Sendt: 18 December 2004 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa! Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få taget nogle billeder af mit grej, så jeg tænkte at jeg ville dele med jer Billederne er taget men min ny indkøbte telefon og er derfor ikke helt i topklasse... Som overskriften antyder er det en blanding af lidt forskelligt alt efter hvad jeg har kunnet finde. Desuden er der en betydelig kvalitetsmæssig forskel på mit audio og video grej, men sådan er det at være på SU Men her kommer det så:
Min cd-afspiller består af et TEAK P-700 løbeværk:

Dertil kommer en SiriuS DAC 2. I mellem de to sidder et MIT digitalkabel.
Mit forstærkersæt består af en Myryad MP 100 kontrolforstærker og en SiriuS DM 100 effektforstærker, som kan ses her sammen med DACen:

Sidst har jeg et par JBL Ti-3000:

Skulle dette ikke være nok til at sikre underholdningen har jeg en XBOX, der er modificeret med en X-B.I.T. chip og en 160 GB HDD, som ud over spil også bruges til DVDafspilning. Den ses her sammen med min trofaste JVC video:

Her er kontrolcenteret :

Og sidst et overblik, hvor mit 28" Prosonic "high-end" fjernsyn også er medtaget:

Mine næste investeringer er først noget bedre højttalerkabel, hvorefter mit SiriuS signalkabel skal skiftes...
Kom endeligt med kommentarer, ris og ros eller hvis der måtte være spørgsmål Og nej det spiller IKKE optimalt med denne opstilling, men det går an... Det er ikke nemt når pladsen er så trang __________________ Mit grej
Sarkasme er blot en af de ting, jeg tilbyder...
|