Tilbage til HIFI4ALL.DK 31. maj 2025 | 19:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Filmtossens Bio m. Z4, NYE SKILTE 11/9 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 58
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 14 April 2005 kl. 14:49 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:

hmm - synes da det er lidt langt og tage for at prutte priser, men normalt er den lokale til at handle med, men ikke lige i dette tilfælde pt. - dat kan da være, at det er fordi folk har fået skat tilbage, eller udbetalt ferie penge
Men lur mig, om ikke "markedet" er mættet på et tidspunkt, og han gerne vil have nyt hjem, men har bundet en masse penge i varelageret - vups - så skal man slå til

Jeg holder nu på, at det skal betales uden lån - det er ganske simpelt ikke rentabelt at købe hifi på klods - det falder jo uhyggelig meget i pris, men ok, det er jo ligesom med biler, vil man spare op til det, så kan man ligeså godt indstille sig på at bruge bussen og cyklen

Jamen du skulle da ikke rejse til KBH men ringe til dem, og höre hvordan og hvorledes....når det er sagt så har du jo nok ret i at der er en god sammenhäng mellem varelagerets störrelse når der kommer nyt og så prisen.....og du står jo vel egentlig heller ikke sådan og mangler, eller hva´?

Næ - mangler ikke, det er nok bare et luksus problem, men sådan er det jo så meget

Ja det er vel egentligt rigtigt, man mangler det vel ikke hvis man skärer ind til benet....det er bare så Sa......nice at få nye grejer...

[/QUOTE]

Ja - jeg griner altid når småbørn får store pakker i store kasse, de er helt vilde - men burde nok ikke grine af det, man hopper jo rundt som et lille barn, når der kommer sådan en kasse ind af døren
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 14 April 2005 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:

hmm - synes da det er lidt langt og tage for at prutte priser, men normalt er den lokale til at handle med, men ikke lige i dette tilfælde pt. - dat kan da være, at det er fordi folk har fået skat tilbage, eller udbetalt ferie penge
Men lur mig, om ikke "markedet" er mættet på et tidspunkt, og han gerne vil have nyt hjem, men har bundet en masse penge i varelageret - vups - så skal man slå til

Jeg holder nu på, at det skal betales uden lån - det er ganske simpelt ikke rentabelt at købe hifi på klods - det falder jo uhyggelig meget i pris, men ok, det er jo ligesom med biler, vil man spare op til det, så kan man ligeså godt indstille sig på at bruge bussen og cyklen

Jamen du skulle da ikke rejse til KBH men ringe til dem, og höre hvordan og hvorledes....når det er sagt så har du jo nok ret i at der er en god sammenhäng mellem varelagerets störrelse når der kommer nyt og så prisen.....og du står jo vel egentlig heller ikke sådan og mangler, eller hva´?

Næ - mangler ikke, det er nok bare et luksus problem, men sådan er det jo så meget

Ja det er vel egentligt rigtigt, man mangler det vel ikke hvis man skärer ind til benet....det er bare så Sa......nice at få nye grejer...

Ja - jeg griner altid når småbørn får store pakker i store kasse, de er helt vilde - men burde nok ikke grine af det, man hopper jo rundt som et lille barn, når der kommer sådan en kasse ind af døren
[/QUOTE]

Yeahhhhh  (den eneste forskel er vel prisen og så at vi synes bedre om indholdet end papiret det er pakket ind i..)

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 14 April 2005 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:

Yeahhhhh  (den eneste forskel er vel prisen og så at vi synes bedre om indholdet end papiret det er pakket ind i..)

[/QUOTE]

ja det er rigtig, men vi opfører os nogenlunde som dem, det kan ikke gå hurtig nok med at få flået det dumme tape af
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 April 2005 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:

ja det er rigtig, men vi opfører os nogenlunde som dem, det kan ikke gå hurtig nok med at få flået det dumme tape af
[/QUOTE]

uahahaha!

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 24 April 2005 kl. 19:59 | IP-adresse registreret  

filmtosse, jeg tror, at L.B og dig burde indlægges på samme karantæne ramte sygeafdeling for Hififeber og fornyelsesinfluenza - bare så I ikke kan komme til at smitte os andre

Jeg sidder her og føler mig "gået i stå" ,da I to jo når at skifte eller ny investerer i grej hurtigere end jeg kan få optimeret mine subber ind ( har kun taget mig 11 mdr. ..............til nu og jeg er IKKE færdig ) . Men det er fedt at følge med i alle de forandringer, så bare giv den gas selvom jeg nærmest får rystesyge af misundelse over al den entusiasme og energi, I kan lægge for dagen.

Måske jeg skulle fræse ned i min rodekasse og finde mine gamle bananbørger frem eller....................

