Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2025 | 14:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: D.J ´s "bio" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 30
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Carsten R.B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 21 Januar 2005 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

D.J. skrev:
Carsten R.B skrev:

Hello

Ja jeg må se om det kan lade sig gøre og købe dem privat.. Ja så har du noget og glæde dig til når den kommer på dvd.

Den vil også leve op til de 2 foregående mht alt det sorte, og uden og gå i detaljer, så dør den snøft................. Ja altså den fede sorte Dodge Charger 1968 han køre rundt i .......!! Men mon ikke,at der kommer en 4'er??

Jeg ved ikke om du selv har prøve/ det, men ellers kan du godt låne af mig om emnet bunke(r) pul...................................    ???? om bunkere? eller bunkepul??? Ja, det er jo lige det......

Forsat god arbejdslyst Tak!

Til top Vis Carsten R.B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten R.B

Carsten R.B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Januar 2005 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

Hello.

Ser lige at du ikke har opgiver projektet ang og banke hul i gulvet..?

Hvis det er har jeg adgang fra størrelse Silvan og op til ja, måske ikke lige så relevant for dig, men en stor gravemaskine med hammerbor monteret

Men det kommer til af støve af h..... til

SNEDKEREN
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 Januar 2005 kl. 08:26 | IP-adresse registreret  

Hej.

ikke for at være en lyseslukker, men jeg vil nok være lidt forsigtig med at banke hul i et kældergulv. Nu kender jeg ikke til forholdene på din grung og hus. men pas på at du ikke ødelægger en evt beskyttelse mod opstigende vand og radon. Personligt syntes jeg måske også det er den besværlige løsning på et simpelt problem. Det kan i værste tilfælde føre nogle trælse(jyst udtryk.. negative) ting med sig. Der er sikkert også en form for kapilar brydende lag under gulvet og hvis du begynder at grave et hul ud, kan du risikere at det begynder at skride ind mod hullet. Personligt vil jeg nok vælge en anden løsning.

Jeg siger ikke det ikke kan lade sig gøre, jeg havde bare valgt en mindre krævende og sikker løsning.

Til top Vis SNEDKEREN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SNEDKEREN

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004
Sendt: 21 Januar 2005 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

lorx skrev:

Er det mig eller "Krøller" lærred? Det er dig ( eller billedet), men det har en lille tendens til at "svippe" ud, de ca. 3-5 cm nederst ( vist en typisk tendens for motorlærreder uden tension). Det betyder dog sjældent noget, da det så og sige er aldrig, at jeg bruger den fulde højde ( kun ved max. str. 4:3 billede og det bruger jeg ikke ret tit).

Og hvis, hvor slemt er det for crten? Den er faktisk fuldstændig ligeglad ( med det lille "svip" udad) og det er så og sige ikke ikke til at se - meeeeen tager jeg det kritiske øje på, betyder det at ved max. 4:3 billede er der en super lille konvergensfejl ( pga. lærredet der, er 3-4 mm tættere på projektoren), som kan ses hvis man står 10 - 40cm fra lærredet

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Januar 2005 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

Carsten R.B skrev:

Hello.

Ser lige at du ikke har opgiver projektet ang og banke hul i gulvet..?

Hvis det er har jeg adgang fra størrelse Silvan og op til ja, måske ikke lige så relevant for dig, men en stor gravemaskine med hammerbor monteret Tak for tilbudet ( også til alle de andre, der har tilbudt det) , men jeg trækker det lidt bevidst, fordi jeg håber, at jeg måske finder på en bedre løsning

Men det kommer til af støve af h..... til Endnu en årsag til, at jeg stadig er i tænkeboks

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Januar 2005 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

SNEDKEREN skrev:

Hej.

ikke for at være en lyseslukker, men jeg vil nok være lidt forsigtig med at banke hul i et kældergulv. Nu kender jeg ikke til forholdene på din grung og hus. men pas på at du ikke ødelægger en evt beskyttelse mod opstigende vand og radon. Personligt syntes jeg måske også det er den besværlige løsning på et simpelt problem. Det kan i værste tilfælde føre nogle trælse(jyst udtryk.. negative) ting med sig. Der er sikkert også en form for kapilar brydende lag under gulvet og hvis du begynder at grave et hul ud, kan du risikere at det begynder at skride ind mod hullet. Personligt vil jeg nok vælge en anden løsning. Endnu en årsag til, at jeg ikke bare skal hakke løs - takker for indputtet og du har selvfølgelig ret i, at der masser af andre løsninger - jeg skal "bare" lige ha´fundet ud af hvilken en jeg synes, der er bedst. 

Jeg siger ikke det ikke kan lade sig gøre, jeg havde bare valgt en mindre krævende og sikker løsning.

Carsten R.B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Januar 2005 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  

SNEDKEREN skrev:

Hej.

ikke for at være en lyseslukker, men jeg vil nok være lidt forsigtig med at banke hul i et kældergulv. Nu kender jeg ikke til forholdene på din grung og hus. men pas på at du ikke ødelægger en evt beskyttelse mod opstigende vand og radon (Er det ikke kun på nyere huse,at der er nogen som mener at man skal have radon sikring!) Personligt syntes jeg måske også det er den besværlige løsning på et simpelt problem. Det kan i værste tilfælde føre nogle trælse(jyst udtryk.. negative) ting med sig. Der er sikkert også en form for kapilar brydende lag under gulvet (ja der temlig sikkert nøddesten når det er en kælder) og hvis du begynder at grave et hul ud, kan du risikere at det begynder at skride ind mod hullet.(ja,hvis man skal så langt ned så man får hjælp af kinerserne, har man et problem) Personligt vil jeg nok vælge en anden løsning.

