Forfatter |
|
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
Sendt: 14 September 2005 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Filmtossen skrev:
L.B. skrev:
Hvis jeg skulle ofre mange penge (eller lidt) på en pre til surround lige nu, ville jeg satse på en der kan opgraderes, når de nye formater kommer. De "gamle" pre bliver intet værd og det er dælemig surt hvis man har givet 20-30K !! 
Ellers skal man vælge en pre med 7.1 input via phonostik - man skal jo alligevel skifte afspiller når de nye formater dukker op og så skal man bare købe en med dekoder i - fremtidssikring så det batter.  |
|
|
Du har ret (som så ofte før), men er den bedste fremtidssikring ikke at vente og så købe den sidst nye teknologi. Den gamle (som vi har nu har jo været gældende i mere end et årti ikk´? |
|
|
Det kan du sagtens have ret i, men det gode gamle phono-stik går nok ikke lige af mode. Jeg håber ikke vi når IT-branchens hastighed, men vi nærmer os...
|
|
|
Enig! Og det er da også helt fænomenalt fristende at købe noget nyt nu, men jeg håber at jeg kan "udholde pinen" indtil det nye melder sig på banen (og så er jeg iøvrigt begyndt at spille golf, og det er ikke gratis skulle jeg hilse at sige, hvilket betyder at nogle af midlerne kanaliseres over til dette istedet for HIFI.....og så er det du siger "HVAD????" en vantro hund! Blasfemi §½&%¤# "bruge penge på andet end HIFI?" ")
Men du har ret dte går hurtigt, men heldigvis ikke nær så hurtigt som med IT __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 14 September 2005 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
MagnusHolm skrev:
vil du ikke prøve at tage nogle screenshots af den nye projektor ? det ser godt ud ! |
|
|
JO det skal jeg nok gøre, det kan være det er mig men jeg synes at billedet er bedre nu end det var før (ja altså også inden den gamle gik i stykker ).
Jeg regner med at der kommer nogle idag..... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 14 September 2005 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
og så er jeg iøvrigt begyndt at spille golf, og det er ikke gratis skulle jeg hilse at sige, hvilket betyder at nogle af midlerne kanaliseres over til dette istedet for HIFI.....og så er det du siger "HVAD????" en vantro hund! Blasfemi §½&%¤# "bruge penge på andet end HIFI?" ") |
|
|
Jeg har spillet en smule før, men det satte børnene en stopper for. Håber at kunne komme igang igen om et par år, når de vil med... så OK herfra 
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 14 September 2005 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Filmtossen skrev:
og så er jeg iøvrigt begyndt at spille golf, og det er ikke gratis skulle jeg hilse at sige, hvilket betyder at nogle af midlerne kanaliseres over til dette istedet for HIFI.....og så er det du siger "HVAD????" en vantro hund! Blasfemi §½&%¤# "bruge penge på andet end HIFI?" ") |
|
|
Jeg har spillet en smule før, men det satte børnene en stopper for. Håber at kunne komme igang igen om et par år, når de vil med... så OK herfra 
|
|
|
Thanx buddy!  __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 14 September 2005 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er så som lovet nogle nye screen shots. Som sagt af mange så mange gange tidligere, skal de tages med forbehold..

"SW EP I"

"SW EP I"

"Gladiator EX ED"

"The Incredibles"
Når mit ND filter kommer, vil der selvfølgelig blive lavet en sammenligning "med og uden"
Derudover syntes min kone at der skulle lidt "sjov" ind i biffen og hun købte derfor disse til sofaen....
:
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 14 September 2005 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
Derudover syntes min kone at der skulle lidt "sjov" ind i biffen og hun købte derfor disse til sofaen....
:
|
|
|
Hvor har hun købt dem? Dem ville mine sønner elske! 
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 14 September 2005 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Filmtossen skrev:
|
|
|
Hvor har hun købt dem? Dem ville mine sønner elske! 
|
|
|
De er købt i Toys `R` Us, formedelst 50,- pr. stk. (jeg synes at de er lidt seje) __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
Masterzulle Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 34
|
Sendt: 14 September 2005 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:
Guldkysten skrev:
Filmtossen skrev:
[QUOTE=Guldkysten]hu hej - der er snart en der løber tør for hylde plads til dvd'er er sgu stadig noget misundelig på de rotel fætre du har - jeg er snart nød til at få fingrene i nogle, eller også en rsp-1098 - kan ik lige bestemme mig for hvad jeg vil.

