Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 14:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Filmtossens Bio m. Z4, NYE SKILTE 11/9 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 58
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 15 September 2005 kl. 14:57 | IP-adresse registreret  

D.J. skrev:

Filmtosse:  jeg glæder mig til med og uden billeder af det ND- filter - det virker som en ( relativ ) billig og spændende måde, at forbedre billede/ contrastforhold /sortniveau på   . så smid samlesættene ().....og våbnene og så at få monteret de filtere.

Det gør jeg også, og jeg behøver faktisk ikke at smide hverken våben eller samlesæt, da filteret som nævnt først ankommer om 10-14 dage.

Jeg glæder mig dog meget til at se det, men prøver at holde forventningerne lidt i ave, det kunne jo være at man så blev fælt skuffet....men vent slut!

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen

MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 September 2005 kl. 15:17 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
MichaelWB skrev:
Filmtossen skrev:

Vil lige tilføje da jeg har haft 1068 og har nu købt 1098 de har intet med hinanden at gøre og kan slet ikke sammenlignes der er meget mere bund og flere detaljer, og der sidder samme processor i som parasound bruger, er bygget op på relæer og hver udgang har sit eget

Det er godt at høre, men er det de mange extra penge bedre????

Hov! Er det spørgsmål ikke forbudt her inde? Tænk nu hvis koner og kærester begyndte at stille det spørgsmål!   Forbedringerne er ALTID pengene værd, det er meget vigtigt at huske på

Næhh ikke rigtigt.....min kone stiller altid det spørgsmål.....Jeg er ikke helt enig i at de altid er pengene værd. Jeg var f.eks. inde og se på en scaler, og givet billedet var bedre, men i min optik ikke 14K bedre.....(men du mener dte vel også lidt i sjov?)

[/QUOTE]

Håber ikke min kæreste begynder at læse mine indlæg her!   Men jo selvfølgelig var det i sjov, man når jo altid et punkt hvor man må afgøre med sig selv om det er pengene værd.

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 September 2005 kl. 15:20 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
D.J. skrev:

Filmtosse:  jeg glæder mig til med og uden billeder af det ND- filter - det virker som en ( relativ ) billig og spændende måde, at forbedre billede/ contrastforhold /sortniveau på   . så smid samlesættene ().....og våbnene og så at få monteret de filtere.

Det gør jeg også, og jeg behøver faktisk ikke at smide hverken våben eller samlesæt, da filteret som nævnt først ankommer om 10-14 dage.

Jeg glæder mig dog meget til at se det, men prøver at holde forventningerne lidt i ave, det kunne jo være at man så blev fælt skuffet....men vent slut!

Det er altid godt at holde forventninger på et realistisk niveau - forstået, slut!

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 15 September 2005 kl. 19:15 | IP-adresse registreret  

skal man kommunikere i militær radio sprog her  damn - det er sku for mange år siden jeg var inde at springe, til at jeg kan huske det længere  over
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 September 2005 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
skal man kommunikere i militær radio sprog her  damn - det er sku for mange år siden jeg var inde at springe, til at jeg kan huske det længere  over

Nej slet ikke, men det startede med en lille indforstået gag mellem LB og jeg, og så er andre kommet med, så jeg prøver at "tale" "normalt" sprog med alle andre end ham og nu også DJ.....man skal jo heller ikke slæbe for meget af jobbet med hjem....og så hedder det "skift" i Danmark, "over" er på flyverjydsk

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 September 2005 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

MichaelWB skrev:
Filmtossen skrev:
MichaelWB skrev:
Filmtossen skrev:

Vil lige tilføje da jeg har haft 1068 og har nu købt 1098 de har intet med hinanden at gøre og kan slet ikke sammenlignes der er meget mere bund og flere detaljer, og der sidder samme processor i som parasound bruger, er bygget op på relæer og hver udgang har sit eget

Det er godt at høre, men er det de mange extra penge bedre????

Hov! Er det spørgsmål ikke forbudt her inde? Tænk nu hvis koner og kærester begyndte at stille det spørgsmål!   Forbedringerne er ALTID pengene værd, det er meget vigtigt at huske på

Næhh ikke rigtigt.....min kone stiller altid det spørgsmål.....Jeg er ikke helt enig i at de altid er pengene værd. Jeg var f.eks. inde og se på en scaler, og givet billedet var bedre, men i min optik ikke 14K bedre.....(men du mener dte vel også lidt i sjov?)

Håber ikke min kæreste begynder at læse mine indlæg her!   Men jo selvfølgelig var det i sjov, man når jo altid et punkt hvor man må afgøre med sig selv om det er pengene værd.

[/QUOTE]

Det håber jeg et eller andet sted heller ikke at min gør, så bliver hun jo bare bekræftet i at jeg er bindegal (som om hun er i tvivl nu...).

Ja man når et punkt og det punkt er jo individuelt, og ofte afhængig af det økonomiske råderum man nu engang har...mit udstyr er primært blevet finansieret af mine ture til udlandet med Forsvaret.... med min "normale" løn ville det have taget noget længere tid....

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 15 September 2005 kl. 23:29 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

Guldkysten skrev:

Nej slet ikke, men det startede med en lille indforstået gag mellem LB og jeg, og så er andre kommet med, så jeg prøver at "tale" "normalt" sprog med alle andre end ham og nu også DJ.....man skal jo heller ikke slæbe for meget af jobbet med hjem....og så hedder det "skift" i Danmark, "over" er på flyverjydsk

Forstået - slut Ok  ja - det hedder skift, det kan jeg huske nu, efter utallige timer ud i møgvejr og andet, burde man kunne huske det, men selv ikke det phonetiske alfabeth hænger for godt ved længere

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 15 September 2005 kl. 23:41 | IP-adresse registreret  

NB : hvor pokker er du kaptajn henne - der står vestjylland, så er der vel kun holstebro og skive, eller går oksbøl med i vest? det er vel nærmere sønderjylland?

Hvis du er fra midtvest, så er du vel også dragron damn - noget off topic - det er nok slettet imorgen

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004
Sendt: 16 September 2005 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

Jeg er slet ikke militær noget ( selv om jeg godt kan være lidt krigerisk en gang i mellem ) , jeg synes bare at det er skægt at snakke med på "jargonen"  - uden at ane en kæft om det.

Forresten kan jeg huske nogle enkelte dage hvor L.B har fortalt med stor kærlighed i stemmen om de "gode gamle dage i milli"............................................hmmm, det var noget med frost, regn , pudse støvler og ingen søvn

Jeg var grøn af misundelse

Efter min ydmyge mening, er de "bedste millifolk"  ( der tror jeg, du hører under kære filmtosse) dem, der ikke altid har brug/behov/trang for at snakke om deres militærkarriere   ( det udelukker nok de fleste værnepligtige).

Sorry, jeg røg også lidt of topic

Men filmtossen har min respekt.......................han har sgu en af de fedeste hjemmebioér  og den er   - se det kræver sin mand  

Det gælder forresten også L.B ( selv om han laver lidt mange kompromier )

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2005 kl. 16:52 | IP-adresse registreret  

D.J. skrev:

Jeg er slet ikke militær noget ( selv om jeg godt kan være lidt krigerisk en gang i mellem ) , jeg synes bare at det er skægt at snakke med på "jargonen"  - uden at ane en kæft om det.

Forresten kan jeg huske nogle enkelte dage hvor L.B har fortalt med stor kærlighed i stemmen om de "gode gamle dage i milli"............................................hmmm, det var noget med frost, regn , pudse støvler og ingen søvn

Efter min ydmyge mening, er de "bedste millifolk"  ( der tror jeg, du hører under kære filmtosse) dem, der ikke altid har brug/behov/trang for at snakke om deres militærkarriere   ( det udelukker nok de fleste værnepligtige).

Men filmtossen har min respekt.......................han har sgu en af de fedeste hjemmebioér  og den er   - se det kræver sin mand  

Det er da også underholdende at du "snakker med".....og tak fordi du putter mig i den gode kategori, men nogle gange smutter det, f.eks.med udryk og vendinger og jargon (det er svært at undlade at bruge det sprog man anvender til hverdag).

1000000000000000000000000 tak for de meget rosende ord om min bio, jeg bliver jo helt . Jeg synes jo også selv den er lækker, men når andre har den samme mening så bliver man endnu gladere for den..og når det er sagt så er din altså også oppe den rigtigt fede ende!!!!!!

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003
Sendt: 16 September 2005 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

Har ikke lige lyst til at læse alle 39 siden igennem igen, men hvad er dit link til din Bio siden Filmtossen skriver den er fed, men du ikke lige har et link til den i din profil eller underskrift?

// ouT

Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2005 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

syska skrev:

Har ikke lige lyst til at læse alle 39 siden igennem igen, men hvad er dit link til din Bio siden Filmtossen skriver den er fed, men du ikke lige har et link til den i din profil eller underskrift?

// ouT

Jeg tillader mig lige at svare for D.J. Hans tråd hedder D.J´s Bio

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 16 September 2005 kl. 18:37 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
D.J. skrev:

Det er da også underholdende at du "snakker med".....og tak fordi du putter mig i den gode kategori, men nogle gange smutter det, f.eks.med udryk og vendinger og jargon (det er svært at undlade at bruge det sprog man anvender til hverdag).

1000000000000000000000000 tak for de meget rosende ord om min bio, jeg bliver jo helt . Jeg synes jo også selv den er lækker, men når andre har den samme mening så bliver man endnu gladere for den..og når det er sagt så er din altså også oppe den rigtigt fede ende!!!!!!

Hvis Hr. Filmtosse skulle komme til øen en dag og har en time i overskud, så bor DJ og undertegnede kun 5 minutters gang fra hinanden. Du skal i hvert fald være velkommen hos mig

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2005 kl. 18:46 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:
Filmtossen skrev:
D.J. skrev:

Hvis Hr. Filmtosse skulle komme til øen en dag og har en time i overskud, så bor DJ og undertegnede kun 5 minutters gang fra hinanden. Du skal i hvert fald være velkommen hos mig

Af hjertet en stor tak, og jeg skal faktisk til øen i næste weekend...måske om lørdagen var en mulighed???? (svar evt. på en PB)

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 September 2005 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
syska skrev:

// ouT

Jeg tillader mig lige at svare for D.J. Hans tråd hedder D.J´s Bio  nemli ja, og tak for det. 

rip59
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2005
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 21 September 2005 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:
Jeg tillader mig lige at svare for D.J. Hans tråd hedder D.J´s Bio

Og her er et link til den    

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=18519&PN=1

Rip

bioV
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 10:52 | IP-adresse registreret  

Hi film tosse, Jeg har lavet et nyt indlaeg som hedder High-end i kaelderen, har du tid saa tag en kigger, ville meget gerne hore lidt om hvad du mener om mit projekt.

BioV

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Oktober 2005 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

Hvordan går det med de filtre?????????????????????

venter spændt

KaZZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2004
Lokalitet: København
Sendt: 20 Oktober 2005 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Ja det har jeg også tænkt på... Måske han er taget ud i felden?

B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
Til top Vis KaZZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KaZZ

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger