masse penge i varelageret - vups - så
skal man slå til 
Jeg holder nu
på, at det skal betales uden lån - det er ganske simpelt ikke rentabelt
at købe hifi på klods - det falder jo uhyggelig meget i pris, men ok,
det er jo ligesom med biler, vil man spare op til det, så kan man
ligeså godt indstille sig på at bruge bussen og cyklen 
|
|
|
Jamen du skulle da ikke rejse til KBH men ringe til dem, og höre
hvordan og hvorledes....når det er sagt så har du jo nok ret i at der
er en god sammenhäng mellem varelagerets störrelse når der kommer nyt
og så prisen.....og du står jo vel egentlig heller ikke sådan og
mangler, eller hva´?
|
|
|
|
|
|
Ja det er vel egentligt rigtigt, man mangler det vel ikke hvis man
skärer ind til benet....det er bare så Sa......nice at få nye grejer...
|
|
|
Ja - jeg griner altid når småbørn får store pakker i
store kasse, de er helt vilde - men burde nok ikke grine af det, man
hopper jo rundt som et lille barn, når der kommer sådan en kasse ind af
døren  
|
|
|
Yeahhhhh   (den eneste forskel er vel prisen og så at vi synes bedre om indholdet end papiret det er pakket ind i.. ) [/QUOTE]
ja det er rigtig, men vi opfører os nogenlunde som dem, det kan ikke gå hurtig nok med at få flået det dumme tape af
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 14 April 2005 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:
hmm - synes da det er lidt langt og tage for at prutte priser, men normalt er den lokale til at handle med, men ikke lige i dette tilfælde pt. - dat kan da være, at det er fordi folk har fået skat tilbage, eller udbetalt ferie penge  Men lur mig, om ikke "markedet" er mættet på et tidspunkt, og han gerne vil have nyt hjem, men har bundet en masse penge i varelageret - vups - så skal man slå til 
Jeg holder nu på, at det skal betales uden lån - det er ganske simpelt ikke rentabelt at købe hifi på klods - det falder jo uhyggelig meget i pris, men ok, det er jo ligesom med biler, vil man spare op til det, så kan man ligeså godt indstille sig på at bruge bussen og cyklen 
|
|
|
Jamen du skulle da ikke rejse til KBH men ringe til dem, og höre hvordan og hvorledes....når det er sagt så har du jo nok ret i at der er en god sammenhäng mellem varelagerets störrelse når der kommer nyt og så prisen.....og du står jo vel egentlig heller ikke sådan og mangler, eller hva´?
|
|
|
|
|
|
Ja det er vel egentligt rigtigt, man mangler det vel ikke hvis man skärer ind til benet....det er bare så Sa......nice at få nye grejer...
|
|
|
Ja - jeg griner altid når småbørn får store pakker i store kasse, de er helt vilde - men burde nok ikke grine af det, man hopper jo rundt som et lille barn, når der kommer sådan en kasse ind af døren  
|
|
|
Yeahhhhh   (den eneste forskel er vel prisen og så at vi synes bedre om indholdet end papiret det er pakket ind i.. )
|
|
|
ja det er rigtig, men vi opfører os nogenlunde som dem, det kan ikke gå hurtig nok med at få flået det dumme tape af  [/QUOTE]
  uahahaha!
Til top |
|
|
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
Sendt: 24 April 2005 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
 filmtosse , jeg tror, at L.B og dig burde indlægges på samme karantæne ramte sygeafdeling for Hififeber og fornyelsesinfluenza - bare så I ikke kan komme til at smitte os andre
Jeg sidder her og føler mig "gået i stå" ,da I to jo når at skifte eller ny investerer i grej hurtigere end jeg kan få optimeret mine subber ind ( har kun taget mig 11 mdr. ..............til nu og jeg er IKKE færdig ) . Men det er fedt at følge med i alle de forandringer, så bare giv den gas selvom jeg nærmest får rystesyge af misundelse over al den entusiasme og energi, I kan lægge for dagen.
Måske jeg skulle fræse ned i min rodekasse og finde mine gamle bananbørger frem eller....................
__________________ dj
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 25 April 2005 kl. 08:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
D.J. skrev:
 filmtosse , jeg tror, at L.B og dig burde indlægges på samme karantæne ramte sygeafdeling for Hififeber og fornyelsesinfluenza - bare så I ikke kan komme til at smitte os andre
Jeg sidder her og føler mig "gået i stå" ,da I to jo når at skifte eller ny investerer i grej hurtigere end jeg kan få optimeret mine subber ind ( har kun taget mig 11 mdr. ..............til nu og jeg er IKKE færdig ) . Men det er fedt at følge med i alle de forandringer, så bare giv den gas selvom jeg nærmest får rystesyge af misundelse over al den entusiasme og energi, I kan lægge for dagen.
Måske jeg skulle fræse ned i min rodekasse og finde mine gamle bananbørger frem eller....................
|
|
|
Hey DJ!
Long time no see (hear)....er alt vel? godt at höre fra dig igen...
Du har ret vi er vist ved at väre modne til indläggelse, og det må også snart have en ende (hmmmmmm), når/hvis jeg får min ekstra effekt går der en rum tid för noget nyt (venter som jeg tidligere har skrevet på hvad udviklingen kommer til at byde på)....
Jamen jeg synes da at du skulle suse ned og finde noget frem, det er jo så sjovt at "lege" med gearet.... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 25 April 2005 kl. 08:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 25 April 2005 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 25 April 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
L.B. skrev:
Filmtossen skrev:
Du har ret vi er vist ved at väre modne til indläggelse ja den er sku helt gal ja hvad kan man göre, og det må også snart have en ende ??? (ja jeg forklarer lige, det med at opgradere, altså, ja du ved ehh....(det kunne vist godt väre skrevet en hel del bedre) (hmmmmmm), når/hvis jeg får min ekstra effekt går der en rum tid för noget nyt det siger jeg også hver gang! jamen man må da blive tilfreds på et elller andet tidspunkt, eller hva´?(venter som jeg tidligere har skrevet på hvad udviklingen kommer til at byde på).... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Man kan håbe på, at blive helt tilfreds på et tidspunkt! I mellemtiden gælder det om at dulme sin "sygdom" med kabler og små tweaks, som ikke betyder banklån eller værre... 
|
Til top |
|
|
bioV Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20
|
Sendt: 25 April 2005 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bruger du Buttkickers eller andre former for bass shakers.
__________________ High End Bio planner
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 25 April 2005 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Filmtossen skrev:
L.B. skrev:
Filmtossen skrev:
Du har ret vi er vist ved at väre modne til indläggelse ja den er sku helt gal ja hvad kan man göre, og det må også snart have en ende ??? (ja jeg forklarer lige, det med at opgradere, altså, ja du ved ehh....(det kunne vist godt väre skrevet en hel del bedre) (hmmmmmm), når/hvis jeg får min ekstra effekt går der en rum tid för noget nyt det siger jeg også hver gang! jamen man må da blive tilfreds på et elller andet tidspunkt, eller hva´?(venter som jeg tidligere har skrevet på hvad udviklingen kommer til at byde på).... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Man kan håbe på, at blive helt tilfreds på et tidspunkt! I mellemtiden gælder det om at dulme sin "sygdom" med kabler og små tweaks, som ikke betyder banklån eller værre... 
|
|
|
Boy are you right! Det er frygteligt at det med at väre tilfreds hurtigt "går over"....tweaks kan man altid ty til.... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 25 April 2005 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
bioV skrev:
Bruger du Buttkickers eller andre former for bass shakers. |
|
|
Nej men faktum er at jeg har köbt nogen, men endnu ikke tilsluttet dem (3 STK) da jeg ikke har investeret i en forstärker til dem, men på et eller andet tidspunkt gör jeg det nok. Jeg synes der "rigeligt" med bas (kan man få det?) som det er nu....men vi se. __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
bioV Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20
|
Sendt: 25 April 2005 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
hurtigt svar, har du nogle erfaringer med Klipsch ? __________________ High End Bio planner
|
Til top |
|
|
D.J. Forum Bruger

|
Sendt: 25 April 2005 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 26 April 2005 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
bioV skrev:
hurtigt svar, har du nogle erfaringer med Klipsch ?
|
|
|
Ked af at sige det men har aldrig hört om dem, endsige har efaringer med dem, sorry..... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 26 April 2005 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
D.J. skrev:
Bare rolig filmtosse, jeg holder øje med Jer ( følger jeres tråde )rart at vide... men kan ikke så godt chatte i arbejdstiden for tiden ( forholdsvis nyt arbejde, så jeg må hellere vise mig fra min gode side og beherske mig lidt).ja dte er nok den bedste ide, for alle parter Men jeg har vild griner ( sødt ment ) over dig og L.B, for I er da smittet for tiden om nogen er ( kender det alt for godt - en blanding af voldsom "hunger" ........VIL HAVE (( og i L.B. tilfælde HER OG NU!!!! )) og anger..........nej nu må jeg også styre mig og være fornuftig.............så jeg køber ikke noget, det næste jamen det du siger her rammer lige i öjet, jeg har dårlig samvittighed hver eneste gang, så som "arh var det ikke fint nok för?, eller argh kunne pengene ikke väre brugt lidt bedre? osv, osv.)å ........øhhh......næste måne...........ehm...........HELE næste uge, SÅDAN! 
Men hvor det dog dejligt for os andre , da der så hele tiden sker nye og spændende ting ( i Jeres tråde ) og det kan næsten ( men også kun NÆSTEN ) dæmpe min egen feber og trang til ny investeringere . "  "
|
|
|
Til top |
|
|
D.J. Forum Bruger

|
Sendt: 26 April 2005 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
I virkeligheden er vi jo vildt priviligeret: , vi har pladsen, vi har råd til det ( bob,bob ), vi har tiden til det, vi har interessen, vi har forstanden til det ( sådan nogenlunde ) og vi har kærester/koner der forstår os........................ .................................PUF.....der brast min fantasi igen og jeg vågnede op til gæld, indragelse af surroundrum til børneværelse ( dog ikke ), ingen tid til en skid og en kæreste, der stadig ikke forstår, at tre subber er absolut minimum  
Filmtosse, når du får de der buttkickere monteret, må du endelig fortælle løs ( jeg har prøvet en på en hifiudstilling og det var sjovt, men jeg havde svært ved at vurderer om det til daglig brug er en fordel / investeringen værd? ). Hvad overbeviste dig ? __________________ dj
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 27 April 2005 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
D.J. skrev:
I virkeligheden er vi jo vildt priviligeret: , vi har pladsen, vi har råd til det ( bob,bob ), vi har tiden til det, vi har interessen, vi har forstanden til det ( sådan nogenlunde ) og vi har kærester/koner der forstår os........................ .................................PUF.....der brast min fantasi igen og jeg vågnede op til gæld, indragelse af surroundrum til børneværelse ( dog ikke ), ingen tid til en skid og en kæreste, der stadig ikke forstår, at tre subber er absolut minimum  
Filmtosse, når du får de der buttkickere monteret, må du endelig fortælle løs ( jeg har prøvet en på en hifiudstilling og det var sjovt, men jeg havde svært ved at vurderer om det til daglig brug er en fordel / investeringen værd? ). Hvad overbeviste dig ?
|
|
|
Jeg skal nok vende tilbage mht. buttkickere (tactile transducere), men der går nok lidt tid inden. Jeg syntes bare at jeg ville pröve det, er ikke overbevist om noget, men er villig til at give det et forsög.......wait out!
EDIT: Jeg er helt og aldeles enig med det förste du har skrevet, vedr. at väre priviligerede..og alt det andet... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
kasperkaae Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 102
|
Sendt: 27 April 2005 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
MÅske der er spurgt om det før (gider ikke liiiige læse 26 sider igennem)
Men er bassen ikke lidt "flad" når subben står der? - Det ligner lidt et "dødt" basområde hvis du forstår??
/
Kasper - __________________ www.badboysofboogie.dk
www.thehithouse.dk
|
Til top |
|
|
-jan- Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 467
|
Sendt: 27 April 2005 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
kasperkaae skrev:
(gider ikke liiiige læse 26 sider igennem)
Kasper -
|
|
|
du kan jo printe dem ud, sætte dem i en mappe og ligge mappen ude ved siden af lokummet. Så vil svaret sikkert dukke op efter 3-4 toiletbesøg. 
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|