|
|
|
Ja det er lige før, men jeg har lige sat 2 nye hylder op til venstre for dem man kan se på billedet, og på disse kan er velsagtens stå 40 dvd, så der går et stykke tid endnu...
En RSP 1098 er også fed, vil du så "parre" den med din RB 985 mkII???
|
|
|
Ja - det er planen, for rsp'en kommer jo til at overtage hk sig. 2.0 plads - men den er ikke nemt at finde brugt til billige penge endnu, og jeg mistænker hifi branchen for at have prisaftaler - sært nok koster den næsten det samme alle steder 
|
|
|
Lyder fedt, jeg har ikke fortrudt Rotel i et ½ sekund, tværtom. Mht. priser har du prøvet at "prutte" lidt, jeg fik en klækkelig rabat på min RMB 1075 (ca. 25%)
EDIT: PS jeg så at der er kommet en RSP 1068, som har næsten de same features som 1098, til gengæld koster den lige omkring 10K
|
|
|
Den har jeg også luret på, men jeg er nu ret betaget af den lille skærm på 1098
|
|
|
ENIG den er for fed, men næsten det dobbelte i pris?????
Har du overvejet at vente til der kommer DD+ eller DTS HD??? (det gør jeg selv) Vil lige tilføje da jeg har haft 1068 og har nu købt 1098 de har intet med hinanden at gøre og kan slet ikke sammenlignes der er meget mere bund og flere detaljer, og der sidder samme processor i som parasound bruger, er bygget op på relæer og hver udgang har sit eget
|
Til top |
|
|
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
Sendt: 14 September 2005 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fede puder og screen shoots ( selvom jeg tager dem med et stort gran salt - da de aldrig afspejler virkeligheden, har jeg måtte sande ......... ellers er det mine mangelfulde foto talenter ) , alligevel elsker jeg at se screen shoots , så bare fyr løs ( undskyld, "mili sproget" ).
__________________ dj
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 15 September 2005 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil lige tilføje da jeg har haft 1068 og har nu købt 1098 de har intet med hinanden at gøre og kan slet ikke sammenlignes der er meget mere bund og flere detaljer, og der sidder samme processor i som parasound bruger, er bygget op på relæer og hver udgang har sit eget[/QUOTE]
Det er godt at høre, men er det de mange extra penge bedre???? __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 15 September 2005 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
D.J. skrev:
Fede puder og screen shoots ( selvom jeg tager dem med et stort gran salt - da de aldrig afspejler virkeligheden, har jeg måtte sande ......... ellers er det mine mangelfulde foto talenter ) , alligevel elsker jeg at se screen shoots , så bare fyr løs ( undskyld, "mili sproget" ).
|
|
|
Glæder mig at du kan lide dem altså både puder og screen shots, og bliv du bare ved i mili sproget __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 15 September 2005 kl. 01:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er så lige lidt flere screen shots (for DJ ...og alle jer andre selvfølgelig)
Næste gang der kommer flere af dem bliver når jeg får mit ND filter...

"LOTR FOTR"

"LOTR FOTR"

"LOTR ROTK"

"HERO"

"Kingdom of Heaven" (fra en trailer)
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 15 September 2005 kl. 01:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser ganske fornemt ud...og lad os endelig høre noget respons på det filter __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 15 September 2005 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
Vil lige tilføje da jeg har haft 1068 og har nu købt 1098 de har intet med hinanden at gøre og kan slet ikke sammenlignes der er meget mere bund og flere detaljer, og der sidder samme processor i som parasound bruger, er bygget op på relæer og hver udgang har sit eget |
|
|
Det er godt at høre, men er det de mange extra penge bedre????
[/QUOTE]
Hov! Er det spørgsmål ikke forbudt her inde? Tænk nu hvis koner og kærester begyndte at stille det spørgsmål! Forbedringerne er ALTID pengene værd, det er meget vigtigt at huske på  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
rip59 Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2005 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 138
|
Sendt: 15 September 2005 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Hov! Er det spørgsmål ikke forbudt her inde? Tænk nu hvis koner og kærester begyndte at stille det spørgsmål! Forbedringerne er ALTID pengene værd, det er meget vigtigt at huske på  |
|
|
 Det kunne godt være at udskiftningstakten ville falde noget hvis vi hver gang skulle stille os selv det spørsmål. Ja lige nu bestemmer jeg jo selv da jeg bor alene med knægten..... det betyder jo så desværre bare at der ikke er ret mange penge at rutte med når alt til det daglige og huset er betalt ud af bare én løn, men jeg har da haft 2 X'er som begge havde fuld forståelse og interresse i HiFi, den ene har sågar vores gamle system stående og det kører skam fint endnu.
Rip
__________________ Lyt & Nyd
EAC, Flac ripping.
|
Til top |
|
|
rip59 Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2005 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 138
|
Sendt: 15 September 2005 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Jeg har spillet en smule før, men det satte børnene en stopper for. Håber at kunne komme igang igen om et par år, når de vil med... så OK herfra  |
|
|
Jo og det kan jo ikke nytte at vi gror fast der inde på sweet spot, hele mit gokart budget har min søn nu overtaget, så hvornår far her kommer ud og kører igen er ikke godt at vide.
Rip __________________ Lyt & Nyd
EAC, Flac ripping.
|
Til top |
|
|
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
Sendt: 15 September 2005 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 15 September 2005 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
Ser ganske fornemt ud...og lad os endelig høre noget respons på det filter
|
|
|
Mange tak! Jeg skal nok vende tilbage vedr. filteret....det bliver tidligst om 10-14 dage... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 15 September 2005 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
MichaelWB skrev:
Filmtossen skrev:
Vil lige tilføje da jeg har haft 1068 og har nu købt 1098 de har intet med hinanden at gøre og kan slet ikke sammenlignes der er meget mere bund og flere detaljer, og der sidder samme processor i som parasound bruger, er bygget op på relæer og hver udgang har sit eget |
|
|
Det er godt at høre, men er det de mange extra penge bedre????
|
|
|
Hov! Er det spørgsmål ikke forbudt her inde? Tænk nu hvis koner og kærester begyndte at stille det spørgsmål! Forbedringerne er ALTID pengene værd, det er meget vigtigt at huske på 
[/QUOTE]
Næhh ikke rigtigt.....min kone stiller altid det spørgsmål.....Jeg er ikke helt enig i at de altid er pengene værd. Jeg var f.eks. inde og se på en scaler, og givet billedet var bedre, men i min optik ikke 14K bedre.....(men du mener dte vel også lidt i sjov?) __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

|
Sendt: 15 September 2005 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
rip59 skrev:
L.B. skrev:
Jeg har spillet en smule før, men det satte børnene en stopper for. Håber at kunne komme igang igen om et par år, når de vil med... så OK herfra  |
|
|
Jo og det kan jo ikke nytte at vi gror fast der inde på sweet spot, hele mit gokart budget har min søn nu overtaget, så hvornår far her kommer ud og kører igen er ikke godt at vide.
Rip |
|
|
Enig! Det er vildt fedt at se film, men en sommerdag hvor det er 20+ udenfor og skyfri himmel så vil jeg hellere bruge 4 timer på golfbanen, end sidde i sweetspot....
Til top |
|
|