Jeg siger ikke det ikke kan lade sig gøre, jeg havde bare valgt en mindre krævende og sikker løsning. (Ja, det kræver lidt tid)

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 30 Januar 2005 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

Nå, hvornår får vi en beskrivelse af dine subber og dit anlæg ovenpå?
Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Januar 2005 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

Er lidt hængt op for tiden, men der skal nok komme mere senere. Jeg vil specielt gerne forsøge at lave nogle mere realistiske ( og bedre) screen shots, så man måske ovenikøbet kunne vise forskellen mellem  feks. RBG og SDI output kvaliteten fra DVDén.

AndreasCB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 30 Januar 2005 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

Super lækker bio! Virklig gennemført!
Til top Vis AndreasCB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AndreasCB

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Januar 2005 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

AndreasCB skrev:
Tak for rosen igen tvivl om, at  den har "kostet" ekstremt megen tid at lave ( bliver stadig modificeret), men jeg/vi bruger den også flittigt ( så og sige hver dag), så det er absolut det hele værd.

Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 07:28 | IP-adresse registreret  

D.J. skrev:
AndreasCB skrev:
Tak for rosen igen tvivl om, at  den har "kostet" ekstremt megen tid at lave ( bliver stadig modificeret), men jeg/vi bruger den også flittigt ( så og sige hver dag), så det er absolut det hele værd.

rart at høre du bruger den hver dag ,  vi bruger også vores så meget og så har investeringen jo været ret god..ja det er absolut det hele værd!!!

*Mit setup*

*Mit gamle setup*

Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen

AndreasCB
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

D.J. skrev:
AndreasCB skrev:

Det er jo også lækkert, selv og bygge noget og man så kan bruge det så meget!!
Til top Vis AndreasCB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AndreasCB

98oktan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2005
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 31 Januar 2005 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

jeg er imponeret , det er nok det fedeste jeg endnu har set !!
Til top Vis 98oktan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 98oktan Besøg 98oktan's Websted

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 Januar 2005 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=98oktan]jeg er imponeret , det er nok det fedeste jeg endnu har set !!    hej 98oktan  ( og velkommen ) hvis du forsætter i den stil (tak) bliver du helt sikkert hurtigt populær -  men bortset fra det, er der ingen tvivl om, at her inde vil du finde og se rigtig mange super fede hjemmebioér, så er det bare op til dig at "plukke" dem ud, som inspirerer dig og din smag og så lure dem kunsten efter, samtidig med at du tilfører dine egne preferencer og ideér/meninger/smag/valg og vupi ( lyder hurtigt og nemt ikke!? ) så har du forhåbentlig dine drømme om en hjemmebio opfyldt

Har du noget udstyr eller skal du til at starte?

98oktan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Februar 2005 kl. 10:23 | IP-adresse registreret  

jeg har lige været i gang med en ombygning for at få lyddæmpet mine gulve og væge , det har taget min 14 dage nu

jeg har da lidt udstyr i mit lille surround system.

b&w nuatilus 802
b&w htm3s
b&w asw4000
dali 202 (bliver udskiftet når jeg får råd)

denon avc a10se
pioneer dv-717

Til top Vis 98oktan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 98oktan Besøg 98oktan's Websted

anno1982
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 19 Februar 2005 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

Opretter du ikke din egen tråd Oktan98?

- Du har gear som mange kun drømmer om, og det kunne da være fedt at se hvordan det er stilt op!

Min Bio
Til top Vis anno1982's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af anno1982

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Sendt: 19 Februar 2005 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Hørt hørt...frem med tråden 98oktan

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

D.J.
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Februar 2005 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

98oktan skrev:
jeg har lige været i gang med en ombygning for at få lyddæmpet mine gulve og væge , det har taget min 14 dage nu Hvad har du gjort ved rummet?? mest væggene?

jeg har da lidt udstyr i mit lille surround system.  og jeg troede, at jeg var beskeden  - det er sgu´da dejligt grej ( vi ka´da godt bytte mine oldgamle robotter men dine fine nye, hvis det var!!?). Så kom endelig frem med nogle billeder og beskrivelser.

b&w nuatilus 802
b&w htm3s
b&w asw4000
dali 202 (bliver udskiftet når jeg får råd) Må man forslå 2 stk Nautilus 802

denon avc a10se
pioneer dv-717  Hey, fed spille ( har den selv), hvad bruger du til at vise billede med?
Og ja, lav da en tråd om det, alle herinde vil da elske at læse om dit fede grej og evt. se billeder af det, så man kan danne sig et mere korrekt indtryk.

98oktan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Februar 2005 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

jeg skal nok lave en tråd , når jeg bliver færtig men ombygningen.

nuatilus 802 er lidt for dyrer at bruge til baghøjtaler , det bliver desværre "kun" B&w scm1 eller nuatilus 805....

<< Forrige Side af 30 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes