Forfatter |
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
Sendt: 28 April 2006 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 28 April 2006 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
XenoCypraZ skrev:
Nu har jeg ikke lige kunnet finde det, men har du stadigvæk de bagerste Diva ? Du har solgt din sony, så de står bare og kigger nu, eller hvad ? |
|
|
Både de bagerste Diva'erne og Sony SS-dimsen er her skam endnu og bruges til film. Krell'en har SS-loop så det er ganske nemt at få det bedste af begge verdener 
powda skrev:
Det giver nu lidt mere glæde ved lytningen, hvis man samtidigt er tilfreds med, hvordan tingene ser ud :] |
|
|
Helt enig. Jeg kan simpelthen ikke abstrahere fra hvis rummet ikke er pænt. Det skal alt sammen gå op i en højere enhed og der er det ikke altid hifi der vinder (dog mest ).
|
Til top |
|
|
JoeConsultant Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 494
|
Sendt: 28 April 2006 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lars,
Som jeg har skrevet før ser det jo bare fremragende ud
Et spørgsmål om én af de lidt mindre ting... de der "hul-propper" du fører ledninger ud igennem i dine kabelbakker - hvor har du kringlet dem henne?`
Mvh Jonas __________________ Sonos :-)
Nyt på vej....
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 28 April 2006 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jonas!
JoeConsultant skrev:
Som jeg har skrevet før ser det jo bare fremragende ud |
|
|
Mange tak igen så 
JoeConsultant skrev:
Et spørgsmål om én af de lidt mindre ting... de der "hul-propper" du fører ledninger ud igennem i dine kabelbakker - hvor har du kringlet dem henne?` |
|
|
Det er blot huller der er boret med et kopbord, så ikke så meget fantastisk i det 
Damn, du sætter standarden.
|
Til top |
|
|
XenoCypraZ Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 757
|
Sendt: 28 April 2006 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nårh oki doki, du har bare pillet det ud af din profil, så jeg troede de var væk.
__________________ I reveal you witch now you've cast your last spell
he knows who you are you'll join him on his way to hell........
[Pyramaze - Sleepy Hollow]
|
Til top |
|
|
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 28 April 2006 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
har Lars eller andre kloge hoveder erfaringer med Classé CD afspillere. Så at min lokale hifipusher har Crazy Sunday, hvor de tilbyder to styks af forgængeren til Classé Delta CDP-102CD afspiller. Jeg kan naturligvis ikke huske hvad typenummeret er på den, men den kostede 34 kkr fra ny og tilbydes i demoversion for 17.9 kkr?
Nogle indtryk af Classé lydbillede, mit billede er at den er relativ neutral ?
__________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 28 April 2006 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackhawk skrev:
Hej,
har Lars eller andre kloge hoveder erfaringer med Classé CD afspillere. Så at min lokale hifipusher har Crazy Sunday, hvor de tilbyder to styks af forgængeren til Classé Delta CDP-102CD afspiller. Jeg kan naturligvis ikke huske hvad typenummeret er på den, men den kostede 34 kkr fra ny og tilbydes i demoversion for 17.9 kkr?
Nogle indtryk af Classé lydbillede, mit billede er at den er relativ neutral ? |
|
|
Der kan jeg desværre ikke bidrage - god week-end! 
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 28 April 2006 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg et par pakker idag. SME-stik. De er lækre, men alt for små til at jeg skal have loddet noget selv, så jeg har sendt dem til Gert fra Highend Sound som skal lodde for mig efter KvK-instrukser.
Desuden har jeg fået en meget folt NAD 3020i. Den har en smule ridser på toppen, ellers står den MEGET flot. Jeg har ikke fået sat den til endnu, men den er dælemig lækker til den nette sum af kr. 537,- incl. forsendelse. Den skal bruges i køkkenet. Lidt billeder skal der jo til, selvom mit kamera er ægte low-end 

|
Til top |
|
|
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
Sendt: 28 April 2006 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Så fik jeg et par pakker idag. SME-stik. De er lækre, men alt for små til at jeg skal have loddet noget selv, så jeg har sendt dem til Gert fra Highend Sound som skal lodde for mig efter KvK-instrukser.
Desuden har jeg fået en meget folt NAD 3020i. Den har en smule ridser på toppen, ellers står den MEGET flot. Jeg har ikke fået sat den til endnu, men den er dælemig lækker til den nette sum af kr. 537,- incl. forsendelse. Den skal bruges i køkkenet. Lidt billeder skal der jo til, selvom mit kamera er ægte low-end 
|
|
|
Hej LB
Tillyke med den lille grimme æling for køn er den squ ikke.
kan du huske hvad deres 20 watt effekt hed, det skulle jo, så vidt jeg husker, være den samme effektdel? __________________ Hilsen Bent
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 28 April 2006 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med den lille nye !
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 28 April 2006 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
L.B. skrev:
- 115 cm Van den Hul D502 signalkabel købt på ebay i Tyskland
- 85 cm Van den Hul D502 signalkabel købt på ebay i Østrig
|
|
|
Nu har jeg fået begge kabler. Desværre er det på 85 cm ikke det originale (første) og efter sigende bedst lydende, da der står "halogen free" på og dermed betegner at det er den nye hybrid version. Øv ...men skidt, hvor der handles der spildes.
|
|
|
Det viser sig faktisk at det ER to gamle versioner. Der findes blot en variant hvor der står "halogan free" og den nye hybrid-version har påtrykt "hybrid", så alt er i den skønneste orden.
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 28 April 2006 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
Tillyke med den lille grimme æling for køn er den squ ikke. |
|
|
Tak og nej 
Bent L skrev:
kan du huske hvad deres 20 watt effekt hed, det skulle jo, så vidt jeg husker, være den samme effektdel? |
|
|
Der er jeg blank 
Spencer skrev:
Tillykke med den lille nye !  |
|
|
Tak Hr. Spencer! Der er jo en vis herre der gentagende gange har anbefalet mig at prøve en og hans førstenavn er Bud 
Mit eksemplar står utroligt flot og det er bare fedt! 
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 28 April 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så bliver det jo spændende at høre hvad du mener om dens lyd - den lille nye.  Den skal bare have lov at blive godt gennemvarm, da den først lukker rigtigt op, når den er varm. Evt. lad den stå tændt permanent igennem en længere periode. Hvis den ikke har været brugt i længere tid, skal den også lige tæskes lidt igennem, så elektrolytterne kan finde deres plads igen. Riaa-delen er faktisk imponerende god - syntes jeg. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 28 April 2006 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må jeg sgu sige Lars.
Tillykke med den nye forstærker.
Det var vel også kun et spørgsmål om tid førend du fandt noget bedre end den bætte Krell der __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 28 April 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Det var vel også kun et spørgsmål om tid førend du fandt noget bedre end den bætte Krell der |
|
|
Det er helt sikkert at Krell'en bliver i stuen. 3020'eren er bare for sjov og egentlig til køkkenet. Der er ikke meget "hifi" over det men blot til baggrundsmusik og jeg vil hellere give godt 500 spir for den end et billigt anlæg fra supermarkedet.
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 28 April 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Brian7500 skrev:
Det var vel også kun et spørgsmål om tid førend du fandt noget bedre end den bætte Krell der |
|
|
Det er helt sikkert at Krell'en bliver i stuen. 3020'eren er bare for sjov og egentlig til køkkenet. Der er ikke meget "hifi" over det men blot til baggrundsmusik og jeg vil hellere give godt 500 spir for den end et billigt anlæg fra supermarkedet. |
|
|
Prøv nu 3020 op mod Krellén osse bare for sjov.
|
Til top |
|
|
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
Sendt: 28 April 2006 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Der er ikke meget "hifi" over det men blot til baggrundsmusik
|
|
|
Som næstformand hos Kubisterne, modtager jeg naturligvis din udmeldelse af vores eksklusive lille klub med beklagelse.
"3020 ikke til hifi". Tsk tsk.
Hvad bliver det næste, Lars? Tegninger af Muhammed? Der er bare nogen ting man ikke gør.
|
Til top |
|
|
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
Sendt: 28 April 2006 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Husk også at teste den mod din kaffemaskine, efter sigende skulle den spille lidt varmere 
( NB. ...........åhh......L.B. har IKKE en kaffemaskine ( drikker vist kun øl ) , så test den mod din kone´s hårtørrer og lad os høre, hvilken en, der snerrer mest )
Hov, Svend , jeg synes tegninger er sjove og uskadelige ........ så for min skyld L.B., må du gerne lave nogle karrikaturere tegninger af Muhammed med en NAD i turbanen, den er sgu også næsten farligere end en bombe, med den fremskredne alder, den har - pas på, eksploderende lyttere !!!  
Nå, men alligevel tillykke med den oldgamle lille sag, jeg skal forsøge, at huske Kontakt 60 sprayen ( bruges til støvede/snavsede potentiometre på apparater, der husker anden verdenskrig ) , når jeg kommer forbi næste gang 
__________________ dj
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 28 April 2006 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen den passer sgu da skidegodt til Lars så.
Levinsonen lækker.
NADen eksploderer.
Hvad gør Krellen mon?
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
Sendt: 28 April 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
..........forsvinder måske 
.........................................................om tusind millioner af år altså .... ...........( Lars tid ). __________________ dj
|
Til top |
|
|