Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2025 | 04:43   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Filmtossens Bio m. Z4, NYE SKILTE 11/9 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 58
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 06 Maj 2005 kl. 10:20 | IP-adresse registreret  

KaZZ skrev:
Filmtossen skrev:
KaZZ skrev:

Tillykke med den... Sådan en kan man kun blive glad for  nemlig! du er vel også rigtigt glad for din??? Ja jeg er rigtig glad for min. Den har løftet lyden en hel del!!! har fået sat Taralabs Axiom kabler på! De er rent guf syntes jeg!

jeg står også og skal til at købe et nyt rack\møbel syntes bare ikke jeg kan finde noget der rigtig tiltaler mig. Har du noget i tankerne? umiddelbart tænker jeg Audiomagic, men jeg har slet ikke seriøst set efter noget endnu, så det bliver ikke lige med det første at der kommer et nyt.... De audiomagic er godt nok ik lige min kop te... jeg kan ik rigtig finde noget jeg kan lide! så mit gear står på gulvet

Godt at høre du er glad for den (så var det det rigtige råd jeg gav), jeg synes også den er vildt fed.....har desværre ikke brugt den så meget endnu, da jeg ikke rigtigt har været hjemme...

Jeg ved ikke rigtigt med rack, men jeg skal som nævnt andetsteds ud og se på noget idag, så får vi at se...

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Maj 2005 kl. 10:26 | IP-adresse registreret  

CRC1 skrev:

Hvordan lyder det når du spiller i stereo? eller kan du beskrive lyden? Er sgu blevet så jaloux på dine forstærkere at jeg selv lige har bestilt 1 RB-1070, er så meningen jeg vil ha 2 og lave bi-amping på fronterne. Glæder mig som sindsyg til jeg får den! Der er mange gode rygter om når man krydser b&w og rotel! 

Ja altså jeg synes det lyder ikke mindre end fantastisk. Lyden er meget klar og detaljeret, og den er meget "luftigt". Jeg ville ikke kalde den varm, nok nærmere en smule tempereret....ved ikke hvordan jeg eller kan beskrive den. Jeg har tillige med flere af mine venner prøvet det der trick med at spille noget musik i stereo, og så bede dem afgøre om hvorvidt center HT spiller med eller ej, og 99% af dem siger at den gør...(og det gør den jo ikke)

Det lyder spændende med dine 1070´ere, sådan en ovevejede jeg også men besluttede mig for en 1080 da jeg fandt den brugt til mindre en det halve..Du kan roligt glæde dig jeg synes lyden er uovertruffen...

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Maj 2005 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

Så blev det tid til en lille opdatering. Jeg har længe kigget efter et DTS ES og THX skilt men har ikke kunnet få kløerne i nogle. Jeg tog så konsekvensen og lavede en udskrift som så mange andre herinde har gjort..

Jeg synes det ser OK ud, men jeg leder dog stadig efter nogle "ægte"....

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 06 Maj 2005 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Jamen jeg havde også overvejet en 1080, men jeg fik også tilbudt en 1070 til 3300.- og så var jeg soglt da kunne få bi-amping med 2x260w for en små 10.000.-. Desværre skal jeg være i Hevring hele næste uge så det bliver først i weekenden jeg kan leje med den!

Har du lyttet til RMB-1066?

Har filosoferet om at brokoble den så går den ud med 3x150w og smide den på bagh. + center, og så stadig kører 5.1, har desværre ikke plads til 7.1 som andre har.....

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Maj 2005 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

CRC1 skrev:

Jamen jeg havde også overvejet en 1080, men jeg fik også tilbudt en 1070 til 3300.- og så var jeg soglt da kunne få bi-amping med 2x260w for en små 10.000.-. Desværre skal jeg være i Hevring hele næste uge så det bliver først i weekenden jeg kan leje med den!

Har du lyttet til RMB-1066?

Har filosoferet om at brokoble den så går den ud med 3x150w og smide den på bagh. + center, og så stadig kører 5.1, har desværre ikke plads til 7.1 som andre har.....

Det lyder som et kanon køb! Tillykke med det! Hevring...mjaaaa det er jo et hyggeligt sted.... god fornøjelse...

Nej har ikke hørt 1066´eren....

Det lyder da meget fornuftigt med at brokoble...spændt på at se/høre om resultatet...

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Maj 2005 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

Hevring...mjaaaa det er jo et hyggeligt sted.... god fornøjelse...

Det blir en fed øvl. vi skal patruljere Djuursland og snakke engelsk under hele øvl. rent missionsorienteret som va vi i Kosonam!

lige lidt offtopic måske.

Har du planer om at skifte dit system ud, så du kun kører Rotel? Jeg overvejer det lidt med surround processoeren der har fået mange gode anmeldelser, tilgengæld synes jeg ikke deres dvd-program ahr noget specielt.....

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Maj 2005 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

Så blev det tid til en lille opdatering. Jeg har længe kigget efter et DTS ES og THX skilt men har ikke kunnet få kløerne i nogle. Jeg tog så konsekvensen og lavede en udskrift som så mange andre herinde har gjort..

Nice work!! herfra ser de da meget ægte ud

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 Maj 2005 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
Beklager det sene svar, men jeg har været på øvelse....

Man skal jo arbejde lidt engang imellem.... og en øvelse tæller vist godt til på efterfølgende fridage hvor der kan ses film.

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

biojensen
Branchemedlem
Branchemedlem
Installation/RoomAV

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 06 Maj 2005 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

Jeg har set det originale THX skilt og det er ikke noget der er værd at lede efter, Der findes vist ikke et originalt DTS-ES skilt. Hvad med THX og DTS-ES skilte fra design by bond de er rigtige flotte. Se dem i bedre kvalitet på hjemmeside.

Til top Vis biojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af biojensen Besøg biojensen's Websted

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Maj 2005 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

Jeg har set det originale THX skilt og det er ikke noget der er værd at lede efter, Der findes vist ikke et originalt DTS-ES skilt. Hvad med THX og DTS-ES skilte fra design by bond de er rigtige flotte. Se dem i bedre kvalitet på hjemmeside.

[/QUOTE]

Ja jeg har haft kig på dem, og er stadig meget fristet, men det bliver senere (er lidt for nærig i øjeblikket/har brugt en del skejser det sidste stykke tid)....er de begyndt at blive forhandlet i DK, eller er det stadigvæk i Sverige man handler??

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

biojensen
Branchemedlem
Branchemedlem
Installation/RoomAV

Sendt: 06 Maj 2005 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

Ja jeg har haft kig på dem, og er stadig meget fristet, men det bliver senere (er lidt for nærig i øjeblikket/har brugt en del skejser det sidste stykke tid)....er de begyndt at blive forhandlet i DK, eller er det stadigvæk i Sverige man handler??

[/QUOTE]

Det er stadigvæk i Sverige man køber dem, men det bliver snart muligt at købe dem hos en dansk forhandler og nej det er ikke mig som starter en butik op.

Til top Vis biojensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af biojensen Besøg biojensen's Websted

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Maj 2005 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

CRC1 skrev:

Hevring...mjaaaa det er jo et hyggeligt sted.... god fornøjelse...

Det blir en fed øvl. vi skal patruljere Djuursland og snakke engelsk under hele øvl. rent missionsorienteret som va vi i Kosonam!

lige lidt offtopic måske.

Har du planer om at skifte dit system ud, så du kun kører Rotel? Jeg overvejer det lidt med surround processoeren der har fået mange gode anmeldelser, tilgengæld synes jeg ikke deres dvd-program ahr noget specielt.....

God fornøjelse med ØV......mission orienteret UDD er det sjoveste...

Ja jeg har overvejet en total udskiftning, men det bliver først når der kommer nye lydformater (som skrevet utallige gange før).....og dte gælder ikke for deres DVD afspillere, de virker ikke specielt fede eller potente.....så jeg bliver ved min Denon..

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Maj 2005 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:
Filmtossen skrev:

Nice work!! herfra ser de da meget ægte ud

Tak for det, jeg synes det er brugbart indtil videre....(til når jeg ikke er for nærig til Design by Bond)...

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Maj 2005 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

Filmtossen skrev:
Beklager det sene svar, men jeg har været på øvelse....

Man skal jo arbejde lidt engang imellem.... og en øvelse tæller vist godt til på efterfølgende fridage hvor der kan ses film.

Ja nemlig ja, og turen til Sverige bonnede også godt ud.....fridage er en af de fedeste goder ved jobbet.....

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Maj 2005 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

biojensen skrev:

[/QUOTE]

Det er stadigvæk i Sverige man køber dem, men det bliver snart muligt at købe dem hos en dansk forhandler og nej det er ikke mig som starter en butik op.

[/QUOTE]

Modtaget! Det lyder fedt, hvornår bliver det, og hvem bliver det?????

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

biojensen
Branchemedlem
Branchemedlem
Installation/RoomAV

Sendt: 07 Maj 2005 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

[/QUOTE]

[/QUOTE]

Jeg har ikke nogle fast dato på hvornår forhandlingen af skiltene fra designbybond begynder. Jeg har desværre ikke mulighed for at fortælle hvem der bliver forhandler, men vender tilbage når jeg har en dato og så skal i nok få at vide hvem forhandlerne er.

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Maj 2005 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

biojensen skrev:

[/QUOTE]

[/QUOTE]

Jeg har ikke nogle fast dato på hvornår forhandlingen af skiltene fra designbybond begynder. Jeg har desværre ikke mulighed for at fortælle hvem der bliver forhandler, men vender tilbage når jeg har en dato og så skal i nok få at vide hvem forhandlerne er.

[/QUOTE]

Jamen det vil jeg så vente på at få at vide med spænding!

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Maj 2005 kl. 01:16 | IP-adresse registreret  

Ja jeg har overvejet en total udskiftning, men det bliver først når der kommer nye lydformater (som skrevet utallige gange før)

Er der sat nogen tid på dette? Måned? årstid? år? og evt. hvilke produkter Rotel vil kaste ud?

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Maj 2005 kl. 09:12 | IP-adresse registreret  

CRC1 skrev:

Ja jeg har overvejet en total udskiftning, men det bliver først når der kommer nye lydformater (som skrevet utallige gange før)

Er der sat nogen tid på dette? Måned? årstid? år? og evt. hvilke produkter Rotel vil kaste ud?

Ja altså rygtet siger jo at de kommer samtidig med det nye DVD format (HD, BLUERAY eller et helt 3. format), og det skulle blive i slutningen af året (i USA vel at mærke). Jeg har ikke set noget konkret fra nogen firmaer, og dermed heller ikke fra Rotel...

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Maj 2005 kl. 10:26 | IP-adresse registreret  

hmm okay, ja ja men jeg tror sgu også bare jeg beholder min NAD indtil der kommer noget konkret herhjemme

<< Forrige Side af 58 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes