Forfatter |
|
powda Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 678
|
Sendt: 30 November 2005 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
powda skrev:
Hvordan er lytteindtrykket efterhånden som du har haft den lidt tid, og vænnet dig til det nye setup? |
|
|
Sammenlignet med min H/K 1.0 er den mere transparent. Det er flere detaljer i musikken og der er ikke den lidt for fyldige bas som 1.0'eren havde.
Det er bare ren nydelse ...og nu skal der leges med kabler den næste tid og optimeres hist og her.
|
|
|
Fedt :]
Havde et HT hjemme magen til dit for ikke så forfærdeligt lang tid siden, og må sige, at det rent faktisk er ret godt. Hvilke kabler skal du lege med ? __________________ AnanaZz
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 01 December 2005 kl. 07:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
powda skrev:
Hvilke kabler skal du lege med ? |
|
|
Jeg skal ha' leget lidt med netkabler/netskinne og så har jeg lige bytet et par kabler til to gamle VdH signalkabler som lige skal prøves også... 
|
Til top |
|
|
powda Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 678
|
Sendt: 01 December 2005 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
powda skrev:
Hvilke kabler skal du lege med ? |
|
|
Jeg skal ha' leget lidt med netkabler/netskinne og så har jeg lige bytet et par kabler til to gamle VdH signalkabler som lige skal prøves også... 
|
|
|
Hvis jeg kan finde lidt tid udover eksamenslæsningen, så skal jeg forhåbentligt også lege med kabler, på min nye effekt. Det er en rar ting at glæde sig til, bestemt :] __________________ AnanaZz
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er bedrøvet, led, ked og hamrende trist! 
Jeg skulle skifte den plade min effektforstærker står på, til en lækker 6 cm. tyk granit-plade som jeg er kommet i besiddelse af. Jeg opdager til mig store frygt, at der er sivet væske ud fra forstærkeren ned på pladen og videre ned på mit parketgulv. Parketgulvet er ødelagt, da man ikke lige kan skifte et stykke af det. Pladen er ødelagt, men det er ligegyldigt. Værst er, at da jeg piller bundpladen af ses det at mindst to af lytterne er utætte og der er kun et at gøre; få den repareret.
Det er satme trist og lukker af for mine opgraderings-planer i en rum tid, da et skift at lytter koster "den fede box". 
Billeder af det triste syn...

|
Til top |
|
|
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold kæft det er ærgeligt! Føler med dig 
- BR
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
ARGHH!!
fandme bittert.. og så lige op til jul
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Katastrofe.....  , jeg føler med dig Lars - det har du ikke fortjent ! Øv øv, står gulvet til at redde kan det evt. slibes ned ? Amp'en må en tur på værksted i en fart så musiklytningen i julen kan nåes......det var sgu godt nok træls __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for medlidenheden gutter.
Gulvet håber jeg kan reddes, men tror det ikke. Væsken er trukket godt ned i træet.
Og fanme om ikke Steensen ligger i Hjørring!!! Det er jo omme på den anden side af jorden 
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det gør bare så ondt at se det der.  Super bittert.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
For S*tan da der er godt nok et trist syn . nedtur!
hvis der er noget vi/jeg kan gøre for at hjælpe så sig til, send evt beskrivelse af lytterne, så skal jeg fremskaffe en god pris. PB
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Surt surt surt surt surt surt surt surt surt surt surt surt surt 
Det værste er næsten gulvet, det er jo ikke noget man har lyst til at skulle skifte. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
Dejen Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 957
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jeg virkelig ked af at høre, Lars - kan forsikringen ikke hjælpe i forhold til gulvet? 
Jeg håber du snart er kørende igen - hold humøret så højt som du kan
MVH
Dejen
__________________ Audia Flight CD TWO
VdH the Second XLR
Pass Labs INT-150
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Tak for medlidenheden gutter.
Gulvet håber jeg kan reddes, men tror det ikke. Væsken er trukket godt ned i træet.
Og fanme om ikke Steensen ligger i Hjørring!!! Det er jo omme på den anden side af jorden 
|
|
|
Man kan købe sådan noget trærens der trænger langt ind og renser, jeg mener det fåes i Silvan og er rimeligt kradse sager....Trip Trap laver vist også noget trærens af en slags, det var da værd at prøve __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
brian Branchemedlem

Odyssey Audio Danmark
Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 360
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damn Hr. L.B.
Sådan noget    .
Håber at det får en happy-end.
Brian __________________ http://www.odysseyaudio.dk
|
Til top |
|
|
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
For F**** da også 
Både gulv og amp lige til hospitalet, hvor kommer den forræderriske væske fra? Det lyder godt nok hjerteskærende, og jeg kan kun forestille mig den hjerteskærende smerte i brystet, da du hev de to dejlige basser fra hinanden. Bedst som du skulle nyde en jul med hustru, hygge og fed lyd fra de to sorte kasser...
Og langsomt med en slem knude i maven, skruer låget af Mark. og ser at lytterne ikke lytter mere..
For katten jeg føler med dig, matie! Du har carte blanche til at pande den næste jubelidiot der ønsker dig Glædelig Jul, lige i gulvet med guldringen! __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
Til top |
|
|
Filmtossen Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 2022
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mand hvor bittert, hamrende træls og p***e ufedt!!!!!  , jeg føler djævlentordnemig med dig.... __________________
*Mit setup*
*Mit gamle setup*
|
Til top |
|
|
XenoCypraZ Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 757
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er godt nok trist... Håber ikke det er så slemt som det ser ud til... På med noget kraftigt træ rens...
__________________ I reveal you witch now you've cast your last spell
he knows who you are you'll join him on his way to hell........
[Pyramaze - Sleepy Hollow]
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filmtossen skrev:
Mand hvor bittert, hamrende træls og p***e ufedt!!!!! , jeg føler djævlentordnemig med dig.... |
|
|
brian skrev:
Damn Hr. L.B.
Sådan noget    .
Håber at det får en happy-end.
Brian |
|
|
Dejen skrev:
Det er jeg virkelig ked af at høre, Lars - kan forsikringen ikke hjælpe i forhold til gulvet?
Jeg håber du snart er kørende igen - hold humøret så højt som du kan
MVH
Dejen |
|
|
Spencer skrev:
Det gør bare så ondt at se det der.  Super bittert. |
|
|
Mange tak venner!
kyhn skrev:
For S*tan da der er godt nok et trist syn . nedtur!
hvis der er noget vi/jeg kan gøre for at hjælpe så sig til, send evt beskrivelse af lytterne, så skal jeg fremskaffe en god pris. PB |
|
|
Mange tak for tilbudet Kyhn, det er flot af dig, men jeg må sende den til Steensen og en gang for alle få skiftet alle lytterne og dermed få garanti på skidtet.
MichaelWB skrev:
Det værste er næsten gulvet, det er jo ikke noget man har lyst til at skulle skifte. |
|
|
Der hvor gulvet har taget skade må bare altid stå en amp (god undskyldning) så det kan jeg leve med. Men undvære min "stolthed" bliver ikke sjovt!
XenoCypraZ skrev:
Det er godt nok trist... Håber ikke det er så slemt som det ser ud til... På med noget kraftigt træ rens...
|
|
|
Det ER desværre så slemt og er tilsyneladende et kendt problem med ML. Det irriterer mig lidt, at jeg spurgte til det da jeg købte den og fik af vide at den var iorden...
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 07 December 2005 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackhawk skrev:
For F**** da også 
Både gulv og amp lige til hospitalet, hvor kommer den forræderriske væske fra? Det lyder godt nok hjerteskærende, og jeg kan kun forestille mig den hjerteskærende smerte i brystet, da du hev de to dejlige basser fra hinanden. Bedst som du skulle nyde en jul med hustru, hygge og fed lyd fra de to sorte kasser...
Og langsomt med en slem knude i maven, skruer låget af Mark. og ser at lytterne ikke lytter mere..
For katten jeg føler med dig, matie! Du har carte blanche til at pande den næste jubelidiot der ønsker dig Glædelig Jul, lige i gulvet med guldringen! |
|
|
Takker Aslak! Det er sku noget af det mest fantastiske herinde - folks måde at være på. Alle disse rare svar på ganske få minutter får mig til at komme lidt ovenpå igen! Men det nytter jo ikke at blive for sur, men tanken om at skulle pille den fra, sende den, vente på den, betale for "operationen" etc. gør mig sku noget trist! 
Nu skal det bare overstås!
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 07 December 2005 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
MichaelWB skrev:
Det værste er næsten gulvet, det er jo ikke noget man har lyst til at skulle skifte. |
|
|
Der hvor gulvet har taget skade må bare altid stå en amp (god undskyldning) så det kan jeg leve med. Men undvære min "stolthed" bliver ikke sjovt!
|
|
|
Det gælder om at se på den lyse side, altså at der bliver NØDT til at stå en forstærker der  Men det kan selvfølgelig gøre det lidt svært at overbevise konen om at der skal stå en til baghøjttalerne også 
Og ja, det er surt at skulle undvære sin forstærker. Tror ikke jeg får min tilbage på denne side af jul  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|