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 April 2005 kl. 08:02 | IP-adresse registreret  

D.J. skrev:

filmtosse, jeg tror, at L.B og dig burde indlægges på samme karantæne ramte sygeafdeling for Hififeber og fornyelsesinfluenza - bare så I ikke kan komme til at smitte os andre

Jeg sidder her og føler mig "gået i stå" ,da I to jo når at skifte eller ny investerer i grej hurtigere end jeg kan få optimeret mine subber ind ( har kun taget mig 11 mdr. ..............til nu og jeg er IKKE færdig ) . Men det er fedt at følge med i alle de forandringer, så bare giv den gas selvom jeg nærmest får rystesyge af misundelse over al den entusiasme og energi, I kan lægge for dagen.

Måske jeg skulle fræse ned i min rodekasse og finde mine gamle bananbørger frem eller....................

Hey DJ!

Long time no see (hear)....er alt vel? godt at höre fra dig igen...

Du har ret vi er vist ved at väre modne til indläggelse, og det må også snart have en ende (hmmmmmm), når/hvis jeg får min ekstra effekt går der en rum tid för noget nyt (venter som jeg tidligere har skrevet på hvad udviklingen kommer til at byde på)....

Jamen jeg synes da at du skulle suse ned og finde noget frem, det er jo så sjovt at "lege" med gearet....

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 25 April 2005 kl. 08:21 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
Du har ret vi er vist ved at väre modne til indläggelse ja den er sku helt gal , og det må også snart have en ende ??? (hmmmmmm), når/hvis jeg får min ekstra effekt går der en rum tid för noget nyt det siger jeg også hver gang! (venter som jeg tidligere har skrevet på hvad udviklingen kommer til at byde på)....

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 April 2005 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

Filmtossen skrev:
Du har ret vi er vist ved at väre modne til indläggelse ja den er sku helt gal  ja hvad kan man göre, og det må også snart have en ende ??? (ja jeg forklarer lige, det med at opgradere, altså, ja du ved ehh....(det kunne vist godt väre skrevet en hel del bedre)(hmmmmmm), når/hvis jeg får min ekstra effekt går der en rum tid för noget nyt det siger jeg også hver gang! jamen man må da blive tilfreds på et elller andet tidspunkt, eller hva´?(venter som jeg tidligere har skrevet på hvad udviklingen kommer til at byde på)....

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 25 April 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
L.B. skrev:

Filmtossen skrev:
Du har ret vi er vist ved at väre modne til indläggelse ja den er sku helt gal  ja hvad kan man göre, og det må også snart have en ende ??? (ja jeg forklarer lige, det med at opgradere, altså, ja du ved ehh....(det kunne vist godt väre skrevet en hel del bedre)(hmmmmmm), når/hvis jeg får min ekstra effekt går der en rum tid för noget nyt det siger jeg også hver gang! jamen man må da blive tilfreds på et elller andet tidspunkt, eller hva´?(venter som jeg tidligere har skrevet på hvad udviklingen kommer til at byde på)....

Man kan håbe på, at blive helt tilfreds på et tidspunkt! I mellemtiden gælder det om at dulme sin "sygdom" med kabler og små tweaks, som ikke betyder banklån eller værre...

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

bioV
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 25 April 2005 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

Bruger du Buttkickers eller andre former for bass shakers.

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 April 2005 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:
Filmtossen skrev:
L.B. skrev:

Filmtossen skrev:

Man kan håbe på, at blive helt tilfreds på et tidspunkt! I mellemtiden gælder det om at dulme sin "sygdom" med kabler og små tweaks, som ikke betyder banklån eller værre...

Boy are you right! Det er frygteligt at det med at väre tilfreds hurtigt "går over"....tweaks kan man altid ty til....

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 April 2005 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

bioV skrev:
Bruger du Buttkickers eller andre former for bass shakers.

Nej men faktum er at jeg har köbt nogen, men endnu ikke tilsluttet dem (3 STK) da jeg ikke har investeret i en forstärker til dem, men på et eller andet tidspunkt gör jeg det nok. Jeg synes der "rigeligt" med bas (kan man få det?) som det er nu....men vi se.

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

bioV
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 25 April 2005 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

hurtigt svar, har du nogle erfaringer med Klipsch ?

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 April 2005 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

Bare rolig filmtosse, jeg holder øje med Jer ( følger jeres tråde ) men kan ikke så godt chatte i arbejdstiden for tiden ( forholdsvis nyt arbejde, så jeg må hellere vise mig fra min gode side og beherske mig lidt). Men jeg har vild griner ( sødt ment ) over dig og L.B, for I er da smittet for tiden om nogen er ( kender det alt for godt - en blanding af voldsom "hunger" ........VIL HAVE (( og i L.B. tilfælde HER OG NU!!!!)) og anger..........nej nu må jeg også styre mig og være fornuftig.............så jeg køber ikke noget, det næste å ........øhhh......næste måne...........ehm...........HELE næste uge, SÅDAN!

Men hvor det dog dejligt for os andre, da der så hele tiden sker nye og spændende ting ( i Jeres tråde ) og det kan næsten ( men også kun NÆSTEN ) dæmpe min egen feber og trang til ny investeringere.

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 April 2005 kl. 10:09 | IP-adresse registreret  

bioV skrev:

hurtigt svar, har du nogle erfaringer med Klipsch ?

Ked af at sige det men har aldrig hört om dem, endsige har efaringer med dem, sorry.....

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 April 2005 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

D.J. skrev:

Bare rolig filmtosse, jeg holder øje med Jer ( følger jeres tråde )rart at vide... men kan ikke så godt chatte i arbejdstiden for tiden ( forholdsvis nyt arbejde, så jeg må hellere vise mig fra min gode side og beherske mig lidt).ja dte er nok den bedste ide, for alle parter  Men jeg har vild griner ( sødt ment ) over dig og L.B, for I er da smittet for tiden om nogen er ( kender det alt for godt - en blanding af voldsom "hunger" ........VIL HAVE (( og i L.B. tilfælde HER OG NU!!!!)) og anger..........nej nu må jeg også styre mig og være fornuftig.............så jeg køber ikke noget, det næste jamen det du siger her rammer lige i öjet, jeg har dårlig samvittighed hver eneste gang, så som "arh var det ikke fint nok för?, eller argh kunne pengene ikke väre brugt lidt bedre? osv, osv.)å ........øhhh......næste måne...........ehm...........HELE næste uge, SÅDAN!

Men hvor det dog dejligt for os andre, da der så hele tiden sker nye og spændende ting ( i Jeres tråde ) og det kan næsten ( men også kun NÆSTEN ) dæmpe min egen feber og trang til ny investeringere. ""

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 April 2005 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

I virkeligheden er vi jo vildt priviligeret: , vi har pladsen, vi har råd til det ( bob,bob), vi har tiden til det, vi har interessen, vi har forstanden til det ( sådan nogenlunde ) og vi har kærester/koner der forstår os.........................................................PUF.....der brast min fantasi igen og jeg vågnede op til gæld, indragelse af surroundrum til børneværelse ( dog ikke), ingen tid til en skid og en kæreste, der stadig ikke forstår, at tre subber er absolut minimum   

Filmtosse, når du får de der buttkickere monteret, må du endelig fortælle løs ( jeg har prøvet en på en hifiudstilling og det var sjovt, men jeg havde svært ved at vurderer om det til daglig brug er en fordel / investeringen værd? ). Hvad overbeviste dig ?

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 April 2005 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

D.J. skrev:

I virkeligheden er vi jo vildt priviligeret: , vi har pladsen, vi har råd til det ( bob,bob), vi har tiden til det, vi har interessen, vi har forstanden til det ( sådan nogenlunde ) og vi har kærester/koner der forstår os.........................................................PUF.....der brast min fantasi igen og jeg vågnede op til gæld, indragelse af surroundrum til børneværelse ( dog ikke), ingen tid til en skid og en kæreste, der stadig ikke forstår, at tre subber er absolut minimum   

Filmtosse, når du får de der buttkickere monteret, må du endelig fortælle løs ( jeg har prøvet en på en hifiudstilling og det var sjovt, men jeg havde svært ved at vurderer om det til daglig brug er en fordel / investeringen værd? ). Hvad overbeviste dig ?

Jeg skal nok vende tilbage mht. buttkickere (tactile transducere), men der går nok lidt tid inden. Jeg syntes bare at jeg ville pröve det, er ikke overbevist om noget, men er villig til at give det et forsög.......wait out!

EDIT: Jeg er helt og aldeles enig med det förste du har skrevet, vedr. at väre priviligerede..og alt det andet...

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

kasperkaae
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 27 April 2005 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

MÅske der er spurgt om det før (gider ikke liiiige læse 26 sider igennem)

Men er bassen ikke lidt "flad" når subben står der? - Det ligner lidt et "dødt" basområde hvis du forstår??

/

Kasper -

-jan-
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 27 April 2005 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

kasperkaae skrev:

(gider ikke liiiige læse 26 sider igennem)

Kasper -

du kan jo printe dem ud, sætte dem i en mappe og ligge mappen ude ved siden af lokummet. Så vil svaret sikkert dukke op efter 3-4 toiletbesøg.

Til top Vis -jan-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -jan- Besøg -jan-'s Websted

<< Forrige Side af 58 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes